Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      4 757


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      1 037


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      11 146


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      2 786


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.10.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo "Windows" (chyba już ktoś wklejał taką nazwę 🤔)
    13 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo orła cień? Ktoś jest w stanie potwierdzić, czy udało się strzelić Bielika?
    11 punktów
  4. Bielik to orzeł przed nim Bo niebieskim....
    10 punktów
  5. Bo dajemy ( podjazd pod Falsztyn - velo Czorsztyn )
    10 punktów
  6. 10 punktów
  7. Bo retro "merc" z recyklingu, w charakterze podpórki.
    10 punktów
  8. Wjechały nowe kapciuszki do mojego gravela - Continental Terra Speed ProTection 40C. Poprzednią zimę przejeździłem na GP5000 32C, jak to mawiała moja babcia, z duszą na ramieniu. Nie zmierzam powtarzać tej zabawy chociaż muszę przyznać że była emocjonująca. Z drugiej strony jak ktoś narzeka na niedomiar wrażeń polecam wyścigowe slicki na zimę Janek z bikeshow zapytany przeze mnie o przebieg tych opon napisał że jemu udało się zrobić 3000 km. Jak ktoś będzie ciekaw czy mi wyszło tyle samo to zapraszam do zadania tego pytania na wiosnę.
    6 punktów
  9. 5 punktów
  10. 5 punktów
  11. Bo leżakowanie w pięknych okolicznościach przyrody.
    4 punkty
  12. Byłem sprawdzić postęp prac budowy wiaduktu.
    4 punkty
  13. Fotka z wczorajszego kulania się po lesie
    3 punkty
  14. 3 punkty
  15. 3 punkty
  16. Bo mogliśmy w godzinę dopłynąć promem, ale jechaliśmy półtora dnia.
    3 punkty
  17. 3 punkty
  18. Dość że woda leje się do beczki z powietrza, to jeszcze takie graffiti ktoś walnął sobie na garażu.
    3 punkty
  19. Pamiętam jak jeszcze była "normalna" ścieżka a nie kostka... Żeby nie było, że OT: Bo na granicy
    3 punkty
  20. Bo poleciałem z przyjaciółką pod Lysą Horę, a na drugie śniadanie mieliśmy m.in. swojskie naleśniki z czekoladą i konfiturą ze śliwek z ogródka. A wokół była złota Morawska Jesień😀
    3 punkty
  21. Ja wręcz przeciwnie...bo pod słońce 🤣
    3 punkty
  22. U mnie to płasko jak stół. Jedyne przewyższenia to mosty i wiadukty. Może ze 300m by się zebrało. Miałem za to światła, bo było to w granicach miasta. Pewnie na 400km to z 80-100 skrzyżowań ze światłami. Ale nie na wszystkich było czerwone, a nawet jak było to czasami… .
    2 punkty
  23. Tu sie nie zgodze. Mozna zrobic progres bez bolu. Pewnie potrzeba wiecej czasu. Ja zrobilem 400km ze srednia 23km/h. Jedyny bol to bol zyci od siedzenia 18 godzin na siodelku. Jak zaczynalem jezdzic rowerem (troche wiejcej niz niedzielny turysta) to robilem 30km z 'zawrotna' predkoscia 17km/h
    2 punkty
  24. @leon7877 Za słabo pojechałeś Myślę, że 99.9% mocniej jeżdżących/trenujących czuło kiedykolwiek zakwasy po mocnej jeździe. I dystans sam w sobie nie ma tu nic do rzeczy (no prawie), a bardziej liczy się tempo i profil trasy - przejedź sobie jakąś ostrą pętlę XCO, i wtedy zobacz Ale pewnie nie zobaczysz, bo sił nie starczy, a jak sił nie starczy, to nie będzie zakwasów - może to i lepiej
    2 punkty
  25. Bo przez ostatnie 2 lata zjeździłem z przyjaciółką prawie cały Górny Śląsk, od krańca Sudetów po Oświęcim, od Częstochowy po morawskie Beskidy. Bo zrozumiałem (historycznie, kulturowo, geologicznie I tak dalej), że mieszkam w sercu Europy. Tysiące km w nogach i wdzięczność dla tych kilku metalowych rurek.
    2 punkty
  26. Kostka jest jeszcze tylko kawałek, ,dalej asfalt a potem szuter Pamiętam czasy kiedy musiałem tam na granicy okazywać dowód osobisty
    2 punkty
  27. Bo rowerwe Commando w taki wiatr w sobotę ćwiczy w lesie
    2 punkty
  28. Bo jesienią, oprócz liści, wszędzie mnożą się cykliści...
    2 punkty
  29. Giant Revive, a.k.a Elektryczna Poziomka. Aczkolwiek iskra nie podaje, dlatego wylądował u mnie ☺️ Dawno nie miałem takiej frajdy z przejażdżki. Kiedyś jechałem na poziomce, trójkołowej poziomce, również na Cannondale’u Bent podobnej konstrukcji. Ale tutaj sprzęt płynie, fakt, że po promenadzie ale ten komfort… Jednak coś czuję że grawelowa kiera wpadnie w jakimś momencie dla hecy, docelowo raczej jakiś altbar albo cornerbar. Masywny bagaj na froncie. Trzycalowe gumy się zmieszczą z zapasem. Jak fajnie, że zaraz zima 🤡
    2 punkty
