Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.06.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Ja tam pociągu do pociągu nie mam, ale on ewidentnie na mnie leci, aż mu się oczy na mój widok świecą.6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Z owalami to jest tak, że nie czuje się jego obecności, dopiero jak się przesiądziesz nazot do okrągłej zębatki to poczujesz jego brak - tylko pojeździj z nim dłużej Aaaaa i jeszcze jedno Sobuś, taki głos błagalny od ludu, bo my Cię tu wszyscy jak jeden mąż szanujemy i tolerujemy, ale weź Ty może wrzucaj po jednym zdjęciu z każdego roweru, co? Bo ja to tak sobie myślę, że tego i tak nikt nie ogląda, tylko czemprędzej skroluje do kolejnych postów - ale może jestem odosobniony2 punkty
-
2 punkty
-
@vincek masz rację nie ma co czekać... mnie udało się kupić na black weeku w ubiegłym roku za 899 zł bodajże. Kupiłbym jeszcze raz, super sie sprawdza, jestem zadowolony🙂 i pukam w niemalowne żeby nie przechwalić😂1 punkt
-
@Cross90 cenę trzyma na poziomie 949 zł. Jak Amazon zejdzie z ceną, to inni też czasami zjeżdżają do podobnej. Czasami Decathlon na Allegro da dobrą cenę. Jednak cen jak kiedys ok. 730 zł, to nie ma co aktualnie jak sezon trwa. Może w końcu potanieją, ale życie jest za krótkie by czekać. Obserowalem rynek na 530, 830 i Bolt 2, trafiła się 530 w dobrej cenie to kupiłem 🙂1 punkt
-
W weekend dwie wycieczki po Suwalszczyźnie. W tym nasza ulubiona wycieczka 8 jezior - niezbyt imponujące 30km w terenie i trochę ponad 400m podjazdu (ścieżki w tym nasz tajny Sectret Enduro, dróżki, szuter), dające możliwość kąpieli w jeziorach: Konopisko (?), Czarne, Jaczne, Kameduł, Kluczysko, Jeglówek, Szurpiły, Kopane. To są te, które mamy sprawdzone kąpielowo, choć przy trasie jest więcej. Mieszanie roweru z pływaniem w ciepły dzień to pełnia szczęścia.1 punkt
-
Kask kupiony? Pamiętaj, jest ważniejszy od lepszych przerzutek czy hamulców, a limit szczęścia już chyba wykorzystałeś.1 punkt
-
Na rowerzystach zarabia się systemowo od ponad 100 lat w podobny sposób to jest powstrzymywanie rozwoju roweru: do szosy doszły mtb, gravel, wersje turystyczne natomiast rower w zasadzie się niewiele zmienia ten produkowany masowo, tzn. jego główne cechy, cały postęp ludzkości nakierowany jest na eliminowanie słabości i wspieranie silnych punktów a tutaj tego nie ma: - kolejne ograniczenia w modyfikacjach aerodynamicznych rowerów nastawionych na prędkość, ich lista przyrasta a rzeczy tak absurdalne jak kąt przedramion, długość skarpetek, detale w kaskach, drobne fragmenty w ramach, np z laminatu można zrobić każdy kształt a praktycznie niczego nie wolno zmienić, - nadal dominują napędy otwarte, które zużywają się bardzo szybko, - z szerokiego możliwego spektrum rowerów akceptowalne jest kilka procent max w zależności od sportowej dyscypliny, - ponieważ nie ma możliwości rywalizacji w konstrukcji roweru rywalizacja od trzech pokoleń poszła w kierunku człowieka tzn. coraz lepsze środki farmakologiczne, co wywołało swoisty wyścig zbrojeń pomiędzy unikaniem i próbami wykrycia dopingu, - technologia która się nie rozwija nie daje perspektyw w konsekwencji nie licząc się z tym, że rower coś wniesie prawdziwie do komunikacji jest on wypychany z drogi za wszelką cenę to znaczy tworzone są na siłę absurdalne w przebiegu i rozwiązaniach ścieżki rowerowe gdzie do konfrontacji rower - pieszy dochodzi regularnie i zamiast poruszać się drogą, tam gdzie miejsce dla pojazdów tworzone są rozwiązania jak dla rowerków dziecięcych byle nie przeszkadzać na drodze, - gdyby rower po równym płaskim poruszał się bez większego wysiłku rowerzysty 50-60km/h nikt nie poddawał by w wątpliwość, że jest to wartościowy środek transportu a jego miejsce jest na drodze ale choć jest to już od dawna możliwe odpowiednie zabiegi blokują taki rozwój, nie wykorzystujemy swojego potencjału, nadal utylizujemy w zamian archaiczne rozwiązania techniczne zarówno jeśli chodzi o rower jak i nie poddany dostatecznej presji z jego strony samochód, kierunek rozwoju naszej cywilizacji ma charakter stagnacyjny, - w