Skocz do zawartości

Ranking

  1. Damian1234

    Damian1234

    Nowy użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      12


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 037


  3. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 973


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      11 108


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.03.2025 w Odpowiedzi

  1. Kolejne klocki się pojawiają. Myślałem, że złożę koła i w weekend będzie można przetestować ale chyba wentyle nie zdążą dotrzeć.
    9 punktów
  2. 7 punktów
  3. 6 punktów
  4. Bo niektórzy zamiast soli preferują słupek
    5 punktów
  5. Bo wśród traw, single zawsze spoko
    5 punktów
  6. @Marinbiker najlepsze koszyki jakie miałem! Trzymają bidony Fly 550 jakby były do nich przyklejone! Nawet przy glebie nie wypadają. 😂 @smw44199 sprytne... sprytne... Znam nawet kogoś, kto zdecydowanie poprze Twój pomysł. 😉 @Sansei6 nazwa od dźwięków wydawanych podczas hamowania? 😁 P.S. @Marinbiker nie chcę podpuszczać, ale... 😁
    5 punktów
  7. Kaseta SLX 12rz 10-51 Łańcuch CN-M8100 12 rz Łańcuch Sram NX 12rz
    4 punkty
  8. Przez lata ulegałem modzie i szejkowałem łańcuchy. Niszczyło to napęd, bo wyjaławiało z fabrycznego smaru wnętrze ogniw. Ulegałem też modzie na rotowanie łańcuchami, bo wszyscy przekonani o tym, że jest to takie PRO - mieli po kilka. I co? I lipa! Przy rotowaniu łańcuchami zawsze zakłada się niedopasowany do zębatek łańcuch, więc nie ma zmiłuj - te się muszą poddać przy najmniejszej nawet różnicy w długościach łańcuchów. Przy napędzie XT robiłem dokładnie tyle samo kilometrów rotując czterema łańcuchami - co na jednym. Ekonomiczne uzasadnienie rotowania jest ŻADNE.
    4 punkty
  9. Wymieniłem kółka w przerzutce. Zmiana z tulejek na łożyska doda mi 0,06km/h. Nasmarowałem łańcuchy żonie i córce, zaplanowałem trasę w Komoocie i jestem gotowy na jutro.
    3 punkty
  10. Po kilka latach z Terra Speed chcę spróbować czegoś nowego, zobaczymy jak to się toczy. Pierwszy kontakt trudny, zakładanie na obręcz to spore wyzwanie, w terenie zapomnij. Tak na marginesie, czy udaje Wam się zmieniać oponę bez wymiany taśmy tubeless? Jak bym się nie starał to zawsze uszkodzę taśmę i muszę nawijać nową. Oczywiście nie miałem zapasu i czekam na kolejną paczkę 🫡
    3 punkty
  11. Po zakupie torby Blackburn, zmieniłem również koszyki na Cannibale. Zadowolonym 😎 A tak ostatecznie prezentują się zakupy
    3 punkty
  12. ENT gravel wersja 45mm wysokość 24mm szerokość wewnętrzna. Wrzucam fotki z ważenia kół.
    2 punkty
  13. Hmm... 🙂 nie czytasz uważnie... Fahgettaboudit Mini nie jest tym nowoczesnym, hybrydowym cudem o wzmocnionej odporności na szlifierkę. To jest najlepszy zwykły stalowy u-lock, który długo był takim wyznacznikiem odporności (choć w trochę oszukany sposób, bo ma grubą 18 mm szeklę, ale dla zachowania nieszokującej klienta masy, robili go tylko w wersji mini, co było upierdliwe, jeśli nie byłeś kurierem w NYC i nie przypinałeś swojego stalowego fixie do stojaka w dosyć ciasny sposób, to mogło się okazać, że szekla jest za krótka, żeby użyć to zapięcie z rowerami o grubszych rurkach, o dziwnych kształtach do jakiegoś stojaka o dziwnej konstrukcji lub grubości. Dlatego jest w miarę drogi jak na zwykłego u-locka (zważywszy na opisane wyżej wady), ale tani w porównaniu do u-locków hybrydowych. Kryptonike długo nie miał w swojej ofercie żadnych