Skocz do zawartości

marcin3miasto

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gdynia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika marcin3miasto

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

12

Reputacja

  1. W XX1 AXS wszystko ma znaczenie, z innym momentem przykręcisz koło i musisz trymować za pomocą mikro adjustment. W przypadku garbaruka trochę się męczyłem z ustawieniami przerzutki. Naszczescie udalonsie zaleźć sweet point i wszystko działa jak należy. Jeśli chodzi o baterie to nie mam takiego problemu jak ty. Średnio na trasie około 40 km przerzucam 450 razy może więcej. Bateria trzyma długo ładuje raz na 2 tyg a jeżdżę codziennie. Pozatym zawsze mogę w razie W podmienić baterię z Reverbem. W zimę jeżdżąc codziennie po 1.5 do 2h ładuje baterie co tydzień, mógłbym dłużej jej używać ale nie chce jej rozładować do zera.
  2. AXS też jest spoko, fajnie się na tym jeździ, kłopotliwe było zestrojenie go z kasetą Garbaruka 10-52. Generalnie poszedłem do końca w AXS mam też Reverba i Quarka.
  3. Dużej różnicy nie odczujesz, jeździłem na NX, GX a teraz mam XX1 AXS. GX był spoko chodził płynnie. Montując XX1 robiłem to wg manualna i jest ok. Może zmieniłeś kasetę z 50 na 52 wtedy może być różnica w długości łańcucha ?
  4. Dokładnie tak jak mówisz musi być bez powietrza plus skompresowany. 3 mm jesteś w stanie ustawić na oko. Chyba że masz jakiś serwis pod nosem to może pożycza tobie ten plastik.
  5. Mamual dokładnie mówi jaka ma być długość łańcucha dla fulla i sztywniaka. I jak poprawnie to zrobić.
  6. @KSikorskidzięki za informacje, mam plan się do nich wybrać.
  7. @Mihau_zdaję sobie sprawę że każdy swoje chwali, jeśli chodzi o anatomię to można załatwić to u fittera. Jak wyżej pisałem szukam gravela na dłuższe wycieczki . Mieszkam na pomorzu wiec mam płaskie trasy typu R10 i sporo fajnych ścieżek w TPK. Interesują mnie opinie ludzi, którzy jeżdżą na tym modelu. Co im w nim nie pasuje co by zmienili i czy jest wart swojej ceny czy lepiej zainwestować w coś droższego.
  8. Witam przymierzam się do zakupu pierwszego gravela. Cel wycieczki jedno dwu dniowe dystanse 200-300 km. Pierwszym wyborem był Canyon Grizl ale ze względu na dostępność zacząłem szukać czegoś innego. Moją uwagę przykuł RIDLEY KANZO ADVENTURE 2.0 (https://www.bike4race.pl/product-pol-1936-Rama-gravel-RIDLEY-KANZO-ADVENTURE-2-0-kolor-KAD-01Bs-Burnt-Orange-Jeans-Blue-Dark-Yellow.html). Chciałbym zapytać użytkowników tego modelu jak on się sprawuje i czy spełnia ich oczekiwania. Dodam że przewertowałem internety i fora, ale chciałbym poznać opinie zwykłych użytkowników.
  9. Szukam Reverba AXS 30,9 150mm w normalnej cenie. Rzuciło wam się w oczy gdzie można go kupić ?
  10. @bogus92 dzięki za poradę na szczęście udało się wyregulować bez wizyty w serwisie.
  11. I ja podepnę się do tematu, założyłem nowego XX1 AXS wraz z nowym łańcuchem, kaseta GX nie jest jakoś mocno zużyta łańcuch zawsze zmieniany mniej więcej na 75% wskazań przymiaru. Niestety mam problem z podskakującym łańcuchem w połowie kasety i nie jestem w stanie tego wyregulować. Jakieś pomysły ? Dodam że czynności wykonywałem zgodnie z filmem instruktarzowym SRAM-a. Rower to Epic Expert full.
  12. MARCUSLING jak będziesz po rozmowie z Wichu napisz na forum jaka jest przyczyna zapowietrzania.
  13. Ja też kolejny raz będę wysyłał do Wichu, jest to chyba najlepsza opcja dla ludzi posiadających zawieszenie z brainem. Pozatym serwis powinien być robiony co 150-200h, czyli dość często. Szkoda marnować czas na wysyłanie zawieszenia do Holandii, gdzie zapewne wysyła cała europa wiec oczekiwanie na zwrot jest długie. Powiedz mi tylko jak długo trwał serwis w Wichu Workshop ?
  14. Wydaje mi się że spec ma gdzieś swoich klientów, bo co za problem dla nich otworzyć serwis zawieszenia w Polsce. Pozatym ich podejście też jest co najmniej dziwne oni nie poprawiają/naprawiają działania dampera, tylko robią serwis i odsyłają. A zaraz po oddaniu go klientowi zapowietrza się ponownie. I znowu trzeba go wysłać na serwis i tracić czas. Sam serwis też nie jest tani bo przód plus tył to wydatek 1400 PLN.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...