Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.11.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo przy drodze stało takie coś niebieskie, dobre do oparcia roweru.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo @CoolBreezeOne nie było źle Na Mazurach mnie bardziej wmordewindem sponiewierało2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo owoc nad ścieżką rowerową obserwuje przejeżdżających rowerzystów.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
E tam zazdrość. Z wiekiem może i mniejsze podjazdy się pokonuje, ale zawsze można wybierać takie żeby jechać na pełen palnik1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo w górach Jury nigdy nie jesteś sam O naszej wycieczce po Szlaku Jury, tej prawdziwej - w Szwajcarii: Szy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Piszecie o BB 52... mimo smaru wystarczyło wracać w górach godzinę w deszczu, odstawić rower na kilka dni, a łożysko w rdzy stoi i trzeba rozebrać penetrować odrdzewiaczem pół godziny , oscylować po milimetrze żeby z chrzęstem ruszyło... pod uszczelką kontaktową - blaszką nie ma wciśniętej już w łożysko uszczelki gumowej jak zwykłych maszynówkach i bieżnie nawet ze smarem dostają wodę... Czemu smar fabryczny nie chroni przed korozją? Wielki znak zapytania. W każdym razie miałem w miarę czysty smar i stojące łożysko, po penetracji wszystko zmieniło się na tęgi brąz. Myjka utradzwiękowa w nafcie, potem smarowanie, ponowny montaż na zimę ( lewa miska) na półkę zamówię może XT mt 800. żeby był pod ręką - rozbierał go ktoś ? to tylko wersja czarna bb52 czy może jest trochę lepszy? Accent Air odradzacie, w dość suchym rowerze mam Accenta Exe, i odpukać kręci się, Jest różnica między Air i Exe? Inne uszczelnienie? Czy rzeczywiście Token ma jakieś rdzoodporne łożyska?1 punkt
-
Czy warto przesiąść się z MTB na Crossa? To wszystko zależy od tego po jakim podłożu jeździmy. Jeśli jedziemy głównie w ciężki teren, piach...itp. To znacznie lepiej spisze się rower górski. Jeśli z kolei jeździmy głównie po gładkim asfalcie i zależy nam na jak największych prędkościach to najlepszym wyborem będzie szosa. Cross z kolei łączy obie te rzeczy. Przez co jest bardziej uniwersalny. Świetnie sprawdzi się i na asfalcie i w lekkim terenie (szuter, ścieżki leśne... Itd.) Oczywiście będzie odrobinę wolniejszy na szosie, i słabo poradzi sobie w ciężkim terenie, ale jest to bardzo fajny kompromis. Jadąc w bezwietrzną pogodę na trasę ok 150 km da się crossem zrobić średnią ok 40 km/h i nie umęczyć się tak jak na MTB. Co różni Crossa od MTB? Czytam tu, że wystarczy zmienić opony. No nie do końca. Oprócz opon różnią się też napędem w Crossie największa tarcza przy korbie ma przeważnie 48 zębów. Do tego krótszy skok amortyzatora. Przez długi czas jeździłem na MTB. Ale w końcu przesiadłem się na Crossa i ja nie żałuję. Co do gravela to dla mnie jest to nieporozumienie. Szybka jazda na nim po stromych wąskich leśnych ścieżkach przypomina bardziej próbę samobójczą niż dobrą zabawę.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00