nowoczesnych u-locków hybrydowych, a to co miał najlepszego (Fahgettaboudit) w dobie szlifierek przestało wystarczać, a co gorsza zaczęło przegrywać z rywalami w rozmaitych testach (i to przegrywać w ośmieszający sposób - na przykład 30 s na przecięcie Fahgettaboudit w zderzeniu z 4 min 30 s na przecięcie Hiploka D1000 - w dodatku te 4,5 min nie jest najważniejsze, bo w hybrydowych u-lockach cięcie niszczy tarcze i złodziej musi iść "na robotę" ze sporym zapasem, a rzadko ma więcej niż jedną- ten D1000 wymagał 5 tarcz). Dlatego musieli wprowadzić coś lepszego - czyli Diamond Standard, ale i tak to oni teraz gonią konkurencję, a nie na odwrót... Niestety w sprawie cen, nie ma zmiłuj: https://hiplok.com/product/hiplok-d1000/ https://hiplok.com/product/hiplok-dx1000/ https://eu.litelok.com/products/litelok-x1 https://eu.litelok.com/products/litelok-x3 https://www.centrumrowerowe.pl/zapiecie-u-lock-abus-granit-super-extreme-2500-pd42045/?srsltid=AfmBOops_5enR-aPy8YFTJyglPcqm4dvkxmg-m2opBZIigCmzgdhGNu3 https://www.santafixie.com/en/kryptonite-new-york-diamond-standard-u-lock.html
    2 punkty
  14. Już w zeszłym sezonie doszedłem do wniosku, że zakup koszulek w naszych sklepach nie ma sensu. Kupione rok temu dwie koszulki od YKYWBIKE nadal wyglądają świetnie. Dlatego w tym roku uzupełniłem kolekcję i wpadły kolejne dwie koszulki. Tym razem linia modelowa 2025. krótki rękaw - https://pl.aliexpress.com/item/1005007609965517.html długi rękaw https://pl.aliexpress.com/item/1005008140001166.html Wpadła jeszcze kamizelka od RION. Tutaj znowu produkt, który oceniam znacznie lepiej niż odpowiednik od VanRysel z Deca. Odszyte bardzo fajnie, materiał robi dobre wrażenie. Przemyślanie kieszenie. Na plus kieszonka z przodu na klacie. Do tego podwójny zamek. Sam zamek działa dużo lepiej niż w kamizelce z Decathlona. Fason też wydaje się lepszy niż w kamizelce z Decathlona. W tej z Deca robi mi się taki "garb" pod szyją. https://pl.aliexpress.com/item/1005007392654114.html Dodatkowo wpadły jeszcze skarpetki YKYWBIKE. Jakość świetna. Kupione dwa sezony temu nadal wyglądają jak nowe. Nic się nie ściągnęło. Do tego idealny rozmiar, długość. Zdecydowanie moje ulubione. https://pl.aliexpress.com/item/1005005812669574.html
    2 punkty
  15. Kolego @Makaveli455, naprawdę ochłoń, bo lecisz ostro po bandzie. Na tym forum - choć nie jestem długoletnim bywalcem - widywałem różne irytujące zachowania, ale nawet jak czyjś trolling był męczący, to raczej nie był aż tak obraźliwy i konsekwentny w swojej agresji - przecież plujesz jadem w niemal każdym wpisie... Czy ktoś z administracji mógłby Koledze doradzić zejście z tej drogi...?
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Po pierwsze - żeby nawet najprostszy sprężynowy działał w miarę normalnie to również trzeba go przeserwisować. A po drugie - w nawet najprostszym powietrznym dobierasz cisnienie i, szczególnie dla lżejszych osób, działa o niebo lepiej.
    1 punkt
  18. Jaką masz gwarancję zę za 2 lata będziesz mógł kupić cos z Deore, albo jak będzie to z głupimi cenami kolekcjonerskimi. Nie miałem styczności z cues, ale kopowałem korbę cues i uzytkuje, jak za ta cenę to wykonanie i jakość rewelacyjna.
    1 punkt
  19. W novatecu D792 nie ma żadnych end-capów . Podobnie jest w wielu innych piastach.
    1 punkt
