Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.06.2024 w Odpowiedzi
-
I tak to się żyje na tej wsi. Ty dasz się karnąć na kierownicy motylowi, on ci w zamian fotkę z góry strzeli.13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
@Sobek82 na tę zmianę avatara to powinieneś uzyskać zgodę Rady Plemienia, ja się nie mogę przyzwyczaić 🤣4 punkty
-
3 punkty
-
Znalazłem przyczynę takiego żarcia baterii. Wczoraj, do testów (i robienia zdjęć), włączyłem jasność ekranu na maksa… 🫣3 punkty
-
3 punkty
-
Ogarnięte !!! wychodzi na to że kupując zegarek ze sklepu nowy masz mapy na nim ale nie pobrane ( tak tak ja o tym nie wiedziałem 🫣) trzeba poprostu je pobrać przez WiFi zegarka lub przez kompa po kablu , poprzedniego fenixa miałem kupionego od kogoś i tam wszytko było bo poprzedni właściciel to zrobił , teraz jest tak jak miało być , temat zakończony , zamknięty .3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
No to niezłe zdzierstwo. Przerzutka niecałe 50zł: https://allegro.pl/oferta/przerzutka-tyl-shimano-rd-tx800sgsl-15011139656 to daje ponad 3 stówki za robociznę. Wymiana przerzutki to czynność dość prosta, zajmująca poniżej pół godziny. IMO, uczciwy serwis nie wziąłby więcej jak 50zł, czyli razem 100ka.2 punkty
-
2 punkty
-
@marcina Chłopie, daj już spokój z tą nawigacją. Tu ludzie jeżdżą z czujnikami, podniecają się wykresami, porównują krzywe....2 punkty
-
@marcina serio Garmin ci się ciągle wiesza czy gdzieś to przeczytałeś ? Po co ci dwa koła marcina. ? Na jednym też się da. Wystarczy kupić monocykl. Tylko co z ultra ? 🤣2 punkty
-
2 punkty
-
Podczas okresu przechowywania w szopie nastąpiło zakrzywienie czasoprzestrzeni. Musisz to oddać na serwis do @Sobek822 punkty
-
2 punkty
-
Tak jest. Sam katuje któregoś tam z rzędu Garmin'a. Tyle tylko, że dla mnie jest to jedynie urządzenie do rejestrowania treningów i prowadzenia po śladzie. Miałem 2x520, 820, 1030 a obecnie 3 rok używam 830. O ile 820 to był totalny niewypał, tak wszystkie pozostałe prawidłowo spełniały swoją funkcję. Sprawnie parowały się z pomiarami mocy i czujnikami, zrzucały aktywności do GarminConnect i Stravy. Chwała im za to że dzielnie wytrzymują godziny katowania w upale na szosie i dziesiątki litrów wody i kilogramy błota na mtb. Bardzo cenie sobie ClimpPro, bo to istotnie usprawnia jazdę w górach i pozwala rozłożyć siły. Po krótkiej przygodzie z Wahoo jestem pewien, że kolejne urządzenie to też będzie Garmin. Czy to znaczy że jestem fanatykiem Garmin'a ? Nie znaczy. Po prostu jeśli coś się sprawdza to po co to zmieniać ? Tym bardziej że serwis/dział gwarancji działa jak złoto i nie trzeba się z niczym szarpać. A że jest drogi ? Za drogi ? A co dzisiaj jest tanie...2 punkty
-
Przede wszystkim: ...więc migiem do sklepu i niech oni się martwią skutecznym rozwiązaniem problemu.2 punkty
-
2 punkty
-
Da się. Co prawda sam Garmin tego nie sprzedaje, ale OLX, Allegro i Ali jest pełne tego typu części. Koszt na poziomie kilku złotych. Po tym jak połamałem kupiłem kilka na zapas. Od tego czasu przestały się łamać Lekki offtopic Nie musicie dziękować, ale znalazłem rozwiązanie jak uzupełnić wszystkie niższe modele Garmina o dzwonek, który dodali w 1050. https://www.closethegap.cc/product/hidemybell-regular2/2 punkty
-
