Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Cześć, Baryłka w tylnej przerzutca powinna być zupełnie wystarczająca. Nie ma potrzeby mieć kolejnej. Jeżeli zaczyna brakować Ci naciągu, to wkręć baryłkę i naciągnij linkę. Jeżeli chodzi o przód, to nowe modele mają wbudowany naciąg w przerzutkę. Claris tego nie ma, więc musisz sobie baryłkę/regulator zamontować sam. Ja zawsze staram się zamontować w mało widocznym miejscu, chociażby pod ramą czy mufą suportu. Ja polecam SM-CA70. Z tanimi regulatorami miałem problem, ponieważ od wibracji same się skręcały. Co kilka jazd miałem rozregulowaną przerzutkę.
  3. Panowie jeszcze raz wytłumaczę bo chyba wyciągacie dziwne wnioski. Mamy coś takiego jak Szlak Wokół Tatr i coś jeszcze bardziej na topie obok jak wokół Czorsztyńskiego Zbiornika. Na wyasfaltowanie miedzy innymi dla nas poszła spora kasa. Oni też spijają śmietankę choćby setkami domków na wynajem przy tych drogach. Po krowich łajnach choćby w ubiegłym roku jechałem w podobnej porze i wcześniejsze lata. W ogóle mi to nie przeszkadza. Natomiast jeśli droga jest zawalona czasem blisko 5 cm warstwą ziemi wymieszanej z gnojownikiem jak przy Lorencowych Skałkach to sory ale jak tak się praktykuje w Alpach to faktycznie w takich nie byłem. Mało tego w wielu miejscach zwyczajnie leży gnój bo tak było załadowane na przyczepę, że sporo pospadało. Sumarycznie rozchodzi się o ziemię wymieszaną z tym co jest za oborą a nie, że droga za przeproszeniem jest zasrana przez bydło. Powoli się to zmienia bo nie po to na wioskach robi się asfalty by potem przez smotruchów nie tylko był gnój ale i jest ślisko, kamienie na drodze. Robiłem na farmach w Norwegii i za takie coś policja policją ale przerąbane miał by u sąsiada sam delikwent co to zrobił. Jak u licha robiąc orkę mając super drogę obok można ciągnikiem wyjeżdzać na nią i robić manewry? Podnosi się pług z 10 metrów wcześniej, manewruje na polu a potem to co nie było zaorane robi się poprzecznie do kierunku jakim się orało. Łopata, szczota na koła i lemiesze, 10 minut max roboty i tematu nie ma.
  4. Bo dlaczego ten koleś jedzie na moim rowerze ? 🤣
  5. baryłki nie każdy daje (szczególnie jak masz wewnętrzne prowadzenie), u mnie też nie było zawsze sam możesz zamontować, nie jest to skomplikowane, no ale z 50plnów w plecy ...
  6. Z krowimi czy końskimi kupami mam kilka razy w roku do czynienie ale nie są dla mnie problemem. Natomiast z psimi odchodami jest problem przez cały rok.
  7. Ciekawe czy to samo dotyczy miłośników końskich przejażdżek. Zapraszam w moje treningowe rejony tzn. trójkat Pszczyna-Oświęcim-Mysłowice, gdzie drogi są regularnie zasrane przez te przerośnięte szkodniki/ kabanosy... Problem ten tyczy się zarówno dróg asfaltowych jak i dróg gruntowych. Skoro po psie trzeba sprzątać, to po koniu nie trzeba? 🙄
  8. Dzisiaj
  9. Niebanalny test na wodoszczelność toreb bikepackingowyvh: https://www.reddit.com/r/bikepacking/s/fU5gjS3TJA
  10. Co ciekawe w Polsce istnieje martwy przepis nakazujący rolnikowi w takich przypadkach uprzątnięcie drogi publicznej. No ale wiadomo - ta warstwa społeczna jest u nas uprzywilejowana.
