Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03.05.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Żeby nie było że nic nie zrobiłem. Kolega przyjechoł z sirrusem na 32c, rozmiar S, trochę za mały rozmiar, ma już go kilka lat, padło że wymienię po koleżeńsku opony na bardziej gravelove, jakiś dłuższy mostek i szerszą kierownicę od 580mm. Skończyło się trochę inaczej, poniosło mnie mówiąc po prawdzie. Wleciała NW, kaseta 40t, mostek 120, kiera 620, widelec od breezera, koło mt35, przedni hamulec hudrauliczny mt200. Wózek był cięty żeby dać 13t kółeczka. Pozdrow'er3 punkty
-
3 punkty
-
Bo szybki piknik nad wodą. A jak piknik, to gimnastyka w oksach musi być3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To może ja napiszę swoje kilka groszy w oparciu o lata jazdy częściowo po asfaltach i częściowo po lekki, suchym terenie typu leśne ścieżki 1. Finish line czerwony - nie rozumiem sensu tego specyfiku, zwykła woda, łańcuch od razu piszczy, napęd w zasadzie suchy jak bez smarowania, kiepskie przerzucanie łańcucha po zębach (czuć opory) 2. Finish line KryTech - niby coś tam smaruje przez pierwsze kilkanaście kilometrów, później napęd pracuje na sucho i jęczy. 3. Finish line zielony - okropne mazidło, zbiera brud, tworzy czarną pastę na łańcuchu i kasecie nawet jeśli wszystko było po smarowaniu dotarte do sucha. Widziałem filmy Szajbajka o czterech krokach do błotoodpornego, czystego napędu, w których zachwala ten olejek. Pokazuje tam złoty napęd Srama, czyściutki na błysk, podobno ten rower jeździł już po smarowaniu i przed nagraniem nie był wycierany. Pokazuje też inny rower wprost po maratonie, cały uwalony błotem, a zębatki i łańcuch czyste. Moim zdaniem te jego pokazy to szopka. Ewidentnie te napędy były specjalnie czyszczone przed nagraniem żeby pokazać rzekomy efekt. Z resztą cała jego narracja na tym kanale ma ton jak przedszkolanka opowiadająca bajki 10-latkom. Tworzy teorie o nie laniu kropelek na rolki łańcucha tylko między ogniwka najpierw po jednej stronie, potem po drugiej, potem brunoxa na pędzelek i po kasecie, potem wycieranie do sucha, bla bla bla. Nie ma takiej opcji - nawet po docieraniu do sucha w nieskończoność - żeby smar o konsystencji oleju podczas jazdy i zmieniania biegów nie został wyciśnięty z pomiędzy ogniw i żeby napęd pozostawał czyściutki i lśniący. Gość to nagrywa pod publiczkę i po to żeby go zachwalali w komentarzach, takie moje zdanie. 4. Rohloff - na tym oleju jeździłem przez długi czas, podobno teraz się popsuł, nie wiem bo kupiłem kilka butelek jeszcze w 2016. Napęd zawsze czyściłem dokładnie, łańcuch szejkowałem i suszyłem, później nakładałem po kropelce na każdą rolkę, odstawiałem na kilka godzin i docierałem do suchego. Olej ma konsystencję miodu, bardzo dobrze się go aplikuje, nie rozlewa się niepotrzebnie i dobrze penetruje łańcuch. Napęd pracuje świetnie, cicho i płynnie, biegi zmieniają się perfekcyjnie. Niestety wydostaje się z łańcucha i łapie brud, ale nie tak tragicznie jak zielony FL. Po każdej jeździe trzeba to wycierać do sucha. W taki sposób smarowanie starcza na kilka tras po asfalcie, na około 200-300 km. Z każdym kolejnym wycieraniem napęd staje się głośniejszy i zaczyna być wyczuwalna sucha praca, ale nie tak źle jak przy czerwonym FL. Generalnie jest to dobry olej na szosę, wiele lat na nim jeździłem trasy asfalt + lekkie szutry, cierpliwie wycierałem, czyściłem i nie było źle. Natomiast jestem już zmęczony po pierwsze tym wycieraniem, a