Jeszcze 3 lata temu było się nad czym zastanawiać bo Wahoo komputerki nie były ani lepsze ani gorsze, chociaż pierwsze wersje wahoo to był dramat nawet w porównaniu z graminami x20. Teraz jest garmin, spora przerwa wahoo i karoo i kolejna przerwa igp, brytony itp. Mam nadzieję, że coros się obudzi bo desperacko potrzebujemy konkurenci w tej niszy, ich urządzenie ma potencjał a firma środki żeby to jakoś wyglądało. Ja nie wiem jak można sądzić, że telefon może spełniać funkcję komputerów rowerowych, wielkość, montowanie na kierownicy, kompatybilność z czujnikami, czas pracy na baterii, temperatura latem itd. No nie da się.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Też tak kiedyś miałem. 830stka po 4 czy 5h nawigacji wyczerpała się.1 punkt
-
Rozkręć to - jak nie masz klucza to użyj delikatnie młotka i przecinaka. O ile dobrze pamiętam to w środku są konkursy takie jak w piastach starego typu i ich położenie można zmienić - są na gwincie. O ile dobrze pamiętam ( rozbierałem to ostatnio jakieś 20 lat temu) to jeden z gwintów ramy jest lewy, ale nie pamiętam który. A jak się okaże że w środku masz inny, taki bez regulacji to rzeczywiście obróć oś - bo pewnie przed laty tak zrobiłeś. Ogólnie te stare systemy były proste - jak rozbierzesz to powinieneś zobaczyć co trzeba zrobić, a jak nie będziesz wiedział to wrzuć zdjęcia tego co jest w środku i na pewno ktoś będzie wiedział co z tym zrobić Ale jak nie masz ściągacza do korb to nie dasz rady ich zdjąć, młotkiem i przecinakiem da się wymontować suport.1 punkt
-
1 punkt
-
Patrząc na kompletację i cenę - dobra oferta. Do zastosowań typu "Chcę dopiero poznać swoje preferencje rowerowe i jeździć po mieście, w lesie, szutrze, szosie – latem i zimą, sucho, mokro, śnieg, błoto." też będzie bardzo w porządku. Dokupić błotniki i oświetlenie tylko.1 punkt
-
Wymień suport i korbę. Przy tej klasie osprzętu to relatywnie niewielki koszt.1 punkt
-
Widzisz, zdrowy rozsądek pomógł dotrzeć do rozwiązania. Sprawa jest prosta, najpierw się upewniasz, że to nie są metaliczne klocki bo może tak mają, szczególnie, że piszczące organiczne zazwyczaj przy okazji hamują słabo albo wcale. Sprawdzić dokładnie czy poustawiane jest wszystko prosto. Jeśli nadal chcesz walczyć to czyścisz i odtłuszczasz tarcze i klocki. Klocki można jeszcze wypalić nasączyć np. benzyną ekstrakcyjną i podpalić (błagam z głową, żebyś nie skończył na YT albo na TVN24). Potem szlifnąć tarcze i klocki papierem takim p400 i wyczyścić ipa.1 punkt
-
Wsadzić 2x11 by dało się tym jeździć? A co teraz przerzutki ci nie chodzą czy w czym problem?1 punkt
-
Dziś doświadczyłem 3 cudów serwisowych (przy mniejszym doświadczeniu łatwo o cuda). Cud numer 1. Kilka dni temu cofając klocki bez otwarcia klamki zepsułem żonie hamulec. Myślałem, że pękła diafragma, dziś przyszła nowa, rozebrałem klamkę - nie pękła. Odpowietrzyłem, jest git. Cud numer 2. Przy okazji zauważyłem, że manetka nie ma śruby trzymającej ją do obejmy - zniknęła! A choć z luzęm, całość się trzyma. Wkręciłem śrubę od tarcz hamulcowych. Pasuje. Cud numer 3. Kręcąc ręcznie korbami zauważyłem, że jeden pedał ciężko się obraca (Crank Brothers Stamp 7). Rozebrałem, dodałem smaru na wewnętrzną tuleję, czysto, złożyłem - jeszcze gorzej! Problem rozwiązałem - miałem zapowietrzony pedał - oś pracująca na tulejach przy montażu, dzięki uszczelnieniu smarem tak kompresowała w ślepym końcu jakiś bombelek (albo nadmiar smaru) i była strasznie spięta. Otwarcie portu do smarowania na końcu osi wypuściło ciśnienie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
