Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      7 660


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      11 148


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 759


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 023


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo szuterki są fajne, jednak wystarczy skręcić w bok żeby znaleźć się w innej bajce Pozdrow'er😘
    13 punktów
  2. Bo czasami do skrętu w bok trzeba dojechać 😉
    10 punktów
  3. 10 punktów
  4. Bo ja rozumiem, że jak jest zamek, to muszą być duchy, ale że konia?? Zauważyłem go dopiero podczas przeglądania zdjęć...
    9 punktów
  5. Od kupiłem bo mam ale może się komuś przyda w lidlu wyprzedaż
    3 punkty
  6. Stery bo w cenie Cane Creek to moszna ramę kupić lub rower 😉 Pozdrow'er😘
    3 punkty
  7. Bo jak wieś, to kościół być musi.
    3 punkty
  8. @insaix3 Pół życia stracisz boksując się z niekompetentnymi serwisantami w Decathlon a niestety nie zmienisz ich kompetencji. Twój czas i zdrowie psychiczne są więcej warte (tak myślę). Lepiej poświęć ten czas, żeby samemu nauczyć się serwisowania roweru. To naprawdę nie jest trudne. Bycie rowerowym samcem alfa na osiedlu, co to potrafi i kółeczka boczne dokręcić, i dętkę wymienić, i wyregulować przerzutkę naprawdę imponuje mamusiom z osiedla, zwłaszcza tym ładniejszym, bo wysportowanym. Można też wspomóc lokalnych serwisantów, ale tu trzeba najpierw znaleźć jednego dobrego, zakumplować się, pamiętać o jego imieninach itd. Wtedy też będziesz szczęśliwym rowerzystą, bo znasz gościa co każdy problem ogarnie.
    2 punkty
  9. ...o to musisz zapytać specjalistów od modyfikowanego Convoy'a. Oni wyznają wiarę w moc lumena 🤣
    2 punkty
  10. Olbrzymy startowaliśmy z Przesieki i mam mieszane uczucia - trochę kamiennych wyzwań, więc niektórych może to odrzucić, ale sporo łagodnej ścieżki (więc niektórych może to odrzucić) i słabe oznakowanie - więc wymagana czujność ważki. Ale ogólnie pięknie. Chata Górzystów - pycha - byle odpowiedni dojazd wybrać bo może być albo trudno albo nudno
    2 punkty
  11. @Dokumosa niestety fakt. Dałem się złapać na hype. @chrismel@Eathan tu akurat mały sklep Pohl Handels, ale to nieistotne bo chodzi o następujący proceder: mniejsze, nie-sieciowe sklepy w DE czasem wrzucają różne outletowe produkty na ebay.de. Kupiłem tak sporo ubrań, ale trzeba się uzbroić w cierpliwość i regularnie przeglądać oferty.
    2 punkty
  12. Posty audio-wizualne mi się podobają Przedwojenne, polskie cargo komuś?
    2 punkty
  13. Hej maleńka, chcesz zobaczyć jak mi się ugina? A nie... Cofam...
    1 punkt
  14. Lepiej tak, aby mieć pewność, że dolne golenie i sprężyna są prawidłowo nasmarowane.
    1 punkt
  15. Pike: - Wymiana oleju w dolnych goleniach co 50 godz. jazdy; - Pełny serwis co 200 godz. jazdy. Można go zrobić samemu bez utraty gwarancji. - Na stronie producenta jest instrukcja serwisowa; Bimber: - Brak serwisu dolnych goleni; - Pełny serwis co 125 godz. jazdy; - Serwis trzeba wykonaĆ a w autoryzowanym punkcie (koszt ok. 800 zł); Pike jest zdecydowanie tańszy w eksploatacji.
    1 punkt
  16. W każdym serwisie jest lider i gdybyś jednak tam ponownie się udał to tylko z nim rozmawiaj. Serwis Decathlon na gwarancji nigdy nie rozbiera łożysk suportu. Wymieniają na nowy.
