Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
[Niemcy] Elberadweg, czyli Szlak Łaby - z Drezna do Magdeburga
marcesco odpowiedział szy → na temat → Turystyka rowerowa
Zahaczałem w kilku miejscach tę trasę, podpisuję się obiema rękami pod Twoją relacją. Ostatnio zabrałem rodzinę na krótki urlop pieszy do Miśni i też byli bardzo zadowoleni. @szy reportaż jak zawsze na wysokim poziomie 👍- 1 odpowiedź
-
- elberadweg
- łaba
-
(i 8 więcej)
Oznaczone tagami:
-
KNKS obserwuje zawartość → [Bosch] Zmiana limitu prędkości na "amerykański".
-
[Bosch] Zmiana limitu prędkości na "amerykański".
KNKS odpowiedział Hanzo → na temat → Elektryczne - e-bike
To w USA nikt tego nie potrafi ogarnąć? Czyli prawda co gadają, że tam to już tylko moonshine, fenatyl & mass shootings 😄. -
[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
porcelanowy odpowiedział Puklus → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Powitoł Iiiiiii dalej Pan zmieniał żonce vki na tarcze, i ładne paralaxy za 100: A na miejscu pan miał też deorki za flaszkę, więc nie mogłem się powstrzymać - Dzisiaj
-
chudzinki obserwuje zawartość → [Sakwa na telefon] Skrzypienie podczas ruchu kierownicą.
-
[Sakwa na telefon] Skrzypienie podczas ruchu kierownicą.
chudzinki odpowiedział XdtgS → na temat → Akcesoria rowerowe
Natrzeć pasek mydłem lub jakimś niebrudzącym smarem i problem znika na dlugi czas. -
[Sakwa na telefon] Skrzypienie podczas ruchu kierownicą.
Rybus85 odpowiedział XdtgS → na temat → Akcesoria rowerowe
Mam to samo. Już się przyzwyczaiłem 😂 Ale sakwa musi być. Gdzieś klamoty i przekąski trzeba chować -
lewocz obserwuje zawartość → [Sakwa na telefon] Skrzypienie podczas ruchu kierownicą.
-
[Sakwa na telefon] Skrzypienie podczas ruchu kierownicą.
lewocz odpowiedział XdtgS → na temat → Akcesoria rowerowe
Ja tam żadnej sakwy nie widzę tylko zwykłą torebkę. Co do trzeszczenie....jest prosty sposób...trzeba przywyknąć. -
[Sakwa na telefon] Skrzypienie podczas ruchu kierownicą.
KSikorski odpowiedział XdtgS → na temat → Akcesoria rowerowe
Tego rodzaju akcesoria to śmieci niezależnie od producenta. Za szerokie i za wysokie w stosunku do punktów mocowania. -
[humor] czyli brak sztywności na forum :)
spidelli odpowiedział next → na temat → NIERowerowe forum na max!
-
[Nawigacja] Jaka nawigacja dla gravela?
