Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Zarekwirowałeś jegomościowi rower zamiast załatać dętkę? W sumie jest to jakieś rozwiązanie3 punkty
-
2 punkty
-
Taaa, ale musiałbyś jeszcze wsadzić kolegę na rower i popchnąć - w ostateczności na pakę jak pana wyżej2 punkty
-
...chyba prędzej po kratę kraftowego soku dla niegrzecznych dzieci2 punkty
-
Może ktoś potrzebuje pompkę CO2 w fajnej cenie i znanej marki. Na Amazon.pl jest Supacaz QuikFix CO2 Inflator-Oil za 35 zł. Jeżeli ma ktoś Prime to wysyłka za darmo. Nie wiem czy to promocja czy pomyłka gdyż w sklepie Supacaz taki kosztuje 35 USD. Kupiłem i właśnie przysłali. https://www.amazon.pl/Supacaz-QuikFix-Inflator-Oil-wielokolorowy-bardzo/dp/B07WTL3GLB/ref=rvi_d_sccl_4/259-5817341-8708634?pd_rd_w=HuRCk&content-id=amzn1.sym.cf76f044-a631-4189-8ed8-812272cc914c&pf_rd_p=cf76f044-a631-4189-8ed8-812272cc914c&pf_rd_r=VESGGGGCYR9HA3XDZ8FR&pd_rd_wg=gxYTi&pd_rd_r=ff17c44a-0b6b-4c3b-806a-85cd3a9d4ebc&pd_rd_i=B07WTL3GLB&psc=12 punkty
-
WOW @$%^$$# Może czapeczka za ciasna . 5 litrów na 45 kilometrów daje 0,11 litra na kilometr . pełny bidon na 6 kilometrów . czy to dodatkowe 5litrow to tyłko ekstra dodatek oprócz tego co wypijasz podczas elektro ultra dystansu?Nie wiedziałem że te elektryczne motorki to takie wymagające bestie . Napisz jeszcze ile jesz . dwa obiady co 5 kilometrów i prosie z rożna przy supercharger?2 punkty
-
Różnica w kołach jest na plus droższego - lepiej uszczelniony mechanizm sprzęgła, lepsze sprzęgło. Tańszy ma klamki hamulcowe dedykowane do roweru trekkingowego, mi by to przeszkadzało. Różnica w zawieszeniu - nie widziałem wiarygodnego porównania tłumika rush i charger RC. Spora różnica w wadze, ja bym dopłacił. 200EUR za 1,1kg to uczciwa cena 😄2 punkty
-
Hej, dawno mnie tu nie było. W sumie dlatego, że nic nie dokupowałem, ale... Ubiegłegy sezon przejechałem na nowym rowerze prawie 2 tys. km po warszawskich ściażkach i mazowieckich równinach, zahaczyłem nawet o jeden singletrack, podumałem, podumałem... i wziąłem sią za upgrade, czyli wymieniam cały napęd tył/przód z 2x8 na 1x10. Zmieniam opony i manetki. W przyszłym roku hamulce. Pzdr1 punkt
-
Tak jest załączyć sprzegło na stałe i patrzeć jak szybko zużywa się dolne napinające kółko przerzutki.1 punkt
-
Załączyć sprzęgło i jeździć cały czas. Przestawić na OFF, w przypadku chęci zdemontowania i późniejszego założenia koła.1 punkt
-
1 punkt
-
Wchodzę w to @KrissDeValnor, rano po imprezie nie kręcę. Więc paka u @Sobek82 będzie git. Nawet plan mam jakby chciał się wykpić z podwózki, ale nie będę zdradzał deski ratunkowej1 punkt
-
Zapewne najlepiej sprawdzi się firmowa iGPSPORT Ride https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qiwu.worldwide.ride&hl=pl&gl=US To Stravy zdaje się można się podłączyć z poziomu tej firmowej żeby wrzucała przejechane trasy automatycznie.1 punkt
-
Korba r7000 ma linię łańcucha 46,5 a 5800 43,5, blaty w r7000 są 3 mm dalej od ramy Ultegry temat nie dotyczy, 6800/8000 mają 43,5 jak 5800, tylko r7000 ma 46,5 BTW na 90% będzie działać1 punkt
-
