Skocz do zawartości

Ranking

  1. WaGiant

    WaGiant

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 460


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 037


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      11 148


  4. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      202


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. 9 punktów
  3. Lubię popędzić plażą moją Blondi i kucyki.
    8 punktów
  4. 7 punktów
  5. Pojechałem na dwóch kółkach oglądać cztery. I się zakochałem.
    7 punktów
  6. Bo światło. Dawno nic nie wrzucałem, ale ten rok słaby jest dla mnie, źle znoszę upały. Brawo dla kolegi @Cross90.
    7 punktów
  7. 6 punktów
  8. 6 punktów
  9. 6 punktów
  10. Bo chcę się trochę pochwalić i podzielić z Wami moim małym sukcesem. Dzisiaj zrobiłem trzydziestą setkę w tym sezonie(122 km)😁 Sam nie wierzyłem, że tyle ich zrobię, tym bardziej ogromnie się cieszę i mam wielką satysfakcję 😁 z cyklu cycaty wielkich ludzi, a konkretnie tego @Sobek82 :Pozdrow'er😘
    6 punktów
  11. 5 punktów
  12. @elkaziorrow tym wieku to już można 😉 Bo przed zmrokiem na szybkie piwko po gorącym i wyczerpującym dniu. Pozdrow'er😘
    5 punktów
  13. 5 punktów
  14. 5 punktów
  15. Bo Mari@n mi dzisiaj jechał po krzaczorach, jakby lekko nastukany był...
    4 punkty
  16. Startowałem parę razy w amatorskich czasówkach Lubelskiego Towarzystwa Cyklistów. Trasa liczyła około 10 km. Pierwszy raz (2006 rok) byłem w Zemborzycach i tam było raczej płasko. Jeśli dobrze pamiętam, średnią miałem nieco ponad 36 km, co wtedy dało mi drugie miejsce w kategorii M3. Potem był Dys, gdzie start był pod górę i już średnie były nieco niższe (moje około 35 km/h), moja forma też i już zwykle lądowałam bliżej końca (bo i konkurencja coraz mocniejsza). Niestety, strona LTC już nie istnieje i nie mogę znaleźć wyników, ale kiedyś jechał tam Piotr Chmielewski i odstawił konkurencję ze sporo wyższą średnią. Znalazłem jedynie wyniki z Jastkowa, ale tamtej trasy nie znam, bo już w tej czasówce nie jechałem. W każdym razie wiele osób z tej listy kojarzę i wiem jak wypadałem w stosunku do nich, więc jakiś ogląd mi to daje. Tak to wyglądało: https://www.pzkol.pl/pobierz/942/s/942_2017_mistrzostwa_ltc_w_jezdzie_na.pdf
    3 punkty
  17. Bo coś mam pecha... tydzień temu opona dzisiaj pęknięta linka od sztycy. 🤔
    3 punkty
  18. Żółtym z sakwami 💪 Bo jak one to robią, że się utrzymują:
    3 punkty
  19. Odczuwasz plusy bo obniżyłeś ciśnienie, założysz dętkę to ciśnienie wzrośnie i plusów nie będzie. Dętka to dętka, różnica między zwykłymi, butylowymi a lateksowymi to przede wszystkim masa a w mtb nie ma to większego znaczenia
    2 punkty
  20. Miejsce, które w prosty sposób można uczynić znacznie LEPSZYM.
    2 punkty
  21. 2 punkty
  22. Żadne tam elektryki! To jest model, którym będę się poruszał gdy już mi sił w nogach zabraknie.
    2 punkty
  23. W zasadzie to ten problem nie występuje w "enduro gravelach" pokroju rondo mylc, bitter zero lub marin Gestalt XR. 90% pozostałych graveli będzie zahaczało o nogę. Jest to koszmarnie irytujące, ale da się przyzwyczaić. Jeśli jednak równolegle eksploatuje się rower MTB to można zwątpić.
    1 punkt
  24. Nim przeszedłem na mleko to jeździłem w MTB na tubolito, pod względem wagi biją na głowę mleko, bo jednak tego mleka trzeba czasami sporo wlać nim opona się opije. Jazda na niskim ciśnieniu nie stanowiła problemu 1,6/1,9 bar to była u mnie norma, niestety ale z trzymaniem ciśnienia było tak sobie, co kilka dni trzeba było pompować. Odporność na przebicie taka sama jak przy zwykłych gumowych dętkach. Poważnym mankamentem były zawory, a raczej rurki plastikowe w które wkręcało się zawór, najpierw były nieszczelne a gdy mocniej wkręciło się zawór to było tylko gorzej aż do pęknięcia plastiku. Raz dobiłem tak że aż obręcz lekko się zgięła, oponie nic się nie stało ale dętka się rozcięła. Podsumowując, jako zapas jest to dobra alternatywa, ale do codziennej jazdy lepiej kupić tańsze dętki Maxxis FlyWeight które są lekkie i z gumy, można je byle łatką zakleić i mają metalowe rurki z zaworami.