Rybus85 odpowiedział martin_1001 → na temat → Akcesoria rowerowe
Magene C606. No nie 😉 Nawigowanie i rerouting zamiatają podłogę Magene w 1040. Wiem,bo mam C606 od kwietnia. Nie wiem dlaczego piszesz że 1040 tak długo wgrywał Ci trasy lub tak długo przeliczał. Ja wrzucałem po 50-70km i moment. Karoo całkiem spoko. Sam kiedyś o nim myślałem. -
[2700zl] Rower Trekkingowy
StrayRider odpowiedział Pietrzek92 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Oba rowery dadzą sobie rade na drogach rowerowych i drogach polnych/leśnych. Unibike Vision -zapewni wygodniejszą pozycje - bardziej dostojną; -napęd 3x - jeśli ktoś chce taki napęd i wie jak go wykorzystać może to być dodatkowy aut, ale praktyka dowodzi ,ze napędy takie były przeważnie i tak używane na jednym blacie z przodu w zależności jak komu podpasowało ustawienie jazdy bardziej "mięknę" lub "twarde" w codziennym użytkowaniu Indiana X-Road 5.0 -powinien być bardziej "zwinny", jeśli ktoś jest sprawny na co dzień, aktywny fizycznie/sportowo powinien się na takim rowerze dobrze odnaleźć; -napęd 2x - to dobre rozwiązanie do codziennej jazdy; -ogólnie rower dobrze skonfigurowany;- 1 odpowiedź
-
Fajnie jakby były linki do konkretnych konfiguracji wybranych modeli ... Z tych dwóch propozycji to Orbea powinna być bardziej "szosowa" od Canyon'a Orbea avant h60 Canyon Endurace AllRoad Taki urok rowerów zaprojektowanych pierwotnie do wyścigów, że komfort jest na drugim miejscu 😉. Najważniejsze dobrać odpowiedni rozmiar ramy, dopasowanie ustawień pod swoje preferencje, pomocne mogą również być ćwiczenia rozciągające, co może "kłócić się" z trójbojem. Tak czy inaczej przy odpowiednim dopasowaniu roweru 20-30km(1h) nie powinny być odczuwalne większe dolegliwości Możliwe, że na planowane przebiegi lepszym wyborem nie będzie typowa "szosa", ale bardziej "gravel" - lepszy od obecnie objeżdżanego? Alternatywne propozycje: Fuji Gran Fondo 1.3 SCULTURA ENDURANCE 300
- Wczoraj
-
Dokumosa obserwuje zawartość → [Rama Radon] Scart- ślizg linek pod ramę
-
[Rama Radon] Scart- ślizg linek pod ramę
Dokumosa odpowiedział smw44199 → na temat → Miejskie i trekkingowe
nie możesz zrobić po prostu w pełnych pancerzach? względnie może pasuje takie: Radon Cable Guide for ZR Team / ZR Lady / Solution Comfort / Scart / Sunset Accessories | Bike-Discount -
keltu obserwuje zawartość → [2000zl] Cross
-
Z kodem APP w appce 2149 zł. https://sportano.pl/p/399436/rower-crossowy-marin-san-rafael-ds2-700c-szary-niebieski za rejestrację tam zdaje się chyba jeszcze jakieś pkt się dostaje i można wymienić na zniżkę, regulowany mostek to kwestia ~40-50 zł. więc nie ma sensu się tym ograniczać tylko dokupić i samemu podmienić.
-
Jeżeli wszystkie elementu napędu były wymienione to nie powinno być problemu. Sprawdziłbym jeszcze czy nie ma problemu z ułożeniem łańcucha i pozycji samej przerzutki. Popróbować, poregulować, potestować na kilku ustawieniach(małych zmianach) . Nowa kaseta, łańcuch, zębatka korby i 200-300 km jazdy "weryfikacyjnej" z "przelatującym łańcuchem" ?
-
XdtgS obserwuje zawartość → [Sakwa na telefon] Skrzypienie podczas ruchu kierownicą.
-
Czołem, postanowiłem napisać gdyż może ktoś też miał taki problem i sobie z nim poradził. Mianowicie, posiadam sakwę na telefon montowaną 2 rzepami do ramy roweru i 1 rzepem do rury widelca. Problem z jakim się zmagam to strasznie irytujący dźwięk trzeszczenia podczas skręcania kierownicą w miejscu zamontowania rzepem sakwy do podkładek sterów. Innej możliwości montażu nie ma. Ciaśniejsze zaczepienie nie pomaga, a luźniejsze powoduje że owa sakwa mi się cała rusza. Dodałem zdjęcie poglądowe, żeby było wiadomo o jakie to cudo chodzi. Zdaję sobie sprawę, że można po prostu kupić inny uchwyt np na kierownicę, no ale skoro już mam tą to fajnie by było móc z niej korzystać
-
Tak naprawdę w tej grupie cenowej i typie rowerów przy wymaganiu m.in hamulców hydraulicznych wybór nie jest nieskoczenie wielki. Można zrobić sobie wstępną selekcje wzrokową ze względu na typ "design'u" i z 3-4 wybranych modeli/preferencji ktoś może cos więcej doradzi. MERIDA CROSSWAY 15 KANDS CRS 1200 Tabou Flow 2.0 UNIBIKE FLASH GTS Kross EVADO 4.0 Lazaro ELITARY V3 KANDS CANAVARO SPARTACUS CROSS 3.1
-
Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
-
chopmaz obserwuje zawartość → [Kalkulator przełożeń] nowa wersja 2025
-
W tym nowym nie widzę tarczy 34
-
Witam poszukuję jakieś taniej ramy by weszły do niej opony 26x3.0 oraz była w pełni amortyzowana. Może to być najtańsza stalowa rama nawet z aliexpressm. Co polecacie?
