Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.04.2025 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
A mi bardzo pasuje to zapięcie NW. Dodatkowy plus za bezproblemową dostępność części zamiennych - jakoś jesienią zerwała mi się żyłka, raz-dwa kupiłem nową. Poprzednie buty (SH-M089) poleciały na śmietnik bo nie dało się dokupić klamry. A tak ad topic, mocno na wyrost ale co mi tam. No i akurat będzie okazja przetestować obcinaczkę z Aliexpress4 punkty
-
4 punkty
-
Łyżki do opon PRO. Jakiś czas temu kupiłem narzędzie do zakładania opon BBB EasyTire BTL-78. Super wygodna rzecz. Niestety z uwagi na wymiary nie nadaje się do wożenia ze sobą. Shimano zrobiło wersję bardziej mobilną. https://biostern.abstore.pl/narzedzia-i-klucze-pro-team-lyzki-do-opon-czarne,c98,p9115,pl.html3 punkty
-
Zawsze mnie bawiła idea sprzedaży biletów wstępu na imprezę, gdzie wystawcy robią sobie reklamę i sprzedają swoje produkty. To tak, jakby w Biedronce na wejściu zamiast "Darek otwórz" trzeba było do drzwi automatycznych zbliżyć kartę płatniczą, żeby te pobrały opłatę i się otworzyły, by można było zrobić zakupy. 😂3 punkty
-
Zakupowy tydzień Bo poprzedni umar a zima jeszcze tydzień czy 2, będzie Bo starsza wyrosła z poprzedniego i chce jeździć Bo buty są świetne, bo była promocja, bo stare są mocno doświadczone3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@afly obecnie co widać kto ma czasem zainteresowanie elektrykami i jest taki nieogar techniczny, że głowa mała. Są tacy co sądzą, że myk myk służy do regulacji wysokości siedzenia i jak im powiesz inaczej to nie kumają co jest grane.2 punkty
-
@Lextalionis @pecio @ernorator Jak się w NW zablokuje pokrętło, to wystarczy tą dźwignią do zwalniania linki pomerdać w jedną i drugą stronę, jednocześnie pociągając linkę. Po kilku próbach puści. Od lat jeżdżę tylko w butach NW więc mam to już przerobione. Fabryczne wiązanie poddaje się w MTB szybko, bo to zwykły sznurek, ale o tym też już gdzieś pisałem - wystarczy je wtedy wymienić na naciąg do rakiet badmintona.2 punkty
-
My tu gadu-gadu, a tymczasem @pecio: To cały przemysł jest: Profeska2 punkty
-
2 punkty
-
40 njutonów momentu, bardziej "popchnie" bąk po grochówce. Takie silniczki tylko na nadmorskie bulwary, modlić się żeby po piwo i bułki nie było metra pod górę. Pakiet 250Wh, trzeba planować jazdę po bułki tak żeby ten Lidl nie był zbyt daleko Poza tym rower miał być pod konwersję, czyli żeby nie był fabrycznym inwalidą z uposledzeniami silnika i pakietu. Rower do 3500, za 1400 zestaw silnikowy i za 1000 pakiet, ze sprawdzonego źródła , 700-800Wh. Suma 6000 pln. Silnik banalny konstrukcyjnie i prostacki w obsłudze serwisowej, z pełnym dostępem do konfiguracji, bez łachy producenta. Części tanie jak przysłowiowy barszcz. Bateria dowolnie i do końca świata podmienialne.2 punkty
-
W samo południe to co najwyżej można się na jakiś pojedynek na spluwy umówić, ale na pewno nie na zdjęcia.2 punkty
-
2 punkty
-
Witam. Wiosenny przegląd roweru i potrzebowałem nowe koło na przód a że sam wszystko robię to stwierdziłem że trzeba zbudować nowe całe koło więc potrzeba było na szybko zmontować centrownicę do kół, nie będę jak normalni ludzie i nie kupię w sklepie nowej 🙂 Zamówiłem kilka profili aluminiowych, kątowników, płytę na podstawę co by stabilnie było śrubki i inne elementy co były potrzebne i to wyszło. Narzędzia to pilniki do metalu, piła do metalu, kątownik 90 stopni do równego zaznaczania kątów, wiertarka Bosch, komplet wierteł ściski żeby przytrzymać do biurka i chęci do dłubania. Centrownica zrobiona w pokoju gdzie śpię, żadne specjalistyczne narzędzia tylko czas i kilka piw 😄 Koszt to ok. 250-300 PLN ale to musiałbym podliczyć bo materiałów mi zostało trochę i pewnie dokupiłbym kilka rzeczy i zmontował drugą taką 🙂 Wycentrowałem już koło, generalnie jest sztywno i elegancko, jest miejsce na upgrade ale bądźmy szczerzy użyję ją pewnie kilka razy na rok 🙂1 punkt
-
Osobiście bym nie dopłacał. Wolę pracę napędów Shimano, co więcej w kasecie SLX masz możliwość zmiany najmniejszych koronek, co przy napędzie 1x bywa przydatne. Nie miałem okazji jeździć na zawieszeniu RSa w tym modelu, więc ciężko coś powiedzieć, ale praca Foxa jest świetna, można się czepnąć średniej sztywności w trudnym terenie. Hamulce MT520 są świetne nawet w trudniejszym terenie, do tego można bez problemów samemu odpowietrzać, ewentualnie w każdym serwisie od ręki wszystko zrobią. Z Magurami ponoć bywa różnie. Opony też mi bardziej podchodzą od Maxxisa a Forekaster to dość uniwersalny model i całkiem żwawo się toczy po asfalcie. Nie wiem jak wypadają te koła, katalogowo Newmeny są nieco lżjsze. Generalnie ja nie widzę żadnego powodu by brać droższy model w tym wypadku, nie wiem też skąd aż taka różnica w wadze.1 punkt
