Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 24 Października 2025
-
Rok
24 Października 2024 - 24 Października 2025
-
Miesiąc
24 Września 2025 - 24 Października 2025
-
Tydzień
17 Października 2025 - 24 Października 2025
-
Dzisiaj
24 Października 2025
-
Wprowadź datę
29.06.2024 - 29.06.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.06.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
8 punktów
-
@itr Pancerz jest sztywny. Ja u siebie nie miałem problemów z ułożeniem go pod owijką. Trzeba się "trochę bardziej postarać", żeby się ułożył odpowiednie. BB7 z klamkami shimano też u mnie działały kiepsko i nie do końca byłem z nich zadowolony. Dużo lepiej z klamkami Tektro współpracowały. Z klamkami Srama nie miałem problemów było super. Bardzo ciężko go przeciąć jest naprawdę bardzo twardy. @Brombosz Jeśli chodzi o pancerze, to czuć różnicę podczas hamowania pomiędzy tym a takim zwykłym pancerzem. Zwykły pancerz jak mocno zaczynasz ściskać klamka to widać jak pracuje "wygina" i "wykręca" się [nie wiem jak to lepiej opisać]. Ten pancerz pozostaje bardzo sztywny i nie pracuje. Żeby klamkę "docisnąć na maksa" do kierownicy trzeba naprawdę się postarać, i użyć znacznie większej siły niż mając "zwykły pancerz". A żeby nie było za dużego offtopu Kupiłem jedną taką kasetę pod bębenek XD bo była dobra cena. Później była jeszcze lepsza cena i kupiłem drugą. Póżniej trafilem na promocję i kupiłem kasetę w polskim sklepie pod microspline. Mam już teraz 3 kasety MTB a mój rower do którego chciałem je założyć wygląda tak..... Nadal w singlu i w sumie zastanawiam się po co ja tyle tych kaset kupiłem. Zapas na kolejnych kilka lat BO mam jeszcze dwa łańcuchy X01. W końcu trafiłem na dobre kółeczka do przerzutki. Po 6 latach nadszedł czas na wymianę. Stare [to w lepszym stanie] kontra nowe.4 punkty
-
4 punkty
-
Dzwonek i obszernie dyskutowana ostatnio na równoległym wątku linka Abusa Combiflex coby można było na stację benzynową czy do wiejskiego sklepiku wstąpić po prowiant w drodze "na lekko" Jest też czapeczka pod kask bez daszka a'la czepek pływacki ale jest tak płytka, że się nie trzyma na głowie i jedzie z powrotem3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Nic nie ruszaj, nie obcinaj, składaj jak jest. Od założenia tamtego tematu rozbierałem i składałem hydraulikę wielokrotnie bez wymiany oliwki i insertu, MTB, szosa, nic się nie dzieje, nic nie cieknie, ani przy klamce, ani przy zacisku. Ważne, żeby dobrze wcisnąć przewód ze starą oliwką i sprawdzić, czy dobrze się wpasował. Potem normalnie wkręcić śrubę i po temacie. Chociaż właściciwie to śruba sama w sobie zadba o prawidłowe wpasowanie. Ja jeszcze daję PM600 na gwint przed wkręceniem, ale to już bardziej kwestia pedantyzmu.2 punkty
-
Ja tak tylko z małą uwagą - 128 kg limitu to jest razem z rowerem jakby co. Do tego rowerszysta, ciuchy, bidon, bagaż. Może być różnie. Może Marin Muirwoods? Trochę ponad budżet ale dobrze znosi cięższych rowerzystów.2 punkty
-
2 punkty
-