Jestem po 1 testach majówkowych na VELO Dunajecm gdzie pogoda była idealna. Użyłem go 2 razy na kilka godzin raczej w formie ciekawostki i testu niż potrzeby. Na polach namiotowych większość z chęcią użycza prądu celem podładowania nawet akumulatora do e-bajka. Niestety nie umiem powiedzieć jak szybko itd , ale działać działa. Moi znajomi się podpinali PoweBankami rzędu 20k mAh i po 2-3h widzieli przyrost. Osobiście stwierdzam, że przy dynamie trochę zbędna sprawa. możliwe, że zmienię zdanie przy dłuższym wyjeździe gdzie trafią się dni bez całodniowej jazdy,1 punkt
-
Zostajesz u mnie, pijesz ze mną, rozmawiamy o doopie Maryny, naprawiamy Scott 'a, spisz u mnie, rano pijesz kawę i wypier Ala szszszsz🫠😉1 punkt
-
Rozumiem że przy małym dziecku ciężko może Ci być trenować na zewnątrz. Ale żeby miało to szanse powodzenia to wg. mnie trenażer interaktywny + Zwift będzie niezbędny. Można znaleźć mnóstwo informacji na ten temat. Poniżej wklejam filmik nakręcony przez dziewczynę - może przyjemniej będzie go oglądać z kobiecego punktu widzenia:1 punkt
-
@Neta25 Na trening fitness jeśli tylko masz w pobliżu jakieś scieżki szutrowe, ziemne to polecam ci kupno kijków do Nordic Walking (nie mylić z emeryckimi spacerami z kijami trekingowymi po płaskim) . Idealny sport fitnesowy na wszystkie pory roku do treningu w 2-3 strefie tętna gdzie efektywnie spalasz kalorie z tkanki tłuszczowej a nie glikogen z mięśni. 10km w tempie 6-7km/h (2:28). Na tym "rowerku" to się zamęczysz psychicznie zanim coś spalisz.1 punkt
-
Gravelovcom na grx i szosowcom na ultegrze kazałbym biec za busem 🫠 Taka Januszowo Polska zawistna wrażliwość społeczna😃1 punkt
-
@Sobek82: nawet przez moment nie zwątpiłem w Twą szlachetną, rycerską wrażliwość i chęć niesienia pomocy cyklistom wszelkiej maści 👍1 punkt
-
1 punkt
-
CAAD13 does not have Ai-rear. It’s just a regular dish. Some wheels are not in center from fabric so you should visit LBS to sort this.1 punkt
-
Nie każdy używa elektryka by ~50 km zrobić w ~3 godziny. W tym czasie można i z 2 tys w górę strzelić więc jak czyjś organizm w gorąc tyle potrzebuje to nic nikomu do tego.1 punkt
-
@chudzinkipisałem o tym przy publikacji zdjęć swoich dzieci, panu ze zdjecia w razie W mogę straty moralne zrekompensować oddaniem łapek pod postem z nim🫠 @kazafazaodwiozłem jegomościa do wioski w której mieszka i ma potrzebne narzędzia do powrotu do mobilności 😉1 punkt
-
M1 mam w użyciu 3 szt. Po 60zł kupowałem na ali ;). Działają sprawnie, znacznie dłużej z nich się sciąga przebyta trasa do apki. Działają czujniki kadencji, prędkości i hr bez prob. Próbkowanie trasy analogocznie jak w igs. Nie można w nich konfigurować ekranu - jest chyba 3 czy 4 do wyboru. Mają większy wyświetlator. Nie ma powiadomień z tel. Edit: właśnie sprawdziłem i zczytywanie z tej wersji M1, która ma ładowanie po usb C jest tak samo szybkie jak w igs.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja kupiłem DSX1 L mając 187cm i bardzo dobrze mi pasuje. Przy 178 bym brał M, ale wiele zależy od proporcji i przyzwyczajeń. Dla mnie rozmiar jest idealny. Natomiast nadal nie jestem pewien wyboru między 1 a 2. Gdyby 2 miał homogeniczny napęd Shimano (podobno w pierwszej dostawie były takie, z kasetą 10-51), to bym wolał 2, ale tak, to tylko lepszy suport jest istotną zaletą. Jeszcze może 2 ma lepsze koła (bo tubeless). W moim koła są strasznie ciężkie, opony drutowe i właśnie zamówiłem koła i opony, które odchudzą rower o prawie 1,5 kg.1 punkt
-
Na FB jest grupa (5) Made For Fun | Facebook jest tam sporo użytkowników DSX, może ktoś miał podobny dylemat.1 punkt
-