-
@kakara jest ponuro. Nie wiem co mówią statystyki ale bezpieczniej czuję się na jezdni niż na ścieżce rowerowej. Tam mam ściśle określone zasady pierwszeństwa. Nikt włączając się do ruchu nie wjeżdża na środek jezdni w oczekiwaniu aż przejadą samochody. Nikt niespodziewanie nie wyjedzie mi z posesji. Żaden pieszy nie wejdzie mi bezpośrednio pod koła. Przejechałem na rowerze około 300.000 km. Większość po drogach. Nigdy nie miałem naprawdę niebezpiecznej sytuacji. Do momentu kiedy nie zaczęto budować tych tworów drogowych zwanych ścieżkami dla rowerów. W ciągu ostatnich lat dwukrotnie byłem potrącony (może raczej dotknięty) przez auto na przejeździe rowerowym pomimo że bardzo uważam. Niby nic się stało poza tym że się przewróciłem i byłem lekko poobcierany. Ale jeżdżąc po jezdni nie miałem nawet jednego zadrapania. Przejazdy dla rowerów powinny mieć kolor nie czerwony ale być oznaczone w taki sposób jak na poniższym obrazku:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Punkxtr Koło Twojej opinii nie przejdę obojętnie; sam jestem za leniwy, żeby jechać taki kawał pooglądać rowery. Natomiast to, że komuś się chce coś organizować, nawet z taki niskich pobudek, jak chęć zarobku mnie nie oburza1 punkt
-
1 punkt
-
Na filmie masz tylko wrzucenie szprych a co z wycentrowaniem i odpowiednim naciągiem szprych? Zleć to w serwisie albo kup całe koło bo pojęcia nie masz o tym więc to nie może się udać.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie neguję zaangażowania absolutnie. Sam też kręcę na trenażerze i wiem jaki to wysiłek kosztuje. Ale nie zaliczam tego do przejechanego dystansu bo przecież stoję w miejscu. Te dwie aktywności nie są dla mnie porównywalne. Wyjście na rower i wszystko co się z tym wiąże- wymaga jednak trochę więcej logistyki i to jest piękne. Jest wiatr,jak dziś, to idziesz walczyć:) W idealnych warunkach u nas (kwiecień -pazdziernik) dystans robi się sam na zewnątrz. Języczkiem u wagi będzie ta walka w pozostałych miesiącach, która z całym szacunkiem dla wysiłku trenujących w domu - jest dla nich ułatwieniem, graniem na kodach:) Co do tych 240km o których wspominasz -to faktycznie nic wobec całego imponującego wyniku ale zauważ, że do tej pory to był znak zapytania. Moim zadaniem porównywanie kręcenia w domu i na zewnątrz miałoby rację bytu jeśli byśmy porównywali np ilość wygenerowanych Watow-wartosci bezwzględne, bez szumu. Absurd:) Wątek jest o dystansie i dlatego musiałem to powiedzieć ale nie chcę nikomu odmawiać zaangażowania i negować wysiłku, nie zrozumcie mnie źle:)1 punkt
-
To jeszcze dolewając oliwy do ognia dodam, że tego samego dnia rano byłem w Centrum Rowerowym i tam jest więcej rowerów i gratów do zobaczenia. Ale na stadionie było trochę ciekawej egzotyki, która jest bardziej w necie niż w sklepach i dla mnie to ciekawsze niż kino.1 punkt
-
O tym kto miał pierwszeństwo może też rozstrzygnąć patolog sądowy na podstawie analizy obrażeń które doprowadziły do śmierci rowerzysty. I tak całkiem poważnie. Pkt 1. Pierwszeństwo ma zawsze pojazd cięższy. Pkt 2. Rowerzyści są traktowani jako użytkownicy dróg nawet nie drugiej ale ostatniej kategorii. I to zarówno przez ustawodawców, kierowców jak i projektantów oraz wykonawców dróg. Dlatego jak chcesz przeżyć patrz Pkt 1.1 punkt
-
Może coś małego w trójkąt ramy? Albo paśnik na ramę? Chyba najlepszy byłby paśnik1 punkt
-
@dfq aaa nie, nie miało to być żadną ofensywą chociaż teraz przeczytałem to można to tak odebrać na szybko odpisywałem ale jak autor zadowolony z otrzymanych "tipów" to oby wybrał dobrze i wygodnie1 punkt
-
Wg producenta 25kg: https://allegro.pl/oferta/wieszak-scienny-na-rower-uchwyt-hak-rowerowy-za-pedal-kolor-czerwony-17346012856 Zależy do czego chcesz przytwierdzić, ale jak ściana betonowa to zwykle kołki wystarczą. Za diabła tego nie wyrwiesz. Jak cegła, beton komórkowy to trzeba pokombinować, bo kołki nie zawsze trzymają. Są specjalne do cegły i betonu komórkowego. W ostateczności możesz na kotwę chemiczna wkleić jakiś pręt gwintowany a do tego nakrętka.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
"Jeśli nie musisz biec, to idź, Jeśli nie musisz iść, to stój, Jeśli nie musisz stać, to usiądź, Jeśli nie musisz siedzieć, to się połóż A jeśli już leżysz, to najlepiej jest spać." - Arnold "Orbea" Schwarzenegger1 punkt
-
1 punkt
-
@Zapp spoko, kiedyś zrobię fotkę z miejsca o którym wspominałem i zobaczysz dlaczego o niem pomyślałem Bo w końcu po tygodniu niepogody, obowiązków i innych pierdół udało się wyskoczyć na szlak, no i trafić taki widoczek1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