    1 punkt
  17. Rower odebrany.. Oczywiście nie obyło się bez ekscesów do których się już uśmiecham.. bo szkoda nerwów. Pierwsza sprawa wiadomość email o rowerze, a w niej ''rower do odbioru'' oczywiście model zupełnie inny niż ja zaprowadzałem, do tego błędów to ze trzy naliczyłem, ale to już taaaam luzik.. Odbieram maszynę, wychodzę ze sklepu pierwsze 200 metrów, zmieniam sobie biegi i cyk na drugim od dołu biegu łańcuch aż haczy, robiąc pedałami do tyłu normalnie haczy i podryguje jakby miał spaść albo się zerwać zaraz, jak jadę to tego nie czuć aż tak. Z tego co mi się wydaje na mój amatorski rozum to pewnie albo przerzutki nie wyregulowali bo raczej kaseta krzywa być nie może. Hamulce jak były niewyregulowane tak są nadal hehe. Ogólnie sprawa wygląda w taki sposób, że wymienili całe koło bo ''coś tam było'' + suport został całkowicie rozebrany, wyczyszczony i złożony ponownie. Po rozmowie z serwisem dostałem informację, że aż trzech pracowników jeździło rowerem po naprawie i wszystko jest na 101% wyregulowane itp. ale jak dzieje się tak z przerzutką to mogę podjechać i oni to zrobią (piąty raz w ciągu 7 dni mam tam jechać ) Już go nie zaprowadzam tam bo nie mam ochoty nawet na nich zerkać, oddam we wtorek do niezależnego serwisu, zapłacę 150zł za regulację i rower powinien być okej. Pozycja na rowerze jest mega przyjemna po wzięciu rozmiaru M i podniesieniu lekko siodełka, że kolano jest lekko zgięte na wyprostowanej nodze. Filmik z tego jak chodzi łańcuch -> https://streamable.com/m7die3 Pan coś tam tłumaczył, że wziąć imbus i dokręcić którąś z śrub ale jednej kategorycznie, tej od haka nie mam ruszać więc nie ruszam samemu, poczekam do wtorku, a na razie jeździć będę tak. Na początku myślałem, że to te pół biegi shimano może nie wskoczył czy coś, ale kilkukrotnie to robiłem i niestety nadal tak jest.
    1 punkt
  18. To schronisko jest prawie pod samą granicą, więc zewsząd daleko. Najlepszy dostęp rowerami to chyba z Rozdroża Izerskiego lub ze Świeradowa szlakami ER-2, 10, 13 w zależności od tego co chce się zobaczyć lub ile kilometrów ukręcić.
    1 punkt
  19. 1 punkt
  20. Nie znam się na dj, ale: sądząc po parametrach jesteś nieletni, więc od bimbru trzymaj się z daleka:P Na serio: kup tańszy, także w serwisie - podpytaj w lokalnym serwisie ile będzie Cię kosztowało serwisowanie RS a ile Marcoka. Jakościowo pewnie nie ma między nimi znacznej różnicy.
    1 punkt
  21. Spróbuj pogadać z tym gościem. Dla mnie wydrukował kilka rzeczy. https://m.olx.pl/d/oferta/token-do-zmiany-skoku-suntour-aion-raidon-auron-durolux-CID767-IDUKJ0X.html?reason=observed_ad
    1 punkt
  22. Kwestia konkretnego modelu. Inna sprawa, że calowe rozmiary są mało dokładne i w zasadzie wskazują klasę czy rodzaj koła/roweru. Np. niektóre opony/koła 27" są większe niż 28", obręcz ma 630mm. Szosowe 28x1,1" to mniej niż 27", turystyczne 28x1,5 to rozmiarowo praktycznie 27,5", 28x2,25" to dopiero pełnoprawne 29". Bywa że ten sam model opony jest opisywany jako 28" i 29", w zależności od szerokości. Np. Smart Sam do 1,75" ma w tabelce 28", od 2,1" opisane jako 29". Bieżnik trochę się zmienia (kiedyś przeskok był na oponie 1,75", która miała już konkretny "górski", a nie delikatny turystyczny) ale proporcje balona raczej nie.
