Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.04.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
2 punkty
-
Pirelli zaprezentowało niedawno opony szosowe model P Zero Race TLR SpeedCore. Test tutaj: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/pirelli-p-zero-race-tlr-28 Opon o niskich oporach toczenia jest trochę na rynku. Ale opon o niskich oporach toczenia i dobrych własnościach antyprzebiciowych już tak wiele nie ma. Te uzyskały maksymalną ilość punktów w teście bicyclerollingresistance i moim zdaniem słusznie. A teraz najciekawsze. Te opony mają się pojawić w tym roku w rozmiarze 40C. Czyli będzie możliwość założenia do gravela wściekle szybkich opon o przyzwoitym komforcie a dodatkowo dość odpornych na przebicie. Do tej pory jedyną taką oponą była Challenge Strada Bianca Pro HTLR 40. Jednak miała ona jedną wadę - niską przyczepność na mokrej nawierzchni. Pirelli ma ten parametr znacznie lepszy a zapowiada się że będzie od Challenge Strada Bianca nawet ciut szybsza. Pozostaje tylko zbierać pieniążki bo tanio nie będzie2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Najprościej mówiąc, rozpędzasz się ok 25km, i trzymasz lekko klamkę nie do końca, żeby był już opór ale jeszcze nie blokowało koła. Robisz tak z kilka razy (5-10). Z czasem siła hamowania powinna wzrastać. A na pewno nie genialne pomysły szwagra "złapie się auta rozpędzi mnie do 50km, zahamuje i dotarte".1 punkt
-
Czego się spodziewałeś, skoro bez dołożenia energii zwiększasz objętość układu o objętość węża? Ta "bezstratność" tyczy się tylko odkręcenia.1 punkt
-
1 punkt
-
Koła dotarły tydzień temu, wykonanie bardzo dobre. Zmieniając koła zważyłem fabryczne marina i nowe, same koła bez kasety i tarczy z taśmą (marin taśma pod dętkę, nowe taśma pod TL). Marin 2390g Nowe koła 1640g Różnica jest dramatycznie duża przy jeździe. Najlepsze, że różnica w wadze jest najbardziej odczuwalna właśnie w takiej jeździe jak moja żona jeździ czyli nie za szybko 25-30km/h ale za to dużo zmian prędkości i miasto. Trochę oszukałem jeszcze i zamiast fabrycznych WTB Riddler 45 wsadziłem GOODYEAR Connector Ultimate 40 i dętki o 1/3 lżejsze (nie wiedziałem, że robią 190g dętki) co jeszcze spotęgowało różnicę.1 punkt
-
Po czterech stronach dyskusji i kupnie badziewia uświadomiłeś sobie, że za 40 złotych nie da się kupić dobrej opony czy nadal będziesz próbował szukać złotego graala wydając na to więcej niż na sprawdzony komplet?1 punkt
-
Jest coś takiego na Locusa->Garmina jak Locus Out-Fit , Garmin In-Fit. Tam mozna ustawić przed transferem pliku do Garmina wyprzedzenie komunikatów o i przed zakrętem Tu na przykład powiadamia o zmianie kerunku 40m przed a wszystkie punkty sciezki cofa o 10m wczesniej (komunikat np "skrec tutaj" bedzie pare sekund wczesniej) Ja tworzę sobie trasy w zaleznosci od potrzeb w Basecampie, Mapy.cz, Locusie ,Brouterze czy Komoot. Nie mam najmniejszego problemu w transferze na Garmina 830,1030+, Fenixa 6, Forerunnera 955. Kopie trasy zawsze trzymam na Locusie. Jak sie czasem trzeba bardziej rozglądnąć po terenie no to tylko smartfon i Locus.1 punkt
-
