Kartur Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Poniżej tekst mojego maila do sklepu dotyczącego beznadziejnej obsługi posprzedażowej w tym sklepie. Jego lektura powinna wyjaśnić skąd bierze się moja opinia. Szanowni Państwo Oto ciąg dalszy moich niemiłych przygód z rozpatrywaniem przez Państwo reklamacji. Przypomnę: Najpierw kontaktowałem się z Państwem przez formularz kontaktowy na Państwa stronie. Później, gdy po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi, wysłałem do Państwa maila. Po kolejnych kilku dniach, gdy nadal nie było odpowiedzi z Państwa strony, yykonałem telefon. Pani z którą rozmawiałem miała: a) wyjaśnić powód dla którego nie odpowiedzieliście Państwo na kontakt poprzez formularz kontaktowy na stronie. b) przyjrzeć się mojej reklamacji c) wyjaśnić do czego służą klucze Abus, które otrzynałem wraz z zakupionym rowerem. Po kilkunastu minutach otrzymałem telefon, z prośbą o przesłanie zdjęcia z numerem ramy roweru(co natychmiast uczyniłem) a także informację, abym w sprawie reklamacji skontaktował się ze sklepem we Wrocławiu, przy czym kontakt ten mógł się odbyć jedynie drogą mailową, ponieważ mimo usilnych starań nie zdołałem ustalić numeru telefonu do sklepu. W dniu 01.10.2025 wysłałem maila na adres serwis.wroclaw@centrumrowerowe.pl, którego przesyłam poniżej. Dzisiaj mamy 6 października, a ze strony salonu nie nastąpił żaden kontakt. Do dzisiaj również nie otrzymałem wyjaśnienia odnośnie braktu odpowiedzi z Państwa strony na kontakt poprzez formularz kontaktowy. Także do dzisiaj nie wyjaśniona została kwestia kluczy Abus. Jestem zniesmaczony całą sytuacją, zwłaszcza, że wielokrotnie już dokonałem u Państwa zakupów, na całkiem znaczne kwoty. Mam nieodparte wrażenia, że "opieka nad klientem" trwa u Państwa jedynie do momentu dokonania zakupu, potem zaś zostaje on pozostawiony sam sobie. Moim zdaniem jest to postępowanie skandaliczne. Nie ukrywam, że swoją negatywną opinią postaram się podzielić z jak największą liczbą osób. Zastanawiam się również skąd tak wysoki współczynnik ocen (4,9) Państwa sklepu widniejący na waszej stronie www. Cytuj
cervandes Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu (edytowane) No dobra, ale te klucze to jakie są. Takie od zamka czy takie od śrub? To mi przypomina historię jak w biurze kolega rower zamówił. Odpakował z kartonu a tam jakieś małe szpargały się walały na dnie. Bierze Andrzej taki jeden szpargał, duma, kmini - nic mu nie przychodzi do głowy. Pyta więc mnie - "Marcin, a co to jest, wiesz może?". Ja podchodzę, odwracam ową rzecz obejmą w dół, naciskam dźwignię odpowiadając - "Andrzeju, to jest dzwonek". Edytowane 2 godziny temu przez cervandes Cytuj
wr81 Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Czego dotyczyła reklamacja? jaki to rower? Abus to producent róznego rodzaju blokad, łańcuchów, u-locków itp Czy coś takiego zostało również zakupione? Rower może mieć zamontowaną blokadę tylnego koła w takiej formie (przykład) (przykład Cytuj
PawelW84 Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu (edytowane) No ale w czym jest problem, bo opis sytuacji jest tak napisany, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Znalazłeś w kartonie nie pasujące do niczego klucze od zapięcia ABUS ? Skoro zapięcia nie ma w kartonie i go nie zamawiałeś, a rower nie posiada jakiegoś zamykanego schowka czy blokady, to obstawiam, że komuś podczas pakowania po prostu tam omyłkowo wpadły. Edytowane 1 godzinę temu przez PawelW84 Cytuj
chudzinki Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Ja wiem, że każdy, na tym czy innym forum, jakoś zaczyna, ale to już kolejny temat gdzie zupełnie nowy użytkownik z marszu obsmarowuje jakiś sklep i to na dodatek nie potrafiąc opisać problemu... Jeżeli jest w tym temacie coś prawdy to szacun dla pracowników sklepu za cierpliwość 😉. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.