Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.04.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Bo wpadłem "do drewutni" (wcale nie do @Sobek82 ) - Emila nie było5 punktów
-
4 punkty
-
Bo takie jest słuszne prawo, i należy go przestrzegać oraz egzekwować stanowczo. Zanim zrobił ten rowerzysta ten POWER jak piszesz to nabrał doświadczenia, a na odblokowany skuterek wsiada cymbał prosto z kanapy.3 punkty
-
Mam 🤣 Życia mi szkoda na pisanie z ludźmi którzy nie rozumieją prostych rzeczy. Prawo określa co wolno a co nie i tyle. Możecie skomleć dalej, idę pojeździć2 punkty
-
2 punkty
-
Żeby jechać klasycznym rowerem 50 km/h to nawet wcale nie trzeba mieć szczególnego "powera", wystarczy grawitacja lub wiatr w plecy. Robię to praktycznie podczas każdej jazdy, a mocarzem nie jestem. Grawitacja, wiatr i power to już nawet prędkości powyżej 70 km/h, a zdarza się i blisko 100 km/h. Kolarz jadący na kole też nie jedzie tylko własnym wysiłkiem, w dodatku łamiąc podstawową zasadę o utrzymaniu bezpiecznego odstępu od pojazdu poprzedzającego. No ale tutaj, banda hipokrytów taką grupkę kolarzy pędzących peletonem 50 km/h będzie wychwalać, że jacy oni doświadczeni, jacy sprawni, choć i tak większość z nich chwilowo pasożytuje na wysiłku innych. Ale już wspomożenie się silnikiem elektrycznym to zło najgorsze, to zupełnie inna kategoria i inne prawa fizyki.2 punkty
-
2 punkty
-
To nie problem, tylko ludzi trzeba uświadamiać przed zakupem, że może tym jeździć po swoim prywatnym terenie 🤣 Jestem za pałowaniem i wysokimi karami w przypadku takich sprzętów2 punkty
-
Pojechałem sprawdzić czy to prawda, że ziemia jest okrągła. No i, jak widać, jest. Tylko jakaś taka pofałdowana też.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Na ekraniku telefonu to nawet ja ładny jestem, jak sobie selfie strzelam. A wystarczy spojrzeć w (bez)lustro, żeby poznać prawdę... Nie wiem jak u Was, ale u mnie już stoi elektrownia atomowa. I nawet jakieś testy przeprowadzają, tylko chyba średnio udane.2 punkty
-
Chłop, który pracuje w mojej osiedlowej Biedronce waży dobre 155kg+(gdybym miał zgadywać dał by mu 180kg) Od kilku lat jeździ do pracy rowerem z 15km (tak daleko go widziałem) a jeszcze ma ze sobą jakąś siatkę z zakupami zazwyczaj. Jeździ crossowym rowerem Kross'a na hamulcach szczękowych z kołami 32 szprychy.1 punkt
-
@Dokumosa żadnym dwuśladowym... kolega coś pisał o pomiarach: obręcz-widełki, opona-widełki... Nigdzie nie pisał o pomiarze koła względem rury podsiodłowej, choć tak zatytułował wątek 🙂, więc nawet nie wiemy, czy rzeczywiście tam jest jakiś babol, czy coś się pomieszało w tych rozkminach, a że na oko, to chłop w szpitalu umarł, to możemy sobie gdybać... Tam są obniżone widełki chainstay'a po stronie napędowej, więc pewnie każda próba zmierzenia czegokolwiek względem tych widełek jest bez sensu (jak kolega mierzy przy obręczy, to wychodzi mu równo, a jak przy oponie kawałek dalej, to już nie). A że wszystko tam jest powyginane w esy floresy, to być może złudzenie optyczne sprawia, że wydaje się, ze ta podsiodowa jest też przesunięta. Nie mówię, że nie jest, bo przecież może być całość kijowo zespawana... Tak samo koło może być po prostu zaplecione z lekkim przeciągnięciem na jedną stronę... @Cico symetryczność samej ramy możesz łatwo w domowych warunkach sprawdzić starą metodą na sznurek/szpagat/jakąś żyłkę. ciągniesz ten sznurek od tylnych haków (z jednej strony) aż do główki ramy i wracasz na tył (na drugą stronę). Odpowiednio napięty sznurek, w miarę cienki sznurek pozwala zmierzyć, czy podsiodłowa jest równo w osi z główką ramy i środkiem tylnych haków. Różne odległości między prawą a lewą stroną (poza oczywiście niesymetrycznie przymocowaną do mufy suportowej podsiodłową, co jest widoczne/do zmierzenia od razu) świadczą o krzywym tylnym trójkącie. Poszukaj sobie na YT jakichś filmów z tą techniką... Choć oczywiście ona najlepiej działała na starych ramach z otwartymi hakami. Ty musisz pokombinować, żeby mocowanie sznurka do haków jak najlepiej odzwierciedlało punkty styku piasty z ramą. A symetryczność koła, to raczej tylko na centrownicy, a przynajmniej w czymś, w co wierzysz, że jest proste. I wówczas możesz sprawdzić, czy zaplot jest równy -tzn. ustawia obręcz dokładnie na środku piasty.1 punkt
-
Nawet jak kupisz taki rower to jest on objęty pełnoprawną gwarancją. Więc jeżeli coś zacznie się dziać z baterią to możesz ją zareklamować. Warto tylko sprawdzić jaki okres gwarancji ją obejmuje.1 punkt
-
Generalnie Glacensis to można i na rowerze XC przejechać, szczególnie że trzeba pod górę też podjechać. Jeśli najbardziej zależy Ci na singlach i marki wysyłkowe wchodzą w grę to spójrz jeszcze na Rose Bonero 2 albo 3: https://www.rosebikes.pl/bikes/mtb/trail/bonero?sf=1 Dostajesz trochę więcej skoku, widelec z przyzwoitym tłumieniem I klamki hamulcowe na jeden palec w odróżnieniu od Treka. Z tymże na maratony z takim rowerem bym się nie wybierał...1 punkt
-
Kup tego do którego masz najbliżej i nie wzbudza twoich obaw co do stanu technicznego. To tak jak wybór 25 letniego auta. Nie jest ważna marka i wyposażenie, tylko stan techniczny i odległość do tego aby go zobaczyć.1 punkt
-
Smacznego jajeczka 🥚 🤪 https://www.facebook.com/100027949347083/posts/1609375956670700/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v1 punkt
-
1 punkt
-
...albo jełop któremu prawo jazdy zabrali za promile i, z konieczności musiał się przesiąść 😆1 punkt
-
Żeby jeździć po jezdni wypadałoby mieć ku temu uprawnienia. A nie sadzać niepiśmiennego dostawcę jedzenia z Kolumbii na pojazd mechaniczny i wypuszczać w ruchu ulicznym.1 punkt
-
1 punkt
-
Przecież można, wystarczy że posiadacz zarejestruje swój motorower i ubezpieczy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nepal wiosną. Na pierwszym planie Kanczendzonga, za nią Makalu i Mansalu. W oddali, po lewej, Mount Everest.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00