@Eathan To się nazywa poprawić zasięg Ech, chyba w tamtej epoce poznałem smak taniego wina...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Tak, też mam Jagwire, jak @100lar3k. Te pancerze to podstawa przy takich (mechanicznych) heblach, żeby nie hamować oczami 😁 Przejechałem dziś 26 km, zanim dogoniła mnie burza, celem przetestowania hamulców i dotarcia klocków. Różnica jest kolosalna. Modulacja i siła hamowania są nieporównywalne z TRP Spyre-C, które nadają się świetnie do rekreacyjnej jazdy w lekkim terenie. TRP Hy/Rd to już level wyżej i trzeba się na nowo przyzwyczajać do naciskania klamek, bo łatwo zablokować koło zamiast płynnie wytracać prędkość. Zadowolonym 😎 Zmieniłem też ustawienie klamek. Jest dużo wygodniej w dolnym chwycie.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
I tak to się żyje na tej wsi. Ty dasz się karnąć na kierownicy motylowi, on ci w zamian fotkę z góry strzeli.2 punkty
-
Bivy kojarzy mi się jedynie ze spaniem na glebie, taki jest zamysł? Podsumowując sedno tematu: wiem wszystko co chciałem na temat optymalnego zestawu. Wiem w jakim kierunku pójść, teraz trzeba pomału kompletować nowy zestaw Podzielę się efektami jak już przetestuje nowy zestaw. Choć może to sporo potrwać. Dzięki za wszystkie komentarze1 punkt
-
Dam tego kciuka, bo rower mi się podoba. Na kierownicę złego słowa nie powiem, też taką mam. Ale nalepki z obręczy, to niech wypier.......1 punkt
-
Wadą że na wertepach potrafi się odpiąć. W zestawie jest rzep który służy zasadniczo do przytwierdzenia mocowania w miejscu innym niż otwory na bidon. Warto go przepleść przez mocowanie żeby dodatkowo zabezpieczyć zapięcie przed wypadnięciem. Jedno zgubiłem bo o tym nie wiedziałem.1 punkt
-
To rzeczywiście w porządku rower, o dziwo (w tej cenie) ma solidne koła na piastach Novatec. Oczywiście napęd jest dość niskich lotów ale to już sobie można samemu pozmieniać wedle potrzeb wcale nie takim dużem kosztem, myślę że za 500-600 zł. można by tam wrzucić 2x10 lub nawet 2x11. Edit: Specyfikację masz tutaj to ten sam sklep https://madani-sports.eu/pl/81-rower-cabrero1 punkt
-
@spidelli i właśnie dochodzimy do meritum...... a do prostych jest srajfon. 🤣1 punkt
-
@dfq postawiłeś wisienkę na torcie.👍 Może daleko ( o wiele za daleko) po za percepcją kolegi @marcina nie mającego pojęcia po co tak złożone KOMBAJNY nawigacyjno - treningowe się kupuje. Może za chwilę zderzymy się ze śmiałą tezą , że to samo otrzymamy " filtrując " dane po przepuszczeniu przez ekran ekranu na którym jest ekran wyświetlany tego właściwego ekranu srajfona za stówkę. @marcina skoro z maniakalnym uporem czepiłeś się moich crash testów Garmina to pędzę Ciebie uspokoić....jest rzut młotem, oszczepem ,dyskiem czy nawet taki prozaiczny rzut beretem .....to dlaczego nie mogę ciskać Garminem. Wszak nie robię tego z twoim super/ hiper srajfonem .Więc nie przeżywaj tego tak emocjonalnie.😁 Ps. Może kiedyś dziada zdzielę młotkiem. 🤣 Tylko nie wiem czy twoje serce to wytrzyma.😁1 punkt
-
Króciutko, o nowym artykule na blogu, czyli 👇 Pojezierze Łużyckie i Szlak Górniczy Dolnych Łużyc. Brandenburgia na weekend (Znajkraj) Na blogu napisałem, że: "Pojezierze Łużyckie leży w południowo-wschodniej Brandenburgii. To "sztucznie" stworzony region, który powstał w efekcie złożonych działań rekultywacyjnych na terenach, gdzie wcześniej przez dziesięciolecia prowadzono eksploatację węgla brunatnego. Wtedy o Dolnych Łużycach mówiło się nawet jako o najbrudniejszym miejscu w Niemczech. Intensywna działalność górnicza doprowadziła do powstania ogromnych wyrobisk, a gdy zasoby węgla zaczęły się wyczerpywać, region stanął przed wyzwaniem zagospodarowania zdegradowanych terenów. Pierwsza