Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.07.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
Bo "Jadą, jadą chłopcy z zabawy do domu..." To Ty lokales jesteś?8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Bo chwilkę mnie nie tam było i zdążyli nam postawić kładkę nad Kanałem Giżyckim5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
https://www.csttires.com/int/tire/recourse-c1808/ coś mi te drutowe wyglądają jakby miały po prostu słabą jakość niskie TPI - 27 i nie ma obok nich skrótu EPS. Smart gard to to samo co w maratonach, Durano będą toczyć się dużo lepiej, ale mają ciut mniej gumy samego bieżnika, i są po prostu slkami Ta wkładka smart guard czyni oponę mniej podatną na przebici,e ale nie nieprzebijaną. Nie ma w niej takiej warstwy " zbroi" która zatrzyma na końcu drążące długie szkło. tak przebiłem swojego plusa. Maratony, zafiro, Durano, Conti Grand Prix , Conti Contact Speed. na placu boju Dwie ZWIJANE Zafiro z wysyłką to tylko 110 czy 120 zł ( smart/ bezpośrednio Biostern) . TYLKO ZWIJANE, absolutnie nie drutowe. Proponuję kup komplet do testów, załóż sobie, potem żonie. Zobacz czy max 6 atm pod 95 kg to jednak za miękko w tych konkretnie oponach. Dla mnie 80 nie ma problemu. Po testach zapadnie decyzja - czy lepiej mieć podobne w kontakcie z asfaltem Maratony - gumowate, nie super szybkie, przyczepne. czy toczące się jak niagara sliki Grand Prix, Durano, Contact speed. Contact Speed to takie coś po środku podobno toczy się super ale czuje się je jako szlauf, takie grubogumowe. (bezpieczne z boku !!!) Rozważ je to może być też dobra opcja, podobno nawet wersja drut nie jest zła! Zaffiro mogą zostać u żony, albo czekać na zmianę na jesień zimę kiedy jest ślisko i ziemia piasek na jezdniach. Lubię te opony. Wada jest taka że jak rower w pokoju to pachnie od nich gumą...Ale czy inne też tak mają już nie pamiętam. Marathony chyba nie pachną.1 punkt
-
Rozebrać, wyczyścić, nasmarować, złożyć. Rdza na goleni jak jest na wierzchu i nie ma wżerów puści jakimś odrdzewiaczem.1 punkt
-
Wychodzi, że to nie kwestia rozmiaru, a faktycznie nagrzewania tarczy. Tyłem zazwyczaj hamuje się więcej i dłużej. I faktycznie - zauważyłem, że ocieranie i delikatne wykrzywienie pojawia się w okolicach ramienia pająka. Całe szczęście nic złego się z tarczą nie dzieje.1 punkt
-
Mam to samo z MT-800 na tylnym kole, czyli o średnicy 160mm. O dziwo większa 180-tka z przodu nie jest tak problematyczna. Tarczę już ze 4-5 razy próbowałem podprostować, czyściłem zacisk, regulowałem go kilkukrotnie i nic to nie daje - jak tarcza ma kaprys, to zaczyna losowo przez chwilę dzwonić i nic jej nie zrobisz. Pogodziłem się z tym i ignoruję.1 punkt
-
Rogelli Merino. https://www.mikesport.pl/rogelli-merino-wool-zimowe-skarpety-sportowe?from=google Niby zimowe ale stopa o wiele lepiej w nich oddycha i latem. Po 12 godzinach jazdy czuć różńicę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00