Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.01.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jak po forsowaniu rzeki tylko stopy Ci zmarzły to i tak miałeś szczęście3 punkty
-
Bo lubię jak radośnie moja kobiełka popyla ze mną po górach. Fot. z grudnia 2020.3 punkty
-
3 punkty
-
Ultramaraton to wyścig a nie wyprawa. Te 2-3 kg masy roweru robi ogromną różnicę na długim dystansie2 punkty
-
Kolorystyka, to kwestia gustu, aczkolwiek nie czulbym sie fajnie na tym powyzszym malowaniu Jak masz na mysli porownanie wagowe poprzedniej i obecnej szczekowej ramy, to nie mam pojecia jak wygladaja rzeczywiste cyferki. Te deklarowane przez producenta sa dosc ciekawe (rozmiar 55, rama malowana): poprzednia rim brake: rama 780g, widelec 340g obecna disc brake: 750g i 370g. Czyli wychodzi na to samo, tu duzy plus (jak oczywiscie jest to realne) za utrzymanie wagi. Poprzednia Specialissima byla prosta konstrukcja w swojej formie i to bylo czyms odrozniajacym ja od innych ram. Teraz to wygalda raczej na rame z "tej samej fabryki" co wiele innych popularnych brandow. Pewna kategoria rowerow, gdyby sciagnac malowanie i naklejki, to trzeba by sie troche zastanowic nad pochodzeniem tego na co sie patrzy.2 punkty
-
....po kilku próbach kupowania rowerów, na rożnym osprzęcie: author horizon, stare colnago na campagniolo czy coratec x-vert przerobiony na turystyka, pokochałem stal, szybkie rowery na dużych kołach w terenie oraz wyprawy z namiotem nigdzie. Pojawienie się graveli było nazwaniem roweru na którym jeździłem po własnych modach. Natomiast zawsze to był rower używany i wydłubanym z druciarstwem na poziomie hard. Co dało mi wiedzę i praktykę w składaniu i naprawianiu rowerów, zwyczajnie to lubię i odmóżdża mnie po korpo pracy. I tak dotarłem do momentu w którym stwierdziłem że kupię sobie nowy rower. Szukałem w authorach, szukałem u kony, w genesisie i trafiłem na rowery rondo - odwaliło mi ze muszę taki mieć, w zasadzie Bog(d)an spełniał moje prawie wszystkie oczekiwania i kolor i stal i geometria, przejechałem się na boganie i przepadłem jedyna rzecz jaka mi nie pasowała to osprzęt. Wiec kupiłem rame i małymi krokami składam ja na grx 800. w ramie już siedzi: korba: 810 42T, 170 mm Przerzutka tył: 812 Klamki i heble 810 kiera: ritchey wsc ergo max stery: ritchey plany: siodlo: spec power piasty: hope rs4 Obrecze: carbon z chin, pedle: ht kaseta xt 11-42 lub 46 bo ponoć wchodzi opony nie wiem: g-one, maxy lub continetale nowe tery Aktualnie studiuje linki do przerzutek i wyższość jagwire elit nad Shimano OT-RS900 wiec jeśli macie jakieś pomocne linki lub wiedzę proszę dzielcie się... przeszukałem forum i nie ma żadnych konkretnych informacji na temat linek, jest fajny artykuł na boardbiku o linkach ale trzeba kupić roczna prenumeratę za 2 paczki ... tak wiec witam jeszcze raz oto krótki foto reportaż jak to było1 punkt
-
Znaleziony w wiecznej zmarzlinie na Syberii pojazd łowców mamutów?!1 punkt
-
@ostry2407 ale,@tomala72 miałby używanie w tym temacie1 punkt
-
1 punkt
-
