Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 24.06.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
Ja tam pociągu do pociągu nie mam, ale on ewidentnie na mnie leci, aż mu się oczy na mój widok świecą.12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
W punkt kolega napisał, kosztorys to podstawa! Rama i koła, kierownica jest. Ale każdy brakujący puzzel to kasa kasa kasa. Jeśli w piwnicy dużo części można składać prawie bezkosztowo, ale od podstaw: tanio nie jest przerzutka kabel pancerz jarzemko hamulec siodełko pedał korba kaseta chwyty widelec bieżnia łańcuch klamki manetki, brakujące klucze. Kosztorys na kartce dobra sprawa!2 punkty
-
Cieszymy się, że wpadłeś nam o tym oznajmić. Czy jakieś pytanie w związku z tym masz? Dodam, że potrzebujesz też znaków interpunkcyjnych.2 punkty
-
1 punkt
-
Najpierw na Kaszuby - potem z Białego Boru nad Odrę a potem po niemieckiej stronie do Świnoujścia. Trasa po linii 933 km a znając życie wyjdzie ponad 1000 km1 punkt
-
Do 2015 roku jeździłem w kasku typu orzeszek trek z 1998r, ale mój był czarny. To nie ja. Ale rama stalowa, pozycja toczna profesjonalna, opory powietrza niskie, mistrzostwo! ( całe sportowe życie przejechałem w tym Treku, choć nie upadłem na głowę na szczęście to chyba upadłem na głowę nie zmieniając go tyle lat, za to byłem powtarzalny i ludzie mnie poznawali, tzn kask poznawali… )1 punkt
-
Ja potrzebowałem krótszy uchwyt niż dodawany w komplecie do zwykłej wersji 530 i zakupiłem taki https://pl.aliexpress.com/item/1005001822982697.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef1c24kIxkAw&gatewayAdapt=glo2pol Polecam, super jakość i cena1 punkt
-
Jeśli ma być na tarczach to ja kół nie widzę 😉 flosky nie napalaj się, sprawdź cenę 😁 nie pamiętam dokładnie, ale ~400 zł. A odpowiedź na Twoje pytanie już jest sl-m7000, ale możesz dać cokolwiek choć dual realese w tym temacie to podstawa. Prawdę mówiąc mój projekt pokazuje, że się nie opłaci. Ja go robiłem w czasie kiedy nie było graveli w tych cenach i choć jestem super zadowolony z tego jak się jeździ, tak dzisiaj silex 400 byłby mój. Niemniej zabawa przednia, rower się wszystkim podoba i budzi uznanie i jest zbudowany pod konkretne wymagania. I tak, klamkomanetki grx600 już mam na oku (1100zł), do tego przerzutka Grx 400 i kierownica 😆, ale na razie mocno walczę żeby się utrzymać w przekonaniu, że to nie ma sensu 🙈🤣 to uzależnia. Z drugiej strony żony rower zyska(???) trochę na osprzęcie hihi. Jeśli chcesz sprawdzić baranka, to hamulce obręczowe, a wtedy masz szansę zmieścić się do 1000zł. Obejrzyj polecony kanał przeze mnie. Poszukaj filmik o budowie takiego roweru. Samo składanie takiego roweru jesteś w stanie ogarnąć z podstawowymi narzędziami. Młotek, punktak, klucz do rur i da radę - ja już bawię się rowerami z 10 lat, więc warsztat doposażony.1 punkt
-
Przy dzisiejszych cenach nie ma to większego sensu, bo taką Meride silex 400 można już kupić w cenie trochę ponad 4K zł. A zakup gravela na mechanicznych hamulcach (w uproszczeniu będzie na tańszym osprzęcie) to kwestia nie wiele większej kwoty niż 2k. A tutaj spokojnie przekroczysz 2k żeby była frajda, a niestety wzrasta wprost proporcjonalnie do wydanej kasy 😁 same hamulce mechaniczne to już nie mała kasa. Pewnie kupisz chińskie i będzie kupa. Do hydraulików nie mają podejścia. Widelec sztywny to min 200, koła, opony, korba. Można po taniości, pewnie nawet poniżej 1k. Obejrzyj na yt kanał wr - we ride. Są filmiki na chińskich częściach z budowy podobnego projektu. Co do ramy, nada się. Ja tam w sumie widzę jeden kłopot, bb drop bardzo mały. Sztyca będzie wysoko żeby efektywnie pedałować, a to spowoduje, że będzie ciężko złapać podłoże na postoju. Tutaj z pomocą może przyjść dropper (z Chin np. Zoom) o skoku 70-100 mm. Zamiast baranka można dać corner bar (z Chin w karbonie zniino czy jakoś tak) i wtedy zostajemy przy osprzęcie Mtb. Nie będzie jazdy na klamkach (tego najbardziej brakuje), ale wrażenia są mega pozytywne. Zbudowałem sobie taki rower na ramie Mtb (bulls copperhead 2), na kołach 27.5 x 2”, ale od początku miałem pomysł gdzie będę na nim jeździł. To zabawka do jazdy po lesie, z tym że w moich okolicach wiąże się to przy okazji z podjazdami więc dropper ma tu sens nie tylko z powodu niskiego obniżenia suportu. Mam go na hamulcach hydraulicznych (mt500) i napędzie 1x11 (38t x 9-42z) slx m7000 i uwielbiam ten rower, ale kosztował mnie ok 3k zł. Waga z pedałami 11.3kg na używanych częściach i ramie kupionej za 120zł. Z tym, że budowałem go bez kompromisów, a części kompletowane w ubiegłym roku (czyli nie było tak różowo z dostępnością i cenami jak obecnie). Foty jeszcze bez sztycy regulowanej, ale w zabawowym rowerze to chyba najlepszy mod jaki można zrobić 😉1 punkt
