Skocz do zawartości

Ranking

  1. wojtasin

    wojtasin

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      1 366


  2. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      1 771


  3. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      241


  4. darekp1

    darekp1

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      74


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.01.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
  2. 10 punktów
  3. Bo konie mechaniczne ...to nie tylko definicja
    10 punktów
  4. bo...niedziela mogłaby być codziennie.
    9 punktów
  5. Bo trochę zachodzącego słońca:
    9 punktów
  6. Bo Twistera da się przejechać na wszystkim. Nawet na nartach ktoś próbował. Śnieg po kolana.
    9 punktów
  7. 8 punktów
  8. Bo nie ma odwrotu i trzeba przez zaspy jechać @abra wszystko zależy co masz pod tym puchem. Jak zrytą drogę może być różnie ale jak w miarę równe pole albo grawel czy też przetarty i zawiany i szlak to idziesz jak buża po takim świeżym śniegu. Czasem łatwiej niż po np wydeptanej 20cm ścieżce jest pojechać puchem. Ponieważ wybieram trasy na których dużo ludzi nie ma to sporo się przedzieraliśmy przez ostatnie trzy dni i dość dobrze wspominamy ten puch.
    7 punktów
  9. Bo Daglezjowy zimą wygląda tak
    6 punktów
  10. Wieczorny wypadzik Bo chciałem pokazać wam parkour
    5 punktów
  11. 5 punktów
  12. 3 punkty
  13. 3 punkty
  14. Po udanej reaktywacji Stallowych Spotkań w Złotowie czas na kolejną edycję - bo stal rośnie w siłę Pierwsza i od razu przyjęta propozycja pozostaje w podobnych, królewsko-bankowych klimatach - Złoty Stok. Co do szczegółów - myślę że koronawiruskowa rzeczywistość nie pozwala jeszcze planować konkretów, ale pogadać i owszem.
    2 punkty
  15. No widać ogrom pracy i umiejętności. Huragan jak z salonu. Na ten rok mam dwa projekty. Diamond Back Apex z 1991 i Kona Hahanna z 1994. Apex to będzie mix wszystkiego co sprawdzone Deore XT, DX z v-kami Srama i klamkami Avid plus opony 2.1 lub 2.2 jak wejdzie. Kona bardziej crossowo, może z barankiem ale opony 1,75 jeżeli z tylu się zmieści i 1.95 na przód. Tu osprzęt jeszcze nie określony.
    2 punkty
  16. Ustalam petycję aby stworzyć tu, gdy nadarzy się okazja najrychlejszy możliwy termin kiedy spotkanie po prawie i w zdrowiu będzie możliwe i kiedy zbierze się grupka. Możemy pojechać w Dolny Śląsk i tam zawsze jest fajnie, możemy gdzieś indziej, W zasadzie po Złotowie dobrze było by zrobić Złoty Stok, Złotoryję, Złotniki Kujawskie, Złocieniec, Złotokłos... wymarzone miejsca na złoty. Kuć stal w Żelazowej lub Stalowej Woli może być za różowo. Po terminie najrychlejszym, może ponowimy terminem porychlejszym, potem Rychlebskim, a na koniec przerychlejszym kiedy wkoło... złote ozłocą nas l
    2 punkty
  17. Przy jeździe po płaskim, na twardych przełożeniach nie ma różnicy, 18 jest najbardziej trwały, 56 najmniej. W technicznych, trudnych fragmentach (np bardzo ciasne agrafki wśród drzew) gdzie nie możesz kręcić cały czas, prawie stoisz, miękkie przełożenia, czasem tylko kilkanaście stopni w tył i kilkanaście stopni do przodu korbą 18 daje za duży ruch wolny korby, za późne zazębienie. Montaż to kilkanascie sekund jeżeli masz zdjęte koło, serwisuje się dokładnie tak samo (najczęściej wcale )
    2 punkty
  18. Dziś warunki do jazdy były rewelacyjne
    2 punkty
  19. Z sobotniego wypadu. Kumple wyciągnęli na 60 km, choć po piątkowej secie na zwifcie średnio miałem siłę poskramiać przymrożone koleiny .
    2 punkty
  20. Dowód na istnienie Yeti. Stoi na szczycie, łapy ma do ziemi.
