Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.04.2025 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
A mi bardzo pasuje to zapięcie NW. Dodatkowy plus za bezproblemową dostępność części zamiennych - jakoś jesienią zerwała mi się żyłka, raz-dwa kupiłem nową. Poprzednie buty (SH-M089) poleciały na śmietnik bo nie dało się dokupić klamry. A tak ad topic, mocno na wyrost ale co mi tam. No i akurat będzie okazja przetestować obcinaczkę z Aliexpress4 punkty
-
4 punkty
-
Łyżki do opon PRO. Jakiś czas temu kupiłem narzędzie do zakładania opon BBB EasyTire BTL-78. Super wygodna rzecz. Niestety z uwagi na wymiary nie nadaje się do wożenia ze sobą. Shimano zrobiło wersję bardziej mobilną. https://biostern.abstore.pl/narzedzia-i-klucze-pro-team-lyzki-do-opon-czarne,c98,p9115,pl.html3 punkty
-
Zawsze mnie bawiła idea sprzedaży biletów wstępu na imprezę, gdzie wystawcy robią sobie reklamę i sprzedają swoje produkty. To tak, jakby w Biedronce na wejściu zamiast "Darek otwórz" trzeba było do drzwi automatycznych zbliżyć kartę płatniczą, żeby te pobrały opłatę i się otworzyły, by można było zrobić zakupy. 😂3 punkty
-
Zakupowy tydzień Bo poprzedni umar a zima jeszcze tydzień czy 2, będzie Bo starsza wyrosła z poprzedniego i chce jeździć Bo buty są świetne, bo była promocja, bo stare są mocno doświadczone3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@afly obecnie co widać kto ma czasem zainteresowanie elektrykami i jest taki nieogar techniczny, że głowa mała. Są tacy co sądzą, że myk myk służy do regulacji wysokości siedzenia i jak im powiesz inaczej to nie kumają co jest grane.2 punkty
-
@Lextalionis @pecio @ernorator Jak się w NW zablokuje pokrętło, to wystarczy tą dźwignią do zwalniania linki pomerdać w jedną i drugą stronę, jednocześnie pociągając linkę. Po kilku próbach puści. Od lat jeżdżę tylko w butach NW więc mam to już przerobione. Fabryczne wiązanie poddaje się w MTB szybko, bo to zwykły sznurek, ale o tym też już gdzieś pisałem - wystarczy je wtedy wymienić na naciąg do rakiet badmintona.2 punkty
-
My tu gadu-gadu, a tymczasem @pecio: To cały przemysł jest: Profeska2 punkty
-
2 punkty
-
40 njutonów momentu, bardziej "popchnie" bąk po grochówce. Takie silniczki tylko na nadmorskie bulwary, modlić się żeby po piwo i bułki nie było metra pod górę. Pakiet 250Wh, trzeba planować jazdę po bułki tak żeby ten Lidl nie był zbyt daleko Poza tym rower miał być pod konwersję, czyli żeby nie był fabrycznym inwalidą z uposledzeniami silnika i pakietu. Rower do 3500, za 1400 zestaw silnikowy i za 1000 pakiet, ze sprawdzonego źródła , 700-800Wh. Suma 6000 pln. Silnik banalny konstrukcyjnie i prostacki w obsłudze serwisowej, z pełnym dostępem do konfiguracji, bez łachy producenta. Części tanie jak przysłowiowy barszcz. Bateria dowolnie i do końca świata podmienialne.2 punkty
-
W samo południe to co najwyżej można się na jakiś pojedynek na spluwy umówić, ale na pewno nie na zdjęcia.2 punkty
-
2 punkty
-
Niczego z górnej półki miał nie będziesz. Co najwyżej sięgniesz wyżej tyle co na palcach nóg więc moim zdaniem tą kasę idzie skierować na jakiś zakupy typu kask, gacie albo inne szmaty.1 punkt
-
To nie jest tak, że GC 2 jest "za słaba", po prostu swego czasu różnica między GC 2 a 3 była tak mała, że nie warto było kupować 2 (same koła z 3 to wydatek obecnie ponad 400 euro). W tej sytuacji, do normalnej jazdy, to jest dobrze wyposażony rower w tym budżecie. Z podanych rowerów, jeśli nie nastawiasz się na skoki i hardcorowe zjazdy, wybierałbym miedzy Rose GC2, Neuronem i karbonowymi Radonami, ze względu na dość wypośrodkowaną geometrię i stosunkowo niską wagę. Neuron w tej cenie osprzętowo zabija wszystko, niestety ma prowadzenie przewodów przez stery oraz jest z outletu, więc pewnie po zwrocie. Hamulce Shimano MT520 wcale nie są do wymiany. To jedne z najlepszych hamulców w tym budżecie. Sam posiadam i polecam.1 punkt
-
Według producenta do tego Treka wchodzi opona max 40c. To nie jest wiele. Mam Marina DSX 1 (a żona ma DSX 2). Tu wchodzi opona 2.1cala (sprawdzałem) i wtedy teren nie straszny. Fabryczna jest 45c i to jest dobra szerokość, choć fabryczna opona jest dość ciężka (nazywa WTB Riddler i ma taki bieżnik, ale to opona drutowa, której nie ma w katalogu WTB). Obecnie żona ma 50c i to jest już lux. Sam rower jest bardzo fajny. Model DSX 2 poza napędem 12s ma lżejsze koła pod opony bezdętkowe. Hamuje, skręca, lekki. Pozostaje kwestia błotników - do pracy się przydają. To nasze rowery na wycieczki nizinne. Na miasto można mieć mniej biegów, a za to błotniki i osłonę łańcucha. Żona ma też miejski rower. Ja nie i daje radę do biura (ale ja do biura raz na kilka dni).1 punkt
-
