Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.02.2024 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Czuję już wiosnę w krzyż'u więc dokończyłem dzieła zbawienia 26era za stówkę, została samarama, zacisk stycy i sztyca, jak w naPISie na widełkach " A NEW WORLD" dostało to cudo koła 27.5 47c zalane serwatką, napęd 9s z goatlinkiem, korbą na kwadrat, heblami mt200, kierą 740, sterami accent air, gripami ESI i randomowo kupionym siodełkiem które zgrywa się w linii górnej rury, mógłbym dodać pedały dartmoore'a białe ale nie moszna mieć wszystkiego, idą owe do karbonowego ulepa, który leży i dojrzewa. Plus jeszcze w zastaw Skalny Jeźdźca z w kur Fiony'm mną 🫠 Wilgoć wszędzie Stolik operacyjny Parostatki Pozdrow'er😘7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Największą pracę wykonują uda (czworogłowe i dwugłowe - czasem meczą się na zmianę, przy czym dwugłowe to już raczej jakieś grubsze akcje skurczowe po odwodnieniu), oraz łydki - im większe ugięcie nogi/niższa pozycja na siodełku, tym w mniejszym stopniu pracują. Po dobrej jeździe powinny się odezwać lekko czworogłowe2 punkty
-
2 punkty
-
Bzdura. Miejska legenda. To że obserwujesz monstrualnej długości mostki w PRO rowerach wynika z tendencji do stosowania bardzo małych ram w peletonie, a nie poprawianiu prowadzenia. Tak naprawdę skrócenie mostka o 10mm czy 20mm jest całkowicie nieodczuwalna. @apacznt Możesz pokombinować z offsetem sztycy.2 punkty
-
2 punkty
-
Jeśli chodzi o narzędzia, to jest mój najlepszy zakup ever! Genialny w prostocie wykonania i użytkowania, wydaje się niezniszczalny.2 punkty
-
Dokręcanie, regulowanie, skracanie linek itpd w nowym okazyjnym Felcie. Zostawiłem sobie jeszcze do demontażu jutro plastik spod kasety - trzeba dozować przyjemności. Cały czas się przyglądam i dalej zadowolony jestem aczkolwiek mam już pewne pomysły na zmiany i ulepszenia...(sh*t here we go again). Wszystko było dobrze zmontowane i skręcone i to co sprawdzałem nasmarowane. Komponenty w dużej części (w miarę) firmowe (shimano, tektro, zoom, vp, selle royal, kmc itp). Jedyna rzecz z którą trochę walczyłem to przednia przerzutka - chyba działą najgorzej w rowerach którymi teraz się opiekuję, ale po pierwsze tutaj są największe blaty, po drugie to jedyny tourney.. No i ja mam cały czas w pamięci gripshifty z "półbiegami" z przodu...2 punkty
-
Bo świetne miejsce, żeby się zatrzymać - zwłaszcza jesienią/wczesną wiosną.2 punkty
-
Za mostkiem przemawia to, że zmienisz go w kilka minut. A jak będzie źle to w tym samym czasie wrócisz do starego.2 punkty
-
2 punkty
-
Krótszy mostek spowoduje, że szosa będzie mniej stabilna2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To jest jedyną i oficjalna instrukcja. I nie ma podziału dla mniej lub bardziej zaawansowanych.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przecież nie chodzi o żadne centusiowanie. Nie ma żadnej alternatywy dla tych tarcz z "oryginalnych" do 100zł. Kiedyś były japońskie sm-rt66 i rt76 ale obecnie te tarcze są jakościowo i funkcjonalnie gorsze niż "podróbki" z ali. Sorry ale ashima czy clarcks to są dla mnie marki pokroju ztto czy innego rockbrossa.1 punkt
-
Chisel Comp XL z pedałami normalnymi i żelowym emeryckim siodełkiem 12,5kg. (Wazony)1 punkt
-
Wszyscy proponują ramy typowo męskie, lub bazujące na męskich, a nikt nie wziął poprawki na tytuł wątku, który zawarty jest kluczowy warunek doboru roweru - Wzrost 160 cm. Co z tego, że rower będzie miał super napęd i świetny amor, jak prawdopodobnie przez zbyt wysoką ramę w przekroku to broszka będzie, ale co najwyżej obita.1 punkt
-
1 punkt
-
Taki na którym boisz się zrobić sprint na stojąco Kiedyś taki ulepiłem, gdzie mostka praktycznie nie było, tyle co grubość rury kierownicy. Początki były trudne, ale przy normalnej jeździe dało się przyzwyczaić. Na sprint nie pamiętam ale chyba nie zdążyłem się przełamać, a potem rama poszła i koncepcja się zmieniła. Ale nie powiem, jak go lepiłem, to pierwsza jazda była bolesna dla pleców. Po przesunięciu siodła do przodu zrobiło się lepiej, a po wspornika (przy okazji wymiany widelca) jeszcze lepiej.1 punkt
-