po drugie obecnością piachu w łańcuchu. Po przejechaniu palcem po łańcuchu zbiera się sporo grubych ziarenek piasku, kręcąc pedałami albo wyginając łańcuch dłonią słychać i czuć to chrupanie. Poniżej zdjęcie napędu wyczyszczonego na błysk, posmarowanego Rohloffem, po przejechaniu koło 20-30 km po miejskich ścieżkach (bez żadnego wycierania na pokaz). Nie ma tragedii, ale szału też nie. 5. Squirt Lube Napęd porządnie wyczyszczony. Przez "porządnie" rozumiem kasetę odkręconą, umytą dokładnie w benzynie do momentu, aż nie ma żadnych ciemnych czy tłustych śladów. Podobnie korba i przerzutki - wszystkie zęby i powierzchnie, po których przesuwa się łańcuch nie zostawiają pod palcem żadnych śladów. Łańcuch wypłukany w benzynie i wysuszony do momentu, aż po przetarciu szmatką również nie zostawia śladów. Aplikacja smaru pierwszy raz. Bez żadnego p***enia się w rolki, w ogniwka, po kropelce, po pół kropelki czy coś - normalne polanie łańcucha po całości, kręcąc korbą i nic więcej. Z początku smar ma konsystencję mleczka, odginając i skręcając łańcuch na boki widać jak wyciska się z pomiędzy ogniwek. Po jakiś 2-3 godzinach widać, że wszystko wyschło tworząc taki mleczny nalot. Na zębach i kółeczkach przerzutki widać smar o konsystencji stałej, na ogniwach łańcucha pod palcem czuć delikatnie lepką warstewkę czegoś woskowego. W dotyku nie jest to ani mokre, ani tłuste, ani klejące - przypomina świeczkę. Przy próbie wyginania łańcucha na boki nic już nie wypływa z ogniwek, za to widać tam w szczelinach ten sam wosk. Ponieważ była to pierwsza aplikacja na kompletnie czysty napęd, polałem go jeszcze raz po tych kilku godzinach i zostawiłem na kolejne kilka do wyschnięcia. Na sam koniec, za pomocą suchej ściereczki zebrałem z napędu ten nadmiarowy (moim zdaniem) nalot. Usunąłem z zębów te malutkie kłębki wosku, przetarłem łańcuch tak aby po dotknięciu było czuć suchy metal, żadnego woskowego filmu na powierzchni. Niektórzy skarżą się, że Squirt strasznie brudzi i tworzy czarne złogi na zębatkach. Moim zdaniem to właśnie dlatego, że nie zbierają tego wosku z zewnętrznych powierzchni i on zaraz zbiera pył. Napęd pracuje minimalnie, ale to naprawdę minimalnie głośniej niż na Rohloffie, jednak w moim odczuciu nadal cicho. Łańcuch bardzo dobrze przemieszcza się po zębatkach podczas zmiany biegów. Nic nie piszczy, nic nie jęczy, nie czuć oporu charakterystycznego przy pracy na sucho lub po czerwonym FL. Ale co najważniejsze - napęd pozostaje wzorowo czysty. Przejechałem koło 30 km na próbę po mieście, po asfalcie, po parku po lekkim żwirku. Żadnej mazi na zębach, żadnego piachu pod palcami po przejechaniu po łańcuchu. Co więcej - łapiąc łańcuch i wyginając nim na boki nie słychać żadnego chrupania, podobnie przy kręceniu korbami przód/tył, tylko tykanie ogniwek po kółeczkach przerzutki i po zębatkach. Moim zdaniem REWELACJA. Nie wiem na ile to wystarczy, ale jeśli zrobi koło 100 km to dla mnie super bo i tak nie robię dłuższych tras. W mokrych i błotnistych warunkach mogłoby być gorzej, ale jeśli ktoś tak jak ja jeździ tylko po suchym terenie to jest to bardzo dobry produkt. Poniżej również zdjęcie zrobione bez żadnego przygotowania, po powrocie z tej próbnej przejażdżki. Rohloff: SquirtLube:2 punkty
-
