Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 25 Października 2025
-
Rok
25 Października 2024 - 25 Października 2025
-
Miesiąc
25 Września 2025 - 25 Października 2025
-
Tydzień
18 Października 2025 - 25 Października 2025
-
Dzisiaj
25 Października 2025
-
Wprowadź datę
16.03.2024 - 16.03.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Bo taka typowa weekendowa jazda w Polsce. Słońce, deszcz, burza, grad i jak już dotarłem do czegoś z dachem to przestało.6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Tego się nie da spawać. Podgrzejesz to od razu płynie pół elementu. To jest jakiś stop cynku, magnezu i alu o porowatej strukturze, przez to lżejsze niż lity element z alu.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Nie polecam rowery z anej plasteliny najgorsze gówno jakie kiedykolwiek kupilem jabac ten rower2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wczoraj zaliczyłem pierwszą przejażdżkę z licznikiem z tematu, więc porównałem wskazania z urządzeniem, które dotychczas odpowiadało za zbieranie wszelkich parametrów - Garmin Forerunner 245. To tak, jakby ktoś był ciekawy i lubił takie porównania tak jak ja. Garmin ciemne tło, IGPSPORT jasne tło. Tętno: Garmin HRM PRO Plus Kadencja: Magene S3+1 punkt
-
Jeśli idzie o ilość podkładek to tak jak napisał kolega wyzej + widoczna na zdjęciach pokrywka sterów. Skoro tak się obawiasz geometrii Canyona powinieneś popatrzeć na zupełnie inne rowery, takie jek np. Merida Silex model 2024 czy Polygon Tambora.1 punkt
-
Wysokość podkładek pod mostkiem Canyon podaje w tabelce z geometrią - w części "geometria komponentów". Sprawdź, tam nie ma 87 mm tylko 27,5 mm (CF SL 7 i 8 ) lub 22,5 (CF SL 6, choć może to pomyłka). Nie wiem tylko, czy to wymiar samych podkładek, czy już uwzględnia pokrywę steru górnego (jak nie, to dojdzie jeszcze z 5-7 mm). Jak ten stack+ to rzeczywiście wysokość środek suportu - środek przekroju kierownicy, to dodaj sobie jeszcze wysokość mostka i uwzględnij jego wznios (bo nawet jak mostek będzie w negatywie, to przy kącie główki ramy 72,25 stopnia nie będzie równoległy do podłoża i będzie się delikatnie wznosił w kierunku przodu roweru... W Grailu CF SL tych podkładek jest tylko 15 mm.1 punkt
-
Do carbonowych ram są specjalne uchwyty jeśli chodzi o bagażnik na hak, bynajmniej w Thule. Warto jeszcze spojrzeć na Rose BACKROAD AL Z ciekawości zapytam opinie o gravelach spec? Np diverge sport carbon lub diverge e5 Comp bardziej comfort czy sport?1 punkt
-
To jakie łożyska mają sens zależy od warunków pogodowych. Jeśli taplasz się w błocie to kompletnie bez znaczenia co założysz. Ezo jest seryjnie w wielu piastach, słabe są. Pytanie które kupić np SKF czy Timken w żaden sposób nie mówi nic o ich jakości. Większość, jak nie każdy z tych producentów oferuje je w kilku wersjach różniących się jakością. Jeśli łożysko kosztuje 45pln to jeszcze musisz wiedzieć lub sprawdzić które np skf tyle kosztuje u danego sprzedawcy. Jak będziesz wiedział to musisz dokopać się do katalogu produktów i sprawdzić co realnie dostaniesz.1 punkt
-
Jeżeli to ta sama kaseta, to waga przekłamuje o 4, no dobra, 2 gramy... Ja póki co śniłem : z 10 stanowisk serwisowych, przy 2 -3 po kilka osób, i mój amor na tapecie - to chyba znak, że czas na serwis (mówili, że raczej do wymiany, co chciałem gdzie indziej zweryfikować)... PS tylko kolor amora jakiś dziwny, bo ciemny fiolet1 punkt
-
Dolne golenie są często ze stopów magnezu. Można myśleć o spawaniu części, które pierwotnie były spawane i od których nie zależy życie.1 punkt
-
Co najmniej golenie do wymiany. Nie spawałbym tego , walnie . Tym bardziej że na 99% to nie jest alu ale jakiś dziwny stop .1 punkt
-
Jak chcesz w przyszłości zęby wstawiać zamiast teraz nowego amortyzatora to jest to odpowiedni pomysł.1 punkt
-
Skoro nie masz ? I mieć nie będziesz? To "wydaje mi się" że Twoja opinia jest tu zupełnie zbędna Panie pro rider chciałem zapytac o opinie kogos kto już posiada ten model i przejechał na nim trochę km:) czy faktycznie w tej cenie jest to opłacalny zakup.1 punkt