Dokladnie, dymają na każdym kroku Szukałem w tamtym roku piast, na przód kupiłem novateca 791 bo polecana i tansza od dt. Dopiero po czasie od zakupu z ciekawosci przeglądałem wymianę łożysk i się okazuje że do wymiany trzeba mieć specjalny klucz do odkręcenia kapsli które przykrywają łożyska. U bitula taki klucz koło stówki. Bym wiedział wczesniej to pewnie bym wziął xt tak jak na tyl.1 punkt
-
Krótszy mostek w rowerach najmniejszych totalnie, damskich kiedy wsiada nań ciut za duży facet przyzwyczajony do swojej szosy - to odbierze jako nerwowy. Bo dla niego jest nietypowy. Cały set rama plus mostek i często 36 cm kierownicy… sam w rowerze kołami plusowymi z przodu 3” , miałem mostek 40 i baranek Riczej 46 cm… co jak co ale ten zestaw nie był nerwowy No i pytanie co to jest definicja nerwowy…. Dla mnie to rower torowy, zwarty, ale też taki w którym na piasku sypniętym po asfalcie łatwo machnąć kierownicę w dryf i uśliz.. tak samo na mokrej białej lini.. taki który na szybkim górskim zjeździe daje lęk przy podmuchach i poskokach na nierównościach.1 punkt
-
Jasne, że są zmiany w prowadzeniu. Przecież zmienia się dźwignia i rozłożenie naszej masy nad ramą, ale trzeba porównać brzegowo 40 i 130, wtedy każdy to potwierdzi bo różnica jest duża. opinia o niestabilnych długich mostkach wynika z tego że daje się je najczęściej do małej szosy z krótką TT , i całe kombo jest nerwowe. Długi mostek daje się też we znaki jeśli chcemy podskoczyć czy pohasać. Ciężko poderwać przednie koło z miejsca bez balansu uprzedzającego szarpnięcie… Zmiana 90na 70 jest z pozoru kosmetyczna, ale może poprawić komfort, a nie zmieni wrażenia sterowności. Kąt mostka np stromo do góry ( jeden z authorów) też może być ciekawy , szczególnie u długonogich. Tylo rower źle wygląda. Czasami zmiana 90 na 70 potem 60 nawet 40 i coś nie gra a potem 120 , pozycja idzie w dół i … nagle jest szok i wygoda… nie zawsze intuicja dobrze podpowiada, ale za duże rozciągnięcie najczęściej jednak to nic dobrego. Warto testować, ale raczej na wiosnę bez grubych ciuchów. Pozycję ma rowerze inaczej znosi mocno pracujący kolarz, inaczej osoba zrelaksowana na niskim tętnie, a teraz w zimie jedzie się bardziej przetrwalnikowo, endurancko. Bez mocnej pracy nogami ręce i grzbiet są przeciążone, nawet pupa zaczyna boleć . 😀 Mostki na początku szybko pozmieniać na rundkę po okolicy, ale potem pozostać przez 200-300 km z kolejnym rozmiarem… i zobaczyć jak idzie adaptacja, i wrócić do poprzedniego znowu na 200-300 km W retro szosach 1” długie mostki były wiotkie i to jest temat na inną opowieść1 punkt
-
Miałem w tym samym rowerze szosowym mostki od 90 do 130, o tym samym wzniosie. Nie zauważyłem żadnego związku pomiędzy długością a zmianami w prowadzeniu.1 punkt
-
Mógłbyś rozwinąć, bo dotychczas się uważało, że długie mostki w szosach rzędu 100 czy 110 mm są właśnie dla stabilności przy wąskich kierownicach i wysokich prędkościach ale może coś się zmieniło i chętnie bym się doedukował1 punkt
-
A odkręcałeś kiedyś pierścienie piast DT Swiss? Nieistotne, czy 350, czy EXP... Bez solidnego klucza z dobrej stali, mocnego stołu z konkretnym imadłem i sutego obiadu nawet nie podchodź.1 punkt
-
I jednorazowy. Poza tym nie na piast DT 280.1 punkt
-
Też uważam, że w zawodowym sporcie najważniejsza jest regularność.1 punkt
-
Moim zdaniem, każdy musi tutaj swoje przejść i zebrać własne doświadczenia. U mnie stans jako standard jest ok, ale z Orange Seal byłem bardziej zadowolony. Nie polecam Finish Line Tubeless Tire Sealant – to u mnie kompletnie nic nie uszczelniło…1 punkt
-
Jak lubisz złoty deszcz dej kobiecie Kashimę, jeśli zadowalają Cie robótki ręczne dej czarnego Sida.🫠1 punkt
-
Słyszałem o czymś takim w Portugalii, ale na Costa Blanca nigdy. Nie wiem gdzie mieszkasz i co planujesz, można wykorzystać pociąg który jedzie 2h 30m między tymi miastami.1 punkt
-
Ja nie kupuję oczami. Kupuję, używam, działa wg takich albo innych kryteriów- ok. Nie działa, bez względu na cenę- śmietnik. Po umyciu w wodzie powieś łańcuch na kaloryferze. Wyschnie w max kilkanaście minut.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00