Skocz do zawartości

Ranking

  1. mpogor

    mpogor

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      64


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      7 622


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      11 040


  4. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      5 920


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo jeszcze większe dziury i pies 🤣
    10 punktów
  4. 7 punktów
  5. Czy wynoszenie rowerów na korytarz, bo nijak nie pasowały fotografce (pani fotografującej?) do wystroju mieszkania, się liczy? 🤔
    6 punktów
  6. 5 punktów
  7. Bo był las, nie ma lasu, czyli etap odgruzowywania po lipcowej burzy: Dla porównania niedługo po burzy (strzelone od innej strony): https://www.forumrowerowe.org/topic/182057-zdjęcia-codziennie-jedno-zdjęcie/?do=findComment&comment=2494889
    4 punkty
  8. 4 punkty
  9. Bo przerwę na szukanie grzybów trzeba zrobić
    3 punkty
  10. Bo listek czerwony do rzeki wpadł. A ja nad rzekę przyjechałem przemyć opony z błota.
    3 punkty
  11. Bo... wieczorne "szusowanie" po szutrze z księżycem na niebie inny las i inne dziki.
    3 punkty
  12. Bo zalew w Suchedniowie , bez roweru bo z roweru. Spieszyłem się na pociąg.
    3 punkty
  13. W końcu udało mi się dorwać w normalnej cenie beartrapy. Jedyny problem, to kolor, bo chciałem srebrne. Na szczęście mam NaOH i polerkę.
    2 punkty
  14. Gwinty może nie będą krzywe, w sensie ich współosiowości dla strony prawej i lewej (wszak robi to precyzyjna maszyna), ale już powierzchnie boczne mufy bardzo często nie są równoległe. Wielokrotnie nawet lakier nie jest usunięty przed montażem suportu, co może powodować luzowanie się misek po jakimś czasie, bo lakier się wykrusza. W suportach na kwadrat (większości) tylko prawa strona ma znaczenie, bo z lewej miska mocująca suport nie opiera się żadnym kołnierzem o boczną krawędź mufy. Łożyska są też rozdzielone metalową tuleją, która dba o ich równoległość. W HT2 obie miski opierają się o mufę, łożyska są bardziej na zewnątrz, a żadnej tulei pomiędzy łożyskami nie ma (tuleją jest mufa ramy, z jej wszystkimi niedoskonałościami). Jeśli dokręcimy mocno miskę HT2 do krzywej mufy, to obudowa łożyska nieco się zdeformuje (nawet tylko sprężycie) i to może wystarczyć, by łożysko nie pracowało optymalnie.
    2 punkty
  15. A mnie dziś wiatr wkurzył. Jakbym nie jechał, to przeszkadzał. W mordę to wiadomo, z boku szarpał kierownicą, kierunki często zmieniał, bo się dopasowywał do terenu.
    1 punkt
  16. Czyli po wypadku musiałeś przesunąć suport o 4mm w lewo, bo inaczej pasek tarł prowadnicę na tylnym kole pasowym? Jeśli tak, to prawdopodobnie masz wygiętą ramę. Najprościej możesz to sprawdzić przy użyciu sznurka np: Zamiast miarki możesz po mazakiem zaznaczyć punkty gdzie sznurek przechodzi przez otwory w tylnych widełkach (po obu stronach) i na środku główki sterów (tej krótkiej rury z przodu). Po zdjęciu sznurka i złożeniu go na pół w miejscu znaczka na główce oba znaczki z tylnych końcach sznurka powinny być razem. Albo popatrz na rower od tyłu z pewnej odległości i zobacz, czy tylne koło jest w płaszczyźnie ramy (nie jest skręcone na bok, pokrywa się z osią rury podsiodłowej)
    1 punkt
  17. Więcej osiedli w stylu chów klatkowy nastawiajmy, wylejmy więcej betonu, wytnijmy więcej lasów i wyrzucajmy więcej śmieci w przestrzeni publicznej, to na pewno będziemy mieli w niej mniej dzików...
    1 punkt
  18. ^^^^ Mało widać słyszałeś, przecież talkowanie to normalna staaaaara praktyka by dętka się do opony nie przyklejała. Ale w temacie rowerowego wkurzenia, będę wracał z tym tematem z uporem maniaka. Chyba powołam stowarzyszenie "TAK dla tępienia dzikich świń", analogicznie do "TAK dla CPK". Wczoraj kopiec Piłsudskiego, zryty przez te j...ne (jakże kochane) dzikie świnie. I to pod sam szczyt! Na dole widać musieli zaintereniować bo by zaczął spływać. A tyle milionów poszło na jego zabezpieczenie by się stoki ukorzeniły solidnie. A te urzędasy 'mądre inaczej' z miasta, zamiast odstrzelić nadmiar tego badziewia, które rozmnożyło się w mieście już tak nadmiernie, że tylko czekać jakiejś tragedii, czy to wypadek na ulicy, czy jakieś poturbowane/zabite dziecko, tote ograniczone urzędasy, tylko dlatego, że się obawiają jakiś ekooszołomów pudrują problem zamiast go rozwiązać przysłowiowym pociągnięciem cyngla czy to w mieście czy poza nim po odłowieniu, i na pyszną kiełbachę ścierniwo. I warto przypomnieć co się dzieje tym pajacom typu celebryci i inne aktorzyny spod sejmu onegdaj protestującym przeciw odstrzałom. Gdynia. Atak dzika, kobieta walczy o życie w szpitalu - TVN24 Atak dzika na spacerującą kobietę. Konieczna była interwencja na SOR (jaw.pl) Atak dzika na matkę z małymi dziećmi i psem. To kolejny raz, gdy dziki wchodzą na teren zabudowany | Głos Wielkopolski (gloswielkopolski.pl)