Dzisiaj tylko rekreacyjnie 44 km, żeby jutro w robocie nie paść na twarz. Jak na złość, gdy zamówiłem nowy mostek z podwyższeniem, to akurat dzisiaj było mi bardzo wygodnie. Magia wydanych pieniędzy - jeszcze nie dotarł, a komfort już się poprawił 😂 P.S. Nie ma jak normalna kanapka z chleba na pełnoziarnistej mące i domowym pasztetem. Do samego końca miałem powera. Żadne orzeszki, żelki, herbatniki, rodzynki nie dają mi tego, co solidna kanapka 😁2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@akkwlsk szukałeś kiedyś nietuzinkowej ramy do przeróbek. Znalazłem, coś, co... ...no nie wiem, jak to nazwać https://allegro.pl/oferta/bianchi-theridion-rama-retro-mtb-frameset-21-136427444981 punkt
-
1 punkt
-
Zmień klocki. RT66 może być za wąska przy tych klockach. Jak chcesz taniej niż Hayes to masz Tektro, Accent, ewentualnie shimanowskie 56.1 punkt
-
@JWO To rzadkość, bo święta tradycja nakazuje kupować żonie model minimum 2 razy tańszy [mile widziane 4 razy tańszy] 😅1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć, sezon rowerowy już się zaczął, z tego względu wracamy do Was z nowymi rowerowymi propozycjami! Dzisiaj mamy coś głównie dla pań, które rowerem poruszają się zarówno podczas wycieczek rowerowych, jak i na co dzień. Poniżej znajdziecie damskie rowery miejskie, które teraz są w najlepszych promocjach na Ceneo! Pierwszą pozycją w zestawieniu jest Indiana Moena S7B, czyli rower dla osób, które cenią sobie komfort i wygodę. Duże koła pozwolą z łatwością pokonać większość przeszkód. Zaletą modelu są również bardzo wytrzymałe hamulce. Cechy techniczne: Koła 28’’ Rama stalowa 17’’ Napęd 7 biegów Hamulce V-brake Oświetlenie LED tył/przód Bagażnik Rocznik 2023 Historia cen dla tego modelu wygląda następująco: Kolejna propozycja to Goetze Cruiser S7B. Co wyróżnia ten model? Klasyka i piękna kolorystyka. Idealnie sprawdzi się na zakupy, krótką wycieczkę, czy też do pracy. Dodatkowo rower wyposażony jest w przednie oświetlenie typu retro oraz koszyk. Cechy techniczne: Koła 28’’ Rama 18’’ Napęd 7 biegów Przerzutka tylna marka Shimano Tourney Hamulce V-brake Koszyk Historia cen tego produktu wygląda następująco: Dalej wybraliśmy Goetze Style 2022, stylowy i funkcjonalny model w sam raz na pokonywanie miejskich dróżek. Możemy dobrać zarówno kolor roweru, jak i koszyka wchodzącego w skład produktu, dzięki temu stworzymy kompozycję wyróżniającą nas z tłumu. Zapewniamy, że jazda na tym modelu to czysta przyjemność. Cechy techniczne: Koła 28’’ Rama stalowa 18’’ Oświetlenie bateryjne LED Hamulce V-brake Koszyk, bagażnik Zobacz historię cen tego modelu. Na liście znalazł się również Bottecchia Trk 200 6B. Rower dla ludzi ceniących sobie funkcjonalność. Idealnie sprawdzi się w mieście. Dodatkowo wyposażony jest w oświetlenie z przodu i z tyłu oraz w bagażnik, dzięki czemu jazda po zmroku czy przewiezienie zakupów nie będzie żadnym problemem. Cechy techniczne: Koła 28’’ Rama aluminiowa 17’’ Napęd 6 biegów Przerzutka tylna marka Shimano Tourney Bagażnik, dzwonek Tak prezentuje się historia cen dla tego modelu: I ostatnia propozycja na dziś – Mbm Fleur 6S. Model wyposażony na każdą okazję, czy to w dzień, czy o zmroku, dzięki oświetleniu LED pora jazdy nie jest problemem. Duże koła zapewniają łatwiejsze manewrowanie i utrzymanie równowagi. Cechy techniczne: Koła 26’’ Rama stalowa 16’’ Napęd 6 biegów Przerzutka tylna marka Shimano Tourney Bagażnik, dzwonek A jak wygląda historia cen tego produktu? Zobaczcie poniżej! Który z nich najbardziej przypadł Wam do gustu? Dajcie znać co myślicie o naszym zestawieniu! Inne rowery dostępne na Ceneo.pl znajdziecie tutaj: https://www.ceneo.pl/Rowery1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00