Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Gięcie i długość to już indywidualna sprawa. Ja akurat wolę dłuższe, bo jest dodatkowy chwyt, który czasem przy ściganiu się przydaje Czasem , więc nie ma problemu jak się tam nie złapie. Tak wracając,- to typowy kompakt
  3. Zdradzę niektórym tajemnicę, że zazwyczaj jakieś systemy ratują gdy coś poszło nie halo czyli własnie za szybko czy blisko. Tak ogólnie problem z Panem marvelo jest taki, że on "ogląda" to i tamto i potem przekłada to na swoje. I to nie jest samo w sobie złe ale jak pitoli jak tutaj o kołach w enduro gdzie nie zrobił nawet pół zjazdu współczesnym fullem albo wypowiada się o hamulcach gdzie nie ma takich a nie innych czytaj współcześnie-nowoczesnych to jest lipton. I to nie podlega dyskusji a jest nawet śmieszne. Temat w ogóle poruszony od d..py strony bo dziś największym kłopotem w motoryzacji, bezpieczeństwie są smartfony, tablotoza z brakiem fizycznych przycisków/pokręteł czy taka tragiczna pomyłka jak brak normalnych lusterek. Fajnie, że policmajstry gdzieś tam na wysięgnikach lukają czy kierowcy w zestawach nie oglądają czegoś ale ile jest potencjalnie wypadków z powodu tych zakichanych pseudo-lusterek to już nikt się nie zainteresuje. Przy tym wszystkim kto ma jaką skrzynię i jakieś pierdy o szkoleniach są niczym. Ja się nie boję o swoją jazdę bo znam swoje możliwości i auta a boję się o innych a jak jest jakikolwiek system, który pomoże innemu w razie "W" to ja temu przyklaskuje. Nie wiem jak inni ale ja się nie spotkałem z taką zmasowaną krytyką pewnych systemów dla ludu u choćby kierowców rajdowych za to dużo do gadania mają jakieś "łosie" co gdzieś tam dzwoni ale nie wiadomo w którym kościele. Na koniec skoro musimy czytać jakieś pierdy o związku choćby ABS-u z przebytą grypą to prosił bym łaskawie szanownego marvelo by wprost napisał konkrety kiedy to współczesny ABS wydłuża drogę hamowania? Ponoć twierdzi, że jest wiele takich sytuacji wiec prosił bym o tylko dwie. A uj jedną.
  4. Osobiście zacząłbym od treningu, czyli próby wzmocnienia mięśni dłoni i nadgarstka. https://sportmed24.pl/pl/menu/trening-dloni-1011.html
  5. Dobry kanał na YT by miał sens powinien mieć wstęp czyli mniej więcej opis gdzie co i jak włącznie z potencjalnym parkingiem bo wielu szuka darmochy zamiast płacić cwaniakom. Potem w trakcie jazdy opis słowny gdzie się jedzie, jaki szlak, co widać dookoła. Proste? Proste i jest kilka fajnych kanałów, które idą w tym klimacie choćby tu jednego z forumowiczów od wpadania głazów w tylne przerzutki. Niestety jakoś tak mi się wydaje, że im coś jest lepszego tym widowni coraz mniej ale jak ci się chce to próbuj. Opisy techniczne jakoś specjalnie za kilkoma wyjątkami nie mają żadnego sensu obecnie przy tym rozrzucie umiejętności. To już trzeba się wspomagać konkretnym odcinkiem czasem u kogoś innego, szukać fotek a najlepiej mieć to gdzieś bo kamery strasznie zniekształcają rzeczywistość.
  6. Jeżdżę z plecakiem Evoc FR Trail, który ma ochronę pleców, na górskie trasy oraz na narty. Taka ochrona może okazać się bardzo przydatnym “dodatkiem”…
  7. Jeszcze hamowanie bardziej przodem niz tylem (70%/30%)
  8. To już jakaś bardziej rzeczowa odpowiedź - bo wypowiedź Tomka595 była merytorycznie na poziomie wypowiedzi polskich czołowych polityków wszelkich opcji.
  9. Plecaki z wbudowanym ochraniaczem pleców, mniej więcej tyle kosztują. Taki ochraniacz to jedyna kosmiczna właściwość.
  10. Ten Evoc to ma jakieś kosmiczne właściwości ze nominalnie kosztował 275 Euro?
  11. @KrissDeValnor A gdzie ja pisałem że na zimę je będę kupował?