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
Strek odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
[zakup] Trójkołowiec za 600 zł z alledrogo czy za 2k z mediaexpert ?
StrayRider odpowiedział stahurski → na temat → Nietypowe
W obu propozycjach rowerów rozwiązania techniczne są sprzed 30+ lat, co wiąże się ,że przy intensywniejszym użytkowania, aby zachować 100% sprawności serwis będzie musiał być regularny(przegląd piast, napęd, regulacja hamulców itd.). Rower z allegro za 600zł - faktycznie trochę strach (ewentualnie można by podjąć próbę, aby coś tam usprawnić pod siebie, chwyty klamki, ale za dużo opcji nie będzie do pozostałych elementów). I najsłabszym elementem będzie raczej napęd(element przeniesienia napędu na tylne koła). Alternatywą może być: 1.Rower poziomy trójkołowy. -osprzęt raczej będzie "solidniejszy" 2.Używane rowery trójkołowe rehabilitacyjny: -do poszukania lokalnie; -starszy, już używany, po doinwestowaniu może być bardziej "godny zaufania"; Kilka linków: https://www.rowertolek.pl/sklep/ https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-rower-trojklowy-CID767-IDXqakm.html?isPreviewActive=1&reason=ip|cool_rec_platform&sliderIndex=2 https://www.olx.pl/d/oferta/rower-trojkolowy-poziomy-CID767-ID16Ivoo.html https://www.olx.pl/d/oferta/rower-rehabilitacyjny-trojkolowy-26-cali-CID767-ID142zzH.html?reason=ip|cool_rec_platform https://www.olx.pl/d/oferta/rower-trojkolowy-kynast-3-biegowy-CID767-ID15Etpz.html https://www.misiarz.pl/oferta/rowery-trojkolowe-rehabilitacyjne/rower-trojkolowy-turystyczny.html -
Mam taką ramę z wewnętrznym prowadzenie linek i nie pasuje mi jakiś uniwersalny ślizg, jest za szeroki. Do tego ta rama ma niecentrycznie otwór na ww ślizg, więc dopasowanie jest problematyczne (a przynajmniej tak mi się wydaje). Pewnie są jakieś oryginalne, ale nie potrafię znaleźć. Wpadłem na pomysł, że dam dwie teflonowe rurki i kawałek plastiku przykręconego który je usztywni, a może są jakieś inne proste, gotowe rozwiązania?
-
[Nawigacja] Jaka nawigacja dla gravela?
Janusz56 odpowiedział martin_1001 → na temat → Akcesoria rowerowe
@kipcior Tak przez moment posiadalem Brytona S810 oceniam ze to biedniejsza wersja E1040 stylizacja podobna ekranu danych. Strasznie slaba nawigacja pod wzgledem wygladu mapy, moj egzemplarz okazal sie niestabilny czesto zdarzalo sie na ekranie mapy podczas nawigacji nagle zrestartowac cala trase ze znikala i po jakims czasie pokazywala sie znowu wraz z odswiezeniem mapy i w tym czasie zacinal sie na pikaniu. Jesli miales wczesniej licznik i umiesz wybaczyc niedoskonalosci to moze sie przekonasz. W reklamach mowia ze ma multi GNSS pokazuja w instrukcji opcje wlaczenia dual banda ale nic z tych rzeczy urzadzenie ma zwykly GPS i to w lesie nie dalo rady a poza lasem na ulicy ciagnal slad po budynkach. Pokazuja jak dziala rerouting ale trzeba miec telefon bo bez niego to dziala tak ze pokazuje linie prosta do punktu zejscia z trasy, dolaczenie do startu trasy poprowadzilo mnie przez schody a rerouting raz w lesie wybral sciezke brzegiem jeziora mimo ze obok byla spokojna droga tak zeby dojechac do dalszej trasy. Ale moze moje