Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Sprawdziłem, przy XTM8100 i oponie 2.2 wózek wisi 12.5cm nad ziemią .
  3. W przypadku przerzutek 11 i 12s z serii M5/6/7/8100 wózek będzie jeszcze 5cm dłuższy.
  4. Każdy egzemplarz tensometru powinien być kalibrowany. Lepiej podejdź do jakiegoś warsztatu, który ma możliwość kalibracji (np. dandyshorse albo serwisbajka) i złap kilka punktów dla konkretnych szprych z jakimi będziesz działał.
  5. Drobnica, ostatnia w tym roku…🤞
  6. Dzisiaj
  7. Coś tam kręcił na rouvy tydzień temu
  8. Zbudowałem swojego gravela na chińskich komponentach i wyszedł mnie 4400zł. Rama karbon FLYXII, kierownica karbon, mostek i sztyca redshift, napęd elektroniczny ltwoo egr, pedały mzyrh, koła g1800 dt swiss z olx, opony mtb 52c Waga z torbami 10.8kg, ale mostek i sztyca sporo dodają. Czy składanie było trudne? Nie było, ale wiele częśći/kluczy mi brakowalo więc musiałem mocno improwizować co kosztowało mnóstwo czasu. Nie planuję już nigdy kupić roweru gotowca - ten jest dla mnie idealny pod każdym względem.
  9. Ivan, bo Marian na urlopie😆
  10. Korba z promki z DE, kierownica bez promki z PL
  11. Jak kto woli, ale jak dla mnie żaden zabudowany powerbank nie jest tak dobry i wygodny jak szybka podmianka ogniwa, które od razu daje moc bez strat na konwertowaniu napięcia i plączących się kabli. No i lampkizabudowane na stałe to powtórzę jednorazowe ELEKTROŚMIECIE, jak ogniwo padnie idzie to w piach. Dlatego zawsze mam zapasowy 21700 włożony do Powerbanka jak poniżej, mogę żonglować dwoma ogniwami dowoli. Mogę podbić telefon nawet tym z lamki jak potrzeba, zawsze to mam przy sobie w torebce z narzędziami, nie ma lepszego rozwiązania moim zdaniem. Mnie brakuje jednego, nie ma mocnych lampek na tył na takie ogniwo, no więc 2 aku AAA zawsze w zapasie też są 😉 Ledlenser Flex5 Zewnętrzna ładowarka powerbank USB-C, wyjmowany wymienny akumulator litowy typu 21700, krótki czas ładowania, wytrzymała obudowa, IP65, wskaźnik ładowania i pojemności : Amazon.pl: Elektronika
  12. https://www.onet.pl/informacje/miejski-reporter/dwaj-dostawcy-na-elektrycznych-rowerach-zderzyli-sie-czolowo-jeden-w-stanie-ciezkim/t9f0wk7,0666d3f1
  13. Dziś doszła korba zamawiana w poniedziałek. Zapakowane bardzo dobrze.
  14. @wr81 jaki kurier dostarczył??
  15. Kalifornia zrobiona. Na tym etapie po pół roku nie śmigania jestem żałosny jak posty kolegi M . Ledwo 1,64 waciany na kilosa mnie wyszło . Ale biorę się za siebie .😁 A nawiasem pytając ..... kolega @spidelli tak na serio się na nas pogniewał ? 😉 Czy może chomik kopyta wyciągnął ?
  16. Gdyby ktoś miał podobne dylematy to polecam Jeszcze nie testowane w terenie, ale krojem, jakością wykonania pierwsza klasa tylko trzeba zwrócić uwagę na rozmiarówkę 🙂.