    1 punkt
  25. Napisałeś, że cena jest nie mała, więc jak rozumiem jest to jeden z aspektów które rozpatrujesz dlatego podesłałem ci link na ali gdzie tego typu dętki można kupić dużo taniej. Niestety jeszcze na nich nie jeździłem, bo w szosie i grawelu niemal od początku mam wrzucone smartube i aerothan więc nie mam porównania, a w MTB raczej nie zrezygnuję z mleka na ich rzecz. Na pewno pozwalają one nieco zejść z wagi. Podobno są odporniejsze na przebicia. Nie mniej to zawsze dętka więc z schodzeniem z ciśnienia trzeba rozsądnie bo można przeciąć. Na kilku kanałach goście robili ich test i podobno jakościowo niczym to od smartube nie odbiega, a jest dużo tańsze. PS Mam je jako zapas.
    1 punkt
  26. Niskie ciśnienie z mlekiem to inny układ niż z okrągłą w przekroju dętką ( z czego by ona nie była) Brak mleka i cieniutka dętka to wciąż wyższe ciśnienie aby nie dobić… w MTB mleko lepsze niż dętka jakakolwiek. W szosie nie chcę używać mleka i może przetestuję aliexpres, jednak szosowe Fossy 13 lat temu to było dno i dwa metry mułu… na pewno „ kolorowy” wynalazek to fajny malutki zapas do kieszonki, i można go w razie czego założyć. Po latach nie chce mi się urywać każdego grama ale zapas może być leciutki.
    1 punkt
  27. Takie dętki można kupić na ali https://pl.aliexpress.com/item/1005005394399523.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.16.7abf1c24WRTiaM&gatewayAdapt=glo2pol Opinie mają bardzo dobre. Na youtube jest o nich kilka filmików.
    1 punkt
  28. Jak jeszcze jest szansa na złapanie kluczem do nypli to po prostu go wykręć. Jeśli nie to możesz spróbować go spiłować pilnikiem tak żeby wyjąć z niego szprychę.
    1 punkt
  29. Tak jest, ale jest sprawdzony i można bez obaw zamawiać. W kontekście stalowych gratów nie ma sensu ograniczanie się do polskich sklepów, bo wybór jest prawie zerowy.
    1 punkt
  30. Widelce Surly mają też: https://www.bike-components.de/en/components/forks/rigid-forks/?filterManufacturer=Surly https://www.bike24.com/cycling/parts/bike-forks/rigid-forks?dynamicAttributes[29][377]=377&searchTerm=&sort= bike24 jest chyba w tej chwili najtańszy (ale tu nie ma na stanie tego Disc Tuckera, a przesyłka to 9,99), za to bike components chwilowo nie ma Midnight Special (za to przesyłka 4.99) Obydwa sklepy spokojnie wysyłają do Polski i nie miałem z nimi problemów.
    1 punkt
  31. Ten wydaje się spełniać Twoje wymagania https://www.justpedal.nl/en/rigid-fork/90831-surly-midnight-special-650b-fork-1-1-8-50mm-offset-black.html ten pod nieco cieńszą oponę również https://www.justpedal.nl/en/rigid-fork/562026-surly-disc-trucker-fork-700c-thru-axle-steel-disc.html Sklep sprawdzony jakby co.
    1 punkt
  32. Lepiej jakiś klej dwuskładnikowy ponieważ zawiera już wypełniacz który pozwala formować masę w wypełnieniu. Zamów od razu pigment do żywicy bo kleje są z reguły jasne chyba że znajdziesz czarny. Nie próbuj wypełnić ubytku na raz, zaaplikuj, poczekaj aż stwardnieje zeszlifuj nadmiar, potem kolejny raz aż do skutku. https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-dwuskladnikowy-klej-epoksydowy-zywica-13737056012
    1 punkt
  33. U mnie w jednych butach też sobie czasem trzeszczy. To podeszwa trze o element pedała spd. Nie wiem czy idzie to ogarnąć. Możesz próbować z podkladka pod blok, co powinno go nieco wysunąć z buta lub zwiększeniem siły sprężyny w pedale żeby mocniej trzymało but. Ja psikne czasem smarem na but i olewam
    1 punkt
  34. Zaobserwowałem podobne zjawisko przy sztywnych, karbonowych podeszwach. Po iluś tam tysiącach kilometrów, podeszwa zaczęła skrzypieć. żadnych pęknięć nie było widać, ale trzeszczało przy każdym mocniejszym depnięciu. Pewnie cos tam się poddało i po prostu zaczęło pękać. Zużycie materiału...
    1 punkt