powszechnej świadomości utrwalone są wzorce niezgodne z prawdą podpartą fizyką, jesteś dzieckiem i poruszasz się małym rowerkiem, marzysz, że będziesz pędzić jak panowie na szosowych, szybkich rowerach bo takie są przecież najszybsze, dorastasz i sam stajesz się takim jak oni rowerzystą a na wszelkie wątpliwości czy to aby na pewno najlepsze możliwe rozwiązanie do dyspozycji masz przykłady ludzi, którzy zrobili tak samo jak ty, jeśli cię to męczy wybierasz teren ale to ten sam rower tylko uodporniony na nierówności, pokolenie po pokoleniu nic się nie zmienia i nawet nie wiemy jak wyglądał by rower gdyby nie ten zamknięty krąg, - postępu nie da się na zawsze zatrzymać, historia uczy, że tak zawsze było, kiedy oprócz aut środkiem transportu będzie dron, pociąg będzie się poruszał lewitując w tunelu próżniowym z prędkością kilka Mach a rower lub jakiś podobny mu lekki pojazd hybrydowy przy 100km/h wymagać będzie 200-300W jak głupio będzie tym wszystkim, którzy twierdzili, że teraz wszystko jest w porządku, jak bym chciał to zobaczyć, tyle lat już na to czekam, wiem, że to kiedyś nadejdzie i nawet jeśli tego nie zobaczę to przeświadczenie, że to nastąpi daje mi nadzieję bo alternatywa bardzo mi się nie podoba.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja potrzebowałem krótszy uchwyt niż dodawany w komplecie do zwykłej wersji 530 i zakupiłem taki https://pl.aliexpress.com/item/1005001822982697.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef1c24kIxkAw&gatewayAdapt=glo2pol Polecam, super jakość i cena1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Moim zdaniem to ta rama i geometria jest typowa dla roweru crossowego. Jeżdżę na takim rowerze i nie obrażam sobie żeby był tam baranek. Taka rama jest przeznaczona do jazdy z nachyleniem ciała około 60°, a nie około 40° jak np. W szosie z barankiem. Moim zdamiem jak wsadzisz tam baranka to będziesz się męczył jazdą, a nie cieszył. Pewnie, że wszystko można zrobić, tylko pytanie czy to ma sens🤷♂️1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
https://allegro.pl/oferta/spank-spoon-31-8x800x60-kierownica-riser-raw-silve-128709185401 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@chrismel ma racje. Jak nie masz doświadczenia to składanie roweru wyjdzie drogo, ale z drugiej strony nauka kosztuje. Zacząłeś moim zdaniem źle. Podstawa jest odpowiednia rama. Resztę gratów można zmieniać, na tańsze, lepsze, bardziej kolorowe, ale rama to fundament. Ja mam 6 składaków (dobra, trzy są małżonki ), ale nie składałem gravela na ramie mtb, czy fulla na ramie szosy. Tak sie nie da.1 punkt
-
Miałem Rockrider AM100HT. Tam też była korba Shimano. Po zakupie zwróciłem uwagę że jedna z śrub ramienia korby ma przekręcony łeb. Użyłem śruby od hamulca. Później okazało się że nagle od strony tego ramienia, łożysko suportu hałasuje. Po sprawdzeniu okazało się że podkładka między korbą a łożyskiem zmieliło się. Dziwne i sam tego nie rozumie, co to było. Decathlon wymienił suport. Następnie po kolejnych setkach kilometrów ramie zsuwało się z osi i rozerwało plastikową śrubę z osi. Ta plastikowa podkładka z bolcem działa jak ramie prawie do końca zejdzie z osi. Na ten problem pomogła aluminiowa śruba zamiast tej plastikowe. Ona imbusem jest wkręcana i robi robotę. Po czasie kolejny właściciel roweru powiedział że Decathlon wymienił na gwarancji całą korbę i jeszcze raz suport. Oś podobno była nie okrągła a owalna. I teraz, na początku mówiłem że śruba była zniszczona, śruba ramienia korby. Wniosek, że w fabryce tak mocno skręcili że łeb poległ a oś się w jajko zrobiła. To chyba wszystko tak wyglądało.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo często klucz pneumatyczny którym dokręcane są m.in. korby w montowni rowerów nie jest totalnie zdezelowany i dokręca jakimś tam momentem uniemożliwiającym luzowanie. Ale śmiem twierdzić, że 80% rowerów na rynku pochodzi z takich montowni: https://www.forumrowerowe.org/topic/256310-znalezione-w-internecie-filmy-zdjęcia-gify/?do=findComment&comment=24194111 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00