Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      7 657


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 757


  3. KrzysiekCH

    KrzysiekCH

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      480


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 022


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.04.2024 w Odpowiedzi

  1. Po pół roku czekania w końcu dojechał Antidote Woodsprite na zawieszeniu EXT 🙂
    9 punktów
  2. Patrzcie co spotkałem! Bóbr kur...na! Ja pier...papier jakie bydle! Bober!
    7 punktów
  3. Komplet kółek do gruza🫠 chyba już ostatni jaki był na allegro. 🥲 Pozdrow'er 😘
    5 punktów
  4. @Greg1, ale Ty zapewne nie miałeś do wysłania jajek w komplecie 🤣.
    3 punkty
  5. Paczka, ustawiasz na płasko rzucasz materac, śpisz 40 lat dzień po dniu a w 83 roku życia sprzedajesz znalezisko - rower z kapsuły czasu ale tylko bez grochówki przed snem bo lakier z bąbluje, i kulki z łożysk powypadają... 🙂
    3 punkty
  6. Bo takie małe cudo znalazłem w lesie 😀
    3 punkty
  7. Nie miałem ostatnio na FR czasu, trzeba trochę nadrobić... Dużo pierdół kupowanych na bieżąco do serwisu rowerów na przestrzeni ostatnich nastu dni wpadło. - 4x linka Jagwire STS (testowo do blokady zawieszenia i droppera, jest chudsza niż Shimano) - 4x linka Shimano SUS - Suport BB-MT801 BSA (tęskniłem za tym standardem ❤️) - Klucz dymano...yyy...dynamometryczny 10-60Nm Renew Force czy jakoś tak - przy niskiej cenie miał dobre opinie to wziąłem - Głowica pompki SKS Multi Valve Easy Head - bo mi baba jęczała, że stara już wyrobiona i nie umie sobie koła napompować - 2x oliwka i insert do przewodów BH59 - Indiany z ME mają kilometrowe przewody przedniego hamulca, a że dwie mi się dostały do złożenia, to nie mogłem wytrzymać patrząc na to i musiałem je skrócić... - 2x v-ring VA18 + kilka dni później kolejnych 10 sztuk, bo rama skonstruowana tak, że bez zepsucia praktycznie nie da się ich założyć 😖 - klej do gwintów BondLoc 243 - bo mi polecili w sklepie z uszczelnieniami jako połowę tańszy zamiennik Loctite - łożyska Enduro 6802 + 3802 - bo po co stosować w ramie łożyska o standardowych wymiarach... Jeszcze lepsze jaja są z łożyskami w linku zawieszenia. - 4x łożysko EZO 6902 - do piast DT350. W środku smaru tyle co kot napłakał, po napakowaniu XHP222 chodzą jak złoto
    2 punkty
  8. Szkoda, że nie mam fotki paczki w jakiej Sobek wysłał mi ramy do przeróbki, to by był hicior
    2 punkty
  9. Kup opał, rower gratis! Do tych desek powinna być załączona instrukcja konwersji na hopkę 😎
    2 punkty
  10. Płacisz 2500 i masz nówkę z dwuletnią gwarancją https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-sora-2024/ Żeby kupić używkę o podobnych parametrach jakieś 2 też byś musiał zapłacić
    2 punkty
  11. Bo w tym lesie jeszcze nie kręciłem.
    2 punkty
  12. @player123To chociaż przyznaj się ze cię młodsze kręcą żeby Leon choć raz miał rację 🤣🤣🤣
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. O Jezusie ale fachowe opakowanie. Pewnie też waży dwa razy tele co rower. Ja jak swój sprzedawałem to poszedłem na łatwiznę i wziąłem karton z rowerowego 😁
    1 punkt
  15. Tylko zdajesz sobie sprawę, że stare geometrie wyścigowe były bardzo optymalne pod tym kątem? Weźmy sobie taką Gazelle Champion Mondial na Dura Ace. Geometria sztorcowana , typowo torowa i bardzo zwarta. Przecież z tego jest konkretny ogień i trzymanie prędkości, podjeżdża się z siodła też całkiem konkretnie, sam rower lekki bo ważył mniej jak 8 kilo . Najlepsze wyniki miałem właśnie na tym rowerze jak i na karbonowym CA66 Authora( geometria już bardziej klasyczna race). I taki rower, a i podobne można już znaleźć w tej kwocie, tylko właśnie trzeba szperać trochę pozmieniane, ale rower mam po dziś dzień