    1 punkt
  19. Przyszedłeś tu dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem? No to słucham?
    1 punkt
  20. Części do bafanga - chyba raczej bardziej do silników zestawów dokładanych. Tak mi się wydaje. Realnie nie ma znaczenia który producent jeśli chodzi o odporność na gnicie. Znaczenie ma czy prewencyjnie sprawdzasz co w środku. Jeśli gonisz e-bajka w błocie albo dodatkowo myjesz go w jakikolwiek sposób - silnik prosi o otwarcie . Ten ma 2000 km, więc powiedzmy 2-3 tysiące km. Zabieg wykonalny z podstawowymi narzędziami. Trochę smaru. To praktycznie przedłuża życie silnika bez limitów. https://www.ebikemotorcentre.com/ Tu masz giga ilość informacji o wszystkim co dotyczy silników, ich jakości, serwisu, dostępnych części, potrzebnych narzędzi czy chemii.
    1 punkt
  21. Talk jest do du***y👍😄 i rzeczywiście w tym zastosowaniu jest obecnie kojarzony przez miłośników karbonowych desek i pampersów (z konieczności🥴). A sprawa pierwotnego zastosowania do talkowania dętki jak najbardziej nadaje się do tematu "gniew rowerzysty"😡. Producenci rowerów zupełnie ignorują talkowanie, podobnie jak porządne smarowanie piast albo montaż suportu i korb (kwadrat) na smar. Lepiej na sucho, byle jak, byle szybko. Musiałem naprawić dętkę w zupełnie nowym rowerze, po ok.200km przebiegu. Po otwarciu okazało się, że cała jest oblepiona startym gumowym proszkiem. Skąd ten proszek? Z tarcia pomiędzy oponą! Ile watów musiałem dodać do jazdy?😡 Potem głośne opinie, że opony bezdętkowe łatwiej się toczą, że można pompować niższe ciśnienie. Tak, to prawda bo... patrz wyżej. Ale natalkujcie dętki a przekonacie się jak płynnie będą się toczyć, szczególnie te "pancerne" opony MTB powyżej 2".
    1 punkt
  22. @Punkxtr: bardzo ładnie, jestem pełen uznania dla artystycznej ekspresji. Moje zielone Micheliny (aczkolwiek przełajkowe) zdobią, ekhm, jeden żyrandol a drugi będzie oprawą zegara w podobnym stylu do Twojego wunglowego MCFK. Zepsuta pompka Park Tool posłuży jako trzymadełko do prysznica przy okazji przyszłorocznego remontu. Itd, itp... Obok wisi nieco inna opcja: ...a jeśli chodzi o "kupne rowerowe" to zakupiłem trytytki
    1 punkt
  23. Porada jest jak powinna być. Rozumiem że nie jesteś w stanie użyć wiertła i wiertarki, wywiercić otworu i wkręcić śruby (48 sekund)? Robię to od 16 lat. Można zamontować KAŻDY błotnik.
    1 punkt
  24. Mam robić otwór w błotniku żeby zamontować błotnik xD To niezła porada, pytam serio czy to jest źle zespawane czy to jest specjalnie żebym nie mógł zamontować żadnego błotnika
    1 punkt
  25. zdecydowanie podzielam zdania przedmówców. Ja robię tak... jak jest ciepło - jadę bardzo szybko. Wtedy wytwarza się większy wiatr przedni (zjawisko z żeglarskiego wmordę-wind)... więc się bardziej chłodzę. Osiągając stan neutralny, tj. tak jakbym stał w miejscu. Powyżej +30st boje się jechać ultra-szybko bo nie chcę zamarznąć od tego wiatru. a jak jest zimno (z kielecko-żeglarskiego: alepiździ-wind) - jadę wolno, wtedy nie wytwarza się wiatr i jest ciepło. W wym roku spróbuje jechać tyłem, jest to znane zjawisko tworzenia się wiatru wstecznego, a z podstawówki wiemy że (-) i (-) daje (+) A zachowując jednak trochę powagi - niech ludzie noszą co chcą i jak chcą, o ile nie krzywdzą tym nikogo w koło. Doradzanie komuś ubioru, zwłaszcza jego warstw (co jest strikte subiektywną domeną) jest jak sztuka przebijania głową muru. Każdy ma indywidualny system termoregulacji tj. odczuwania temp. i radzenia sobie z nią. I tak jeden stanie na mrozie w stringach i czuje się wyśmienicie, drugi usiądzie przy uchylonym oknie by później leżeć z zapaleniem ucha przez tydzień. Chyba że ideą tego jest pochwalenie się jakie "marki" mam w danej chwili na dupie. Aaaa to już zupełnie co innego ps. żaden hejt, zwykła ciekawość.
    1 punkt
  26. Amerykanie mają Kanye West, my mamy Kanye Czubayky. I to są jedyne Kanye, które trawię.
    1 punkt
  27. U @kazafaza na rejonie składam wyścigówkę 🫠😉 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  28. To chyba najlepszy temat na taką konstrukcję. Karamba w końcu złożona. W końcu udało się zrobić kilka fotek i objeździć rower porządnie. Rama stalowa na miksie rur columbus zona i reynolds 853. Geometria dopasowana do baranka i pod moje osobiste preferencje. Manetka Microshift MykMyk 150mm i hamulce Avid BB7. Obręcze RaceFace ARC45 opony WTB 29x3. I oczywiście kierownica Walmer Bar w swojej najszerszej wersji 750mm. To tak w skrócie. I oczywiście nie może zabraknąć zdjęć od złej strony
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...