Ja mam 2.1.3 i tam są opcje ustawienia procentowo i kilometry też na każdym stopniu rower Kross hexagon 1.0 silnik bafang w kole wyświetlacz dp e12 canbus Fajnie by było jeszcze zmienić rozmiar koła to przy ustawieniu z 29 na 26 dało by ze 3 km/h to już by było ok 25 km to delikatnie za mało.Ale niestety nie widzę w aplikacji ustawień koła1 punkt
-
Jakoś tak wyszło. Chciałem Deuter Super Bike 18 EXP, ewentualnie Trans Alpine 24 (chociaż ten trochę za duży na moje potrzeby) ale jak mi się porwał poprzedni i wszedłem w neta żeby kupić to ten mi się wyświetlił, spodobał mi się, budowa (ilość osobnych przegród/kieszeni) też mi odpowiadała więc zamówiłem żeby zobaczyć. Cena też bardzo korzystna więc jeśli nawet za rok czy dwa się rozwali to nie będzie szkoda1 punkt
-
1 punkt
-
Odpowietrz je zgodnie z instrukcją, porządnie i musi być dobrze. Ja dopiero jak sam wziąłem się za hamulce to jestem w pełni zadowolony, wcześniej niby fachowcy a jakoś słabo im szło, mimo że shimano są banalnie proste w odpowietrzaniu. W moim przypadku M6100.1 punkt
-
https://www.instagram.com/reel/Cpku-3ZAUfQ/?igshid=MDJmNzVkMjY=1 punkt
-
Do takich zastosowań kupiłem latarkę Lumintop B01 i jestem zachwycony. Dobry rozkład światła, wymienne akumulatory 18650 lub 21700. Jedynie brak jej błyskania (ma stroboskop ale to nie to samo) jednak wg mnie nie jest to potrzebne, wkurzam się jak ktoś w dzień błyska po oczach i nawet wtedy oślepia. Na allegro można znaleźć używkę poniżej 200zł, polecam bo to naprawdę nieduży sprzęt a rewelacyjnie wykonany.1 punkt
-
Dzisiaj uroczyście i z bananem na twarzy wróciłem na rower po marcowym spotkaniu z asfaltem. Po miesiącu prostowania łokcia i kopania się z bólem, w końcu dałem radę Łokieć jak łokieć, nie pozwalał o sobie zapomnieć, ale... "tył" odzwyczaił się od jazdy. Tak czy siak, fajowo było. Pogoda git, wiosna powoli się przemaga i takie lajtowe rehabilitacyjne 32kmy wpadły.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zwróć uwagę jak jest czysty asfalt... regularnie sprzątają "taką" fajną maszyną ze szczotką i to są jej ślady. Choć nie zawsze tak było... zaczęli sprzątać jak "przeczołgali" Zieleń Miejską we wszystkich możliwych gazetach i forach internetowych a zawstydził ich starszy Pan który z własnej woli zaczął sprzątać liście z drogi... Tak wyglądał droga w zeszłym roku...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
swego czasu zastanawiałem się podobnie jak Ty nad konwersją na dojazdy do pracy i doszedłem do tego samego co sugeruje @Kettler. Za pieniądze, które przeznaczysz na konwersję można mieć spoko podstawowy rower ze sklepu. Po drugie pojawiają się problemy prawne, przez które zrezygnowałem. Ale gdybyś chciał jednać motać to prawne uwagi: motor 250w wg. przepisów to maks, rower nie może mieć wspomagania jeśli nie pedałujesz (czyli potrzebny jest specjalny czujnik, najczęściej dostepny w zestawach do konwersji), wspomaganie powinno stopniowo maleć i wyłączać się całkowicie przy 25km/h. Nie chcesz wbić się komuś w zderzak jego porsche bo nawet jakbyś miał ubezpieczenie OC to jak ktoś (policja?) sprawdzi twój rower, który nie spełnia wymogów to poniesiesz sam wszelkie koszty. O zrobieniu komuś krzywdy w wypadku nawet nie wspominam. Ze względów prawnych wybrałbym zdecydowanie rower ze sklepu, który jest legalny i spełnia wszystkie wymagania. Tym bardziej, ze jeździsz po mieście, a nie po lasach itd.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00