I zapewne oba sklepy mają rację... Musisz zmienić wzrost 😀. Nikt Ci jednoznacznie nie powie żebyś brał jeden bądź drugi. Mój głos na L, choć podsiodłówka długa w ... Widziałem co najmniej dwa tematy na forum ludzi, którym nie przypasiła geometria tego modelu. Osobiście przy bardzo podobnym wzroście do Twojego nie kupiłbym tego roweru.1 punkt
-
@KNKS - użyłeś sformułowania "startujących szosowców". @kaido2 - Nie brałem udziału w wyścigach i nie będę z Wami polemizował bo pewnie macie rację. Ale temat dotyczy jazdy na gravelu z jednostajną prędkością, bo tak jeździ większość amatorów, gdzie nie idzie ogień przez cały dzień bo tacy użytkownicy nie mają na to siły. Mnie interesuje tylko: - jak pokonać najszybciej jak najdłuższy dystans - z jak najmniejszym wydatkiem energetycznym - zachowując przy tym komfort na akceptowalnym poziomie Patrząc na to w tych kategoriach interesują mnie wyłącznie czyste opory toczenia, dynamika jest całkowicie pomijalna a przy zbliżonych oporach toczenia wybiorę oponę szerszą bo jest wygodniejsza i przy długim dystansie, bądź długich dystansach powtarzany dzień po dniu, realnie pozwoli mi jechać szybciej bo będę mniej zmęczony. I pisząc o długich dystansach mam na myśli dzienne przebiegi w granicach 100-200 km a nie 1000 km w 50-60 godzin bez spania1 punkt
-
W bsc100 wyświetlacz ma 6 pól numerycznuch na których wyświetlane są wyłącznie liczby. Personalizacja polega na tym, że można wybrać co w którym polu ma się pojawiac. Nie ma żadnego pola alfa-numerycznego. W bsc200 cała powierzchnia wyświetlacza to matryca graficzna.1 punkt
-
W przypadku paranoi lub wyprawy w dziekie kraje można wziąć też kawałek łańcucha (kilka ogniw), bowiem awaria to może być zerwanie, a może być pogięcie. Jednak realnie da się łańcuch skrócić i bez skrajnych biegów dojechać. Ja poza spinką wożę też lekkie szczypczyki do rozpinania spinki - miałem z tym problemy. Ale potrzeba rozpięcia łańcucha związana była ze zmieleniem przerzutki i koniecznością całkowitego jego usunięcia. Jest podobno trik z rozpinaniem sznurówką, nie testowałem. Ostatecnie spinka z skuwacz to zestaw minimum. Jak skuwacz w multitulu, to warto sprawdzić - jeden miałemm taki, że nie byłem go w stanie utrzymać w rękach.1 punkt
-
stery to chyba IS42/28.6-IS52/40 czyli zintegrowane pod taperrurę od widła gwiazdka jest do metalowych sterówek do karbonowych nie wbija się gwiazdki - są takie rozporowe grzybki ("compression plug" albo "Steerer Tube Expander Compression Plug")1 punkt
-
Jaka rama, najczęściej producent podaje jakie stery są potrzebne. Po tych wymiarach co podałeś to mi wygląda na is42/is52, zakładam że pod pojęciem ahead rozumiesz stery zintegrowane ( czyli same łożyska )1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dziękuję za podpowiedzi. Z Suwałk udam się po prostej do Rygi a dopiero potem planuję jechać wybrzeżem. Co do reszty podróży to też rozważałem prom do Szwecji, potem Malmo, Ystad i do Świnoujścia promem. Niestety to wszystko generuję koszty co jeszcze jest do przeskoczenia ale czasu jaki na to mam już niestety nie przedłużę. Ale gdybym miał jeszcze kilka dni więcej to z pewnością bym się nie zawahał. Ale będę afirmował taką wolę wiec kto wie1 punkt
-
