Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Zdecydowanie odradzam zakup roweru w tym sklepie oraz korzystanie z powiązanego serwisu. Kupiłem nowy rower elektryczny HUSQVARNA Mountain Cross MC2 z dostawą do serwisu partnerskiego w celu montażu. Już po pierwszym podniesieniu roweru zauważyłem głęboką rysę na ramie. Zaoferowano mi za to jedynie 150 zł rekompensaty. Podczas pierwszej jazdy terenowej – do której ten rower został stworzony – wypadła mi bateria wraz z osłoną, mimo że zamek był zamknięty. To poważna wada, która może zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Rower odesłano do serwisu. Oczekiwałem, że elementy takie jak uszkodzona bateria i jej osłona zostaną wymienione, jednak po miesiącu, gdy rower wrócił, okazało się, że nie wymieniono żadnej z tych części, a na domiar złego – rower wrócił z nowymi uszkodzeniami, w tym porwaną rączką i otarciami na widelcu. Zabezpieczenie paczki w srodku zostawia również wiele do życzenia... właśnie będziemy się przekomarzać emailowo..... Mimo wszystko zaproponowano mi zaledwie 400 zł rekompensaty i odmówiono zwrotu towaru. Po miesiącu bez roweru i zapłaconych 2 ratach za sprzęt, który nie nadaje się do jazdy terenowej, nie mam już zaufania ani do sprzedawcy, ani do serwisu.
  3. Proszę nie nazywać pana Zenona zboczeńcem, bo nie ma nic zboczonego w podziwianiu kształtnego tyłeczka ładnej kobitki. Co innego jakby sytuacja dotyczyła faceta...
  4. Trzymałem na plecach w kieszeniach jedzenie. Ale zgrzane było na maksa 😂 Teraz banan przekrojony na pół,do woreczka i do sakwy. Żele też. Czasem baton. No i klucze od chaty i telefon. Telefon u mnie się nie grzeje,bo nie używam na rowerze. No chyba że słońce wali prosto na niego,to wrzucam do środka do sakwy a nie na wierzch. Ja już się przyzwyczaiłem,ale z ciekawości sprawdzę przesmarować jakimś niebrudzącym smarem jak wyżej ktoś pisał.
  5. @garyandfisher nie ma większego sensu ten upgrade, największą zmianę odczujesz na klamkomanetkach z grupy 810, dużej tarczy i dobrych klockach, zaciski są tu na ostatnim miejscu.
  6. Chwilę używałem czegoś podobnego. Zmieniłem na quad locka i małą torbę pod siodłową + koszulki z kieszeniami na plecach na jedzenie
  7. Dzisiaj
  8. @garyandfisher nie wiem jak twój widelec ale moje widły z " plastiku " w moim gravelu dopuszczają montaż tarczy 180 . Przy wykorzystaniu roweru zgodnie z przeznaczeniem czyli upalanie po GÓRSKICH szutrach i innych wyrypach tarcza 160 i zacisk XTR 9100/9200 dwu-toczkowy z przodu to zdecydowanie za mało. Należy brać pod uwagę ,że w tych zaciskach są mniejsze klocki niż np w XT 8100. Do 9100/9200 są klocki szosowe jak z duracza o mniejszej powierzchni styku z tarczą . Wraz z innymi zabiegami konstrukcyjnymi chodziło o urwanie każdego grama z masy hebli XTRa
  9. Wizualnie widać że "srebrniak" ma nieco większy otwór, to fakt, ale wczoraj skupiłem się na porównaniu w działaniu przedniego hamulca na złotym insercie z działaniem tylnego hebla na srebrnym insercie - nie czuję absolutnie żadnej różnicy, OK, może w temperaturach ujemnych jak olej zgęstnieje mógłbym coś wychwycić, ale przy aktualnych letnich temperaturach jest 1 do 1 to samo i nawet efekt placebo nie chce tutaj zadziałać Hamulce to MT520 z klamkami 501, chociaż nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie w tej sprawie.
  10. Też kiedyś taki wynalazek miałem, szybko się tego pozbyłem jak w upalne dni telefon zaczął mi się gotować.
  11. 10.9 nie mało, ale pewnie lemondka, pedały, torba podsiodlowa trochę tutaj dodały. Tak jak parę stron wcześniej na karbonie byłoby tutaj nieco lepiej....czyli 9.5-9.9kg niemniej jednak śmigać, nogę robić, fun musi być. Co do pompki to może nie radzi sobie z wyższymi ciśnieniami.... U mnie w aluminiaku waga samego roweru poniżej 10kg ,ale jak uwzględnić pedały itp to pewnie lekko pow.10kg a zap....a jak dzik w żołędzie.