  20. Może taki przykręcany do mostka? Wiem, że taki średnio pasuje do szosy, raczej do mtb ale jest to jakieś wyjście. Komputer rowerowy statyw aluminium rower ze stopu uchwyt na kierownicę sprzęt górska droga jazda na rowerze uchwyt do Garmin RR7322 - AliExpress 18 Tu jest taki "karbonowy", chyba bardziej pasuje do szosy OGEVKIN przedłużenie mostka rowerowego uchwyt do montażu komputera z włókna węglowego stojak na GPS/komputer rowerowy/aparat/farbowe akcesoria rowerowe 3K czarny - AliExpress 18 Edit. Ten na pewno nie będzie ugniatał kabli: WEST BIKING uchwyt rowerowy przednie światło uchwyt lampy uchwyt przedłużający ze stopu aluminium do komputera rowerowego Wahoo Bryton Garmin Bracke - AliExpress
    1 punkt
  21. "topka w branży" to są dziś wyłącznie u-locki z dodatkowymi powłokami "nasmarkanymi", na stalową, hartowaną szeklę: Litelok X1 (najsłabszy z nich wszystkich), Litelok X3, Hiplok D1000 (i jego większa wersja DX1000), Abus Super Extreme 2500, czy Kryptonite New York Diamond Standard, który dołączył to towarzystwa ostatnio. Tylko wszystkie one kosztują powyżej 1 tys. zł (X1 jest tańszy, ale i wyraźnie odstaje od reszty - można go traktować jako taki półśrodek, gdzieś dokładnie pomiędzy najlepszymi standardowymi stalowymi u-lockami a tymi nowoczesnymi, hybrydowymi). Wszystko inne poddaje się szlifierce w mniej niż 20 sekund, nawet taki do niedawna "złoty standard" i zapięcie nie do pobicia - czyli Kryptonite Fahgettaboudit Mini. I wcale nie musisz szukać gościa z "przemysłowym palnikiem", bo przenośna, akumulatorowa szlifierka kątowa jest dziś standardowym wyposażeniem złodzieja rowerów.To po prostu całkowiecie zmieniło zasady gry. Natomiast na bikepacking, czy inną turystykę te u-locki mogą być po prostu upierdliwe albo mało praktyczne w zastosowaniu, więc sprawa do przemyślenia)...
    1 punkt
  22. Czyli, może nie jest ładny, ale za to drogi i ciężki 😅 https://www.pinkbike.com/news/review-sram-eagle-90-mechanical-transmission-no-batteries-required.html?fbclid=IwY2xjawJTHutleHRuA2FlbQIxMAABHb3wDrQKmArt6TO4nP_KHo7wgx9llQ_Kh7b7o6jGBNcga3P06LCa_iqE6A_aem_X4vxTib0wMXfK2dT3V2swA Idzie nowe... No battery required 😂.
    1 punkt
  23. Jak cena nie gra roli – robiłem moje podróże bikepakingowe z zamkiem Abusa z alarmem coś w stylu - Abus Bordo Granit 6500KA. Masz bardzo głośny alarm, do tego powiadomienia w apce i zamek sam w sobie też jest pancerny. Nikt się nie odważył dobrać do niego (nie)stety, więc nie wiem na ile to jest skuteczne w rzeczywistości.
    1 punkt
  24. Te Suntury są słabe, niski model i ogólnie. Wiadomo, można jeździć ale przy takiej cenie roweru. Co do klamek, to od modelu M6000 mają wspomaganie co zwiększa znacząco sile hamowania. Co do gwarancji, serwisu. Mając rower za kilkanaście tysięcy PLN warto nauczyć się samemu podstawy robić a później już wszystko. Jeżeli będzie problem z silnikiem czy baterią jest możliwość wysłania tylko tych części do sklepu a tak naprawdę to b. rzadko coś się dzieje. To małe ryzyko trzeba brać pod uwagę ale za to cena roweru jest znacząco niższa od cen w Polsce. Chcąc eliminować potencjalne problemy wybierajcie silniki Boscha.
    1 punkt
  25. Udało się zastosować napęd 1x11 w małej ramie 13" z kołami 26" - napęd działa rewelacyjnie. Obecnie jest amor którego wymiar od osi do korony to 480mm i teoretycznym skoku 120mm. Chcę go zamienić na Nanlio X7 PRO o teoretycznym skoku 120mm lub nawet wiekszego o skoku 140mm ale ich wymiar od osi do korony to 520mm. Czyli przód roweru podniesie się o 4cm. Myślę że to dużo, i tak już wysoka kierownica pójdzie jeszcze wyżej. Poza tym kąt główki zwiększy się. Co myślicie? PS. Rower jest dla 8 latka, dlatego nie mogę uzyskać ładnej pozycji na rowerze. Zawodnik trenuje MTB XC. Poniżej zdjęcie obecnej geometrii ze starym amortyzatorem.
