Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Husqvarna to jednak mullet (https://www.husqvarna-bicycles.com/en-int/models/offroad/mountain-cross/mountain-cross-mc42023.html). Na stronie sprzedawcy jest błąd w opisie. Myśl jest prosta i sprowadza się do kasy. Kiedy masz większe wydatki niż rowery, a nie jest to twoje jedyne hobby i musisz kupić dwa czujesz różnicę pomiędzy wydaniem 20, a 30 tys. W innych okolicznościach pomaszerowałbym po nowego Cuba stereo hybrid na boschu 5 gen, bo dobrze mi się na tym siedziało. Proza życia, kiedy wystarcza Ci ścieżkowiec skłania do oglądania komponentów, a nie marek. Przynajmniej tak mi się wydaje, więc jeśli w promocyjnej cenie mogę dostać topowy silnik Shimano i amortyzatory powietrzne, które chyba nie są dnem dna to tak, biorę to pod uwagę. Przy zakupie zza granicy obsługa posprzedażna znanych marek nie ma znaczenia. Nawiasem, uważam, że firma od kosiarek spisała się estetyką rysunku ramy. Alternatywnie w tych pieniądzach widziałem Raymona Trailray 140e 9.0 i Gasgas MXA1. Nie wydaje mi się, żeby to były dużo silniejsze brendy. Raymon ma problemy jakościowe opisywane na tym forum i nawet załączaniem geometrii na własnej stronie, a Gasgas problemy w ogóle z utrzymaniem się na rynku motocyklowym. Więcej, oba wymienione rowery to w gruncie rzeczy ta sama konstrukcja pod różnymi logotypami co pokazuje trochę bezsens jarania się, przynajmniej tanimi, markami. Do tego przy większych ramach zależy mi na kole 27,5. Jeśli usłyszę o nowym fullu z nowszym silnikiem na niezgorszych amortyzatorach koło 10 tys zł u progu sezonu to chętnie nadstawię uszu. Też wolałbym jeździć na lepszym niż gorszym, ale czasem muszę sobie odpowiadać na pytanie czy mnie stać.
  3. @Marcinx555 na jakim ciśnieniu jeździsz? Zastanawiacie się nad oporami toczenia, a jednak ten parametr też jest w tym przypadku istotny.
  4. Oo dobrze, że o tym piszesz. Dużo nieciekawych informacji przeczytałem na temat tarcz Shimano stąd poszukiwania alternatywy. Czy polecacie w takim razie coś innego w podobnej cenie? Doczytałem że te Sramy mają grubość 1.8mm. a to że klocek nie pokrywa całej tarczy to nie jest problem. Gorzej byłoby w drugą strone
  5. No u mnie niestety tylko bieganie. A ani razu się nie przebiegłem 😂
  6. Mi w sugestiach treningowych wyświetla dwie opcje, "pokaż bieganie" i "pokaż kolarstwo". Forerunner 955 ma profil jazdy na trenażerze, trzeba go sparować po ant+ (chodzi oczywiście o trenażer interaktywny). Większość statystyk rowerowych wymaga pomiaru mocy.
  7. Ta waga to na 100% pomyłka. Tyle to nawet nie waży najtańsza korba Shimano na kwadrat TY301 w wersji 48/38/28 i to wraz z suportem. Nie ma takiej możliwości, by ten Cues w wersji 2x był aż tyle cięższy od wersji 1x.
  8. Wartość między "oddam za darmo" a 50zł (te 50zł gdyby była do niego dokumentacja, np. karta gwarancyjna lub dowód zakupu). Remont będzie kosztował pewnie z 200zl w częściach i drugie tyle w robociźnie. Po remoncie wartość 200-300zł.