    1 punkt
  16. Ja bym o tym pomyślał. https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-329787 Masz sensowny napęd, masz powietrzny widelec który sobie wyregulujesz pod swoją masę. Jak ci trzeba błotników czy bagażnika to nie ma problemu z dołożeniem. Ogólnie w tej promocji oferta jest nie do pobicia.
    1 punkt
  17. @Sobek82 ależ mi się te Twoje rowery podobają
    1 punkt
  18. Aluminiowa rama, V-brake, jakaś stara Tiagra (może 105), przyzoite alu koła z niskim stożkiem - w tym budżecie powinny być osiągalne. Ale tak jak pisałem, nie będą to na pewno aktualne komponenty i geometria. Chyba i tak lepsze to, niż jakiś "aktualny" marketowy cudak na noname'owych częściach i pseudohamulcach w postaci mechanicznych tarczówek od majfrenda.
    1 punkt
  19. Stary 26er na V-brejkach pojechał na kołach 27.5 i tarczach do Żywca😘 Pozdrow'er
    1 punkt
  20. Ja nigdy nie zakręcam osłonek na wentyle. Różnica w wadze prawie 5 gram i wyrzuciłem też te takie zakręcane śrubki na wentylach. Zawsze też kupuję dętki z jak najkrótszym wentylem aby tylko dało się założyć pompkę, bo dłuższe są cięższe. Z obudowy świateł przednich i tylnych usunąłem wszystkie śruby, a zamiast tego obudowę skleiłem taśmą, bo metalowe śruby więcej ważą niż taśma. Ale już zamówiłem takie małe światełka na baterię pastylkową, nie mają śrub, a mała bateria mniej waży niż takie 2 AAA które pewnie ze 30 g masy dodają a to nie do zaakceptowania. Myślę też o wykręceniu niektórych szprych, mają swoją masę też. Jak uważacie?
    1 punkt
  21. Nie zadziała, chyba , że mówimy o innych miskach ( convert bsa 68 to Ital 70), bo tutaj jest Ital ( 36x70) , a posiadany to BSA (35x68). Ital od Neco na maszynach to koszt 3,5 dychy, taniej i pewniej jak szukanie konwerterów i kombinowanie. Gdyby rozstaw był ten sam to można kombinować z gwintowanymi adapterami w mufie.
    1 punkt
  22. Ludzie, czy my oglądamy ten sam film? Jakie zielone strzałki? Przecież wyraźnie widać, że kierowca skręca w prawo, ewidentnie ma zielone jak wszyscy jadący w poprzek nagrywającego. Tutaj pierwszeństwo rowerzysty jest ewidentne i nie wynika ze znajdowania się na przejeździe. Kłania się Art. 27 1a. Jeden z najjaśniej dających pierwszeństwo przepisów, a wy się zastanawiacie kto był pierwszy na przejeździe. Pierwsza część kluczowa, bo to brak dobrego rozejrzenia się, tej uwagi co się dzieje, doprowadziły do kolizji. Druga część to kompletna bzdura. Masz znaki pionowe, poziome, trzeba być kompletnie ślepym, żeby nie spodziewać się rowerzystów przecinając przejazd... Totalne bzdury. Nic na tym przejeździe nie zasłania widoczności, to tylko i wyłącznie brak właściwego rozejrzenia się kierowcy. Nie chciało mu się ruszyć głową, odkleić od fotela i porządnie rozejrzeć. Ten konkretny rowerzysta nie poruszał się szybko, jechał spokojnym tempem. Tutaj znowu wychodzi brak uwagi kierowcy, być może błędy w szkoleniu. Trzeba nie mieć doświadczenia lub kompletnie olewać sprawę, żeby nie wiedzieć z jakimi prędkościami poruszają się rowerzyści i że trzeba się rozejrzeć dalej niż kilka metrów od krawędzi jezdni (tak jak to zwykle wystarcza w stosunku do pieszych).
    1 punkt
  23. Ale żeście tu analizę rozpisali, zwykłego zdarzenia, które zdarza się raz na jakiś czas, niezależnie. Kierowca bombowca, zatrzymał się, przepuścił pieszego, nie odwrócił głowy w kierunku ścieżki rowerowej po czym ruszył, wtargnąwszy na przejazd, w wyniku czego rowerzysta się na niego wyłożył, koniec tematu. Sygnalizacja świetlna to zło, kocham ronda, #murem za rondem. Pozdrow'er😘 Będąc Panem Księstwa Warszawskiego, zastał Polskę skrzyżowaną a zostawił zrondowaną 😉🫠