  12. Osobiście mierzyłeś otwór wewnętrzny insertu od strony kołnierza ? Coś mi się nie wydaje.
  13. @KNKS gdybyś pierwsze dwie używki wziął w tej kolejności to ostatnia czynność była by fizycznie niewykonalna
  14. BH90 ma mniejszą średnicę i przewód jest sztywniejszy (mniej zmienia pojemność całkowitą podczas hamowania). Co przekłada się na lepsze właściwości hamowania (ja nie czuje różnicy ;p). BH90 jest w pełni kompatybilny wstecznie więc teoretycznie nie ma żadnego powodu żeby używać obecnie BH59, chyba tylko jak ktoś ma zapasy albo różnica w cenie przewodu i zakończenia jest drastyczna.
  15. Zahaczałem w kilku miejscach tę trasę, podpisuję się obiema rękami pod Twoją relacją. Ostatnio zabrałem rodzinę na krótki urlop pieszy do Miśni i też byli bardzo zadowoleni. @szy reportaż jak zawsze na wysokim poziomie 👍
  16. To w USA nikt tego nie potrafi ogarnąć? Czyli prawda co gadają, że tam to już tylko moonshine, fenatyl & mass shootings 😄.
  17. Powitoł Iiiiiii dalej Pan zmieniał żonce vki na tarcze, i ładne paralaxy za 100: A na miejscu pan miał też deorki za flaszkę, więc nie mogłem się powstrzymać
  18. Natrzeć pasek mydłem lub jakimś niebrudzącym smarem i problem znika na dlugi czas.
  19. Mam to samo. Już się przyzwyczaiłem 😂 Ale sakwa musi być. Gdzieś klamoty i przekąski trzeba chować
  20. Ja tam żadnej sakwy nie widzę tylko zwykłą torebkę. Co do trzeszczenie....jest prosty sposób...trzeba przywyknąć.
  21. Tego rodzaju akcesoria to śmieci niezależnie od producenta. Za szerokie i za wysokie w stosunku do punktów mocowania.
  22. Magene C606. No nie 😉 Nawigowanie i rerouting zamiatają podłogę Magene w 1040. Wiem,bo mam C606 od kwietnia. Nie wiem dlaczego piszesz że 1040 tak długo wgrywał Ci trasy lub tak długo przeliczał. Ja wrzucałem po 50-70km i moment. Karoo całkiem spoko. Sam kiedyś o nim myślałem.
  23. Oba rowery dadzą sobie rade na drogach rowerowych i drogach polnych/leśnych. Unibike Vision -zapewni wygodniejszą pozycje - bardziej dostojną; -napęd 3x - jeśli ktoś chce taki napęd i wie jak go wykorzystać może to być dodatkowy aut, ale praktyka dowodzi ,ze napędy takie były przeważnie i tak używane na jednym blacie z przodu w zależności jak komu podpasowało ustawienie jazdy bardziej "mięknę" lub "twarde" w codziennym użytkowaniu Indiana X-Road 5.0 -powinien być bardziej "zwinny", jeśli ktoś jest sprawny na co dzień, aktywny fizycznie/sportowo powinien się na takim rowerze dobrze odnaleźć; -napęd 2x - to dobre rozwiązanie do codziennej jazdy; -ogólnie rower dobrze skonfigurowany;
  24. Fajnie jakby były linki do konkretnych konfiguracji wybranych modeli ... Z tych dwóch propozycji to Orbea powinna być bardziej "szosowa" od Canyon'a Orbea avant h60 Canyon Endurace AllRoad Taki urok rowerów zaprojektowanych pierwotnie do wyścigów, że komfort jest na drugim miejscu 😉. Najważniejsze dobrać odpowiedni rozmiar ramy, dopasowanie ustawień pod swoje preferencje, pomocne mogą również być ćwiczenia rozciągające, co może "kłócić się" z trójbojem. Tak czy inaczej przy odpowiednim dopasowaniu roweru 20-30km(1h) nie powinny być odczuwalne większe dolegliwości Możliwe, że na planowane przebiegi lepszym wyborem nie będzie typowa "szosa", ale bardziej "gravel" - lepszy od obecnie objeżdżanego? Alternatywne propozycje: Fuji Gran Fondo 1.3 SCULTURA ENDURANCE 300
  25. Wczoraj
  26. nie możesz zrobić po prostu w pełnych pancerzach? względnie może pasuje takie: Radon Cable Guide for ZR Team / ZR Lady / Solution Comfort / Scart / Sunset Accessories | Bike-Discount
  27. Z kodem APP w appce 2149 zł. https://sportano.pl/p/399436/rower-crossowy-marin-san-rafael-ds2-700c-szary-niebieski za rejestrację tam zdaje się chyba jeszcze jakieś pkt się dostaje i można wymienić na zniżkę, regulowany mostek to kwestia ~40-50 zł. więc nie ma sensu się tym ograniczać tylko dokupić i samemu podmienić.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...