Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.06.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
19 punktów
-
16 punktów
-
15 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Spodenki to część rowerowa? Pewnie tak, bo łączy jeźdźca z maszyną więc się klasyfikuje. Moje Martombike 573 zaczynają się pruć. Do tego wkładka jest już mocno ubita i działa tak sobie. Dlatego musiałem kupić coś nowego. Zupełnie przypadkiem na tyłek wjechał ASSOS Mille GT C2. Niby model podstawowy w ramach serii Mille, ale względem Martombike, czy podstawowych trekowych gatków, jest przepaść jakościowa. PS Ciekawostka zakup w cenie nieco wyższej niż Martombike 573 i DUŻO niższej niż Martombike 517 Giro. Wpadła fajna promocja na breuninger.com4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
@JWO z hakiem i osią 12x148 rama MTB. Jak ubiorę dziewczynę to się pochwalę, bo teraz taką gołą to szerzenie pornografii. Jutro koła robię ( bez pośpiechu bo centrownicę mam chłodzoną browarkiem ) a potem ......... na razie muszę z taka goła parę nocy spędzić - taka świecka tradycja. 😁3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Kung-Fu PawianTM powrócił do standardowej długości sztućca a dzięki sile mitycznych małpich jaj (Monkey Nuts v1) umożliwił też skrócenie ogona do 436mm przy mięsnej oponie 29x2.5 na feldze 30mm wewnętrznie. Powiem tak: Jesteśmy w domu. Jak ja tęskniłem za tą geometrią i jakością jazdy. Gdybym miał mieć tylko jeden rower, to byłby TEN rower Gorąco pozdrawiam Wojtka z One More Bike. Jak widzisz rama jest w dobrych rękach. Zastanawiam się, czy aby nie wymienić OnOne Geoff na OnOne OG 🤔2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Oj, jak sobie uświadomię, że mnie to to też czeka to aż ci współczuję. Nie wiem czy dobrze czy źle, ale te robótki, to na pewno nie w tym sezonie. Bo las słucha...2 punkty
-
1 punkt
-
Jeśli docelowo planujesz jeździć we wpinanych pedałach to nie ma po co szukać półśrodków. Shimano ma zaniżoną rozmiarówkę. Na co dzień noszę 45, w shimano muszę mieć co najmniej rozmiar 461 punkt
-
No to sugeruję Conti Double Fighter - jest dostępna w rozmiarze 27.5, ma te 2 cale grubości i ładnie się toczy po twardym.1 punkt
-
Cena ok, ja płaciłem trzy lata temu 150 EUR. Tylko, nie wiem ile masz wzrostu - ja wziąłem L przy 189cm i jest ciut za krótka teraz bym pewnie celował w XL.1 punkt
-
Dobrze że nie gwintowane, bo jeszcze by się odrapało to i owo1 punkt
-
@Mandoleran taka ciekawostka => https://www.breuninger.com/pl/b/oakley/okulary-rowerowe-sutro-lite/1001468888/p/?variant=dfbbdcedfa8849cd996049ca2c0fe29d Jak się zapiszesz do newsletteta to dostaniesz 100 zł na pierwsze zakupy. Czyli wyjdą poniżej 600 zł. Jest tam więcej okularów Oakley. @Qaroll mam 2 pary. Pierwsze 573 (kolorowe z jasnymi wstawkami) zaczęły paskudnie wyglądać (plamy z błota zostały) a dodatkowo po 2 sezonach zaczęły obcierać. Kupiłem drugie czarne (seria odblask) i tutaj mam je 4 sezon. Pruć przy wkładce zaczęły się rok temu. Teraz dodatkowo pruje się ta biała siatka na brzuchu. Co do wygody to były ok jak były nowe. Jednak mnie się wydaje, że po 2 sezonach były zauważalnie mniej wygodne niż nowe takie same.1 punkt
-
Kolana - te foxy poniżej - używam, a nawet parę razy "testowałem" - mogę w nich pedałować cały dzień. Żona też ma takie - ciekawe - ja kupiłem za małe, ona za duże i się ostatecznie zamieniliśmy Kolana POC te 2.0 ma córka - też bardzo wygodne i lepiej wyglądają na nodze. Ale jedne i drugie są miękkie - plastik pozwala je "intensywniej używać" i dają więcej szans. Kolana testuje się najczęściej. Buzzer córka ma dokładnie ten - super popularny, sprawdzony i wygodny model. Ponieważ córka jest elegantką, to zwróć uwagę na nastepujące zasady mody: Buzzer na wierzch, na koszulkę. Łokcie i kolana pod spód (nogawki, rękawy), a jak w szortach to takie szorty, by nad ochraniaczem nie wystawała noga. Do full face wyłącznie gogle, albo goglowate okulary ostatecznie, ale nigdy zwykłe okulary śmieję się trochę, ale zasady dobrego stylu są twarde.