    1 punkt
  26. Jedyna zaleta jaką widzę, to otwarcie (dla mnie) sensu rozważania rowerów z linią łańcucha 55mm. Do tej pory wszystkie grupy mechaniczne z linią 55mm działały tragicznie na wolnych biegach.
    1 punkt
  27. On Guard Rock Solid też ponoć odporny na przecięcia.
    1 punkt
  28. Nie mam pojęcia, oficjalnie to jest Hak przerzutki tylnej RE266 A7005-T6 Thru Axle Ø12mm: Hak przerzutki tylnej RE266 A7005-T6 Thru Axle Ø12mm Daj znać, bo ni wiem czy się w..ć czy mieć dobry dzień, zgodnie ze wskazaniami zegarka Nie miałem do czynienia z UDH1 ale na moje oko to chyba co innego...
    1 punkt
  29. A ja odebrałem wczoraj nowy samochód z salonu, przyjechałem nim do domu 20 km i wiem czego można się po nim spodziewać - jest niesamowicie oszczędny i absolutnie bezawaryjny, wszystkim polecam, stałem się fanem marki.
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. @spidelli, dlatego właśnie myślenie. Jak naskładasz się x rowerów to bywa, że wyłapujesz babole producentów, a bywa, że któremuś coś się trafi. Mostki z tego co pamiętam właśnie 5-6 Nm. Z ciekawostek to na warsztat trafiła szosa. Mostek miał konkretne stalowe śruby i miszcz tak dojeciagnął , że zmiażdżyl kierę. A tekstu nie zapomnę.,- " Dokręciłem kierownicę, a ona się dalej obraca" Dlatego chyba nie bez powodu u markowych producentów spotkasz własnie plasteliniaczki w mostkach
    1 punkt
  32. @TheJW podoba mi się Twoje podejście 😄 - owijka Guee do gruza - podkładki pod owijkę Ergon BT Orthocell
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Pompka, a raczej pompunia w kształcie satisfayera... Średnio jestem zadowolony i zastanawiam się czy zwracać 🙃
    1 punkt
  35. Chyba ich popieściło w tej centrali Garminowej. Abonament na wersję + Garmin Connect => 8,99€ miesięcznie lub 89,99€ rocznie. https://www.instalki.pl/news/software/garmin-wprowadza-garmin-connect-plus-gratka-dla-milosnikow-fitnessu/ Idą w abonamenty a nie potrafią ogarnąć sensownej obsługi kilku rowerów. Rozumiem abonament w Strava bo tam zarabiają wyłącznie na platformie. Dla mnie Connect to dodatek do urządzeń.
    1 punkt
  36. Chodziło w moim zamyśle o to , że taki zestawik na silikonowym pasku lepiej i szybciej umyję niż na nylonowym lub z pupy krokodyla.
    1 punkt
  37. 1 punkt
  38. 170kg tylko po co? Bagażnik 40kg, tez po co? Przedni bagażnik tez po co? Brooks chwyty bla bla bla też po co? itd, "Paradoksalnie mimo że te rowery to Decathlon, to trudno mi je traktować jako jakiś półśrodek. Więc nie patrz na nie w ten sposób, bo w innych markach możesz znaleźć rowery z bardziej wypasionymi komponentami np. napędem, znaczniejszymi napisami na ramie..., ale w sumie nikt za podobne pieniądze nie oferuje takiej ramy. Cała reszta może być kwestią uznaniową, nawet do zastąpienia innymi elementami (jak coś Ci nie przypasuje). ale w kwestii bazy to się temu Decathlonowi udało..." Serioooo ? Toring to krążownik ważący 17kg, dobry gdzieś na wyjazd do Maroka. Taki unibike xenon sprawdzi się tak samo, jak nie lepiej dla kolegi LICHU a waga 13,5kg @LICHU Warto zacząć od tego, co obecnie ci się podoba.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...