z kopalnianych niecek znalazła się pod wodą już na początku lat 70. XX wieku, jednak proces rekultywacji rozpoczął się na szerszą skalę w latach 90. i wciąż trwa." Ta rekultywacja, rewitalizacja regionu to przede wszystkim organizacja warunków dla turystyki rowerowej i wodniackiej. Są drogi rowerowe wokół każdego jeziora, miejsca odpoczynku, dużo punktów widokowych różnego typu. I tak się kręci - zamiast cierpieć przez dewastującą działalność górnictwa, lepiej sobie pokręcić na rowerku, nie? Kilka zdjęć niżej, a po więcej informacji i wrażeń, w tym oczywiście mapę i ślad, zapraszam do tekstu. Na punkcie widokowym nad winnicą Wolkenberg: Kolorowe jeziora, kiedyś kopalnie węgla brunatnego: Punkt widokowy, "leżący dinozaur": Drogi rowerowe dookoła sztucznie powstałych jezior: "Leżąca wieża Eiffla", czyli największa maszyna świata, dawny most górniczy: Przykłady wybudowanej infrastruktury rowerowej: Kiedyś centralny punkt Cesarstwa Niemieckiego, dziś niemal wschodnia granica: Symbol regionu - punkt widokowy Zardzewiały Gwóźdź: Naprawdę przyzwoicie. Zapraszam na blog po więcej 👇 https://www.znajkraj.pl/pojezierze-luzyckie-i-szlak-gorniczy-dolnych-luzyc-brandenburgia-na-weekend Szy.1 punkt
-
1 punkt
-
Ponieważ nie wszyscy potrzebują powiększać sobie siusiaka zakładając napęd 54-40/11-28, z którego potem wykorzystują tylko skrajne przełożenia po maksymalnym przekosie, bo nie mają więcej siły. Ja sobie kupiłem kolejne chwyty. Niedawno założyłem nowe, klasycznie "czarne" ESI Extra Chunky, ale już zdążyłem je porwać, więc tym razem sprawdzę, jak z moim rowerem będą komponowały się niebieskie. Ale mają jakąś dziwną, bardziej szorstką i chropowatą strukturę niż wszystkie, które miałem dotychczas. Ciekawe, skąd się wzięła ta różnica i czy będzie odczuwalna po założeniu na kierownicę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Marin Muirwoods w wersji bikepackingowej. W porównaniu z aktualną wersją - ten na zdjęciu nie ma jeszcze błotników SKS Bluemels, ma kasetę Sunrace 11-51 (obecnie Microshift 11-48) i nie ma bocznych koszyków Blackburn Outpost Cage (z przodu) i Topeak VersaCage (z tyłu). Ot, taki osiołek na wyprawy. Mam go też w wersji lighter&faster na szybsze wypady 1-2 dniowe - bez bagażnika, błotników, z większą tarczą (38T) i na lżejszych kołach (Ryde Rival 23 + WTB Riddler 45).1 punkt
-
1 punkt
-
@rambolbambol na Twoich kołach. Nakamura oryginalnie na kołach 28'' z oponą 40c, trzyrzędową korbą, krótką kierownicą i długim mostkiem. Po modernizacji i pobycie w spa na kołach 27,5'' z oponą 50c, jednorzędową korbą 36t, napęd 9s, 11/40, xt manetka i przerzutka, hamulce hydrauliczne Tectro HDC 300, odpowietrzone, nowe klocki, kierownica, mostek, gripy, łańcuch, kaseta, zębatka, koszyk, linka, pancerz. Miasto jest twoje i poza nim. Pozdrow'er😘1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Sobek, powiem ci że fajowo ten Peak na 650B wygląda. Te czerwone akcenty. Gratulacje.1 punkt
-
Jak szybko stworzyć 650b, to zależy jak szybko nakładasz gumę i przekładasz kasetę, Proste, tanie koła na obręczach AR md25, jakieś oponki, ja miałem to nieszczęście że @rambolbambolpozbywał się swoich Thickslick 2.0, widelec z AC 450mm na tych kołach dał oś suportu na wysokości osi suportu w szosach, 3,5 bara i jest ta la la la. Pozdrow'er1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
