Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Muszą zostać koła 26".
  3. @szajbna Kangur, osobowy, 2010 r., benzyna 1,6 Czaiłem się na Trafika ale w moim budżecie tylko zmęczone blaszaki, sam bym bał kupić.
  4. Dzisiaj
  5. Podoba mi się jej malowanie, mniej podoba się geo a brak miejsca i budżetu w ogóle się nie podobuje. Dlatego jak złożysz ramset w jeżdżącą całość to poszczuj nas fotami
  6. W praktyce to chyba jednak Inoni przejął większość interesujących rzeczy z logiem Martom, który ma obecnie skromniejszą ofertę...
  7. Bo zanim ruszyliśmy upodlić się na beskidzkich (nie)szutrach, klimacik był przedni
  8. Ostatnio wspominał o tym gość z kanału "Punkt zaczepienia" (krytykując/wytykając niejakiemu PrawiePro nieznajomość przepisów w Szwecji właśnie). No i tam nie ma nakazu jazdy DDR... Odnośnie trzeźwego myślenia, to jest to sprawa dyskusyjna - jak wiadomo, mają tam formę częściowej prohibicji (alko nie kupimy o dowolnej porze, a mocniejszy jest zdaje się w wybranych sklepach), więc teoretycznie powinno być jak za komuny u nas (jednak inna kultura i większa odpowiedzialność widocznie to hamują).
  9. Możesz dodać własne POI na trasie. Ja ro robię w stravie.
  10. Cześć. Mam pytanie. Niedawno odkupiłam garmina 530 więc jestem świeżym użytkownikiem i jeszcze się siebie uczymy. Nigdy nie miałam wcześniej doczynienia z nawigacją rowerową. Czy istnieje możliwość ustawienia aby garmin pokazywał nazwę atrakcji do której się zbliżam albo chociaż jakkolwiek to komunikował? Trasy wyznaczam na komoocie i czasami bywa tak, że się nie zorientuję, że przejechałam obok punktu który miałam zaznaczony jako coś do zobaczenia
  11. Nie wiem czy w dobrym wątku (lata już nie pisałem na forum), ale w sklepie Rowerix pojawiły się framesety Fuji Touring pod tarcze. Zgarnąłem już 64 cm (hell yes), mniejsze rozmiary jeszcze dostępne.
  12. Każda opinia z bieżnikiem będzie kiepska na asfalcie. Popatrz w stronę vittoria mezcal lub barzo graphene 2.0
  13. @Tyfon79 racja nie napisałem dokładnie. Jeżdżą bez kasku po mieście i ściezkach rowerowych. Po leśnych singlach nikt nie jeździ, bo to skaly, kamienie i korzenie. A trzeba jechać co chwila pod górę. Nawet w bikeparku w niedziele byłem sam . Aż właściciel wyszedł mnie przywitać . Nawet nie wiedziałem ze są inne przepisy na DDR.
  14. a planujesz jeździć nim w przełajach i po wąskich, krętych singlach że sie tym przejmujesz?
  15. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  16. @spidelli a co to za Renia bo też jestem w klubie francuza 🤪
  17. Podjedź do jakiegoś rowerowego, poproś o większą obręcz i przymierz na miejscu👍
  18. Dobra, mamy to. Trzeba wyedytować pliczek totals.fit jakimś dedykowanym narzędziem. Mam już zainstalowane z app stora, w weekend postaram się z tym podziałać.
  19. Rower z napędem spalinowym zdaje sie nie spełnia warunków przepisowych roweru, więc nie może jeździć po ścieżkach rowerowych. Natomiast do jazdy po ulicy powinien mieć kwity jako motorower.
  20. Witam, posiadam taki rowerek https://miastorowerow.pl/rowery-gorskie/24916-rower-26-kands-energy-700-m-mtb-t-al-tx-steff-19-czarno-czerwony-mat-2018r-rowery-gorskie-2011219003353.html Chciałbym zmienić w nim koła i kupić nowe opony, czy jest możliwość że wejdą koła chociaż 27,5 z jakimiś oponami czy nie da się tutaj nic zmienić i muszą zostać koła 26??? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
  21. Taki jest plan, na co dzień Ibiza 80 KM i praktycznie jazda emerycka, na weekendy, urlopy - Renia
  22. Witam was i pytam jak to uruchomić pytam, bo tak ładuje modem przez usb ,ale z pilota nie da się uruchomić może bateria za słaba jak ją ewentualnie tam wymienić pytam was i liczę na pomoc w uruchomieniu. Jak na pilocie klikam to mruga tylko na czerwono jak coś , może wymiana baterii trza ?
