Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      31

    • Liczba zawartości

      7 657


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      2 462


  3. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      721


  4. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      202


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 17 punktów
  2. 13 punktów
  3. 10 punktów
  4. 7 punktów
  5. 6 punktów
  6. Każdy ma taką swoją starą miłość. Nie wygląda już jak kiedyś, życia też w niej brak, sucha jakaś, zardzewiała, a jednak ciężko się od niej oderwać.
    6 punktów
  7. 5 punktów
  8. 5 punktów
  9. 4 punkty
  10. 4 punkty
  11. Marin Headlands na 2024 jest w polskich barwach, wywalić tylko niedźwiedzia na główce ramy dosztukować orzełka i rower dla patriotów jak się patrzy.
    3 punkty
  12. Widelec z kołem 27.5 do Meridy🫠 Co tu się od Janie Paw Paliło?🫠 Pozdrow'er😘
    3 punkty
  13. Ta jazda po chodniku jest wg przepisów możliwa gdy deszcz wiatr śnieg zalega na JEZDNI. Jeśli jest DDR to nawet gdy trąba powietrzna albo czoło lodowca ją pożera nie masz prawa jechać po chodniku ( maleństwo do lat 10 to game czendżer ) ... Przepisy wpuszczające na szosę chyba były kiedyś, bo też żyłem w błędnym założeniu że takowe są... Mamy trzy rodzaje kolarzy na szosie obok DDR, -rozsądni ( bo jest siła wyższa, jakaś malaria, inne okoliczności gminne św zmarłych przy cmentarzu itp) -przypadkowi ( w nowym miejscu, DDR pojawił się znikąd) -socjopatyczni ( arystokracja, która zapienia innych , czasem z opcją turbo czyli prowokowania konfliktu) Empatia i oczy szeroko otwarte pozwalają często wybrać opcję najmniejszego zła. Podobnie jest z reakcją na pieszych na DDR... no żyłka pęka, ale czy warto kruszyć o to kopię? No idą z tym pieskiem z walizką z wózkiem czy para na rolkach się kokosi. Zwolnij, omiń, pojedź dalej, Strawa nie wyśle do nas hiszpańskiej inkwizycji jeśli Vśr się obniży.😉
    3 punkty
  14. Bo testy terenowo-błotne nowych opon
    3 punkty
  15. Pogoniłem elektryka, naprawiłem singla, pojechałem na rajzę z ekipą oraz domyśliłem się, że hulajnogi robią w tym samym miejscu co Vifony, w zasadzie smar do roweru czy zupy jeden pies 🤡
    2 punkty
  16. Sok jabłkowy ale po tygodniu fermentacji może i coś by było 🫠😉
    2 punkty
  17. Domyślam się, bo natknąłem się na inne wątki gdzie też wypowiadał się w jakiś dziwny sposób, ale pomijając już to, swego czasu było dość głośno o uszkodzeniu McLarena na dziurze w gminnej drodze, naprawę którego pokryto z ubezpieczenia gminy, więc nie jest do końca chyba tak, że gmina nie odpowiada za stan dróg. Oczywiście skala wartości roweru do takiego Maclarena jest nieporównywalna i nikt się tym nie przejmuje, ale jeśli prawo wymaga korzystania z konkretnej infrastruktury to powinna być ona zdatna do użytku. Spotkałem się 3 lata temu z podobna sytuacją jadąc z Wadowic w stronę KRK przejeźdżając przez Skawinę, obok drogi ścieżka, totalny syf, masa śmieci dziury, nagle podjeźdżają strażnicy miejscy i w dość agresywny sposób informują, że nie mamy prawa przebywać na jezdni tylko mamy zjechać na ścieżkę, problem w tym, że ścieżka jest odgrodzona słupkami i wysokim krawężnikiem, dodatkowo tak jak wspomniałem pełna syfu, niestety trzeba było stanąć, dostać się do tej ścieżki i prowadzić po niej, bo kompletnie nie nadawał się do jazdy, a do przejechania mieliśmy jeszcze ok 160km do domu więc ewentualne uszkodzenie opony mogło by mocno pokrzyżować plany. Po tym co kolega Leon piszę, zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem w niedziele to nie był ten lokalny szeryf, który próbował mnie zatrzymać xD
    2 punkty
  18. bo już nie w Słowenii, a jeszcze nie w Chorwacji 🤪
    2 punkty
  19. Bo z tego samego miejsca co ostatnia fota
    2 punkty
  20. Bo długo szukałem tej sztolni, a dziś na nią, prawie, najechałem
    2 punkty
  21. Bo tak jak Sobek trafiłem pod most.
    2 punkty
  22. Bo nie mam już siły po tym piachu.
    2 punkty
  23. Rower na zdjęciu z katalogu a rower na żywo to dwie totalnie różne rzeczy. Jak już @ernorator wcześniej wspomniał, złoty a skromny
    1 punkt
