Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      2 023


  2. Mihau_

    Mihau_

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      9 171


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      7 660


  4. abdesign

    abdesign

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      4 037


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.03.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Niby patriota a jednak nie na Romecie
    5 punktów
  2. Bo iść, ciągle iść, (a może jechać) w stronę Słońca...
    4 punkty
  3. Bo niemiecki prom co się Kołobrzeg zowie 🤔
    2 punkty
  4. Zakupy spod znaku "Shimano OEM". 2x łańcuch Shimano CN-M8100 120l ze spinką 2x pin+oliwka Shimano do przewodów BH90 5x linka przerzutkowa Shimano Optislick 10 metrów pancerza Shimano OT-SP41 Ciekawa sprawa z pancerzem. Dotychczas cięty na metry z opakowania serwisowego miał srebrne nadruki, a przynajmniej ja zawsze taki dostawałem. W tej chwili jest całkiem czarny w wytłoczonym "Shimano" co ok. 10 centymetrów. Cięcie kosztów, czy coś się zmieniło w samym pancerzu? Ktoś coś wie? Nie mam już niestety w domu ani kawałka poprzedniej wersji żeby porównać... Nie ważne...zerknąłem na opinie Allegro i wychodzi na to, że już od dawna jest w tej wersji. @vincek urzekła mnie ta niezerwana naklejka do zrywania. :)))
    2 punkty
  5. @next u mnie wszystko się zgadza. Udało mi się kupić w bardzo dobrej cenie 🙂
    2 punkty
  6. Po zmianie kierownika z 600 na 720 jest bardzo ok. AC 450 vs 520 więc geo niewiele się zmieniło 😉 @itr😘
    2 punkty
  7. 1 punkt
  8. Archiwalne, https://allegrolokalnie.pl/oferta/rower-cube-ams-pro-130 Szukałem informacji o tym rowerze bo kupiłem koła używane od podobnego, bo mój white xc 26'er PRo po zdjęciu kasety a uprzednim centrowaniu pokazał że łańcuch nie raz spadał za kasetę i trzeba będzie przepleść koła, ogólnie wiesz bałem się z tym rowerem 😉
    1 punkt
  9. Podpierając się tym co przeczytałem: 1. wspólne dla wszystkich kaset 9-10-11 są TYLKO dwie najmniejsze koronki - reszta jest indywidualna - może mieć różne profilowania różną grubość, różne w związku z tym naprowadzanie łańcucha... Może być i będzie na PAJĄKACH. 2. LG jest nieliniowe... każdy bieg minimalnie ale się jednak różni długość wyciąganej linki. Mój wniosek (opinia nie wiedza) - manetka (podobnie jak za czasów 7-8-9 i rapid-fire) decyduje co robi przerzutka - czyli o jaką odległość (w ramach tego systemu) przesuwa się wózek na jeden klik. Szerokość rozstawu koronek będzie jednak nieznacznie różna dla kaset 9-10-11 - wściekle źle by to wyglądało przy równym rozstawie... trzeba by było jakimś dystansem uzupełniać brakujące miejsce w kasecie 9s żeby była takiej szerokości co 11s. To jednak czy dystanse będą szersze (te inne niż ten pomiędzy najmniejszymi koronkami) biorąc pod uwagę że to będą dystanse zintegrowane z pająkiem czy tam dwoma pająkami - bez znaczenia.
    1 punkt
  10. Mówisz o Linkglide. Trochę dużo hałasu o nic. Zmiana szyldu a sprzęt ten sam, okej, ciąg linki w 9 - 10 - 11 rzędów będzie ujednolicony, pewnie pod kątem producentów rowerów. A samo Cues będzie miało podgrupu Uxxxx zastępujące obecne nazwy czyli same-old same-old Na minus moim zdaniem fakt, że skupiają się na napędach bez przedniej przerzutki, a przecież Cues ma być też pod rowery trekkingowe. Edit: oba artykuły są niezgodne ze sobą. Bikeradar twierdzi, że Cues jest oparte na Linkglide, natomiast Singletrackworld dokładnie odwrotnie - Linkglide będzie kolejną podgrupą Cues z przedrostkiem LG zamiast U.
