Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      11 148


  2. DK064

    DK064

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      109


  3. Tomek21001

    Tomek21001

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 431


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 762


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.11.2022 w Odpowiedzi

  1. Bo tak stromo,że trzeba robić przerwy na wywietrzenie strachu z gaci .....
    10 punktów
  2. Bo lokomotywa z tunelu wyjeżdża. 😉
    9 punktów
  3. 8 punktów
  4. 5 punktów
  5. Bo na odcinku 30 km: 1400 m w górę i po drodze 1 samochód, 2 motory i 1 rower, dużo słońca + 3 kozy - bo to La Cabra
    4 punkty
  6. Bo dzisiaj trochę słońca, trochę mgły.
    3 punkty
  7. Biały krók, specyfikacja w drugim sezonie, zwiastun niebawem.
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. 2 punkty
  10. 2 punkty
  11. 2 punkty
  12. A możliwe, ja pamiętam właśnie skierowanie się na klienta zagranicznego a to takie ramy przewijały się w historii "serwisowej". A z Polski, jak się zapłaci w $$ można zamówić?
    1 punkt
  13. Byłem u niego ponad rok temu i z tego co zrozumiałem to nadal budują ale dla zagranicznych klientów.
    1 punkt
  14. Tu chyba raczej chodzi o lutowanie rur na styk, bez muf. Zwykle robi się to od zewnątrz (fillet brazing), a Peugeot robił to od wewnątrz (umieszczając pierścień ze spoiwa lutowniczego wewnątrz rury, na styku połączeń) i nazywał to Direct Brazing System. Miałem kiedyś ramę szosową MBK (jakąś tanią, ze stali Hi-ten) i była lutowana na styk, ale tak klasycznie, gdzie trochę tego lutu na zewnątrz było widać, choć i tak wyglądało to już bardzo ładnie, a rower jeździł zadziwiająco komfortowo, pomimo mało wyrafinowanych rur. No i nic złego się z ramą nie działo. A poniżej przykład technologii DBS.
    1 punkt
  15. A ile izolacji poszło na te barwy UCI na ramie i owijce... 😆
    1 punkt
  16. Ja jeżdżąc teraz, w temperaturach rzędu 8-13 st. C, a nawet niżej, do 0 st. C, też preferuję jak napisał kolega @Kettler 3 cieńsze warstwy z cienką wiatrówką na zewnątrz: warstwa pierwsza - koszulka termoaktywana, w zależności od temperatury bez rękawów (potówka), z krótkim albo z długim rękawem, warstwa druga - też w zależności od temperatury koszulka rowerowa na krótki rękaw (np na koszulkę termoaktywną na długi rękaw) albo jakaś cieńsza lub grubsza bluza na długi rękaw i na wierzch wiatrówka też w zależności od warunków krótki lub długi rękaw. Bardziej preferuję taką kombinację, szczególnie jak jadę gdzieś dalej, w las na mtb, niż tylko 2 warstwy składające się z koszulki termoaktywnej + kurtka rowerowa, które z reguły stosuję w mieście, na dojazdach do pracy, itp.
    1 punkt
  17. Niestety kurtki z wind stoperem się nie sprawdzają się w czasie nawet umiarkowanego wysiłku fizycznego. Z mojego doświadczenia czy to na rowerze czy na biegówkach wynika, że lepsze są 2-3 warstwy ubrań ale takich co naprawdę oddychają podstawa to nie dopuszczać do spocenia się. Kurtkę jak pisał @Greg1 lepiej mieć w plecaku i zakładać na postojach albo jak już wracasz z wypadu. Warto oprócz nerek chronić klatkę piersiową jakąś dodatkową warstwą. Kiedyś na motor wkładali gazety pod kurtkę/bluzę 😄
    1 punkt
  18. Ja bym na razie tylko pas nerkowy wypróbował, motocykliści to standardowo stosują, żeby nie przewiało im nerek - skoro się lekko pocisz w obecnym zestawie to jak dorzucisz softshell to tylko sie jeszcze bardziej spocisz. Może po tym lekkim spoceniu zatrzymałeś się i wtedy Cię przewiało? Może warto wozić ze sobą jakąś kamizelkę czy kurtkę i nakładać na postojach, coś co się mocno kompresuje i da się schować do jakieś torebki podramowej czy podsiodłowej? Są nawet takie puchówki (lepsze z syntetycznym puchem/wypełnieniem bo teoretycznie grzeją nawet jak zmokną) co da się zwinąć i schować w małą torebkę czy kieszeń, nawet w Decu budżetowo
    1 punkt
  19. @Mihau_ Nie znasz się na sztuce. Wiesz ile serca trzeba włożyć żeby powstało takie dzieło?
    1 punkt
  20. I na tym należało temat zakończyć.
    1 punkt
  21. Wymiana łańcucha w MTB: Poprzedni do ekstrakcyjnej, w tym czasie szczotką drucianą wyczyściłem napęd (coraz bardziej lubię to smarowanie woskiem, nic tłustego na zębatkach, tylko powcierana ziemia ), założyłem najkrótszy i nasmarowałem woskiem. Dopompowałem koła i machnąłem 42km ze średnią 27km/h celowo po terenie typowo pod gravela, bo chciałem sobie zrobić tempówkę. Złamałem tym samym 11k km w 2022 (planuję zrobić ok. 12k). Potem w myśl słów złotopalcego @Sobek82 - "mycie skraca życie" - szczotą zeskrobałem zaschnięte błoto i odstawiając rower w miejsce odpoczynku pożegnałem się z nim...do jutra.
    1 punkt
  22. https://www.olx.pl/d/oferta/vsf-t700-fm-touring-gravel-CID767-IDRNHGm.html
    1 punkt
  23. Bo chyba ostatni ładny dzień do jazdy ...
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Bo dwa jewa na drugim planie, a na trzecim dużo jew.
    1 punkt
  26. Słoneczna i radosna drużyna (2.8). (M50 i ... jest poprawny. Jeżeli ktoś chce mieć tylko jeden zestaw polecam jak najbardziej. Ale jestem rozbestwiony innym sprzętem z dobrym światłem nawet na dłuższych ogniskowych).
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Bo za oknem paskudnie Bo zdjęcie z szuflady
    1 punkt
  29. Bo taka niespodzianka na drugim brzegu.
    1 punkt
  30. Rower elektryczny jest wyposażony w silnik o mocy max. 250W
    1 punkt
  31. Wolfpack Enduro 27,5x2.6 ToGuard 120tpi
    1 punkt
  32. Gdyby ktoś chciał się wybrać do Novego Mesta na single - odradzam. U Czechów w lesie takie rżnięcie, jakby tam niemieckiego pornosa kręcili. Trasy częściowo pozamykane.
    1 punkt
  33. Bo... Kobylanka. Z okazji wczorajszego święta
    1 punkt
  34. Bo wczorajszy świąteczny poranek. Krakowska zgnilizna z odrobiną słoneczka. Prawdę mówiąc po 9 tej zrobiło się całkiem ładnie.
    1 punkt
  35. Bo dzisiaj ponuroza, więc fota sprzed kilku dni.
    1 punkt
  36. Bo w górach Jury nigdy nie jesteś sam O naszej wycieczce po Szlaku Jury, tej prawdziwej - w Szwajcarii: Szy.
    1 punkt
  37. 1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Bo jakoś tak brązowo i jesiennie.
    1 punkt
  40. Nie znasz się @Sobek82 To jest najnowszy system zmiany geometrii S-Works, poprzez regulację parametru "wheel base". Jeśli o mnie chodzi to dałbym wyżej mostek i było by tip-top.😆
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...