    2 punkty
  21. Technologia Shimano - Scylence, to mechanizm pozwalający na bezgłośną pracę bębenka gdy napęd pozostaje rozłączony. 7-stopniowy kąt zazębienia to równie mocny argument za nową technologią, jednak nie pozostaje ona bez wad. Stopień wrażliwości na zabrudzenia sprawił, że z moich serwisowych doświadczeń wynika, iż prawie żadna piasta (nawet fabrycznie nowa) nie spełnia w 100% swoich technologicznych założeń. Piasty takie jak: -FH-M7110; -FH-M7130; -FH-M8110; -FH-M8130; -FH-M9111; -FH-MT901, mogą niestety być niesforne. Jak sobie z tym poradzić
    1 punkt
  22. Średnio. Jestem po jakiś 3 latach urywania każdego grama w MTB. Fajnie jest mieć lekki rower, ale ogólnie nie warto, bo jak zmienisz jedno, to zaraz zmienisz drugie. Z rzeczy na start, to to o czym pisałem. Opony, naprawdę warto kupić coś dobrego. Z czasem możesz pomyśleć o wymianie sztycy, mostka i kierownicy. Jak dobrze poszukasz, to urwiesz trochę, bo te fabryczne na ogół są dość ciężkie. Z rzeczy które nie wpływają na wagę, ja byłem bardzo zadowolony po zmianie klocków na niebieskie SwissStop. Zupełnie inna jakość hamowania. No i warto też pomyśleć na innym łańcuchem, czymś z wyż
    1 punkt
  23. Coś mi się matematyka nie zgadza. Rower warto odchudzać. Te visiony wg danych ważą 1920gram. Zatem zmieniając za kwotę 1500-1700zł koła na coś co waży ok.1500gram (novatec jetlfy 1445gram) zyskujesz 400-500gram. Do tego opony. Możesz iść budżetowo i włożyć duro hypersonic 25c z wagą 220gram lub conti gp5000 z podobną wagą, ale niemal 2 razy droższe. I takie zmiany warto poczynić i te najbardziej odczujesz. Z lekkich pedałów masz time xpresso- lekkie, dobre podparcie, ale w tych blokach nie pochodzisz.
    1 punkt
  24. Nie warto odchudzać takiego roweru, po prostu "słaba baza", w tym rowerze wszystko jest na podobnym jakościowo poziomie. Jeśli byłaby to topowa rama ze słabymi gratami to spoko ale w tym przypadku to raczej przerost formy nad treścią. Z istotnych elementów możesz pomyśleć o wymianie kół. Za 1500 kupisz coś cirka 1550g, vision opchniesz odzyskujac trochę kasy i za kilka stówek urwiesz 250g. Opony do wymiany, te schwalbe po prostu gówniane są i tyle, nie ma co się rozwodzić. Ja jeżdżę teraz na mało popularnych w tym kraju tufo comtura duo i jest bardzo spoko jeśli chodzi o stosunek właściw
    1 punkt
  25. Nie wszystkie są zamknięte. Na dole strony jest lista otwartych sklepów: https://www.decathlon.pl/landing/bezpiecznezakupy/_/R-a-bezpieczneZakupy
    1 punkt
  26. Znany i lubiany Gienek HaeL do wzięcia https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-29er-genesis-high-latitude-CID767-IDGxglI.html#f4da3b2093
    1 punkt
  27. Ja bym to widzial jeszcze przed koncem czerwca, ale to daltego ze 2021 byc moze bedzie rokiem 2 zlotow stalowych... (?) W kazdym razie ja bym proponowal zeby klepac termin zaraz po tym jak znikna bany na hotele i knajpy. I to termin niezbyt odlegly (maj-czerwiec) zanim nie pojawia sie nowe...
    1 punkt
  28. Dobra, startujemy ze świeżym tematem
    1 punkt
  29. Żeby odkręcić bębenek wkładasz klucz 10, odkręcasz i przykręcasz nowy. Tyle i tylko tyle roboty. Jeśli masz kompletny bębenek to nie wyciągasz z niego łożysk. To nie ma sensu.
    1 punkt
  30. Singletrack glacensis to w sumie niegłupia opcja na takie multirowerowe zloty, bo to nawet na składaku się objedzie i nikt nie będzie poszkodowany. Okolice też piykne, popieram przedmówcę.
    1 punkt