  12. Dzisiaj
  13. Też mam od ponad roku ten model OG-EVKINA, jedyna krytyka jaką mam to to że dropy są krótkawe. Jeśli ustawię kierownicę tak żeby manetki płynnie przechodziły w krzywiznę kierownicy i wypoziomuję ten fragment to końcówki dropów są może 1-2cm za mocowaniem kierownicy do mostka. Ale jest też lekka, sztywna i tania więc na razie starcza
  14. Stawiam na stres i dociskanie klamki pomimo ze juz to nic nie wnosi do sily hamowania. Klamki jednopalcowe (jednopalczaste? ). Ja w elektryku mam chyba MT520 lub 420. Zona czasami zabiera na zjazdy jak jej nie chce sie pedalowac pod gore . Nie ma problemu z hamowaniem na singlach z przeszkodami.
  15. IXS trigger na gt2bike był po 400 zł, teraz chyba z 450 zł - brać z mipsem
  16. + do liv i są fajne ceny teraz
  17. Takie zjazdy bywają w Grecji na normalnych asfaltowych szosach. To kraj gdzie 80% powierzchni to góry a szczytów powyżej 2000m. jest kilkaset więc i przełęczy między nimi jest sporo. Plaże to bardzo mały fragment kraju choć niektórzy myślą że tu nic innego nie ma.
  18. Dobra mostek ogarnąłem i wiem o co chodzi. Natomiast pytanie o sztyce pozostaje aktualne. Na teraz jedyny jaki widzę, to jak zamontować Flare RT używając sztywnego uchwytu
  19. W sumie ja jestem za tym by co jakiś czas ( dajmy na to co 10-15 lat ) robić powtórny egzamin na samochodach bez żadnej elektroniki, oczywiście na egzaminie powinno być celowe wchodzenie w poślizg, nagłe/mocne hamowanie bez abs i tp.. bez tej zbędnej elektroniki która została wymyślona dla słabych niedzielnych kierowców. Myślę że od razu na drogach zrobiłoby się luźniej, a dla nas dla rowerzystów byłby to złoty strzał 🤣. Ale raczej to pójdzie w drugą stronę, za 10-15 lat to każdy będzie mógł nabyć samochód, różnić się jedynie będą że jeden kupi wersje z kierownicą a drugi bez kierownicy
  20. KTM Macina Style 730 ? Nie wiedziałem, że to sprzęt do DH 😉. Jak zmniejszyć siłę potrzebna do obsługi klamki? Chyba tylko zmieniając długość tejże.
  21. Na obecne warunki pogodowe, idealne. Grupa będzie miała ciężki żywot. Dobrze że po ostatnim upgrade softu, zaczeło to pracować przyzwoicie.
  22. Ja napisze od siebie, że zrobiłem na judy tk silver 3000km bez serwisu, amortyzator nie do zajechania wg. mnie. Robi co ma robić, szału nie ma ale działa (w porównaniu do foxa 36). Jedzie do mnie nowy rower z manitou i na tyle ile czytałem, to słabo z serwisem, trzeba kombinować z cżęsciami. Czytałem sporo o Manitou Machete i narzekają, że potrafi puszczać powietrze. W każdym bądź razie, jakbym miał wybór - brałbym rockshoxa, nie jest tak egzotyczny jak manitou.
  23. Jak jesteś taki zorientowany to podaj jeszcze tą bezwysiłkową technikę hamowania na dwukilometrowy mocno kręty zjazd o nachyleniu 15%
  24. Jakbyś mógł zwiększyć budżet do 3.999, to byś kupił Aspre 2 na GRX.
  25. EVOC Neo 16 Protector Backpack - Carbon Grey https://www.bike24.pl/produkty/300682 POC Tectal Helmet - 1036 Hydrogen White Matt – rozmiar L https://www.bike24.pl/produkty/562826
  26. Tego jeszcze nie grali 😀. A może to zwykła pomyłka i chodzi o 57 mm?
  27. ... a rower bez przerzutek jest łatwiejszy w serwisowaniu i ogólnie lepszy, bo mniej ma rzeczy do zepsucia 🤣 Co ma szczególne znaczenie w naszym kraju 🤣
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...