Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.11.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo Wczoraj było słońce, dzisiaj słońca nie ma Ale pojechałem, w końcu jest niedziela Jechałem pod górę, a potem zjeżdżałem I znowu opony błotem u... paprałem Zabrałem plecak, w plecaku aparat O tym nie wiedziała nawet twoja stara Jeździłem polami, jeździłem lasami Jadłem sobie żelki i bułkę z salami Tak to jest czasami, tak to czasem bywa Ale teraz kończę i wiersz ten przerywam Jednak rymów swoich Sznibel nie poskąpi Możecie być pewni; ciąg dalszy nastąpi...8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
To był ostatni raz w tym roku, gdy do domu wróciłem przemoczony do suchej nitki.2 punkty
-
2 punkty
-
Ale to nie były szosy. Weź tego tribana 540 na 105 i się nawet nie zastanawiaj No powiem ci, że 60 złotych więcej za kasetę, którą wymienisz co 15 tysięcy kilometrów to różnica nad jaką warto debatować1 punkt
-
Za te pieniądze to co roku można kupić kolejny 😁 Sam mam od początku roku Magene. Zobaczymy jak długo pożyje1 punkt
-
Grupe shimano 5800 mozna mieszac z 7000 sam mam takiego mixa w tribanie 540. To tak z ciekawości. Nigdy nie jeżdziłe na czyms innym jak 5800 pomieszane z 7000 w kofiguracji 2 x 11 i bardzo sobie chwale takie połaczenie. po prostu działa i to juz od ponad 5000 km.1 punkt
-
W bawienie się w upgrade obecnego też bym nie szedł. Dojdziesz do ściany, a mógłbyś mieć drugi fajny sprzęt. Co lubię osobiście to zdobyć jakiś fajny hybrydowy rower i wsadzić mu lepsze i grube opony. Czy musisz mieć amortyzator z przodu - na to ci nie odpowiem, ale od sprzętu umożliwiającego grube kapcie bym zaczął. Hybrydowe rowery / fitnessbike / crossbike idzie znaleźć z szosowymi komponentami i Bez szosowych hamulców. Takie warto wziąć pod uwagę. Nie musi to być popularny producent, poszukaj wśród używanych w swoim rejonie a coś może znajdziesz. Takiemu wstawiasz jeszcze szersze opony niż tam będą, dajesz wygodne chwyty no i co trzeba będzie dalej dla wygody wymienić to wiadomo się bawisz. Nie będę ci go szukał, sam sobie 3 takie rowerki ogarnąłem i z Cube Sl Pro jestem najbardziej zadowolony. Na oponach 37 i 40mm jeździ wygodnie, a to nie jest jego limit. Koga roadrunner https://allegro.pl/oferta/holenderski-premium-rower-turystyczny-koga-roadrunner-deore-18034455460 Stevens ma trochę takich rowerów No i zdarzają się od różnych producentów czy niemieckich czy holenderskich. Cannondale miał w wersji z headschokiem nawet. Sam może nawet jakiego Unibike albo innego trekkinga zechcesz pod siebie przerobić. Możliwości jest sporo.1 punkt
-
Magene H303, bezproblemowy. Transmisja zarówno po ANT+ i Bluetooth. Z kodem CDPL02 zapłacisz 77 zł. https://pl.aliexpress.com/item/1005003192428657.html1 punkt
-
Bez przesady, chyba nie jeździsz po 25 tys. km rocznie, żeby zabiły Cię koszty wymiany kasety czy łańcucha. Przy normalnym użytkowaniu, szczególnie jak będziesz jeździł po kilkanaście kilometrów nawet codziennie to kasetę czy łańcuch będziesz wymieniał co kilka lat. Dostępność części jest nieograniczona. Są zwolennicy rotowania i sceptycy tej metody. Ja nie rotuję, kaseta nie kosztuje aż tyle żeby się z tym pierdzielić. Np. w grawelu mam już przebieg ponad 3 tys. km i nic z napędem się nie dzieje, działa bez problemu, nic nie przeskakuje, nie zrywa jak się depnie. Zresztą już tu była na ten temat dyskusja i z tego co pamiętam to wychodzi, że niewiele się na rotacji da oszczędzić. Ważne, żeby kupować łańcuch dobrej jakości, nie jakiś z goownolitu, markowy, nie szukać okazji i nie kupować podróbek, które zniszczą Ci kasetę i tarcze w korbie1 punkt