    1 punkt
  24. @grzez Dorzucę swój punkt widzenia. Sposób trenowania który opisałeś to gotowy przepis na przetrenowanie i brak postępów. Forma nie rośnie od jeżdżenia, tylko od odpoczywania, a Ty w ogóle nie odpoczywasz, tylko jeździsz cały sezon. Tak jak pisali poprzednicy, przy tej ilości godzin, co 3/4 tygodnie musisz zrobić tydzień odpoczynku gdzie jeździsz 50% mniej i robisz 50% mniej interwałów, żeby zebrać owoce treningu. Jeśli na danym treningu nie robisz iterwałów, to nie marnuj sił, tylko jedź spokojnie, poniżej pierwszego progu tlenowego, żeby niepotrzebnie nie forsować organizmu i oszczędzić siły na treningi interwałowe. Interwały na progu, vo2max czy anaerobowe to bodziec który powoduje dosłowny wystrzał formy. Te treningi mają być nieprzyjemne i trudne psychicznie, bo inaczej nie dadzą efektów. Z tego powodu mocno też obciążają organizm, więc zanim dorzucisz je do swojego planu, to upewnij się, że wyszedłeś na prostą i nie nagromadziłeś przez ostatnie tygodnie zmęczenia. Co do bólu nóg, to jeśli nie zaczynasz jazdy za mocno, to może być to efekt długotrwałego zmęczenia. Tylko tyle da się na ten temat powiedzieć na podstawie tej informacji. Polecam książkę: "Biblia treningu rowerowego" - Joe Friel Jak kupisz pomiar mocy i znasz angielski, to tu jest dobra lektura: "Training and Racing with a Power Meter" - Hunter Allen, Andrew Coggan
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Masz pokazane w zwolnionym tempie że to auto uderza w rowerzystę, nie odwrotnie, więc skąd wniosek że było odwrotnie? Ewidentna wina kierowcy, przepuścił pieszego i zanim ruszył powinien się upewnić czy ma czysty przejazd, a tak po chamsku wymusił.
    1 punkt
  27. Śmieciowe aliexpress vol 2… 4x dętka do gravela (teraz tylko kupić gravela 😂) 4x dętka MTB 3x uchwyt na licznik montowany do mostka 2x miarka łańcucha 1x wkład do schowka dla ojca do c5 aircrossa
    1 punkt
  28. Podstawą tego "jak ci się jeździ" nie jest osprzęt. Tutaj masz typowy rower dla kandsa/lazaro - w miarę sensowne deore sprzed ładnych kilku lat (ale naklejka się zgadza) dokrecone do badziewnej ramy i całej reszty słabych podzespołów. Do tego napęd 3x - ja bym tego nie chciał mieć. Przy okazji zastanów się czy ta twoja narzeczona na pewno ogarnia na tyle obsługę takiego napędu, że będzie potrafiła tego efektywnie używać - zmiany przodu i tyłu jednocześnie itd. IMO na dzisiaj warto dorzucić 5 stów do riverside. Jest prosty w obsłudze napęd 1x a przede wszystkim powietrzny widelec. https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-329787
    1 punkt
  29. Pilnuj zużycia łańcucha, bo Z8 jest kiepski 🙂.
    1 punkt
  30. https://vm.tiktok.com/ZGe9r1KMd/ Pozdrow'er 😘 Obserwujta, będzie tego wincyj coś czuję jak się rozkręcuję 🫠
    1 punkt
  31. Bo "myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć..."
    1 punkt
  32. Bo takie kałuże, że już kaczki zaczynają osiedlać drogę:
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Ten Radon rzeczywiście wygląda ciekawie, ale jak tylko ten Riverside na Shimano wskoczył na promocję to kupiłam ostatnią S-kę w pobliskim Decathlonie. Już się do niego przymierzałam ostatnio i rama wydawała mi się w porządku, mimo, że nie jest typową damką. Jeszcze nie testowany w terenie przez kiepską pogodę, ale wygląda obiecująco. Dziękuję za odpowiedzi!
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Ciekawa miejscówka we Francji 49°32'51.3"N 2°50'31.5"E 60310 Thiescourt, Francja https://goo.gl/maps/xGjcFGfxqa36VTP56
    1 punkt
  38. Szlak bociani (okolice Strękowej Góry) woj. podlaskie
    1 punkt
  39. Urokliwe kąpielisko 'Łysina' objechane rowerem Engwe X20
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...