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@uzurpator - przewody są już zabezpieczone przed wycieraniem i sklejone w dwóch miejscach: w środku przy głównym łożysku zawieszenia i z przodu pod napisem i-drive - czyli w sumie tam, gdzie pisałeś. Zrobiłem to przy okazji mycia po jeździe i dlatego nie ma tego na zdjęciach. Do tylnego trójkąta przyklejał przewodu nie będę - jest mocowanie fabryczne i tak zostawiłem, tylko wstawiłem pod trytytkę (tak samo jak w uchwyty w ramie) kawałek rurki z igielitu, żeby lepiej się trzymał i był zabezpieczony przed ściskaniem. A czy 3/10? Możliwe. To jest sprzęt retro i nawet gdyby go rozmontować, polakierować i wypucować każdą część, to zawsze będzie wyglądał jak z poprzedniej epoki. I... w poważaniu to mam Nie dalej jak wczoraj przejechałem się w zorganizowanej wycieczce z ludźmi m.in. z lokalnych klubów rowerowych. I powiem tak: nie spodziewałem się może sprzętów z jakiejś nie wiadomo jak wysokiej półki, ale na pewno lepszych, niż zobaczyłem. Serio. Że o stanie technicznym nie wspomnę, bo o smarowaniu łańcucha czy regulacji hamulców to niektórzy chyba nie słyszeli, a dobór ramy pod wzrost siedzącej na nim osoby (dotyczy zwłaszcza kobiet) to najwidoczniej nadal jest taka sama wiedza tajemna, co dwadzieścia lat temu. Ale to już temat na inna dyskusję1 punkt
-
Z tym codziennie to nie jest takie proste. Jednemu pomorze, drugiemu zaszkodzi. Jeśli przy dwóch treningach obecnie wejdzie na codzienne to stawiam dobry żel, że poleci z formą w dół. Każdy jest inny, ale takie rady mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc. Przy 2-3 jednostkach treningowych idzie coś już zrobić. Kolega jeździ mało 1-2 tygodniowo, a właśnie wrócił z grubego ultra. Robi jeden krótki trening interwałowy 2h, a drugi dłuższy 120-150km ale w tlenie. Z tym jeżdżeniem na czczo to uważam, że jest to głupie i szkodliwe dla organizmu- jeśli robimy to często. O ile pamiętam z dietetyki i fizjologi to takie rzeczy to możemy robić w trakcie redukcji i nie są to długie jednostki. Kiedyś czytałem wywiad z Majką- trening na czczo jeśli już to w okresie paru tygodni, przed sezonem , w czasie redukcji. I znowu wiadomo- każdy jest inny. Jeden poleci 150km, drugi padnie po 30km. Moja rada- dobre śniadania i dobry obiad poprzedniego dnia, spokojne tempo bez wchodzenia w strefę beztlenową, co godzinę jakiś baton, ew. kanapka ryżowa.Plus izotonik, ew. przed jazdą betalanina. To jeśli chodzi o dłuższą trasę. Jeśli chodzi o krótszą to można spróbować intensywnych interwałów w ciągu 1h20-1h30min. Bazę amator może zbudować nawet jednym długim treningiem i krótszymi interwałami- oczywiście to baza pozwalająca to przyzwoite dotarcie do celu, a nie walkę w peletonie. Podobny trening rozpisał kiedyś Arek Kogut w "Szosie". Pomijam fakt, że coś może dziać się ze zdrowiem i po 2h-2,5h jazdy serce przestaje pracować wydolnie (np. ujemy odcinek ST). Warto też spróbować spokojnego wejścia w jazdę. Ja np.: potrzebuje spokojnej rozgrzewki i długo wchodzę w szybsze tempo. Mam pierdyknięty układ przywspółczulny. Jak zacznę za szybko to czuję to cały trening , a od 60-70km robi się średnio. Jak wejdę spokojnie to mogę jechać, jechać i jechać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Miałem Silexa 400 w rozmiarze S, ale bardzo szybko sie sprzedal i juz nie mam., wiec nie poratuje Sam zle dobralem rozmiar maja wlasnie ok 169-170 cm wzrostu, byl jak dla mnie za duzy. To jest spora rama. Mierzylem potem w sklepie XS/S/M i generlnie na M zawisłem, S było naprawde spore i dopiero zejscie na XS dalo fajny jak dla mnie komfort. Trzeba przymierzyc, ale M-ka moim zdaniem bedzie na 100% za duza chyba ze masz nienaturalnie duzy przekrok wzgledem wzrostu. S-ka bedzie OK. Odemnie ten rower odkupił Pan ktory mial 175 cm wzrostu i na niego ta S-ka byla dobra. Tak jak Kolega Ineffable napisal powyzej szukaj na OLX, powinno sie cos trafic. Ten rower powyzej z ogloszenia z Gdanska to M-ka W okolicy 5500-6000 to mozna pomyslec nad ponizszymi modelami, natomiast mam nadzieje ze ktos bardziej doswiadczony sie wypowie czy warto bo to tylko moje wlasne poszukiwania i przemyslenia Romet na GRX (5800 zl z kodem "GRX200" obecnie) https://www.rowerzysta.pl/Rower-gravel-Romet-Boreas-2-GRX-2023 Nowy model gravela od Radona, wysylka z niemiec, cena z dostawa ok 5900 zł https://www.radon-bikes.de/en/roadbike/gravel/regard/regard-70-2023/1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00