-
Nie, nie. W komplecie z Explore 2 jest uchwyt mocowany na kierę za pośrednictwem gumek. Nie chciałem mocować go w ten sposób, bo miałem plan na torby właśnie. Oryginalny uchwyt Garmina jest dwa razy droższy od Shanren, a różnią się właściwie tylko znakiem firmowym. Poza tym Shanren można zamocować na dwa sposoby: poniżej mostka (z prawej strony) i nad mostkiem (lewa strona).1 punkt
-
1 punkt
-
Czy baranek czy normalna kierownica - nie ma znaczenia, mieszam dwa rowery i nie powiem który jest lepszy. Na początek warto przeliczyć i znaleźć sztywny widelec o odpowiedniej wysokości( z uwzględnieniem sagu. Suport nie może zejść za nisko… Można zostawić to co jest, o ile amor nie jest zepsuty, założyć korbę 2x np 38x24 do tego tył 8 albo 9, hamulce BB7road i klamki Shimano takie pod uciąg szosowy- przełajowy [ Edyt: koła są tylko pod V ? To mini V brake i klamki jak wyżej, po taniości w razie ewentualnych przyszłych testów z barankiem klamkomanetkami szosowymi tylko mini V albo cantilever zadziałają dobrze ] I zrobić sobie poglądowo 1000 km po krzakach i asfaltach raz na gumach z bieżnikiem raz na prawie slikach - ocenić potrzeby… Taki 1000 km da odpowiedź na co mamy ochotę. Baranek to kierownica do walki z wiatrem, gorsza dla ludzi wysokich, i nie jest niezbędna do odczuwania frajdy, czasem założenie le-mondki do prostej kierownicy wystarczy. Złożenie zestawu super kół i karbonowego widelca może być bardziej zasadnym wydatkiem niż symulowanie optyczne rasowego grawela. Lekki rower łatwiej zbudować z prostą kierownicą, a będzie rączy jak jeleń. Zakładałem baranki do różnych rowerów, i troska innych że czasem to nie jest praktyczne , hmm zawsze najlepiej przekonać się samemu, ale w ramach MTB trzeba sięgać po krótkie mostki a z nimi jest inna dynamika. Masz set kierownica i kątowy mostek - możesz zastanowić się nad pozycją nie ubierając od razu tego Rometa w barana i klamkomanetki.1 punkt
-
napisałem, że na możliwie najtańszych częściach, czyli nie chce żeby mi ktoś podawał produkty z górnej półki tylko takie, które są wystarczająco dobre. Tak jak wspomniałem wcześniej, robię to frajdy i nauki. Jestem świadomy, że może nie wyjść to najlepiej ale mimo wszystko chce spróbować. Jeżeli nie wyjdzie to trudno.1 punkt
-
1 punkt
-
U nas się nie opłaca, rower miejsce zajmuje,jak więcej to przyczepę trzeba do autobusu,pobrudzić się można przy załadunku ...... W Badenii się opłaca, rower jedzie za darmo ......ale może zjem w lokalnej knajpie,nocleg wynajmę,pójdę do muzeum albo na festyn.....sam fakt pobytu turysty generuje jakiś przychód.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jeśli olej by się wylał to masz odpiwiedź czemu amortyzator nie osiąga skoku nominalnego. Lustro oleju ma być na poziomie dolnego oringu tłumika kompresji kiedy ten jest umieszczony na swoim docelowym miejscu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wydaje mi się, że problem leży po stronie tłumika. Wlałeś odpowiednią ilość oleju ? Tak, wszystkie elementy montujesz na shaft w kolejności jak na rysunku.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jest fajny film na kanale Janka Kilińskiego - zgadzam się z nim w pełni. Plastikowe pełne zbroje z długim rękawem to trochę overkill - utrudniają ruch, człowiek się gotuje. Kiliński poleca wygodne kolana (zależności od ryzyka - z plastikiem lub bez) i buzzer. Łokcie już fakultatywnie. Ja mam miękkie kolana foxa, koszulkę Evoq (sztywne plecy, miękki ochraniacz piersi i ramiona) oraz łokcie ale nie jestem hardcore’em jeśli chodzi o prędkości. Psychicznie brakuje mi pancernych gaci - miałem już poobijane biodra. Córka ma buzzer Foxa (jedyny realnie na kobietę, choć formalnie męski) z plecami D30 i plastikowym przodem - „przetestowała” go na górze Żar - biorąc pod uwagę jak wygląda jego powierzenia po teście i jakie były dziury w koszulce to spełnił zadanie na 100%. Drastycznie wygodniejszy niż wcześniejsza pełna zbroja tej firmy z pokryciem z plastiku. Kolana POC (super wygodne) i łokcie fox. Ja zawsze już jeżdzę w kolanach, a pełny sprzęt zakładam tylko na naturalne trasy w bikeparku, bo na flow to już mniej.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Sobek82 Tylko daj i daj, ale na miesięcznicę piwa to nie postawił. Izerski orzeł bielik Teżewe mi odjechało. Minizapylacz Czasem ktoś z góry próbuje podpowiedzieć cel rowerowania. Czekaj, ino ci sprawdzę czy dobrze dokręciłeś. Ja - ostrość na rower. Aparat - taaaa...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00