  30. Na Twoim miejscu po prostu napisałbym do dystrybutora na Europę - ta słowacka firma z pierwszego linku - z pytaniem, czy bębenek XD dla D462SB pasuje do Twojej piasty i czy musisz jeszcze wymieniać oś. Kompletnie nie jestem w temacie tych piast. Mogę jedynie podsuwać Ci, co wypluwa Internet. Piasty D162 i D462 wydają się podobne z różnicą łożysk w bębenku (tańsza ma kulki, droższa maszynowe) i aluminiową osią w D462 (https://velotech-pl.blogspot.com/2018/05/nowe-piasty-ty-novatec-nt-d162sb-sl.html). Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że wystarczy Ci tylko ten bębenek - np. w katalogu Novateca na 2022 r. jest on wymieniony jako wspólna część dla obydwu piast - https://www.eshop.novatecwheels.eu/Data/2766/UserFiles/Catalogs/Catalog_2022_Novatec_Hub_12-23.pdf s. 54 (w nowszych katalogach w ogóle nie ma już wzmianek o tańszych piastach D162). Zresztą nawet na tym forum jest temat sprzed roku (dot. wprawdzie wersji z osią X12 - czyli nie pod boost i zamiany nie na XD tylko na MS z wymianą osi), ale jest odpowiedź dystrybutora w sprawie kompatybilności bębenków między D162 a D462 https://www.forumrowerowe.org/topic/266202-piasta-novatec-d162sb-sl-x12/ Więc zapytać tych Słowaków warto... Co do wymiany Dartmoora... Powiem tak - nie wiem, co sądzić, bo to nie moja bajka i nie ocenię, na ile ten Dartmoor jest lepszy choćby od jakiegoś Novateca z XD. Jakbym miał iść w kosztowniejsze wymiany (nowe koło do nowej piasty), to chyba jednak poszukałbym jakiegoś DT Swissa. Masz pecha, bo chcesz mocowanie na 6 śrub. Gdyby Cię zadowalał centerlock, to niewiele drożej od tego Dartmoora jest np. https://www.bike24.com/p2505186.html?sku=1725448 Niestety wersje na 6 śrub nie chcą być tak przecenione i zaczynają się bliżej 200 EUR.
    1 punkt
  31. @Arek_Perla Rower ustawiałeś zgodnie z wytycznymi, ewentualnie na bikefitingu (tak wiem drogo przez co niepopularnie)? Bo dla mnie to co piszesz na początku na się nijak do opisu uprawianej do tej pory aktywności. Skoro nie miałeś przerwy to organizm nie powinien stracić kondychy w takim stopniu. Nawet jeśli nie masz predyspozycji to średnie rzędu 23-25km/h na szosie po płaskim to raczej faktycznie spokojna jazda, przy założeniu, że jedziesz względnie równo. Bo zakładam że jedziesz równo jeśli chcesz dalej. Na pewno pierwszy sezon warto przejeździć spokojniej bez mocnego treningu, ale też ograniczenie się tylko do pierwszej strefy to już przegięcie. Jeśli jakikolwiek sport uprawiałeś wyczynowo to wysiłek nie jest obcy Twojemu organizmowi. Oczywiście z ciężkimi interwałami na dzień dobry bym uważał. Najpierw wypada zbudować jakąś bazę i przyzwyczaić nogi do nowego profilu ruchu. I ważna kwestia nie łącz tego ze sobą - czyli jak lecisz dalej to nie ćwicz mocniejszych akcentów i pilnuj koniecznie kadencji. Naderwać mięśnie wcale nie tak łatwo. To że nogi bolą po jeździe to też całkiem normalne. Co więcej czasem ból lepiej spokojnie i krótko rozjeździć lub rozchodzić. Taki wysiłek regeneracyjny skraca jego trwanie. Co do obecnych przebiegów - jesz coś po drodze? Może przyjmujesz za mało kalorii i po prostu brakuje paliwa? Dla mnie pomysł na niskobiałkową dietę przy jakichkolwiek treningach, które mają prowadzić do wzrostu możliwość to nie najlepsze podejście. Powinieneś przyjmować białko zwłaszcza po treningu w drugiej kolejności po węglach. Zabezpiecza ono przed kanibalizmem mięśni i przyśpiesza regenerację. Choć z drugiej strony taki trening nie powinien dawać, aż takich bodźców dla organizmu. BTW tak jak pisali wcześniej pulsometr + czujnik kadencji to podstawa. @leon7877 Profesjonalni kolarze ze sprzętem za 10K... i że tylko oni... oj błądzisz, oj bardzo😁.
    1 punkt
  32. Tak jest, w rowerach z płaską kierownicą, można kombinować po zakupie z długością mostka czy gięciem samej kierownicy dla dopasowania. W baranku jest z tym trudniej. Druga rzecz, kombinują z takimi rzeczami ludzie trochę bardziej wkręceni w rowerowanie, większość zwykłych rowerzystów nawet siodełka nie przesunie na szynach, a co tu mówić o wymianie mostka, jego długości czy kącie wzniosu. No i jeżdżą niedopasowani. Jak nie ma preferencji, to zakup prawdopodobnie będzie od czapy, tylko ofiarodawcy będą zadowoleni z siebie.
    1 punkt
  33. Mała uwaga co imbusów - kupując dzisiaj kupiłbym bardzo dobre ale z kolorowymi koszulkami. Kulka na końcu? Raczej tak, ale absolutnie nie nadaje się do dokręcania czy odkręcania końcowego (siłowego), natomiast bardzo ułatwia wstępne kręcenie w trudnych miejscach.
    1 punkt
  34. Bo Ultegra w lesie, to jest to, czego mi brakowało xD
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...