  11. Dobra jednak nie ogarniam tych rowerów a to jest mój trzeci... Z 5 imbusów przetestowałem i tylko 1 pasuje.. Przód i tył odkręcam z lewej strony i wszystko jest git.. masakra Można usunąć ten temat bo wstyd
  12. Na ali patrz wyłacznie na komentarze 3* i niżej bo tylko te niosą jakąś wartość dodaną. Interesowałem się długo siodłami marki Ryet (koszt w okolicy 200-300zł) u generalnie potwierdzały się od różnych użytkowników ts same wnioski - za cienka warstwa drukowana, bardzo lichy materiał rwący się i odklejający od skorupy, krzywa skorupa carbonowa, krawędzie skorupy za małp przykryte pokryciem.
  13. Dobra bo teraz zgłupiałem....
  14. Siema, mam pytanie do Was. Czy może zetknął się kto z takim siodelkiem? Jest ich pełno na Ali, komentarze mają pozytywne, ale zastanawia mnie czy one nadają się do roweru MTB oraz czy są wygodne ale bez użycia tzw pieluchy. Czy są po prostu sztywne i nie uginają się podczas jazdy, że tyłkiem się siedzi jak na desce... Czy może kto używa podobnego? Waga zachęca, wygląd również. Pozdrawiam Was 🙂
  15. Widać że nie jeździłeś po Alpach, tych Austriackich zwłaszcza 😉Co nie znaczy że lubię obsrane drogi czy to asfaltowe czy szutrowe 😉
  16. Rozwiązanie na przykładzie Edge 1000: Wchodzimy na stronę https://gotoes.org/strava/fitfileviewer.php (trzeba się zarejestrować) Wrzucamy plik Totals.fit i klikamy Następnie edytujemy te sekcje: 1. Czas przeliczony na sekundy 2. Dystans przeliczony na metry 3. Ilość "jazd" Po zakończeniu edycji klikamy Resetujemy aktualne dane w Historia>Podsumowanie Podłączamy edzia do komputera i wrzucamy ściągnięty plik do pamięci urządzenia do folderu NewFiles Efekt
  17. Tanie obręcze z jakimś tam stożkiem (32mm) jak na alu (nie znam się na szosach ale jak widać się wypowiadam..) https://www.bike-discount.de/en/detail/index/sArticle/287724
  18. Rozglądam się i rozglądam i wpadł mi Kross trans 7.0 cues. https://allegro.pl/oferta/rower-trekkingowy-kross-trans-7-0-rama-21-cali-kolo-28-czarny-17777545508 Myślicie, że byłby to dobry wybór?
  19. No właśnie dokładnie o tym pisałem. Kręcisz od złej strony, czyli gwintu, więc musisz w to robić przeciwnym kierunku niż normalnie. Masz normalny prawy gwint. Napisałem to tutaj, mając na myśli dokręcanie: Z tego co czytałem, to Merida ma głębokie gniazda, bo tam powinien wchodzić kluczyk do ręcznego odkręcenia osi. Jeżeli go nie masz, to możesz użyć imbusa ale musi być długi żeby sięgnął gniazda. U mnie tył jest od strony tarczy, przód od strony napędu. Nie zmienia to niczego, jeżeli kręci się od strony osi na której są oznaczenia, czyli bez gwintu.
  20. To jest drugi, a właściwie pierwszy powód dlaczego powiedziałem że mam dość. Wiecznie gniecione pancerze, bo w mojej szosie wychodzą przez mufę suportu i lecą pod dolnymi widełkami. Będzie ciężko. Kiedyś szukałem i w zasadzie wszystko jedno i to samo. Niektóre są gorsze niż inne, bo haki są słabo zabezpieczone i dosłownie drapią ramę
  21. Bo liście żółte zasypały singla.
  22. Dołóż amortyzację i problem zniknie. Amortyzowana sztyca pod tyłkiem zapewni wygodę na pojedynczych dziurach, a amortyzowany mostek (Redshift) też wystarczy by poczuć się komfortowo w takich warunkach. Baranek poprawia komfort ale nie od dziur tylko możliwości różnego ułożenia rąk na dłuższym dystansie. No i przez aerodynamikę jest minimalnie szybciej.
  23. Jeżeli jednak akceptujesz dwie pary(krótkie z wkładką i na to długie) to zobaczył bym na https://inoni.cc/produkt/zimowe-spodnie-kolarskie-690-zerowind-classic-black/ Ale nie testowałem
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...