Kartur Napisano Poniedziałek o 09:50 Napisano Poniedziałek o 09:50 Poniżej tekst mojego maila do sklepu dotyczącego beznadziejnej obsługi posprzedażowej w tym sklepie. Jego lektura powinna wyjaśnić skąd bierze się moja opinia. Szanowni Państwo Oto ciąg dalszy moich niemiłych przygód z rozpatrywaniem przez Państwo reklamacji. Przypomnę: Najpierw kontaktowałem się z Państwem przez formularz kontaktowy na Państwa stronie. Później, gdy po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi, wysłałem do Państwa maila. Po kolejnych kilku dniach, gdy nadal nie było odpowiedzi z Państwa strony, yykonałem telefon. Pani z którą rozmawiałem miała: a) wyjaśnić powód dla którego nie odpowiedzieliście Państwo na kontakt poprzez formularz kontaktowy na stronie. b) przyjrzeć się mojej reklamacji c) wyjaśnić do czego służą klucze Abus, które otrzynałem wraz z zakupionym rowerem. Po kilkunastu minutach otrzymałem telefon, z prośbą o przesłanie zdjęcia z numerem ramy roweru(co natychmiast uczyniłem) a także informację, abym w sprawie reklamacji skontaktował się ze sklepem we Wrocławiu, przy czym kontakt ten mógł się odbyć jedynie drogą mailową, ponieważ mimo usilnych starań nie zdołałem ustalić numeru telefonu do sklepu. W dniu 01.10.2025 wysłałem maila na adres serwis.wroclaw@centrumrowerowe.pl, którego przesyłam poniżej. Dzisiaj mamy 6 października, a ze strony salonu nie nastąpił żaden kontakt. Do dzisiaj również nie otrzymałem wyjaśnienia odnośnie braktu odpowiedzi z Państwa strony na kontakt poprzez formularz kontaktowy. Także do dzisiaj nie wyjaśniona została kwestia kluczy Abus. Jestem zniesmaczony całą sytuacją, zwłaszcza, że wielokrotnie już dokonałem u Państwa zakupów, na całkiem znaczne kwoty. Mam nieodparte wrażenia, że "opieka nad klientem" trwa u Państwa jedynie do momentu dokonania zakupu, potem zaś zostaje on pozostawiony sam sobie. Moim zdaniem jest to postępowanie skandaliczne. Nie ukrywam, że swoją negatywną opinią postaram się podzielić z jak największą liczbą osób. Zastanawiam się również skąd tak wysoki współczynnik ocen (4,9) Państwa sklepu widniejący na waszej stronie www. Cytuj
cervandes Napisano Poniedziałek o 11:24 Napisano Poniedziałek o 11:24 (edytowane) No dobra, ale te klucze to jakie są. Takie od zamka czy takie od śrub? To mi przypomina historię jak w biurze kolega rower zamówił. Odpakował z kartonu a tam jakieś małe szpargały się walały na dnie. Bierze Andrzej taki jeden szpargał, duma, kmini - nic mu nie przychodzi do głowy. Pyta więc mnie - "Marcin, a co to jest, wiesz może?". Ja podchodzę, odwracam ową rzecz obejmą w dół, naciskam dźwignię odpowiadając - "Andrzeju, to jest dzwonek". Edytowane Poniedziałek o 12:03 przez cervandes 3 Cytuj
wr81 Napisano Poniedziałek o 12:37 Napisano Poniedziałek o 12:37 Czego dotyczyła reklamacja? jaki to rower? Abus to producent róznego rodzaju blokad, łańcuchów, u-locków itp Czy coś takiego zostało również zakupione? Rower może mieć zamontowaną blokadę tylnego koła w takiej formie (przykład) (przykład Cytuj
PawelW84 Napisano Poniedziałek o 12:40 Napisano Poniedziałek o 12:40 (edytowane) No ale w czym jest problem, bo opis sytuacji jest tak napisany, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Znalazłeś w kartonie nie pasujące do niczego klucze od zapięcia ABUS ? Skoro zapięcia nie ma w kartonie i go nie zamawiałeś, a rower nie posiada jakiegoś zamykanego schowka czy blokady, to obstawiam, że komuś podczas pakowania po prostu tam omyłkowo wpadły. Edytowane Poniedziałek o 12:41 przez PawelW84 2 Cytuj
chudzinki Napisano Poniedziałek o 13:11 Napisano Poniedziałek o 13:11 Ja wiem, że każdy, na tym czy innym forum, jakoś zaczyna, ale to już kolejny temat gdzie zupełnie nowy użytkownik z marszu obsmarowuje jakiś sklep i to na dodatek nie potrafiąc opisać problemu... Jeżeli jest w tym temacie coś prawdy to szacun dla pracowników sklepu za cierpliwość 😉. 2 Cytuj