trasy sa ekstremalne nie wiem, na ten moment uwazam ze lepiej dorzucic i wybrac Karoo 3. Ewentualnie chyba Magene C606 jest lepsza alternatywa chyba ze koniecznie chcesz ekran 3.5 cala. Ale wszystko co ma Magene ma tez Bryton, no chyba ze wgranie nowej trasy podczas tej samej aktywnosci i zmiana pol danych podczas rozpoczetej aktywnosci. Jeszcze mozna iGPSport biNavi ktore na pewno jest lepsze niz bryton, bo ogladac filmy recenzje czy czytac artykuly to jedno, ale zeby wiedziec co sie chce to trzeba kupic licznik sprawdzic i jak nie przypasuje to zwrocic. Ja przerobilem wszystkie liczniki (Roam V3, Ace, E1040, Karoo 3, Bryton s810) i ostatecznie tak jak napisalem wybralem Karoo 3. Przewazylo to co najwazniejsze dla mnie czyli czytelnosc mapy i tego jak pokazany jest kursor z trasa. Dodatkowo przydatne rzeczy jak nawiguj do domu, czy nawiguj do punktu z zachowaniem preferowanej nawierzchni i najszybsze ladowanie trasy z tego calego zestawienia. Bryton trase 63km ladowal 5min, K3 8sek Wahoo 30sek a Garmin 2min. Co z tego ze mozna wyznaczyc sobie tez trase do domu w E1040 czy do lokalizacji jak prowadzi po szosie, tak samo Wahoo. Ktos powie ze logiczne ze tak ma prowadzic ale mi to nie odpowiada. W Wahoo Ace czy Roam v3 sila jaka trzeba przylozyc zeby kliknac przycisk jest strasznie duza no i ciezko wyczuc. W E1040 nie da sie ustawic kolorku jaki chcesz, bo kolor trasy jest zalezny od motywu mapy no i jeszcze wirtualny partner ktorego nie da sie wylaczyc. Ale kalibracje wysokosci mial najlepsza E1040, po 4h jazdy na starcie pokazal 273m a na koniec pokazal 274m a zaczynalem z tego samego punktu K3 z 274m pozniej pokazalo 278m Wahoo z 275m pozniej pokazal 292m Bryton z 273m pokazal pozniej 313 czy 315m w kazdym razie straszny dryf a kalibracja jest jedna, wpisanie z łapy ze teraz jestes na takiej wysokosci i innej nie ma. Takze czasami przy podjazdach wygladalo to komicznie bo dane bral z GPX na temat elewacji a wyswietlal te swoja wysokosc i jadac pod gorke liczby ktore wyswietlal powinny swiadczyc ze jedzie sie z gorki xD -
Jeśli chodzi o poprawę osiągów i wagi to zdecydowanie koła- tutaj na kołach i oponach ugrasz najwięcej. Kiera....już nie tak bardzo. Lepiej kase zainwestować w dobre ciuchy, pomiar mocy itp. Co do geometrii to wg producenta to model pod gran fondo, stąd nazwa GF i nie masz tutaj raczej agresywnej geometrii. Sam jednak jestem wrogiem kupowania rowerow na zasadzie...najlepsza relacja cena/osprzęt. Rower musi pasować i tyle...
-
[Nawigacja] Jaka nawigacja dla gravela?
Janusz56 odpowiedział martin_1001 → na temat → Akcesoria rowerowe
Gdzie napisalem cokolwiek o reroutingu Garmina? Napisalem ze mialem wyznaczona trase, Garmin nie mial paru sciezek na mapie i zamiast mnie prowadzic jak trasa to powiadomienie wysylal U-Turn 30m a gdy sie zawrocilo zglaszal kolejny U-turn i tak w kolko. bo caly czas bylem na trasie jednak no potem ogarnalem ze zamiast wyslac informacje o skrecie i follow the map to rzuca u-turn jak np siezki nie ma na swojej ActiveTopo map Zreszta nie bede polemizowal nad szybkoscia - bo momentalnie to nie jest 25 sek a przy dluzszych trasach to trwa z minute jak nie wiecej