    1 punkt
  23. Opis i mapa Singletrack Szklarska/Jakuszyce z dojazdami jest tutaj: https://jakuszyce.info.pl/single-track/ Ja na single ruszałem z dworca Szklarska Poręba Górna, natomiast na część karkonoską z różnych punktów w Szklarskiej w zależności w którą stronę jechałem i czy sam, czy z kimś. Generalnie tam i tak wjeżdża się na jeden główny szlak, z którego potem można ewentualnie gdzieś odbić. Niestety bywa tak, że szlak rowerowy nagle się urywa i trzeba zawrócić, bo zaczyna się Karkonoski Park Narodowy. W Izerach jest piękna polana w okolicach punktu obowiązkowego - Chatki Górzystów. Jest tam jeszcze kilka fajnych miejsc, w które warto podjechać. Tylko to spory kawałek od Szklarskiej i nie wiem czy w Waszym wypadku dojazd na kołach wchodzi w rachubę. Można podjechać autem do Świeradowa i tam startować Nową lub Starą Drogą Izerską. Nowa Droga Izerska to morderczy asfalt, jak przygrzeje, to nieźle daje w kość... W stronę Chatki jest dużo pod górę (pierwsze kilometry non stop podjazd), za to powrót z tendencją mocno spadkową, a na zjeździe do Świeradowa to trzeba uważać, żeby całych klocków nie zetrzeć. Tutaj miałem niezłą wycieczkę zaliczając jednego dnia większość wymienionych w dotychczasowych postach atrakcji: activity_9423356259.zip To mój GPX całych Olbrzymów, który zrobił furorę na FB. olbrzymy_calosc.gpx A tutaj ślad singli w Szklarskiej, z tego co pamiętam pobrany z jakiejś strony, ale sprawdzony i dobry skoro mam go na Garminie. singletrack_szklarska.gpx Pomiędzy Karpaczem i Szklarską, w okolicach Olbrzymów, są ruiny zamku Chojnik. Ponoć warto zajrzeć, chociaż osobiście nigdy nie miałem ani czasu, ani ochoty, żeby tam podjeżdżać. Jak chcesz się sprawdzić, możesz wieczorem lub wcześnie rano (gdy nie ma ludzi) podjechać pod Wodospad Kamieńczyka i zjechać w dół. Tylko jakby na SORze pytali, to nie ja Cię podpuszczałem... 😜
    1 punkt
  24. Styl owszem ale i makaroniarska kaszana (nie jakość)
    1 punkt
  25. Sztyce regulowane tranz x w decathlon za 349 zł: https://www.decathlon.pl/p/sztyca-podsiodlowa-rockrider-31-6-mm-skok-120-150-170-mm-sterowana-z-kierownicy/_/R-p-203267?mc=8599975 https://www.decathlon.pl/p/sztyca-podsiodlowa-teleskopowa-30-9-mm-400-mm-skok-120-150-170-mm/_/R-p-336557?mc=8668645
    1 punkt
  26. Nie dam ręki uciąć. W każdym razie w przypadku recona golenie dolne to część niewymienna. Górne z kolei tylko w reconie gold mają swój part number. Nie można speawdzić systemowo czy dolne golenie býły te same w silver i gold. Pomiędzy silver i gold różne są też wnętezności.
    1 punkt
  27. Nie będę ukrywał, że masa ludzi ma problemy i to duże problemy z kondycją. Ale jak sądzisz, że dali by radę to samo na 12 kg i to HT to ja się z tym nie zgadzam. Nie można definiować roweru i jego zastosowania przez słabe ogniwa, które mają problem z najprostszymi podjazdami. Niech sobie kupią elektryka i po kłopocie. Z takim podejściem nie ma co w takim razie robić podjazdówek na singlach albo w ogóle tego typu tras bo zawsze znajdą się jojczki, którym będzie za ciężko. Z innej strony jak ktoś kupuje fulla i nie ważne czy z dużym czy średnim skokiem to zmienia się nieco styl jazdy, sama jazda i co by nie pisać trochę z buta trzeba gdzieniegdzie pocisnąć.
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. Obecnie jesteśmy na Suwalszczyźnie z rowerami praktycznie enduro (Canyony Spectral) i jeździmy po szutrówkach i ścieżkach. Alternatywą były nasze rowery miejskie - to by się nie sprawdziło. Dać się da, Maxxisy Assagai/DHR fajnie działają na płaskich zakrętach, widzieliśmy jak ludzie na trekkingach walczyli na piaszczystych zjazdach, ale to jednak over-kill. Tak sobie po drodze rozmawiamy, że może nie gravele, ale lekkie XC (HT ale i też FS) na szybkich gumach byłyby bardziej na miejscu. Rzecz w tym, że w ogóle nie przeszkadza mi mój rower na łatwej trasie, a zdecydowanie pomaga na trudnej.