    1 punkt
  11. Tak czekam jeszcze na nową grupę Deore Aliexpres, która uspokoi rynek części do wycowfanych grup na następne 10 lat
    1 punkt
  12. Porządkowanie? Jakiś czas temu deore stała się zbiorem grup a nie grupą... teraz tym zbiorem być przestaje a bałagan zostaje wyprowadzony w inne miejsce... I tu się zacznie eldorado. wszystko do wszystkiego pasuje... taaaa, do czego niby? ety o kompatybilności ... na dodatek jako czymś nowym? Przecież to po prostu dynasysowe * LG ratio - "przemalowali deore" 10 i 11 na cues ot tak po prostu, acerze zmienili mocowanie linki żeby do uciągu pasowała do owego cuesu - to wszytsko. Nie ma altusa acery i alivio, sory i clarisa? (kompatybilnych ze sobą systemów szosa-mtb) Teraz są w takiej samej ilości cuesy... dalej na tym poziomie kompatybilne i dalej niekompatybilne z tym co wyżej. To na pewno nie jest system kompatybilny z wyższym szosowym i gravelowym. Jak za jakiś czas dorobią do tego klamkomanetki na baranka to nie będą pasowały do grxa czy 105'ki. To jest oczywiste nawet bez tego że dowodem jest skasowanie tiagry... która by uja pasowała do czegokolwiek i nie dałoby się mitu "nowe frontem do klienta i że to tylko dla was" utrzymać. * Edyta, której sens jest poniżej.
    1 punkt
  13. VINCEKu ,daj znać co Ci przyszło gdy przyjdzie.
    1 punkt
  14. Troche po czasie może ale dołoże trzy grosze Ja Koge kupiłem żonie dwa lata temu. Chyba najtańszy model z serii F3, jakiś "powystawowy" po sporej przecenie, ale faktycznie nie miał najmniejszych śladów uzytkowania, chyba sprzed seoznu lub dwóch bo jeszcze na V-brake'ach, oznaczenie F3 2.1, na pełnej deorce 3x10 Sam wcześniej marki nie znałem wcale; żona zakochała się w tym rowerze od pierwszego wejrzenia i chcieć nie chcieć zakup dokonany mimo że znacznie przekraczał założony budżet Jeżeli chodzi o strone wizualną to rower wygląda jak milion dolarów (mimo chyba podstawowej wersji). Wszystko idealnie do siebie pasuje i jest przemyślane. Czuć jakość Jedzie jak złoto, sam go wziałem na 25km przejażdżkę (ja 100kilowy gość) i nie było się do czego przyczepić. Wszystko chodzi jak żyleta, nawet te hamulce Vbrake były jak żyleta, jeszcze nigdy nie widziałem żeby szczękowy hamulec tak łapał. Nie mamy tego amora w sterach to nie wiem ile jest wart. Ale uważam że jego wysoka cena ma swoje uzasadnienie w produkcie, bo jest tak dopracowany że ciężko to przebić. Jeżeli chodzi o wagę roweru - (ten tekst kogoś wcześniej o kiepskich stopach i ciężkiej ramie to pomijam zupełnie bo szkoda na takim poziomie dyskutować) rower jest realnie dużo lżejszy niż się wydaje. Ja byłem zdziwiony jak jest lekki mimo zapęcia i dynama w piaście. Jest też dość sztywny a przy tym nie męczący na nierównym podłożu Ja sobie Kogi nie kupie bo mnie nie stać na takowy - jakby się kiedyś trafiła jakaś fajna używka w mega promocji to może wtedy. Ale jak kogoś stać to wg mnie nie pożałuje. Jedyny minus to zintegrowana blokada - dla mnie jest bez sensu bo waży swoje i to wozisz, a i tak musisz mieć drugie zapięcie z łańcuchem żeby go do czegoś przyczepić bo rower drogi i lekki to nawet na plecach nowego właściciela może się łatwo oddalić... PS ktoś już wcześniej pisał ale autor kanału CyclingAbout objechał na Kodze cały świat i to kilka razy. Nie wiem czy to gdzieś u niego czy gdzie indziej ale trafiłem na info że Koga jest składana w całości przez jedną osobę, która potem podpisuje się na karcie gwarancyjnej, a nie przy taśmie produkcyjnej. Ile w tym prawdy - nie wiem :P, możesz spytać dytrybutora PS2 Nawet żona boi się spuścić swojego roweru z oka, także takiej maszyny to raczej nie zostawisz nigdzie bez widoku na nią na tym firmowym zapięciu - to jest jednak spory minus. Nawet zakupy w sklepie przy dordze będziesz robił z niepokojem...