1. Rower szosowy służy do jazdy po asfalcie, najlepiej gładkim. 2. Rower szosowy to sprzęt dla "sportowców" i raczej się na nim "trenuje" a nie robi wycieczki po łodzi. 3. 2000-3000 to żaden budżet żeby kupować szosę Gravel jest trochę bardziej uniwersalny ale tak jak przy szosie, budżet za mały, wystarczy na jakieś mega podstawowe modele zbudowane na zasadzie kompromisu. Od biedy może być ale szczerze mówiąc poważnie bym się zastanowił czy warto kupować tani sprzęt a później się wk na jego wady Tak naprawdę najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem byłby rower crossowy. Biorąc jednak pod uwagę, że chcesz jeździć jednak po twardej nawierzchni poszukałbym jakiegoś fitnessa - na sztywnym widelcu, będzie lżejszy i bardziej dynamiczny niż typowy cross w tym budżecie, z atrapą amortyzatora Swego czasu bardzo dobrze finansowo wypadał ten model, link totalnie przykładowy, możesz popatrzeć czy jest gdzieś dostępny w odpowiednim rozmiarze https://rowerix.pl/przelajowe-gravel/22-felt-verza-speed-20-shimano-tiagra-2x10-hydraulika-rama-51cm-0840077027988.html1 punkt
-
Czyli taka sztyce jak opuszczę ma się potem wysunąć do takiej wysokości jak się siedzi przy jeździe na co dzien ? Czyli jest tam regulacja jej żeby nie poszła po otwarciu wyżej.1 punkt
-
Piszecie że sztyca myk myk jest super. Kurde chyba mam odmienne zdanie. Jechałem takim rowerem i po opuszczeniu sztycy a następnie ustawienie tego tak jak było przed jej opuszczeniem to jakaś totalna masakra. Musiał bym się za każdym razem zatrzymać patrzeć jak było i znów jechać żeby była odpowiednia wysokość. Chyba że ja czegoś nie rozumiem🤔1 punkt
-
1 punkt
-
Myślałem o tym, żeby wystawić się na targach. Zabrać trochę gratów, których się tam nie zobaczy, porozmawiać o serwisie (i nie tylko). Nie mówię, że kiedyś tego nie zrobię ale w mojej opinii te targi są po prostu nieciekawe. Ew. nastawione na ludzi wkręcających się w dwa kółka, bo raczej nie do pasjonatów. A takie były np. niektóre edycje targów w Kielcach, gdzie można było zobaczyć coś interesującego. Gdy rozmawiałem o warszawskiej imprezie z ludźmi z branży "od zaplecza", to nikt rozsądny nie chce się tam pokazywać. Najczęściej przewijające sie słowa to "strata kasy i czasu".1 punkt
-
Skok klamki się zmienił ostatnio, czy od nowości taki jest? Wymieniałeś klocki lub tarczę? Efekt wygląda jakby tłoczki były zbyt blisko tarczy. Może tak być przy wymianie klocków jak się nie do końca cofnie tłoczki. Jak się wsadzi grubszą tarczę lub klocki. Także pierwsze co przychodzi do głowy, to odkręcenie korka zbiornika oleju w klamce, żeby ewentualnie wyrównać ciśnienie w układzie, jeszcze raz cofnąć tłoczki, żeby się poprawnie ustawiły. Tylko trzeba uważać, żeby nie nachlapać olejem (można obłożyć okolice otwory np. ręcznikiem papierowym) i żeby otwór zbiorniczka był poziomo do ziemi.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przy takim offset'cie/przesunięciu siodełka torba zasłania tego Knoga ? Dziwne... Chyba, że masz jakieś krowiaste. Jak zawiniesz pierdoły w szmatkę, i nie zostawisz luzu w środku bidonu, to nic nie będzie hałasować1 punkt
-
Miałem wczoraj taką sytuację. Jadę autem, a koleś jedzie drogą, gdzie równolegle przebiega ścieżka rowerowa po tej samej stronie z betonowej kostki brukowej. Facet jedzie fitnessem (nowy Trek), męczy sie niemiłosiernie i każdemu trąbiącemu (droga wojewódzka) pokazuje faka 😁 Ja rozumiem gdyby to była szosa nawet bym się nie zająknął, ale w takiej sytuacji to nasuwa się tylko jedno "idiota" rozpoczął sezon z przytupem😉1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak wytrzymała, to coś pokroju Schwalbe Marathon Mondial. Nie są lekkie i niezbyt szybkie ale dosyć uniwersalne i powinny wystarczyć na długo. Odnośnie ciśnienia, to jw. bez sensu tak mocno przy tym rozmiarze.1 punkt
-
No to szerokości i żeby dobrze jeździł 👍1 punkt
-
1 punkt
-
Bo eSka się wzięła i zakochała w starym dziadku Btw, to były najlepsze rowery ever. Obecne plastiki się chowają. Kto pedałował nim na wodzie, ten wie o co chodzi1 punkt
-
1 punkt
-
@Semtex toż to raczej odkrycie nie jest... Z niemieckim IP z automatu wybiera dostawę do Niemiec oraz niemiecki VAT (19%), jak przełączysz dostawę na Polskę to i VAT na polski się zmieni (23%), a jak wybierzesz jakiś kraj spoza UE, to będzie "tax free" - czyli poznasz cenę netto 172,27 (+19% daje 205; a +23% daje 211,89). A gratisowa wysyłka? To samo - zgodnie z tabelką - po prostu klientów z Niemiec przekroczony jest próg dostawy za free, a dla klientów z Polski takiego progu nie ma i masz standardowy koszt wysyłki.1 punkt
-
Patrz przed siebie dziadku, bo doprowadzisz do upadku (statywu z aparatem, co se go kupiłeś latem)1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00