  17. @Rafał87 Sprawdzałęm na szybko magnesem od tablicy magentycznej, sprawdzę wieczorem jeszcze raz. W każdym wypadku masa 1910 jest nie najmniejsza.. @bashey_pl Zamówione w sobotę, przyszły wczoraj (środa) więc całkiem sprawnie. Tylko jak pisałem od potwierdzenia zamówienia brak informacji email i numerów trackingu WIdać że coś znika, tarcze MT800, korb M6100 alc coś tam jeszcze jest. np. Tarcze RT86 https://www.merlincycles.eu/en/grand-opening/15414/shimano-sm-rt86-bremsscheibe-6-loch-180mm-bulk-detail czy te kasety PG1130 11-42 po 13 EUR. Koła ENdurance LN i P1850 za 100 też dalej są
  18. Dubnital też jest drogi jak nieszczęście, w stosunku waga/cena/jakość to w zasadzie JR nie maja konkurencji, wagowo z dętkami TPU wyjdzie pewnie lżej niż na mleku. Tyle ze trzeba mieć na uwadze ze to nie jest opona na błoto, choć w sumie miałem Vredesteiny Black Panther Superlite które na błocie i piachu pływały jak szalone i dałem na tym radę jeździć, więc na JR'ach będzie pewnie podobnie.
  19. Robiłem u siebie taką zmianę, tyle że na 1x10. Korba wleciała bynajmniej nie 1x, tylko chyba jeszcze 3x, zostawiłem tam tylko jeden blat 40T, musiałem niestety wymienić tylne koło bo w starym piasta nie obsługiwała kaset 10s. Ogarnia to przerzutka SLX, jakiś stary model z serii 7xx, 10-cio rzędowy z wózkiem SGS, jest nisko ale idzie pojechać nawet po terenie. Nie wiem czy jest sens się pchać w 12s, ja bym pchał maks 11s, bo później koszty wymian zużytych komponentów będą niższe.
  20. Zamówione. Poczekamy. Ile czasu szły??
  21. Bo mówią, że to rower na polne drogi.
  22. Bo co dwa bagażniki to nie jeden .
  23. Tak wiem, też to wcześniej pokazywałem, że tak właśnie trzeba/można, dużo zależy gdzie się ten punkt postawi, chyba napiszę do nich że brakuje tego co w komucie, po prostu kreski pomiędzy punktami nawet jak tam nic nie ma powinny byc, to chyba nie byłaby wielka modyfikacja. Poniżej przykład udzielonego przez kumpla GPXa na Martinkach - fajna króka czerwona enduro traska łacznikowa Valibook. Komoot ładnie pokazuje kropkami to co jest w oryginale i poprowadzi tak. A Mapy.com każą idiotycznie wracać i nic się z tym nie da zrobić. To jest ogromna jednak ułomność.
  24. Cześć. Szukam tabeli wartości dla tego tensometru. Jeśli ktoś ma i mógłby podesłać zdjęcie będę wdzięczny.
  25. Dużo opcji konfiguracyjnych / łączności z wszelakim szpejem. A grafika wielbłąda w trybie HD ustawienia ultra rozwala Zwifta . @szajbna ........kurna , taka jest popieprzona tendencja na rynku. Wszystko coraz bardziej agresywnie wchodzi w abonamenty . Garmin w którymś swoim nowym szpeju wręcz wymusza wykup subskrypcji premium . Pewnego dnia szejkowi znudzi się sponsorowanie " twórców " wielbłąda to trzeba będzie wyskakiwać z kapuchy .
  26. @wr81 Jesteś pewien że masz alu bębenek? dt endurance ln są na piastach 370 ze stalowym bębenkiem.
  27. No właśnie. Leciutka oponka jest fajna na wadze. A generalnie chyba każdemu z nas zależy na tym, żeby po zamleczeniu można było o oponach zapomnieć i tylko czasem napompować i tyle. Ja mam obecnie zestaw RaRa tył i RaRo przód, Super Race Speed. Zero problemów z kapciami (stans) i uciekaniem mleka, powietrza. Kolega z kolei na Stansie ma Race Kingi Protection. Całe mokre na ściankach, koła musi pompować dzień w dzień, dolewa uszczelniacza po 20-30ml co miesiąc. Dlatego ja powoli się zastanawiając co kupić, czego spróbować chyba odpuszczę półkę 5xx g i pokornie będę siedział na 650g i więcej. Dubnitale Trail Rapid na przykład, które są wzmocnioną i cięższą odrobinę oponą od Dubnital Race Rapid. Te kilkadziesiąt gramów może zaowocować kompletnie innymi doświadczeniami pod kątem niezawodności kół.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...