  23. Jeżdżę Marinem Four Corners i Rometem Huragan 1 Romet nie jest kompatybilny z Tubeless Obręcze DP 16 są o szerokości 16 mm W Romecie wchodzą max opony 25 mm, podobno wedle producenta 28 mm nie dają gwarancji czy będą kompatybilne. Moja waga to 86-88 kg przy 180 cm, więc jak na taki rower jestem dosyć ciężki W marinie odpukać bardzo rzadko zdarzają mi się przebicia bo wybieram zazwyczaj opony z konkretną ochroną antyprzebiciową. Opona przednia nie zaliczyła flaka od około 2 lat aż dętka ze starości zaczęła puszcząc powietrze. Przez ten czas przejechałem kilka tysięcy km. Natomiast w Romecie przebicia są dosyć częste. Wiem że to taki typ roweru, poza tym ja staram się jeździć tak aby w miarę możliwości unikać zatłoczonych asfaltów. Tj jeżdżę po kostce, płytach chodnikowych, zdarzają się krótkie odcinki szutru, nie jest to typowa jazda ograniczona tylko do dróg z dobrym asfaltem. Nie zależy mi jakoś specjalnie na osiągach, ani wadze zestawu, czy opona będzie 200 gr lżejsza czy cięższa nie zrobi mi wielkiej różnicy, i tak najwięcej do zrzucenia z wagi jest z jeźdźca a nie roweru Pomyślałem o 2 sposobach ograniczenia wymiany dętki 1) wsadzić jakieś pancerne opony 25 mm np, Schwalbe Marathon Plus które są również w szerokości 25mm, 2) zainwestować w opony pełne np, Tannus które też są w rozmiarze 25 mm i podobno miałyby być kompatybilne z obręczami 16 mm Czy ktoś z was ma takie doświadczenie z jazdą na szosie z takimi oponami? Wiem że to zaprzeczenie szosy która powinna być szybka, ale mi konieczność zabawy z wymianą dętek na trasie 2 godziny jak uda się wyrwać z rzadka od dziecka psuje zabawę. Wolałbym żeby było wolniej, nawet mniej wygodnie, ale bez tak częstych awarii W serwisie Decathlona odradzali Tannusa że komfort jazdy na tym jest bardzo niski. Pozdrawiam Marcin. Cytuj
  24. Żeby coś naprawdę "ugrać" to trzeba trafić na osobę prywatną, która kupiła rower z którego a) nie jest - z różnych względów - zadowolona lub b) z powodów losowych musi z zrezygnować z jeżdżenia
  25. Postaraj się dowiedzieć a nie jest to trudne co jest największym problemem by kontynuować jazdę kiedy GOPR ma klienta bez rękawiczek. Co do połamań żyjesz chyba baaardzo dawnymi czasami. Gdzie widzisz połamańców na zawodach? Kolega miał kibel na szutrówce to mało ci jako dowód, że licho nie śpi. Czego jeszcze chcesz więcej? Sam fakt, że chcesz się wykłócać już jest fobią i tyle a jak słyszę wygodny kask, szosę, gravel i MTB to mi się z Was śmiać chce i to by było na tyle. Co do Szwecji to po pierwsze nie na singlach bo jeszcze ktoś pomyśli, że tam po lesie bez kasku latają w tym na BP a po drugie może warto porównać pewne kwestie. @JWO nie sądzisz, że to co widzisz w pewnych miejscach tam u nich to kwestia związana z nazwijmy to "spokojem jazdy" czyli taki trywialny temat gęstości zamieszkania i tak dalej. Przecież tam są inne przepisy dotyczące jazdy po DDR-ach jak u nas to czemu o tym nie piszesz? Te przepisy mają konkretną genezę i fakty, które się nie zmieniły. Widzisz tam gdzieś słupkozę, nawalone zaparkowanych hulajek ? Sądzisz, że oni w ogóle wiedzą po co my to montujemy Widzisz tam wariatów w samochodach bo mnie wczoraj przy setce koleś poganiał światłami w tunelu.
  26. Ale za to trzeba zapłacić. Mój pomys jest za free.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...