Hmmm ... no to ja mam zupełnie inne obserwacje. Tydzień to nawet dobrze wpływa, dwa to już dużo ale jeszcze obleci. 6 tygodni to już olbrzymi spadek wytrenowania. Ja po 6 tygodniach przerwy spowodowanej jakąś infekcją: moc 25% w dół, szybkość 10% w dół, VO2Max 10% w dół, wytrzymałość szkoda gadać - półtorej godziny z IF 0,85 i ledwo żyłem. Po 2 miesiącach moc wciąż z 10% mniejsza (może to też wpływ sezonowości). Tak czy inaczej jak patrzę na swoje jazdy z sierpnia to myślę, że to chyba kto inny jechał Po trzech treningach to będzie dopiero spory dołek - wytrenowanie wciąż niskie a zmęczenie narośnie. W sumie to nie ma czego żałować, organizm musi wypocząć przed cyklem treningowym, teraz dobry czas by zaczynać szykować wytrenowanie na wiosnę i lato1 punkt
-
1 punkt
-
Hej Dziękuję Wszystkim za pomoc, po wielu perturbacjach z dostępnością, (teraz rowery z 2020 znikają w szybkim tempie), a dla mnie też był ważny serwis, wybrałem sklep od razu z punktem serwisowym, ostatecznie kupiłem rower: https://rower.com.pl/haibike-xduro-nduro-2-0-2080594 Za dobrą cenę 14 tyś, jestem po pierwszej jeździe rower radzi sobie bardzo dobrze, wjazd na górkę 800 m na standardowym wspomaganiu bez włączania najmocniejszego trybu i to po śniegu, w dół hamulce dają radę pomimo mojej wagi 98 kilogramów. Tak, że jeszcze raz dzięki.1 punkt
-
Niedawno poskladalem swoją maszynę na ramie Octane One Kode. Nad linkami i pancerzami do przerzutek tez trochę sie zastanawiałem. Wziąłem Shimano Dura Ace, pancerz SIS SP41. Jest bardzo dobrze.1 punkt
-
Tylko nie zrób na odwrót i nie wrzuć peta do butelki. Na balkonie w bloku byłoby to dość...interesujące...1 punkt
-
Benzyna się nie zużywa. Zlewasz do PET-a po wodzie mineralnej, osad opada i masz kryształ. Potem łańcuchy do nowego PET-a, nalewasz czystą, osad ze starym PET-em wyrzucasz. Lejek za 3 złote i masz czysty balkon i łańcuch odrobinę mniej trwały..1 punkt
-
1 punkt
-
Fox też odwala kaszanę. Zdarzały się nawet grube wady projektowe niektórych modeli/roczników. Ale faktem jest, że mając dylemat czy brać np. SIDa ultimate czy FOXa Factor 34 pewnie wybrałbym tego drugiego. Nie mniej jednak RSy bywają b. mocno przeceniane na wyprzedażach/promocjach i zwykłe takiego dylematu nie mam1 punkt
-
Witam wszystkich forumowiczów, podobnie jak większość ostatnio zarejestrowanych przybyłem ze znanego forum na s Jeżdżę na przerobionym tribanku RC 1001 punkt
-
Czyli jeszcze się tak nie zestarzalem chyba rozmowa a raczej nieporozumienie jest o osobne uszczelki olejowe i osobne kurzowe jak na przykład do bombera , tak? mimo to, to baaardzo dziwne aby w nowym Sidzie ze sklepu nie było gąbek...jak tak dalej rs będzie olewał to trzeba będzie się przerzucić na foxy albo os razu na ohlinsy.1 punkt
-
Fajnym ale drogim bajerem jest MRP Ramp Control, daje on możliwość w trakcie jazdy nawet zmiany progresji amora ale taka zabawka to 650-700 złotych.1 punkt
-
Póki jest opcja wyboru celeste to wszystko jest w normie. Ale to malowanie Team Bike Exchange (czyli byłego Mitchelton-Scott) w ogóle mi się nie podoba. Tak jak pisałem wyżej, za dużo w nim Bora. Jakby korzystali z usług tego samego projektanta i przypadkiem do obydwu zespołów wysłał te same pliki. W sumie, skoro jest dostępna też na szczęki, to czy przypadkiem nie powinny wychodzić całkiem podobnie wagowo?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć i czołem! Pogadałem forumrowerowe.org już od dłuższego czasu, ale pewna "akcja" zachęciła mnie do dołączenia do grona użytkowników. Będę czerpał z waszej wiedzy i doświadczenia, a tam gdzie będę mógł sam się czymś podzielić, to chętnie się udzielę. Pozdrawiam!1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