spidelli Napisano Poniedziałek o 16:13 Napisano Poniedziałek o 16:13 6 godzin temu, Kartur napisał: Zastanawiam się również skąd tak wysoki współczynnik ocen (4,9) Państwa sklepu widniejący na waszej stronie www. Nie oceniałem CR w internetach ale tu, na forum, kilkakrotnie ich chwaliłem - szybka, darowa wysyłka, można sobie graty zamówić z piątku na sobotę... Zwroty bezproblemowe.... Jeśli OP znalazł w kartonie jakieś zagadkowe klucze i chciało mu się kręcić aferę z zakładaniem konta.. to zazdroszczę wolnego czasu albo czegoś tu nie rozumiem 🤔 4 Cytuj
Turysta05 Napisano Poniedziałek o 16:17 Napisano Poniedziałek o 16:17 @Kartur ok, sprawa jest rozwojowa, a ty w końcu dostaniesz odpowiedź. Czekam z Tobą cierpliwie na rozstrzygnięcie, ale tymczasem napisz jaki to rower i czego dotyczy reklamacja, będzie łatwiej to zrozumieć. Cytuj
NerfMe Napisano Poniedziałek o 18:27 Napisano Poniedziałek o 18:27 Jak ten mail jest napisany jak post, to obsługa sklepu próbuje go zrozumieć. Jak zrozumieją to pewnie odpiszą. Swoją drogą, jak napisałeś maila 1.10 a dziś jest 6.10 to jeszcze trochę czasu mają na odpowiedź... 1 Cytuj
Marcinx555 Napisano Poniedziałek o 20:55 Napisano Poniedziałek o 20:55 Człowieku, wrzucasz tu jakąś kopię z śmieciowego mejla, z którego nic nie wynika i oczerniasz w tytule i treści wiadomości jeden z lepszych sklepów (niekoniecznie najtańszym). Poza tym, jak ktoś już wcześniej napisał, że jeśli wiadomości do sklepu kierujesz w takim stylu jak ten post, to obsługa rozkminia o Ci w ogóle chodzi... Masakra. Cytuj
Xzc Napisano wczoraj o 09:46 Napisano wczoraj o 09:46 Pomijając jakieś jednostkowe przypadki (błędy się zdarzają), może akurat ktoś na magazynie był na przyuczeniu, to chyba zdecydowana większość osób z forum miała styczność z zakupami z CR i realnie wie jak to wygląda, więc raczej nie jest to najlepsze miejsce do wyładowania złości w stronę sklepu. Regularnie robię tam zakupy od 5 lat i poza jedną sytuacja sprzed 2 miesięcy kiedy kupiłem plecak i nie było w nim saszetki, która miała być w zestawie (błędy sie zdarzają, została na magazynie) nigdy nie było z niczym problemów, zresztą w ramach rekompensaty dostałem voucher na kolejne zakupy, który i tak się przydał, więc raczej nie możliwe, aby ktoś z CR akurat na Ciebie się uwziął i specjalnie nie chce pomóc w rozwiązaniu "dziwnego problemu". 1 Cytuj
spidelli Napisano wczoraj o 15:50 Napisano wczoraj o 15:50 Może nie Abus a obuz, może ten sam: 1 Cytuj
pecio Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu (edytowane) Niemieckie sklepy dorzucają do paczek żelki Haribo , też muszę kiedyś dym zrobić za to co mi się dodatkowo po paczce melepeci. Edytowane 11 godzin temu przez pecio Cytuj
spidelli Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Nie tylko niemieckie, ja też w jakiejś paczce z Alle... miałem żelki dorzucone.... Teraz już wiem, że jak to się powtórzy to mam zażądać wyjaśnień w trybie pilnym... Cytuj
lewocz Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Qwa....a ja niekiedy klientom wrzucam Grześki.....chyba przestanę :) Cytuj
pecio Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu (edytowane) Grześka to może nie , ale jakbyś Grażynkę dorzucał to podaj namiary coś kupię u Ciebie. 🤣 I obiecuję ,że nie będę pisać elaboratów . Edytowane 1 godzinę temu przez pecio Cytuj
szajbna Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Wysyłają Wam niechciane śmieci zamiast ponieść koszty utylizacji, skandal , a już z Niemiec to beszczelność 😜 Cytuj
nikbar1 Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu A mi zamiast tych plastikowych wypełniaczy "chrupek" wysłali prawdziwe . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.