Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Okulary Tripout Infiniti. Ładne, bardzo ładnie widać - nawet po zmroku fotochromowe szkła są użyteczne. Ale najfajniejsza była wycieczka do paczkomatu - 37km i 4 kąpiele w jeziorach po drodze - ostatnia już po ciemku.2 punkty
-
@pecio doszły jeszcze dopłaty do rowerów elektrycznych... co tam wojsko, dziurawa granica, niewydolna służba zdrowia? Ważne że się ludzie uśmiechają... A że niektórzy po wódzie... I nie to, że jadę po jednej opcji - 30 lat rządzą nami łajzy i łobuzy, zajęte sobą...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A może po prostu jest promocja na aparaty słuchowe dla szosowców? (Pa)Góry Bardzkie2 punkty
-
2 punkty
-
Ja od siebie dorzucę Sensa Modena Gravel GRX albo Sensa Romagna Gravel GRX - oba na nowym GRX-ie 2x12. Nie wnikałem czym się różnią1 punkt
-
1 punkt
-
Pomijalne różnice stack, kilka milimetrów, do zniwelowania mostkiem. Żadnego z nich bym nie kupił. Jeśli to prawidłowo zmierzyłeś to z tymi proporcjami na rowerze endurance będziesz miał agresywną pozycję a na tym lapierre czy emondzie to praktycznie jak zawodowiec na tdf.1 punkt
-
polecam ci złożyć na piaście hassns 7 pro, katuje je na hopkach i nie chcą się poddać a są ultra lekkie i tanie1 punkt
-
Aktualizacja tematu. Szokiem było to, że podróbka jest tak słabo wytrzymała. Niżej dodaję zdjęcia trzech łańcuchów Shimano Hg701 tym razem oryginalnych. 1. hg701 - przebieg 872km 2. hg701 - przebieg 2744km 3. hg701- nowy Kasetę mam wciąż tą samą wliczając jej używanie z podrobionym łańcuchem z ali, który po 300km rozciągnął się 0,68%. Obecny przebieg kasety to 3947km. Miałem nie rotować łańcuchów, ale po porównaniu długości na gwoździu założę ten z przebiegiem 872km.1 punkt
-
A nie możesz sobie po prostu zapisywać w jakimś elektronicznym arkuszu? Ja sobie taki zrobiłem w Arkuszach Google, mam dostęp z każdego urządzenia. Wymieniając jakąś część, robiąc serwis czy cokolwiek innego przy rowerach zwyczajnie sobie wpisuję datę, stan licznika na dany dzień wyciągnięty z podsumowań Garmina i zakres wykonywanych czynności. Tam już sobie możesz zakładać filtry jakie tylko Ci się podoba.1 punkt
-
Czego na wsi w niedzielę nie kupię.....ano chleba, bułeczek. Co za to dostanę...... wódę, tandetne piwsko i chipsy na przegrychę. Co pierwsze robi "baca" po wyǰściu w niedzielę z przybytku kultu religijnego......wali pod takowy sklepik. Żadna edukacja, prohibicja , nic nie da rady. Chlańsko mamy w genach zapisane. Wejdzie prohibicja to jak grzyby po deszczu powstaną bimbrownie i to na skalę przemyslową. Kiedyś za czasów zaborów ukuło się takie powiedzenie ..."dajcie Polakom wódy i kiełbasy to będą cicho siedzieć". Czy wspólcześnie coś się zmieniło ?1 punkt
-
1 punkt
-
Porównanie ze znanego i powszechnie cytowanego portalu o oponach. GP5000 za ~2 stówy sztuka, corsa next za ~2 stówy sztuka i ultrasporty, które można kupić za mniej niż 80/sztuka Czy jest ktoś w stanie precyzyjnie wskazać, w którym aspekcie ww opony są lepsze na tyle żeby warto było za nie zapłacić ponad 2x więcej? W którym miejscu są "bezpieczniejsze"? Bo, że Bo które są najbardziej odporne to widać Tylko mi tu nie piszcie pierdów o zaoszczędzonych kilku watach albo 20g różnicy na wadze kiedy opony z założenia mają być zamontowane w 10kg, aluminiowym rowerze z wyprostowaną pozycją, którym będzie jeździł chłop mający 20kg nadwagi, to nie tour de france tylko przejażdżka po pierdziszewie dolnym, to nie zjazd z mont ventoux z prędkością 100kmh gdzie opona jest ograniczeniem Robię firmowym samochodem o mocy 190ps około 80 tysięcy kilometrów rocznie po Polsce i krajach ościennych, głównie autostradami i drogami ekspresowym. Prywatnym zlomkiem mającym mającym o 30% mniej mocy przejeżdżam jakieś 5 tysięcy kilometrów kręcąc się w okolicach