-
@Zigfir Tak patrzę na twoje słupki i moje czujne oko wychwyciło taką anomalię jak na scn'enie poniżej. Faktycznie z formą bardzo cieniutko u Ciebie 🤣 @spidelli następnym razem jak będziesz śmigał w nocy po lesie to do daj znać wcześniej. Wypuszczę misia i zrobimy trening progowy. 😁 Dwa takie treningi i wykresy sufit przebiją .🤣1 punkt
-
Gąbka florystyczna albo papier falisty z budowlanego, taki do zabezpieczania podłogi1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@pecio Nie wiem jak ustawić GoPro na jazdę po ciemku 🙂 W rzeczywistości lampki świecą jaśniej. A to dodatkowo print screeny, więc mało co widać. Niedawno anulowałem subskrypcję na GoPro Quik - zapłaciłem za zeszły rok i nie używałem poza okresem pierwszej fascynacji. @Zigfir Taka jazda po lesie to też miła odmiana od chomika. Dla psychiki 🙂1 punkt
-
1 punkt
-
Karbon i jego własności tłumiące mają znaczenie w przypadku szosy na wąskich oponach i dystansach na poziomie 150-200 km. Natomiast w Twoim przypadku skup się wyłącznie na tym czy Ci się rower podoba, może być Fitness, Gravel, Szosa, Składak, cokolwiek byleś chętnie na niego wsiadał. Bo większe dystanse to ja robiłem w podstawówce na składaku Sokół Lux (3 biegi, w końcu to był Lux ).1 punkt
-
Esker 7 za 6700 to z pewnością super cena jak za karbonowego gravela. Ale prawie 7k za rower do króciutkich wycieczek? Moim zdaniem spora przesada, ale jak macie sporo wolnej gotówki, z którą nie macie co robić, to... kupujcie. Może kiedyś z 15km zrobi się 150km.1 punkt
-
10/15 kilometrów to możesz nawet na piechotę przejść więc jaki rower wybierzesz nie kompletnie żadnego znaczenia. Wybierz taki który Ci się podoba.1 punkt
-
1 punkt
-
DIY wybijak i prasa do pressfita Shimano. Manetka M8100 od środka. Należało jej się. Tu już "po". Niezbędnik każdego warsztatu i jedyne zastosowanie tej blaszki. Trzeba zerknąć w łożyska przed sezonem... Przy okazji drobne poprawki fabryki, znalazłem w końcu powód dla którego wymontowanie dampera było praktycznie niemożliwe. Tulejka była 2 mm szersza niż otwór w linku zawieszenia. Zebrałem trochę materiału, przyszlifowałem i pasuje idealnie. Tylko o zdjęciu zapomniałem... Dwa łożyska do wymiany. Czyli w praktyce wszystkie, bo są nietypowe i pojedynczo raczej nie do kupienia. 😕 Poczekam z miesiąc i wymienię jak odeślę amortyzację do serwisu. Kiedyś na szybko wymieniałem oponę i tę rzuciłem w kąt, gdzie przeleżała kilka miesięcy. Wystarczyło od razu spłukać wodą i byłaby czysta... 😕 A tak miałem zaschnięte na ament mleko MucOff, którego nie dało się usunąć w żaden sposób... ...no prawie żaden. Coraz więcej osiedli typu "chów klatkowy" w miejscach, gdzie niedawno rosły buraki, to i nazw ulic zaczyna brakować. Taśma tubeless z Ali nie wytrzymała ciśnienia. Dopiero jak mnie o 3:45 nad ranem obudził syk spierdzielającego powietrza to sprawdziłem, że każą nawijać dwie warstwy... Dwa XTRy, obydwa M9100. Jeden srebrny (box), drugi tytanowo-niebieskawy (OEM z roweru). Jak do tego doszło? Nie wiem. Na koniec wnętrze jednego z tych XTRów po ok. 3500km. Pacjent uratowany, przeżył, jeszcze pojeździ. Do smarowania sprzęgła użyłem DT Special Grease i wygląda na to, że świetnie się do tego celu nadaje.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Raz, że traci sygnał od czasu do czasu a dwa, że bateria w czujniku obrotów na widelcu do wymiany średnio co 3-4 miesiące. Szczególnie zimą1 punkt
-
W okilicy 15sł/szt kupowałem nierdzewne 6902 i 6802 firmy codex (Słowenia). Trzymają się 4. sezon.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo pierwszy raz jeździłem w tych rejonach (miałem zgrać horyzont ze zdjęciem, ale panowie na "m" chamsko z prawej strony wbili się w widok z drewnianą konstrukcją służącą realizacji swojego hobby, w którego obronie podpięli się pod panów uprawiających rolę z dziada pradziada)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