-
Co do parowania udało mi się to rozwiązać poprzez Factory Reset punkt 3.2 https://data.datadepo.cz/custom-data/151-trailstore-cz/k-393170-393170_BSC100S_EN_man.pdf A macie jakieś zdanie na temat czujników kadencja, prędkość, tętno serca? https://pl.aliexpress.com/item/1005005940082641.html https://pl.aliexpress.com/item/1005004995165695.html https://pl.aliexpress.com/item/1005005481362081.html1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć, Dość odważne stwierdzenie, biorąc pod uwagę że Gladiatorzy to byli ludzie zmuszani do takich walk. Nie powiem że jestem fanem Rampage, ale od kilku lat jak mi się przypomniało to obejrzałem. Niestety z tego co widzę, to z każdym rokiem przejazdy są coraz mniej techniczne, a coraz bardziej obarczone wielkiem ryzykiem ze względu na bardzo długie skoki z dużych wysokości, tylko żeby wylądować i pojechać dalej. Zastanawiam się czy tegoroczna edycja już nie przekroczyła pewnych granic, bo wypadków było więcej i były gorsze w skutkach niż w poprzednich latach. Mam bardzo mieszane uczucia co do tych zawodów. Z jednej strony fajnie zobaczyć że są ludzie którzy mają na tyle dużo umiejętności, żeby przejechać taką trasę. Z drugiej strony, zawsze miałem wrażenie że to nie są prawdziwe zawody na jasnych zasadach, tylko wydarzenie kto zrobi coś bardziej ekstremalnego niż inni. No a jak wiadomo, taka nie do końca "zdrowa" rywalizacja może mieć tragiczne konsekwencje. Red Bull i ich wszelkie zawody to temat bardzo kontrowersyjny. Jest na ten temat nakręcony dokument, można też poczytać w internecie.1 punkt
-
Cześć, Jaki to model? Masz tabelkę z geometrią? Już na pierwszy rzut oka, widać że masz siodełko o wiele za nisko.1 punkt
-
1 punkt
-
To u mnie też na jesień/zimę: Skarpetki z merino Trochę lżejsze rękawiczki (powiedzmy przejściowe) Ciepłe gatki od Ale Cycling - już kolejna para takich (chociaż to chyba odświeżony model) bo poprzednia nie wytrzymała testu "kolano o kamień" Wygodniejsze zapięcie do commuter'a bo u-lock mało poręczny był1 punkt
-
I coś na zimę do mtb albo do grawela, jeszcze nie zdecydowałem 😁1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zostawię krótki update dla motywacji żeby pokazać że się da jak się chce, obecnie na wadze 96 kg, zbite równo 40kg od maja 2024. Ze zmian dodałem liczenie kalorii, ważenie jedzenia i suplementację węgli dla treningów dłuższych niż 1h z maltodekstryny, fruktozy i tabletek musujących z elektrolitami z lidla XD Aktualnie cisnę własny plan treningowy, używam intervals.icu i z mywhoosh przesiadłem się na zwift + cog + click bo jeżdżenie 3h+ w Z2 w weekend jest mniej nudne niż w ERG. FTP mierzone w tym tyg. 227W, prawie 2,4W/kg. Cel do rozpoczęcia sezonu 2026: zejście poniżej 90 kg i FTP jak najbliżej 3W/kg. Zobaczymy co z tego wyjdzie bo im dalej tym ciężej.1 punkt
-
Wkurza mnie kierowca, który nie patrzy w lusterka i bez kierunku zajeżdża drogę... Zaliczony skok na główkę na asfalcie, zdrapki na ciele, poturbowany nowy rower... Nie wiem co z karbonowymi widłem i kierownicą. Koleś dostał mandat, a teraz trzeba będzie się męczyć z TU... Nie wiem jakim sposobem klamki skręciły do środka, a kierownica się przekręciła. Na pewno kask ratuje życie:0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