A ja Ci polecę Canyona Neurona ON CF7. Jest na karbonie, akceptowalne wyposażenie i do takiej jazdy będzie lepszy niż Spectral. Możesz wziąć baterię 625 i cena nie będzie taka duża. Geometria już zbliżona do Spectrala, ale to bardziej na takie fun wycieczki górskie niż pól enduro jak Spectral.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Generalnie produkty można reklamować na jeden z 2 sposobów: - rękojmia - gwarantem jest sklep (tylko można reklamować przez sklep gdzie zakupiono produkt) a podstawą rękojmi są przepisy prawa chroniące konsumenta. Ja z reguły wybieram tę drogę gdyż bodajże z 3 razem można żądać zwrotu pieniędzy. - gwarancja producenta (lub dystrybutora) - tutaj gwarantem jest producent (dystrybutor), ochrona gwarancyjna jest dobrowolna a jej zasady są określone np. regulaminem producenta a tam producent może napisać co mu się podoba. Z reguły w Polsce gwarancja jest 2 -letnia (może być dłuższa lub krótsza) i zawiera ochronę jaką daje w/w rękojmia gdyż konsument ma prawo skorzystać z tej drugiej. Zdarza się, że gwarancja jest rozszerzana ponad ochronę, którą daje rękojmia np. Trek wymienia koła karbonowe na nowe przez 2 lata od zakupu gdy użytkownik je połamie z własnej winy lub zje mu koła pies. Z racji braku kontaktu ze sklepem nie możesz skorzystać z rękojmi, Co do gwarancji producenta to powinieneś zajrzeć do regulaminu gwarancji (czy jak tam nazwał to producent) i tam się dowiesz jaka drogę reklamacji uwzględnia producent. Tam także uwzględnia okres ochronny nowo wymienionego produktu (jeżeli do tego dojdzie) Co do ew. innej drogi to Ja spróbował bym skorzystać z 2 dróg: 1. zadzwoniłbym do Trek-a i zgłosił problem (tak aby przydzielili by mi ticket sprawy), że sklep nie odpowiada na próby kontaktu i możliwe, że nie działa i co dalej bo chciałbyś skorzystać z ochrony gwarancyjnej. 20 minut, które czekałeś to pikuś przy Canal+ gdzie czasami oczekiwanie miałem 50 minut. Wtedy włączam na głośnomówiący, przyciszam, coś robię i czekam - rozmowy mam darmowe. Nie daj się spławić np. proszę dzwonić do sklepu tylko zażądaj nadania nr zgłoszenia (ticket-u) przez co będziesz mógł się powoływać na ten numer sprawy później a BOK będzie musiało oficjalnie w jakichś sposób zamknąć te sprawę czyli będzie szukało rozwiązania razem z Tobą. 2. Skontaktowałbym się z dealerem Treka i tam porozmawiał osobiście -ale mogą się nie zgodzić. Gdy lampkę już Ci naprawią/wymienią to tą droga powinieneś ew. reklamować następnym razem.1 punkt
-
nikt nie miał żadnej propozycji ale dam znać na czym stanęło małym kosztem (360zł) wjechała kaseta hg-500/11-34, przerzutka i maneta trekkingowej deorki i łańcuch kmc x10. Korba i przednia przerzutka została bez zmian Straty - minilanie twardsze najlżejsze przełożenia, wcześniej było 30/36 teraz jest 30/34 zyski - ciaśniejsze stopniowanie kasety tam gdzie potzrebuje czyli w zakresie 17-23 zęby. Wcześniej miałem 17-20-23 teraz jest 17-19-21-23 czyli to dodatkowe przełożenie wpadło dokłądnie tam gdzie było potrzebne. No i dużo lepsza jest praca deorki niż tego porzedniego alivio Nie poszedłem w Cues bo póki co nie ma małych kaset więc stopniwanie ich jest niezbyt ciasne, nie zyskałbym nic na czy mi zależało. I miałem obawy czy 11rzędowy napęd da się wcisnąć na ten bębenek w piaście TX-505, a zysk byłby niewielki bo tak naprawde zyskałbym koronke 12 której kompletnie nie używam. Dla mnie kasety mogłyby się zaczynać od 14/15 zębów1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00