    1 punkt
  15. Bo trasa się wczoraj nie kleiła. A było gorzej
    1 punkt
  16. Ja też, ja też chcę być w kadrze jak spidelli
    1 punkt
  17. https://www.olx.pl/d/oferta/piasta-xtr-950-fabrycznie-nowa-czarny-kruk-jedyna-na-swiecie-CID767-IDTk9og.html?bs=olx_pro_listing Fabrycznie nowa piasta XTR, jedyna na świecie. Dziękuję, do widzenia. Amatorzy...
    1 punkt
  18. Kiedy myślisz, że w temacie rowerów już wszystko widziałeś * gravele to zupełnie przypadkiem przeglądałem xd https://www.olx.pl/d/oferta/moj-prywatny-grawel-rondo-ti-CID767-IDTe5BL.html
    1 punkt
  19. @Arth1987 E bike jak najbardziej się sprawdzi do dojazdów do i z pracy, ale na pewno nie przerabiałbym takiego który jest na V-brake hamplach, tym bardziej że jak sam piszesz: Więc jak już chcesz od czegoś zacząć, to bym zaczął od nowego roweru, może być oczywiście jakaś używka, ale taki co mi da te minimalne poczucie bezpieczeństwa. Strzelam że twój rower to granice 13-15 kg i naprawdę chcesz dokładać do tego kolejne tyle?
    1 punkt
  20. Nie ma problemów prawnych. Zakładasz zestaw 250w, bez manetki, wspomaganie aktywowane tylko pedałowaniem i ogranicznik 25kmh. W pełni legalny. Plusów jest masa: dostępność zestawów, cena silników i części zamiennych, łatwość, wręcz banalna, serwisu. Konfigurowanie z dowolnym pakietem kompatybilnym jedynie co do napięcia, pojemności od 8 do dowolnych Ah. Cena takiego pakietu to ulamek ceny dedykowanego.
    1 punkt
  21. swego czasu zastanawiałem się podobnie jak Ty nad konwersją na dojazdy do pracy i doszedłem do tego samego co sugeruje @Kettler. Za pieniądze, które przeznaczysz na konwersję można mieć spoko podstawowy rower ze sklepu. Po drugie pojawiają się problemy prawne, przez które zrezygnowałem. Ale gdybyś chciał jednać motać to prawne uwagi: motor 250w wg. przepisów to maks, rower nie może mieć wspomagania jeśli nie pedałujesz (czyli potrzebny jest specjalny czujnik, najczęściej dostepny w zestawach do konwersji), wspomaganie powinno stopniowo maleć i wyłączać się całkowicie przy 25km/h. Nie chcesz wbić się komuś w zderzak jego porsche bo nawet jakbyś miał ubezpieczenie OC to jak ktoś (policja?) sprawdzi twój rower, który nie spełnia wymogów to poniesiesz sam wszelkie koszty. O zrobieniu komuś krzywdy w wypadku nawet nie wspominam. Ze względów prawnych wybrałbym zdecydowanie rower ze sklepu, który jest legalny i spełnia wszystkie wymagania. Tym bardziej, ze jeździsz po mieście, a nie po lasach itd.
    1 punkt
  22. Ja na pierwszym miejscu zastanowiłbym się czy jest sens przerabiania Twojego roweru. Zestaw do konwersji to wydatek rzędu 3-3,5 tyś zł które włożysz do roweru, nie obraź się wartego 200-300 zł. Czy nie lepiej kupić gotowy rower np. w Decathlonie, gdzie masz wszystko zrobione po bożemu gwarancje na 2 lata ? jak np. ten poniżej: https://www.decathlon.pl/p/rower-elektryczny-romet-wagant-rm-1/_/R-p-X8819140
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...