  35. Z mojego doświadczenia - bloki w zatrzaskach skrzypią rzadko lub wcale, a smarowanie zwykle nic nie daje, chyba że trze blok o platformę z powodu zużycia jakiegoś elementu, a wtedy należałoby zaingerować w platformę pilikiem. Częściej skrzypi podeszwa opierająca się o platformy pedałów, o ile nie są to ubijaki bez platform, a z tym sobie radzę za pomocą starych dętek, po prostu odcinam kawałek i zakładam na platformy, przy okazji zmniejsza to wycieranie platform i podeszew. Ale istnieje jeszcze jedno źródło, otóż metalowe gniazda bloków w butach mogą zacząć ocierać o metalowy mechanizm zatrzaskowy w pedałach, jeżeli ten mechanizm znajduje się tuż nad niewykorzystywanymi otworami w gniazdach (czyli trze o te niewykorzystane gniazda generując irytujące skrzypienie) - wszystko zależy od grubości podeszwy i jej zużycia w miejscu kontaktu podeszwy z mechanizmem zatrzaskowym pedału. Z takim problemem radziłem sobie za pomocą podkładek wkładanych między gniazdo bloków i podeszwę, tak by gniazdo poszło nieco bardziej do góry wgłąb buta, wystarczy coś o grubości milimetra, nawet wycięte nożyczkami z jakiegoś plastiku.
    1 punkt
  36. Ciekawe wyniki należy zwrócić uwagę, że większość startujących miało licencje UCI 👍 Każde zawody czy to szosa czy MTB a zwłaszcza takie czasówki gdzie nie ma możliwości wożenia się w grupie weryfikują rzeczywiste możliwości zawodnika. Pozostałe nawet te ze Stravy ( wystarczy słabiutki wiatr 10/15 km/h)w plecy należy traktować z dużą ostrożnością.
    1 punkt
  37. Co oznacza skrót GRX? Geriatric Road Xtension.
    1 punkt
  38. Nie chcesz zrozumieć, prawdopodobnie importer aluminium Jasne jak słońce, uderzenie -> ugięcie [czas] -> powrót. lub w przypadku aluminium, uderzenie -> łożysko znowu dostało, kolarz pomyślał o nowym chamois, sztyca zdała sobie sprawę, że jest za sztywna, mostek powiedział kierownicy, że gdyby miała spłaszczony profil koło mostka nadgarstki kolarza miałyby się lepiej. btw. od czasu do czasu nie chce mi się cofać karetka w tutejszych polach tekstowych, strasznie dziwne.
    1 punkt
  39. jest bardzo obcisły. Drugie z kolei pod tym względem są GTS. Najmniejszą kompresję mają GT. Najlepiej więc mierzyć przed zakupem. Albo w przypadku serii GTS i RS brać rozmiar większe jeżeli zakup jest bez mierzenia. Przy czym RS jest naprawdę uszyty pod kątem krótkich, sportowych jazd. Jeżdżę w GTS drugi sezon letni i nie zauważyłem żeby w tym czasie wkładka się ubiła. Ja z kolei mam nadzieję że już tak zostanie na dłużej i jednak się nie ubije przynajmniej przez jakiś czas.
    1 punkt
  40. Bo w końcu właściwy czas we właściwym miejscu: Okolice Piaśnicy, +/- zielony szlak (pewny nie jestem, bo co i raz go gubiłem), ostatni weekend sierpnia.
    1 punkt
  41. Z taką prędkością po DDR jeździsz, bandyto? To jest dopiero stwarzanie zagrożenia! A ci szybsi jadą po prostu po nawierzchni do tego przeznaczonej, czyli po szosie, jak Pan Bóg przykazał.
    1 punkt
  42. Bo Triglav (schronisko) @Semtex tak, 25% podjazdy na początku podjechaliśmy ale łatwo nie było (mamy przełożenia 26x42). Te całe10km podjechałem w 90% a ta dziewczyna na czerwonym specu podjechała wszystko 🙃 ale ona ma jakieś predyspozycje do jazdy po górach - nie męczy się 🤣. No i ten upał zabijał. Dopiero jak z powrotem zjeżdżaliśmy zdaliśmy sobie sprawę jak miejscami było stromo - miałem problemy z dohamowaniem przed niektórymi zakrętami 😀
    1 punkt
  43. Pierwszy zwiastun następcy bluebirda i blackbirda. W skrócie jedna rama mullet, w zależności od zastosowanego dampera i łącznika staje się modelem trail lub enduro. https://magazynbike.pl/2023/09/12/dartmoor-rockbird/
    1 punkt
  44. Tak żeby nie było że narzekam tylko na Ridley'a czy tam polskiego dystrybutora. Bardzo dziękuję za super podejście do klienta Panu Szymonowi dzięki czemu stałem się szczęśliwym posiadaczem takiej maszynki do jazdy. Dziś zaliczone pierwsze 60 kilka km, 600m+ up level i same pozytywy ! Niezdecydowanym napiszę że należy mniej czytać a więcej jeździć. Pogodo trwaj.....
    1 punkt
  45. Tył nie przypomina zapomnianego standardu np z GFishera , ale nie znam się. Moim zdaniem to dziurki na błotnik i bagażnik. Zamontowanie hamulca wymaga inwencji nietypowej… to na pewno. Tutaj zbliżenia Garego Fishera, podobnie, ale inaczej : Adaptery Fishery
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...