    1 punkt
  30. Takie kombinacje tj. amor pod koło 29 do roweru 27.5, to chyba tylko jak chce się przejść na sztywny widelec.
    1 punkt
  31. To jest nieprawda. Da się i geometria dobrana do osoby bardzo dużo zmienia. Choćby to jak naciskasz na pedały. Geometria to rozkład sił. Więc jak najbardziej dużo wnosi. Bzdura. Jak jedziesz w góry to ten skok to płynność jazdy. I na zjazdach ale i na podjazdach. To też lekkość podjazdu i to jak wybiera to przeszkody. Inwestujesz w zawieszenie i przede wszystkim hamulce. No i niektóre zmieniarki Shimano w zasadzie w górach można wywalić na start. Jak by co sprzedaje swojego marina hawk hill 🤣🤣🤣 Może iść z magurami. Dzielnie mi na szlakach służy ale czas na zmiany bo mi trochę na stare lata szajba odbija i właśnie idę w kierunku większej wagi i skoku. Z tym że to z myślą o zjazdach bardziej. Z tym dokładaniem tysiąca to uważaj. Zatrzymasz się i tak nie dość daleko. Więc albo kup coś taniej sensownie z założeniem że inwestujesz (kupujesz geometrię i ewentualnie zawieszenie) albo dołóż drugie tyle i jeszcze 1,5k na hamulce. I za trzy lata może nie będziesz szukał roweru. Albo kup mojego marina 🤣 (taki pół żart ale tylko pół) i za trzy lata albo go będziesz kochał albo poczujesz że chcesz więcej... W każdym razie nie ograniczają skoku w góry. Nie słuchaj takich rad bo są wyssane z palca. Większy skok to większe bezpieczeństwo więcej błędów wybaczy trudniejszy teren przejedziesz i mniej umordujesz ręce. Ja wiem że da się na sztywniaku bo te przeszło 20lat temu to robiłem (nie wiem jak). Ale pytanie po co? Chcesz wchodzić na wyższy poziom skila w pokonywaniu szlaku czy się cieszyć jazdą? I taka uwaga... Jak nie znasz "przyjaznych" szlaków i nie jeździsz tylko takich a szukasz adresu wycieczki na zasadzie mnie tam jeszcze nie było.... to często trafiasz na takie uje.... że niejedna czarna a większość czerwonych tras enduro może się po prostu schować. Więc im lepszy amor i hamulec tym więcej frajdy będziesz miał. Może rozważ wypożyczenie roweru? Trochę budżet nasz mały na fajną zabawkę nawet takiego jak mój nowego musisz liczyć 10k (imo nic poniżej nie bardzo ma sens) a i tak hamulce musiał byś wymienić na dzień dobry żeby się cieszyć jazdą. Przy takiej intensywności jak piszesz ja bym nie zmieniał mojego 😬 a nie wiem czy bym kupował czy nie wypożyczał. No ale ja jestem w górach kilka razy w tygodniu jak mnie akurat praca nie zawali. (A czasem nawet wtedy mówię wszystkim spadać)
    1 punkt
  32. Też tak uważam. Do 2021 mój full ważył 11,5, następny 14,5 - i różnicę czułem głównie przy wkładaniu na bagażnik. Większe koła, lepszy zawias i fajnie się to toczyło.
    1 punkt
  33. Na dłuższą metę będzie bolało, aż się pojawią myśli o elektryku. Ale teraz jest taki trend, że wszystko jest cięższe. Zjazd ma Ci to wynagrodzić. I nie bierz mniejszego skoku, jak już to większy
    1 punkt
  34. Przecież urosła. Kosztowała 3600zł (nawet dzwoniłem do gościa) a teraz kosztuje 5200zł.
    1 punkt
  35. Wybór pod prostą rurę sterową jest jograniczony na forum były polecane Manitou jak poniżej: https://allegro.pl/oferta/amortyzator-przedni-manitou-markhor-27-5-100mm-9mm-13896927269 Ja kupiłem RS recon silver solo air bo potrzebowałem 120 mm skoku a takie były tylko RS i na razie jest ok. Jak się zdecydujesz na RS to bierz ten powietrzny.
    1 punkt
  36. Nie tylko na ebayu, te małe sklepy wykorzystują różne platformy - ja tak kupiłem buty na platformy O'Neal Sender Pro za 26 eur poprzez stronę Kaufland.de. To tak samo jak na naszym Empiku różni sprzedawcy się ogłaszają
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...