  24. Mam identyczny wzrost, 86/87 przekroku i na tcr w rozmiarze L nawet bym nie patrzył. Przy tej geometrii jest po prostu za długi, szczególnie z fabrycznym mostkiem 110. IMO na ML po prostu wsiadasz i zapierdzielasz
    1 punkt
  25. Akurat w twoim rozmiarze. https://sportano.pl/p/399436/rower-crossowy-marin-san-rafael-ds2-700c-gloss-grey-blue S'ka waży ~13 kg. z pedałami. Napęd 2x, korbeł 46/30, Acera z tyłu, uginacz z blokadą skoku, przyjmie 50mm (29") opony, hydrauliczne heble i fajne warunki gwarancyjne Marina - podobnie jak np. u Treka brak wymaganych przeglądów do utrzymania gwarancji na rower czy dożyw. gwarancję na ramę, to całkiem spore ukryte koszta u różnych producentów. Edit: mają go też na Allegro https://allegro.pl/oferta/rower-crossowy-marin-san-rafael-ds2-700c-gloss-grey-blue-s-15957720373 Edit2: na stronie mają -30zł. za zapis do newslettera, zawsze coś
    1 punkt
  26. U mnie na Podhalu po tych "dodatkach"😉 dopiero widać skalę "garminiady"😁 . Nagle narobiło się tyle ostrzeżeń bez sensu na trasie ,że tylko jeżdżę i "wygaszam" większość. Ale po tym widać skalę patologii 🤣...... że na kierze nie telefony /inne wynalazki ale Garminy królują.
    1 punkt
  27. @Katrina zbyt szablonowo podchodzisz do zagadnienia. Trening to nie dawanie do pieca ile fabryka dała bo tak niby można osiągnąć efekty. Trenowanie musisz dostosować do możliwości własnego organizmu metodą prób i błędów. Nie każdy typ "treningu" właściwie skutkuje na daną jednostkę osobniczą. Przy twoim sprzęcie i warunkach "cielesnych" szedłbym w dużą objętość ale o umiarkowanej intensywności. A szarpanie się interwałami w takich warunkach uważam za totalnie poroniony pomysł. I nie patrz na słupki, SŁUCHAJ WŁASNEGO ORGANIZMU !! Słupki to nie ten ETAP !!! , a po za tym do tego trzeba więcej czujników 😉 i miarodajnych danych.
    1 punkt
  28. Pamiętam że kiedyś przy okazji dyskusji obowiązku jazdy DDR zimą, kiedy są nieodśnieżone było pisane że jest taki artykuł w przepisach, który stwierdza, że jeśli na ścieżce panują warunki uniemożliwiając bezpieczną jazdę rowerzysta może jechać ulicą. Imo, porozbijane szkło na DDR uniemożliwia bezpieczna jazdę.
    1 punkt
  29. Jeżeli chodzi o samo rejestrowanie przebiegu robi to bezbłędnie. Fakt ....w trybie nawigacji wychodzą czasami klocki i może głupieć w takich momentach jak @Eathan opisywał i nie tylko. Problemem są podkłady mapowe i algorytmy " pierwszeństwa jednej drogi nad drugą. Tak to tłumacząc trochu w uproszczeniu na chłopski rozum.
    1 punkt
  30. Jednak w gęstym lesie nawigacja w 1040 słabo sobie radzi. Czasami gubi trasę i pokazuje zły kierunek. Jest lepiej niż w poprzednich modelach, ale wciąż OSMAnd na telefonie nawiguje dokładniej nawet po włączeniu trybu samolotowego. Może to kwestia ustawień, wgrania innych map lub pliku GPX? Trasa: https://www.strava.com/routes/3241023122714699550
    1 punkt
  31. Bo tam z tyłu kiedyś walnęła bomba.
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Droższe napędy nie są wiele solidniejsze - są lżejsze; to nie jest tak że drogi rower pojeździ 5 lat bez wymian Ekstra wydki to np buty spd i pedały do tego i w przypadku wszystkich baranków z reguły bikefitting którego nikt Ci nie zrobi za grosze. Być może wymiana siodła, sztycy o innym offsecie, mostka czy nawet kiery Rower z barankiem plus człowiek to bardzo złożony, skomplikowany układ - potencjalnie masa niespodzianek
    1 punkt
  34. Po pierwsze, to 3 pokolenia permanentnej edukacji, wręcz prania mózgów, żeby liczyć na rozsądek. Po drugie, nie tylko zmian mentalnych i prawnych ale też infrastruktury, żeby lokalna droga faktycznie była lokalna, a nie o przekroju autostrady. Po trzecie, limity to nie są jakieś wzięte z kosmosu wartości, mają podstawę w takich aspektach jak czasy reakcji, drogi hamowania, przyczepności, średnich możliwości psychofizycznych ludzi, skutków kolizji i wypadków, hałasu, płynności ruchu. Jest to także element uporządkowania ruchu, poprawy jego przewidywalności. Co rozumiesz przez dostosowanie do realiów? Jakie te realia są? Uważasz, że jak większość nie trzyma limitu, to trzeba go podnieść? Jak wysoko należałoby podnieść, żeby ludzie już nie przekraczali?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...