Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 763


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 219


  3. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      902


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 026


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.07.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo świetne miejsce na pit stop w upalny dzień.
    11 punktów
  2. Bo później było już za ciemno na zdjęcia
    10 punktów
  3. 8 punktów
  4. Myślałem, że CYRKIEL jest tylko jeden.
    7 punktów
  5. Bo właśnie trwa Mega Avalanche, kwalifikacje w sobotę a wyścig w niedzielę
    7 punktów
  6. Bo gdy dziecki szukają śladów saren i dzików tata szuka śladów Minionów, Nobby Niców...
    5 punktów
  7. Wczoraj objechałem kilka jezior. Po drodze trzy burze i to takie solidne. Miałem nadzieję, że po mokrych piaszczystych drogach będzie twardo ale gdzie tam Mikołajki zalane, strażacy pracują pełną parą a namiot suchutki Pewnie będę zabierał zapasowy bb52 bo kałuże powyżej suportu 😕
    5 punktów
  8. Kolejny niedźwiadek od Canyona w tym wątku. Opony wymienione na Gravelkingi SS+.
    3 punkty
  9. Odpowiem na czym ja to opieram. Była moda na szejkowanie, szejkowali wszyscy i prześcigali się w sposobach. Łańcuch na błysk, można śmigać. Ale jeżdżąc dużo i robiąc parę łańcuchów rocznie doszedłem do wnoiosku, że wyszejkowany na początku łańcuch pada najszybciej. Szejkowany rzadko później, a nieszejkowany jako ostatni. Łańcuchy w fabryce są przecież kąpane w gorącym gęstym smarze, który siedzi w każdej szczelince łańcucha. Wypłukanie tego otwiera te przestrzenie, wlanie oleju sprawia, że dostaje się tam krzemionka z podłoża. Bo olej nigdy nie gęstnieje, cały czas pracuje w ogniwie. Więc ja swoje przemyślenia opieram na praktyce, doświadczeniu. Szejkowanie łańcuchów uważam za zło, a szejkowanie nowego łańcucha i brednie o tym, że to co fabryczne to nie smar a konserwant (CO ZA DUREŃ TO WYMYŚLIŁ?!) powinny być ścigane przez prokuraturę z urzędu. Generalnie to taka przypadłość rodaków, że zawsze i wszystko wiedzą lepiej. Co tam, że producent łańcuchów robi je od 50 lat, wytwarza gotowy produkt, w instrukcji pisze, że szejkowanie jest zakazane...
    3 punkty
  10. Bo,Wycinają ile się da,i gdzie się da......................☹️☹️
    3 punkty
  11. bo miało nie padać, a padało 🙂 wyjazd z domu 4:15
    3 punkty
  12. No dobra to się pochwalę. Wczoraj skończony dzisiaj trochę objeżdżony. Parę rzeczy jeszcze trzeba ustawić. Starałem się wykorzystać jak najwięcej części, które mam w domu. Dlatego zaciski hamulców to tektro novela [oryginalne klocki żywiczne] na chińskich tarczach o średnicy 203 mm. Kierownica Ritchey Kyote, manetka sram gripsh*t 12sp, przerzutka SLX7000 SGS, kaseta chińskie VG Sports 11-50 12sp, Klamki hamulcowe Avid FR-5. Manetka z przerzutką bardzo fajnie się dogadały. Kaseta nie sprawia żadnych problemów. Na małych zębatkach biegi wchodzą trochę leniwie. Nic nie przeskakuje . Można kręcić korbą do tyłu na największej zębatce i łańcuch nie spada Problemów z przerzucaniem biegów nie ma. Łańcuch też jest vg sports był razem z kasetą w zestawie. Łańcuch jest naoliwiony bardzo dziwnym smarowidłem o ile kaseta jest jeszcze czysta to zęby na korbie są już czarne, do tego olej jest dość rzadki i brudzi dosyć mocno.
    1 punkt
  13. Nie wiem czy zdjęcia, które ostatnio dodałem są widoczne. Na moim kompie wszystko ładnie widać, na drugim kompie nie widziałem dodanych przeze mnie zdjęć. W sumie nie wiem dlaczego Ale teraz mogę pokazać małą transformację gienka. Tak było A tak jest teraz Ciężko było kupić kierownicę ale w końcu się udało. Wszędzie są tylko srebrne. Pierwsza jazda bardzo fajnie mnie zaskoczyła. Odzwyczaiłem się od takich szerokich kierownic.
    1 punkt
  14. No, prześwit na bletkę być musi, bałdzo radnie 🤡 ...u mnie bz
    1 punkt
  15. Kawałek w miarę sztywnego drutu od lat. Bez sensu kupowanie czegoś takiego.
    1 punkt
  16. A może rękawki uv? https://bikeboard.pl/artykul/kolarskie-rekawki-uv
    1 punkt
  17. U nas ten "eklektyzm" jakby inny, bardziej w typie Bangladeszu
    1 punkt
  18. I z ogniw i pinów też usunie krzem z opiłkami czy tylko mizia po wierzchu?
    1 punkt
  19. X-force. Ważąc 48 kg i nie uprawiając zbyt agresywną jazdę nie potrzebujesz tarczówek. A piszczeć potrafią tarczowe i Vbrake, jak tłustą są czy jak mokro jest. Jak piszczy pod czas normalnej eksploatacji, zwykle pomaga wymiana klocków czy tarcz.
    1 punkt
  20. Na samym początku, na górze, na śniegu wszyscy lecą, ale nic poważnego się zwykle nie dzieje :-)
    1 punkt
  21. 1 punkt
  22. Bo nowa linia po lewej Pozdrow'er
    1 punkt
  23. No, właśnie przerażające... Bo port, to jet poezja!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...