Skocz do zawartości

[Sram] nowy patent tylnej przerzutki


KrissDeValnor

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe ale chyba każdy z nas wolałby, żeby energia nie pochodziła z łańcucha, a z koła, np. w czasie zjazdu :)

Chyba że ktoś woli w opcji treningowej zwiększać obciążenie, jak dynamem :D

A najlepiej, jak można byłoby sobie wybrać tryb pracy, np. manetką na kierownicy ;) :D

Edytowane przez spidelli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryczne przerzutki z dynamem, które ładują się zabierając energię z napędu.

 

Przeciętny właściciel roweru szosowego z elektrycznymi przerzutkami:

2w za kabel na kokpicie - kupie sobie zintegrowany carbon kokpit żeby chować kable, to 8w zaoszczędzone - 3000pln

ogolę nogi bo to 3w na nogę oszczędności na włosach - męskość

aero skarpetki bo to 1,5-2w na skarpetce - 120pln zamiast 30

zapakuje ceramiczne łożyska do suportu, kółeczek przerzutki, piast koła bo to kolejne kilka watów na każdym - nawet boję się sprawdzić ale 2500pln za same DT 180 więc jest potencjał na drugi rower

nałożę wosk super grafen niebrudzący, kilka W na wejściu i łatwiej utrzymać czystość to kolejne kilka W za tydzień - 300-500pln za 250g

 

o elektryczny SRAM z dynamem.....w ogóle nie będę myślał o tym ile W stracę

 

(treść oczywiście bardziej satyryczna ale to pierwsza rzecz o jakiej pomyślałem czytając artykuł) 

 

Edytowane przez ernorator
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... dobrze wyregulowane GX Eagle pracuje wystarczająco dobrze i amatorowi raczej nie potrzeba już nic więcej. Ale jeśli ktoś miał przyjemność z X01 AXS, to wie że to ma sens. Niemniej jednak nie ma co się spodziewać że GX AXS będzie pracował tak jak wyższe grupy, podobnie jak to jest w przypadku grup szosowych.

Edytowane przez KNKS
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, sznib napisał:

Widziałem kilka recenzji na YT i wszyscy byli na "nie".

Ja też kilka oglądałem i raczej były na tak, z zastrzeżeniem, że "masz na to hajs". Sam bym z chęcią pozbył się linki od przerzutki.
Nawet koleś zgrał SRAM z kasetą SLX 10-51 i działało to bez zarzutu. Sam będę robił podobny mod w rowerze żony, bo kasety GX są droższe niż kaseta SLX + bębenek do DT Swiss, kupiłem używany za 40€ kasetę SLX (nówka) za 105€ i to nadal mniej niż nowa kaseta GX :D

Edytowane przez Semtex
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sznib no akurat przynajmniej w dwóch z tych filmów głównym punktem na "nie" jest cena. Loam Ranger do ostatniego tygodnia cały czas na AXS jeździł i raczej nie narzekał na jego działanie, mówię jeździł bo wpadł u niego filmik z budowy super hiper duper fulla na gratach od Magury i tam zainstalował wersję z linką.
I moim zdaniem samo działanie jest całkiem spoko, precyzyjne i poza ceną to nie ma co się czepiać, z tego też powodu nie kupię, bo przerzutka XT działa u mnie bez zastrzeżeń, choć przyznaję, że byłem bliski zakupu GX AXS z drugiej ręki, ale dałem sobie siana, chwilowo... :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dokumosa napisał:

 

Jakoś już gx-axs miały trafić pod strzechy tym czasem nadal to mega egzotyka.

 

Cena jest tutaj kluczowa. Sam chętnie  przetestowałbym elektroniczna przerzutkę, niestety koszty z tym związane nie są na moją kieszeń. 

Edytowane przez Enadxx
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie koszty SRAM mid i highend są kosmiczne,  nie jestem fanbojem Shimano, ale jednak można mieć przyzwoite graty w niższej cenie. Mam w domu 4 rowery, bo tylu jest domowników, ja mam setup na XT z kasetą SLX na korbie Deore, u żony siedzi XO z kasetą GX (jeszcze), młodszy ma GX, a starszy Deore, wszystkie napędy są 12s. Więc mam  szerokie doświadczenie bo serwisuję wszystko sam. I gdybym miał wszystko sam składać obecnie to całość byłaby na Deore/SLX z trigerami XT. 
Choć rozwiązanie SRAM z blokadą wózka bardzo mi się podoba :)

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...