Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.08.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
14 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To napisz z czym masz problem. Bo póki co to napisałeś, że próbujesz naprawić. To zwykły tani sprężynowy amor, tam nie ma cudów, a jak padł tłumik to jest jednorazowy. Tu masz jakieś manuale: https://rstsuspension.com/en/tech-suport poszukaj Twojego.1 punkt
-
Coś między crossem a trekkingiem ze zdjętym bagażnikiem1 punkt
-
1 punkt
-
Grawel-srawel. Gdzie się nie ruszyć, wszystko grawelizowane. Słabo się człowiekowi robi. Nie kłócić się o baranki, czy inne klamki manetki, tylko jeździć!1 punkt
-
Ten ktoś to ja. Nawet w starym Romecie jeździłem głównie w dolnym chwycie, potem na kolejnych szosówkach z różnymi gięciami kierownic też (w sumie ze dwa razy ziemię dookoła na baranku objechałem). Chwyt na łapach, a tym bardziej ten na poziomej części, przy mostku, to takie ni w d.... ni w oko. To ja już wolę prostą z rogami, tam mam kilka wygodnych chwytów. Mnie wcale baranek nie zachwyca, i wielu innych również nie. "No jak zachwyca, jeśli nie zachwyca". Dla tych, których baranek nie zachwyca (czyli dla większości zwykłych ludzi) są właśnie gravele i szosy z prostą kierownicą.1 punkt
-
Nie ma tragedii, jeździłem w górach w temp.powyżej 30 stopni. Też się obawiałem tego, jestem zaskoczony na plus w tej kwestii. jedyny minus kask jest cięższy od standardowego ( 270g) przy dłuższych jazdach powyżej 5 h, zaczyna być odczuwalne.1 punkt
-
Tak najwyższy i najlżejszy zarazem. Zrobiłem na nim raptem 50km więc trudno mi się rozpisywać, ale wyczuwalnie lepiej od Reby wybiera najmniejsze nierówności. Jestem na etapie poszukiwania manetki blokady do niego.1 punkt
-
Można przekładać, tylko po co? Klocków nie trzeba zmieniać symetrycznie w obu kołach, z przodu się skończyły to wystarczy wymienić jeden komplet.1 punkt
-
Klockindocieraja sie do tarczy, ale mozna je zamieniac. Dotra sie i do tej drugiej. Najlepiej przed montazem uzywanych klockow przeszlifowac je o jakas płaska chropowata powiezchnie aby wyrownac ich powierzchnie co przyspieszy docieranie. Ja uzywam do tego osełki, moze byc tez rowny beton lub jakis czysty pilnik.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale fajny temat Aż mi się przypomniała walka 26" vs 29" sprzed kilku lat, marketing i komu to potrzebne, historia zatoczy koło, itp. A tak bardziej ad meritum to ja jestem z tych, co po kupnie gravela pozbyli się wszystkiego innego. I tak, gravel MUSI mieć baranka, kropka! Za to raczej śmieszą mnie te wszystkie gravelo-fólo-faty i tym podobne popisy producentów1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To rama do kół 29 lub 27,5+ (2,8" i szersze). Tym samym amortyzator raczej 29". Jeśli zwykły amor 27,5 zmieści plusową gumę to na styk. Z RSa np. coś takiego: Rock Shox amortyzator Pike Select DebonAir 140mm 29” 15x110 Boost, tapered, offset 42mm - Cyklomania Ew. można blisko 1k mniej kupić Revela (różnica w tłumiku). Swoją drogą stal 4130 to najpowszechniej wykorzystywany stop do produkcji ram cro-mo. Żadnej najwyższej jakości itp. To nie Reynolds 953.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00