  31. Złoty Stok to fajna miejscówka na rowery. Mozna singletracki glacensis, mozna tez bardziej hardcorowo, w razie czego nawet z przelajem mozna pobrykac. Jest tez fajna baza noclegowa Złoty Jar, w srodku lasu, duzy parking, wiata na ognisko/grilla. Pokoje od jedno po wieloosobowe, na miejscu kuchnia ale cen nie znam. Jakby co to w miescie tez jest kilka "knajpek". Czechy w razie potrzeby tez w zasiegu paru kilometrow.
    1 punkt
  32. Oczywiście. Już kilka lat temu też do pracy mi się taka temperatura trafiła. Wszystko dobrze i ciepło bo był ruch tylko oprawki od okularów przemarzły, przewodziły zimno i bolały... Miałem nadzieję na poprawę mojego rekordu ale zabrakło. Dumnie nadmienię, że do mojego miasta - Siedlce, należy rekord najniższej temperatury w Polsce, a nie Suwałk itp.
    1 punkt
  33. Zdemontuj wskazany element - jest na wcisk, a następnie zamontuj koło. Potencjalnie ten kawałek plastiku do niczego się nigdy nie przyda poza transportem.
    1 punkt
  34. Wyjmij i wyrzuć. To zabezpieczenie transportowe. Ewentualnie możesz sobie zachować jeśli będziesz przechowywał/transportował rower bez przedniego koła.
    1 punkt
  35. @Strek dokładnie tak. Choć najbezpieczniej kupić ten co był
    1 punkt
  36. Kiedyś próbowałem smar rozcieńczać benzyną z nadzieją, że po odparowaniu benzyny z roztworu smar będzie nadal gęsty. Na kilka przetestowanych w tej sposób smarów benzyna zmieniała ich właściwości trwale (niektóre się rozdzielały (wtrącał się zagęszczacz) a inne pozostawały rzadkie niezależnie od czasu.
    1 punkt
  37. Membrany w sporcie rowerowym to ostateczna ostateczność. Tam jest zbyt wielka wymiana parowa aby zadziałały. O ile w jeździe z nogi na nogę jeszcze da się przymknąć oko, to przy jakimś nieco większym wysiłku już jest wilgotny termos pod kurtką. Owszem w razie deszczu jakaś sprytna kurteczka na dojazd musi być, ale we wszystkich innych wypadkach używać gęściej tkanych materiałów. A jeśli ma być membrana to tylko z przodu.... z otwartymi plecami, możliwie wentylowanymi pachami....
    1 punkt
  38. Ja bym poczekał. Jest już kilka tematów o ustawieniu klamki względem manetki z serii MX100. Generalnie lepiej w tym wypadku mieć i-spec niż obejmę.
    1 punkt
  39. jak wkład jest shimano i mufa 86,5mm to masz średnicę 41mm
    1 punkt
  40. Śmierdziało może kilka dni, potem się samo ulotniło. Zamiast wypłukiwać tę ramę, po prostu zmyj IPĄ resztki preparatu na ramie z zewnątrz i pojeździj trochę. Samo się ulotni.
    1 punkt
  41. Film nie nowy ,zjazd z Krywania ..końcówka ciekawsza
    1 punkt
  42. To po prostu nie jest wiatrówka, a przeciwdeszczówka. Każda kurtka przeciwdeszczowa chroni też od wiatru. Ale nie każda wiatrówka chroni od deszczu - i to są właśnie wiatrówki bezmembranowe.
    1 punkt
  43. Jak MTB Punkowcy ruszają w teren to musi być grubo! Niezależnie od pory roku; Na przypale albo wcale!
    1 punkt
  44. Swoją przygodę z szosą zaczynałem od retro szosy z 68r, szosa ZZR Huragan, zakupiona przez mojego ojca, sam w niej nic nie zmieniał po za kołami, ale na szczęście oryginalne pod szytki zachował. Wszystkie części oryginalne łącznie z łańcuchem na którym są sygnatury ZZR.Rozebrałem co do jednej śrubki, wszystko wyczyszczone, nie które części oddałem do chromowania, niestety musiałem ramę pomalować, bo stary był już w słabym stanie. sporo km na niej przejechałem za nim kupiłem nowy Tak wyglądał po wyciągnięciu z piwnicy A tak po remoncie
    1 punkt
  45. 1.Kellys 50 Najlepszy osprzęt, świetna geo. Dobry amor RS Recon. 2.Kellys 30 Troszeczkę gorszy osprzęt, reszt jw 3.Merida i 909 niewiele się różnią, ale je brałbym na końcu
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...