Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.09.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Bo urzekła mnie łączka a potem zobaczyłem chmurę i dobrze, że właśnie było 10km do domu5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo gdzie uowiecki? Tym razem polana pod Czołem Turbacza, choć tak podobna do Przełęczy Długiej.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
No i stało się, przesadziłem żonę z 27.5 XC na 29 Trail, zmiana na bardzo duży plus, znacznie wygodniejsze, SKS nas dopadał powoli, maszynka już objeżdżona, nadal trwają prace nad dostosowaniem pod wymagania małżonki, w tym pewne sprawy serwisowe, jak wymiana opon na mniej agresywne i lżejsze, mleko, zmiana hebli na SLX dwutłoczkowe., obecnie siedzą tam czterotłoczkowe, które w przypadku mojej żony (50kg, 160cm) są masakrycznie przesadzone, tarcze 180 tył, 203 przód, przód dostanie 180 również.2 punkty
-
2 punkty
-
Dawno mnie tu nie było W planach wymiana droppera na OneUp 210, albo 240, ale na razie nie mam ciśnienia.2 punkty
-
2 punkty
-
Moja przygoda z Rebą była koszmarem, odbierających przyjemność z jazdy, zdecydowanie nie doświadczyłem legendarnej bezawaryjności tego widelca, wręcz przeciwnie. Wiosną 2017 kupiłem nowy rower z Rebą RL. Już w ciągu pierwszych dwóch tygodni rekreacyjnej jazdy, podczas przejażdżki, amortyzator nagle zapadł się do ponad połowy. Nagły, jednostkowy ubytek ciśnienia o ok. 30 psi. Po napompowaniu, pozornie wszystko w porządku, ciśnienie utrzymywało się. W ciągu miesiąca oddałem go na pierwszy podstawowy serwis, który nie wykazał żadnych nieprawidłowości. Po dwóch tygodniach awaria się powtórzyła - nagły ubytek ciśnienia podczas jazdy, a tym razem, dodatkowo, wystrzał uszczelki kurzowej lewej goleni, uniemożliwiający dalszą jazdę. Kolejny serwis również nie wykazał nieprawidłowości i po osadzeniu uszczelki, przez pewien czas widelec działał prawidłowo. Miesiąc później, ubytek ciśnienia powtórzył się, ale tym razem, zamiast wypchnięcia uszczelki kurzowej, upośledziła się praca widelca - zaczął stawiać duży opór w pierwszej fazie ugięcia, a jednocześnie bardzo łatwo dobijał. Wówczas skorzystałem z gwarancji, została wymieniona sprężyna powietrzna (i chyba uszczelki kurzowe), co na jakiś czas rozwiązało problem. Pod koniec następnego sezonu, awaria powtórzyła się - najpierw upośledzona praca (opór w pierwszej fazie ugięcia), a potem ubytek ciśnienia i wypchnięcie uszczelki. Ponownie wysłałem sprzęt na gwarancję, przyczyna nie została ustalona. Tym razem widelec został wymieniony na nowy. Nowa Reba działała prawidłowo przez cały sezon, a na początku kolejnego, namiastka awarii powtórzyła się - po intensywnym hamowaniu upośledziła się praca - amortyzator zaczął stawiać opór w pierwszej fazie ugięcia, zanikło ugięcie wstępne, a jednocześnie zaczął łatwo dobijać. Postanowiłem skorzystać z porady lokalnego serwisu i po opisaniu problemu, mechanik spuścił powietrze, wsunął trytykę pomiędzy uszczelkę kurzową a lewą goleń, a następnie ugiął widelec (słychać było uchodzące powietrze). Po tym zabiegu jak ręką odjął - amortyzator zaczął pracować prawidłowo, ale krótko później sprzedałem go. Mój Fox 32 ma 100 mm skoku, a golenie górne wystają dokładnie na 115 mm. Rzeczywisty skok to 100 mm, przy tylu następuje dobicie.1 punkt
-
Ostatnio na ustawce jechaliśmy przez wioskę peletonem ok. 40km/h, a z lewej wyprzedza nas małolat, ok. 12 lat, na "rowerze" w dodatku bez kręcenia korbami. Na oko leciał ponad 50km/h. Także tak, uważam, że to gówno powinno być całkiem wyeliminowane z przestrzeni publicznej.1 punkt
-
1 punkt
-
Dobra, dobra. Jazda trójkołowcem to żaden wstyd.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00