Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 24 Października 2025
-
Rok
24 Października 2024 - 24 Października 2025
-
Miesiąc
24 Września 2025 - 24 Października 2025
-
Tydzień
17 Października 2025 - 24 Października 2025
-
Dzisiaj
24 Października 2025
-
Wprowadź datę
27.05.2024 - 27.05.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Bo Zapora Pilchowice na rzece Bóbr, trasa od Lwówka Śląskiego jest bajkowa6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Przypięty pod wiaduktem. Trochę mi go szkoda.....😥 W dodatku na pełnym Dura-Ace 🙄 Dla ciekawskich - wydaje mi się, że to MORATI SC 1.3 Ti Pro Race (być może 1.2). https://aucview.com/yahoo/p741208782/ https://www.starykola.cz/podcast/svatopluk-zatloukal.html http://autobus.cyclingnews.com/tech/2001/MoratiSC12test.shtml4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Początek regulacji; przy odkręconej lince łańcuch ma być na najmniejszej zębatce. Wkręcasz śrubę H aż wskoczy na kolejną, potem trochę wykręcasz, żeby wrócił na najmniejszą. Jeśli teraz nie jest na najmniejszej jak odkręcisz linkę to śrubę H wykręcaj powoli (rower na stojaku, kręcąc korbą) aż łańcuch zeskoczy na najmniejszą zębatkę.3 punkty
-
Bo zakręt śmierci Bo znowu szybciej niż rok temu Bo zrobiła się burza jak kończyłem podjazd Bo ja, drzewa i ściana deszczu3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Dokładnie tak. . jak trzeszczy i wiem, ze to wina prętów to po prostu oklejam miejsce styku cienką taśmą, bądź powertapem i w tym miejscu mam święty spokój.. Nawet jak piachu naleci, to jest cisza. Przewaliłem na niej już trochę km wcale lekko się z nią nie obchodząc , bo to przecież chińczyk za niewielkie pieniądze w chińskiej ramie zresztą .1 punkt
-
Tylnej! Tylnie to liczba mnoga. Zdejmij oponę, podklej łatką od wewnątrz. złóż. Dziury się łata, nie trzeba wymieniać opon... A jak chcesz wsadzić dętkę mimo wszystko, to możesz to normalnie uczynić.1 punkt
-
Nie, jak kręcisz tymi śrubami, to tylko przesuwasz ogranicznik ruchu. Przerzutka się ruszy jak ruszysz manetką, albo jak podczas kręcenia śrubą L manetka będzie napięta, albo jak już będzie wybrana najmniejsza koronka na manetce i będziesz kręcił śrubą H. Jak przesadzisz z tymi śrubkami, to łańcuch będzie spadał. Popatrz gdzie jest drugi koniec tych śrubek - w skrajnych położeniach albo jedna albo druga opierają się o występ. Możesz też całkiem odkręcić linkę i kręcić śrubką h - wózek powinien się przestawić aż wpadnie najmniejsza zębatka. To wykluczy linkę i manetkę. Jak nie to awaria przerzutki.1 punkt
-
Tak jest jak napisał @player123. Póki nie ustabilizujesz pozycji stopy na pedale, wszystkie pomiary można sobie o kant d... potłuc.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nic nie stoi na przeszkodzie abyś lewy blok cofnął i poczuł sukces lub porażkę. Ale moim zdaniem najlepiej zrobisz udając się na sesję bikefitting'u, gdzie specjalista zrobi z Tobą wywiad, dowie się o ewentualnych kontuzjach lub dolegliwościach, zmierzy Twoją mobilność / gibkość / asymetrię itepe, obejrzy na rowerze w ruchu a na końcu zaproponuje lepsze rozwiązanie niż nie widzący Ciebie obcy na necie. Powodzenia!1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Czyli 240+ lat na jednym zdjęciu, to jakby XVIIIw Bo warunki narciarskie nie napawają optymizmem1 punkt
-
Bo czasem żeby zjechać trzeba wcześniej pchać. Ja dziś przegoniłem zająca z traila1 punkt
-
1 punkt