domu. Do obydwu mam sobie takie same opony zamontować? Mam motocykl turystyczny o stosunkowo niewielkiej mocy (w porównaniu do sporta o tej samej pojemności), chyba trzeba wywalić te battlaxy i diablo supercorsy zamówić, na pewno będą dla mnie bardziej odpowiednie, w końcu droższe i bardziej sportowe. Mieszkam w domu, który stoi na dość dużej działce, mam trochę drzew i krzewów więc raz na jakiś czas trzeba przyciąć jakąś gałąź albo pozbyć się usychającego drzewa. Właśnie sobie uświadomiłem, że te dwa razy do roku wstyd marketową pilarkę wyciągać. Mam nadzieję, że jak wrócę w piątek do domu to salon sthila będzie jeszcze otwarty, bez profesjonalnego rozwiązania się nie obejdzie Porównanie ze znanego i powszechnie cytowanego portalu o oponach. GP5000 za ~2 stówy sztuka, corsa next za ~2 stówy sztuka i ultrasporty, które można kupić za mniej niż 80/sztuka Czy jest ktoś w stanie precyzyjnie wskazać, w którym aspekcie ww opony są lepsze na tyle żeby warto było za nie zapłacić ponad 2x więcej? W którym miejscu są "bezpieczniejsze"? Bo, że Bo które są najbardziej odporne to widać Tylko mi tu nie piszcie pierdów o zaoszczędzonych kilku watach albo 20g różnicy na wadze kiedy opony z założenia mają być zamontowane w 10kg, aluminiowym rowerze z wyprostowaną pozycją, którym będzie jeździł chłop mający 20kg nadwagi, to nie tour de france tylko przejażdżka po pierdziszewie dolnym, to nie zjazd z mont ventoux z prędkością 100kmh gdzie opona jest ograniczeniem Robię firmowym samochodem o mocy 190ps około 80 tysięcy kilometrów rocznie po Polsce i krajach ościennych, głównie autostradami i drogami ekspresowym. Prywatnym zlomkiem mającym mającym o 30% mniej mocy przejeżdżam jakieś 5 tysięcy kilometrów kręcąc się w okolicach domu. Do obydwu mam sobie takie same opony zamontować? Mam motocykl turystyczny o stosunkowo niewielkiej mocy (w porównaniu do sporta o tej samej pojemności), chyba trzeba wywalić te battlaxy i diablo supercorsy zamówić, na pewno będą dla mnie bardziej odpowiednie, w końcu droższe i bardziej sportowe. Mieszkam w domu, który stoi na dość dużej działce, mam trochę drzew i krzewów więc raz na jakiś czas trzeba przyciąć jakąś gałąź albo pozbyć się usychającego drzewa. Właśnie sobie uświadomiłem, że te dwa razy do roku wstyd marketową pilarkę wyciągać. Mam nadzieję, że jak wrócę w piątek do domu to salon sthila będzie jeszcze otwarty, bez profesjonalnego rozwiązania się nie obejdzie1 punkt
-
Tego crossa z amorem powietrznym (lepiej się pojedzie po leśnych drogach) lub fitnessa że sztywnym widelcem (lepiej się pojedzie po asfalcie), to kup z oponami semislic o szerokości ok. 45 mm - nie spowolnią, a będzie mniej trzęsło na lichym asfalcie. Teraz dobry czas na zakup - wyprzedaże, a wybór jeszcze spory.1 punkt
-
Po pierwsze to kup sobie fitnessa , a po drugie Rometa...może rama będzie polska, a może nie. Istnieje duże ryzyko, że wesprzesz chińczyka....jak nie chcesz wspierać Niemca....1 punkt
-
W napędzie masz kasetę i przednią przerzutkę shimano. Jeśli chcesz zyskać nie ładując dużo to przerzutka shimano deore 591 lub 592 z manetką deore 590 lub alivio z grupy 9sp, do tego kaseta cs hg 400 , dostępna w różnych zakresach, najczęściej wystarcza 11-32 lub 11-34 i łańcuch - np shimano cn 93 lub, jeśli ma być coś naprawdę trwałego, campagnolo record c9.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Siała baba mak, nie wiedziała jak Dlatego wyrosło jej zborze I rower w ciemnym kolorze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kupiłbym na stacji benzynowej 5l paliwa i podpalił ten serwis. A tak serio. Zapłaciłeś za wymianę i ty masz regulować przerzutki ? Z serwisu powinieneś wyjechać z napędem działającym bez zarzutu. Na przyszłość jednak poszukaj innego mechanika.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00