Kartur Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Poniżej tekst mojego maila do sklepu dotyczącego beznadziejnej obsługi posprzedażowej w tym sklepie. Jego lektura powinna wyjaśnić skąd bierze się moja opinia. Szanowni Państwo Oto ciąg dalszy moich niemiłych przygód z rozpatrywaniem przez Państwo reklamacji. Przypomnę: Najpierw kontaktowałem się z Państwem przez formularz kontaktowy na Państwa stronie. Później, gdy po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi, wysłałem do Państwa maila. Po kolejnych kilku dniach, gdy nadal nie było odpowiedzi z Państwa strony, yykonałem telefon. Pani z którą rozmawiałem miała: a) wyjaśnić powód dla którego nie odpowiedzieliście Państwo na kontakt poprzez formularz kontaktowy na stronie. b) przyjrzeć się mojej reklamacji c) wyjaśnić do czego służą klucze Abus, które otrzynałem wraz z zakupionym rowerem. Po kilkunastu minutach otrzymałem telefon, z prośbą o przesłanie zdjęcia z numerem ramy roweru(co natychmiast uczyniłem) a także informację, abym w sprawie reklamacji skontaktował się ze sklepem we Wrocławiu, przy czym kontakt ten mógł się odbyć jedynie drogą mailową, ponieważ mimo usilnych starań nie zdołałem ustalić numeru telefonu do sklepu. W dniu 01.10.2025 wysłałem maila na adres serwis.wroclaw@centrumrowerowe.pl, którego przesyłam poniżej. Dzisiaj mamy 6 października, a ze strony salonu nie nastąpił żaden kontakt. Do dzisiaj również nie otrzymałem wyjaśnienia odnośnie braktu odpowiedzi z Państwa strony na kontakt poprzez formularz kontaktowy. Także do dzisiaj nie wyjaśniona została kwestia kluczy Abus. Jestem zniesmaczony całą sytuacją, zwłaszcza, że wielokrotnie już dokonałem u Państwa zakupów, na całkiem znaczne kwoty. Mam nieodparte wrażenia, że "opieka nad klientem" trwa u Państwa jedynie do momentu dokonania zakupu, potem zaś zostaje on pozostawiony sam sobie. Moim zdaniem jest to postępowanie skandaliczne. Nie ukrywam, że swoją negatywną opinią postaram się podzielić z jak największą liczbą osób. Zastanawiam się również skąd tak wysoki współczynnik ocen (4,9) Państwa sklepu widniejący na waszej stronie www. Cytuj
cervandes Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu (edytowane) No dobra, ale te klucze to jakie są. Takie od zamka czy takie od śrub? To mi przypomina historię jak w biurze kolega rower zamówił. Odpakował z kartonu a tam jakieś małe szpargały się walały na dnie. Bierze Andrzej taki jeden szpargał, duma, kmini - nic mu nie przychodzi do głowy. Pyta więc mnie - "Marcin, a co to jest, wiesz może?". Ja podchodzę, odwracam ową rzecz obejmą w dół, naciskam dźwignię odpowiadając - "Andrzeju, to jest dzwonek". Edytowane 52 minuty temu przez cervandes Cytuj
wr81 Napisano 17 minut temu Napisano 17 minut temu Czego dotyczyła reklamacja? jaki to rower? Abus to producent róznego rodzaju blokad, łańcuchów, u-locków itp Czy coś takiego zostało również zakupione? Rower może mieć zamontowaną blokadę tylnego koła w takiej formie (przykład) (przykład Cytuj
PawelW84 Napisano 15 minut temu Napisano 15 minut temu (edytowane) No ale w czym jest problem, bo opis sytuacji jest tak napisany, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Znalazłeś w kartonie nie pasujące do niczego klucze od zapięcia ABUS ? Skoro zapięcia nie ma w kartonie i go nie zamawiałeś, a rower nie posiada jakiegoś zamykanego schowka czy blokady, to obstawiam, że komuś podczas pakowania po prostu tam omyłkowo wpadły. Edytowane 14 minut temu przez PawelW84 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.