Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.08.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Na usprawiedliwienie - od roku mam remonty w bloku, w soboty zaczynają ryć od 8 rano. Jak miałem tego słuchać, wolałem wyjechać w deszcz. Poza tym zjadłem opakowanie 300 gramów krówek i musiałem czymś złagodzić poczucie winy 😅4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@kazafaza, rowerek dla laleczki Chuky będzie2 punkty
-
2 punkty
-
Może sztywny widelec jeszcze da radę na szutrach czy asfalcie na wsi, ale w większym mieście to tragiczne rozwiązanie. Jakieś 2 lata temu w swoim crossowym evado NCXa 63mm zamieniłem na sztywniaka mosso. Fajnie się wnosiło go do piwnicy, był bardzo "PRO", ale po miesiącu musiałem się przeprosić z NCXem, który mimo prostej konstrukcji bardzo dużo odciążał nadgarstki.2 punkty
-
Prawdziwa gratka dla fanów. Kolega był pierwszy, spał z nią raz, ja może z pięć razy ale to nie moja bajka.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo czasem trzeba odpocząć a to miejsce pozwala na oczyszczenie glowy.2 punkty
-
Bo oddział już zamknięty jest...znaczy się skończył...znaczy koniec Oddziału Pierwszy KOM w życiu 🤩2 punkty
-
2 punkty
-
Mnie już nosi, żeby jutro zrobić setkę...1 punkt
-
@_Piotrek nie wiem czy tam byś chciał latać 🤣 to znaczy lądowanie kłopotliwe bo to wszystko na pierwszym zdjeciu absolutnie luźne i ruszone się toczy. Tego bardzo nie widać ale tam masz miejscami pewnie ponad 20% a to po lewej nie wiem czy by dalo przyczepność bo to też mocny sypki skos w stronę "drogi". Niestety i zdjęcia i filmiki potrafią mocno ułatwiać trasy🙃 Ale ja też lubię takie smaczki byle nie za dużo 🤣🤣🤣 i byle nie kończyło się ścianą chaszczy. A co do HT to kto co lubi ale to musi być świadome. Umówmy się że jednak HT to trochę więcej walki mniej marginesu błędu i mniej miejsca na bezstresowe szwenduro a więcej na podziwianie podłoża którym jedziemy.1 punkt
-
A ja wróciłem z lasu tuż przed tym jak się bardziej rozpadało, więc nie zdążyłem się za bardzo ubrudzić, a tylko trochę zmokłem - wyszedłbym nieco wcześniej, to dojechałbym suchy, a gdybym wyszedł później, to wróciłbym cały w leśnym piaskowo - ściółkowym syfie, więc wyszło w miarę OK Startowałem o 9 -tej, ok. 40 km w 1:38, zachowawczo, tylko po pożarówkach (noc przedrzemana na kilka razy)... PS to więźniarka z Cytadeli ?1 punkt
-
Tu nawet nie chodzi o dziury, tylko o wyboje. Dużo dróg to kocie łby lub trylinka zalane asfaltem i wtedy są tragiczne, nie zapominajmy z plackach z asfaltu na zimno. Jeszcze jak się doliczy krawężniki, skróty, chodniki, płyty Jumbo, parki i remonty to trochę się tego robi.1 punkt
-
@Tyfon79 trasy enduro są w tym co napisalem zaraz po uklejnie 🤣 a z Lubomira do Myślenic jedzie się albo nią albo przez Chełm. Jak pewnie wiesz Chełm to jedne z bardziej ambitnych tras w tym DH. I tylko czekam aż usłyszę że to proste trasy... Dla uprzedzenia Chełm należy do top 10 najstromszych stoków w polsce... a Lubomir to jak najbardziej pod enduro podpada. Oczywiście trzeba jeszcze zdefiniować enduro... bo ostatnio jakos tak mam wrazenie ze mylone to jest z DH. Tak wiem tam częściowo to zwykly szlak ale jest tam sporo opcji trudnych jak i na mordę w dół więc.. No... ten tego 🤣 A sztywniakow najwięcej to spotykam na Kudłaczach jak z swymi elektrykami piwko tankują. Na Lubomir mało kto wbija (proporcjonalnie i pomine ze tam sie da drogą) A Borek... cóż oczywiście że nie jest to hardcor. Jedna rynna z kamieniami i trochę smaczków po drodze. Ale gravelem bym nie chciał 🤣 Zacznij czytać co piszą inni. A nie wymyślaj co niby mieli na myśli. Pamiętaj też że trudność zależy od prędkości. I nie przekonuje mnie ze można wolniej, bo tak można i super że tak jest tylko nie jeśli wynika to z nieotrzebnych ograniczeń w sprzęcie. A co do 26 to powiem Ci zmczarnej całkiem sporo osób latało na starych 26... owszem fulle ale geo mocno nie dzisiejsza... Wiesz na takich też się jeździło i było. I zapewniam że przesiadka na ht nowoczesnego nie zmieni diametralnie sytuacji. Wcale te rowery nie były tak demonicznie trudne. Jedynie łatwiej było zaprzyjaźnić się z OTB ale zwinność zwrotność i skoczność były ok. Więc jak już wpadamy w ton "też się da" to po co zmieniać na jakieś 29 ininną geo? I jeszcze raz... amortyzacja jest bardzo pomocna na podjazdach. A na zjazdach pozwala na dużo więcej luzu. To jest diametralna różnica. A co do rąbanki to może skomentuje to tak... Cóż mogę powiedzieć... z zaplanowanej trasy zjechaliśmy bo podjazd byl stromybi błotny tak że ciężko by było prowadzić... droga szutrową skończyła się nagle i podchodziliśmy czymś co garmin uznał za przejezdne. Trochę racji miał pomijając że częściowo to strumień się na drodze rozgościł. Drogie zdjęcie to już zwykly szlak 😉 powiedział bym że przyjemnie się to zjeżdża. Ale jak to nie jest rąbanka...1 punkt
-
Marian dostał nową korbę, blat i suport. Zamiast fabrycznej korby i suportu FSA wpadła korba Shimano M8100 + blat Shimano M8100. Do tego suport Tokena.1 punkt
-
Pokręcone do pracy, po pracy na działkę, a wieczorkiem jeszcze z najmłodszym tak po małe zakupki o zmierzchu.1 punkt
-
Ja wybierałem sobie endura, dostalem takie info od endurastore: Humvee ma 2 malutkie kieszeni na dole nogawek, 2 z przodu, jeden z tyłu. Tył bez suwaka, na rzep.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Stiopat Myślę, że większość tu miała w swoim życiu jakieś Hexagony czy inne Ramblery z XCT i wiedzą jak to działa. Sam na takim zjeździłem spory kawałek Beskidów. Zgadzam się, że na pewno coś daje, głównie był to ból rąk. Trochę mniejszy niż ten od braku amora w ogóle, ale amor który działa robi zupełnie coś innego.1 punkt
-
@Stiopat Dlatego najrozsądniej kupić sztywny widelec. Nawet stalowy będzie lżejszy, niż "amortyzator" za 400 PLN. Rower z "amortyzatorem" to był największy błąd w zakupie roweru - nie posłuchałem kolegów z forum. Dopiero jak go rozebrałem i wziąłem do ręki to zobaczyłem, jaki to kloc. Jakie hamulce: V-brake, czy tarcze? Tu masz do kół 26", w wersji V-brake i tarcze: https://forcebike.pl/widelce/ Zyskujesz 2 kg wagi i spokój od serwisowania.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00