Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.02.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Bo klasyczne ujęcie: Widok na Zatokę Gdańską z orłowskiego klifu. Na pierwszym planie molo w Orłowie, dalej Sopot, Olivia Star w Gdańsku, dymi elektrociepłownia w Gdańsku.5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Pudło . Dobra, kończę i robię miejsce dla wstawiających. Zaraz "góra" przyleci i posprząta .1 punkt
-
Zastanawiam się, czy kobiety mają jakieś szkolenia z takich odzywek? usłyszałem to samo...1 punkt
-
Hej, zwróć uwagę, że ten Stilus ma 500Wh baterię a model 2021 V2 ma już 625Wh. Reszta to kawał przyzwoitego roweru za rozsądne pieniądze. Możesz oczywiście kupić nową baterię 625 ale to już wydatki 2-3tyś PLN. Jeżeli jednak skłonny jesteś rzucić się na coś bliżej 20k to tu już wybór jest sporo lepszy. Ostatnio Canyon wprowadził nowe model (tzn. w sumie ich nowość to silnik EP8) i do 20k znajdziesz aluminiowego Neurona z 630Wh baterią... skok zawiasu może nie powala (130) jeżeli patrzeć jakie elementy mieć dobre na wejściu, to zdecydowanie bateria i zawias (wiem ameryki nie odkrywam). Lepszy amor/damper to grube wydatki, bateria większa też. Potem hamulce i koła reszta napędu przy e-bike nie ma takiego znaczenia... a paradoksalnie w ebike najlepiej sprawdza się np. nowa Deorka. Stalowa kaseta (np. 10-51 jak ktoś chce), do tego pożenić z przerzutką, i manetką od XT i to jest bajka napęd. Z tych co wskazałeś na początku to bym chyba zerkał w kierunku Scott-a. Bosch + 625Wh to mocny silnik z kopytem... wada to spore opory po skończeniu baterii. Zerknij też na rowerki Bulls, na silniku Brose, bdb stosunek ceny to wyposażenia. Widziałem ogłoszenia za mniej 20k za rower na zawieszeniu Fox-a i hamulcach XT.1 punkt
-
Raczej nic się nie stanie. Ale tutaj powinien wypowiedzieć się ktoś z większym doświadczeniem - może @Punkxtr zajrzy w wolnej chwili. Myślę, że większość osób samodzielnie serwisujących amortyzatory nieświadomie wstrzyknęła kiedyś część oleju w shaft, chociażby ze względu na pozostawioną zbyt małą przerwę między nim a dnem dolnej goleni.1 punkt
-
Bardzo dawno temu jeden mocno pokręcony znajomy przerobił sobie Muirwoodsa na Gravela https://www.instagram.com/p/BTUav6kF84k/ i wiecie co? Kupił później Four Cornersa. Ogólnie rzecz ujmując Muirwoods ma genialną geometrię na miasto. Ich rozmiarówka jest stosunkowo krótka i kupując go warto dobrze przeanalizować tabelę https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-muirwoods . Bardzo często na 180 cm wzrostu lepsze jest XL jeśli chcesz mieć bardziej komfortową geometrię. Muirwoods jest to raczej wszechstronny rower, ale jak bardzo chcesz go mieć na dłuższe wyprawy to warto pomyśleć o założeniu dłuższego mostka na dużym plusie + ewentualnie lemondka. Sporo modyfikacji tego roweru jest pośród członków grupy posiadaczy Marinów w Polsce Made For Fun na FB1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo u nas pękła dwa lata temu i do dzis nie umieją załatać Tylko jeden most dalej. Za to pogoda dziś wspaniała1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Genetyczne Trawienie Wąsatego Bekonu ps. Wszystko wskazuje, że Bekon to może być magnus opus wszelkich gavelowych drop barów. Z szybkich przymiarek posiada wszystkie zalety zarówno Venturemax jak i Digesta i żadnej z ich wad. Prawda wyjdzie jednak w terenie. Po weekendzie skrobnę jakąś recenzję porównawczą.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Może zapoczątkuje zjazdy bez napędu. W sumie bez łańcucha, kasety i przerzytki byłby jeszcze lżejszy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dlaczego pieszy/biegacz na DDR denerwuje? Wg mnie: - bo jego zachowanie jest nieprzewidywalne (często nie trzyma toru ruchu, nie sygnalizuje zmiany toru ruchu, często używa słuchawek i jest przez to odcięty od bodźców zewnętrznych - z tych samych powodów IMHO nie jest też możliwy do pogodzenia ruch rowerowy z wszelkiego rodzaju rolkarzami - tu dodatkowo machanie odnóżami i jazda po całej szerokości DDR to praktycznie standard, deskorolkarzami, hulajnogami, itp. w jakiś sensowny i bezpieczny dla wszystkich sposób) - bo porusza się dużo wolniej niż przeciętny rowerzysta i może się nagle i praktycznie w miejscu zatrzymać (oczywiście nie usprawiedliwia to bezmyślnych "wyścigów" po DDR rowerami, chodzi o samą różnicę TYPOWYCH prędkości i wynikające z tego zagrożenia) - bo wg przepisów nie powinno go być na DDR, jest pieszym i wykazuje wszystkie zachowania typowe dla pieszego i niegroźne jedynie w ruchu pieszym1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