  9. W Shimano od M6100 w górę są klocki typu "wąskiego", więc być może "ślad" klocka nie będzie pokrywał całej powierzchni ciernej na tarczy. Shimano są pod tarczę grubości 1,8mm. Tarcze sram występują jako 1,8mm, ale też w grubszych wersjach. Shimano z tarczą 2mm testowałem. Da się, ale tarcza musi być idealnie prosta i trzeba się przyłożyć do ustawienia zacisku.
  10. Dzisiaj
  11. Nadadzą się, pytanie czy klocki i zacisk będą współpracowały z tą tarczą.
  12. Edyta: Nie bierz tego do siebie ale czy wiesz, jak wyglądają DDR-ki w dużym mieście? W ciepłe dni pełno jest rowerzystów, do tego spacerowicze, a jakże i - mocno opaleni dostawcy żarcia, pokonujący dziarsko dystanse bez pedałowania, z dużą szybkością.
  13. Witam posiadam rower bavatus z silnikiem Bosch activ , i problem polega na tym że po jeździe tak 20 km różnie nie kiedy więcej , nie stety zaczyna często się dziać , Jakby tracił domaganie napęd wariuje jak leki pedałuje to coś silnik łapie i się uruchamia lub nie dużym biegu działa a tak to rozłącza napęd wymieniłem kabel zasilania bo był przetarty i w sumie nie wiem co teraz można z tym zrobić proszę o podpowiedź .
  14. Ciekawa sprawa. Niby w connect mam liczbę metrów w pionie, ale nie ma profilu na wykresie. Dziurko drożne. Soft 27,10.
  15. @marvelo Ale co próbujesz udowodnić? Że bez trudu rozwijasz prędkość > 25 km/h? Ale jesteś rowerzystą z ogromnym doświadczeniem, do tego - kierowcą. Znasz przepisy i zakładam z całą pewnością, że nie stanowisz zagrożenia dla siebie i innych. Tymczasem rower elektryczny obniża "poziom wejścia" czy wręcz likwiduje pewne bariery. Tak jak przez wyciągi w górach zaroiło się od ludzi, którzy stanowią zagrożenie dla siebie i nie potrafią się zwyczajnie zachować, tak - niestety - elektryki pozwalają na więcej ludziom, którzy normalnie nie byliby w stanie jechać tak szybko i tak długo. Nie mam nic przeciwko elektrykom, pewnie kwestia czasu, kiedy kupię swój pierwszy rower elektryczny. Sęk w tym, że trzeba umieć z takiego roweru korzystać. Z "analoga" również - każdy z nas zna "szosowca" uparcie jadącego środkiem albo pańcię w kwiecistej sukience ze słuchawkami na uszach, za którą trzeba myśleć na drodze, bo ona jest ponad to. Narastający ruch rowerowy wobec braku infrastruktury niechybnie skończy się dalszymi próbami regulacji (przeregulowania) przez nierobów z sejmu albo zbawicieli świata z Brukseli. Tego niestety pewnie nie unikniemy. Kilka nagłośnionych wypadków i zaczną się obowiązkowe kaski, potem uprawnienia i wreszcie OC, bo lobbyści nie przepuszczą takiej okazji. Wreszcie - ten temat dotyczy - jak sądzę - pojazdów nielegalnych, nie będących ani rowerami elektrycznymi (nie spełniających wymogów ustawowych) ani de facto motorowerami (brak homologacji). Nie jestem zwolennikiem regulowania naszego życia przez - delikatnie mówiąc - ludzi odklejonych od rzeczywistości ale nikt rozsądny nie kwestionuje przepisów ruchu drogowego, prawda? Możemy ponarzekać na idiotyczne ograniczenia, źle postawione znaki ale nikt nie kwestionuje potrzeby regulacji jako takiej, prawda? Albo potrzeby homologowania pojazdów czy wykonywania przeglądów technicznych.... A powoływanie się przez OP na standardy azjatyckie jest prostu żałosne i tyle...
  16. @kudizc w Garminie jest podobnie jak masz oszczędzanie baterii. Może tutaj też to zadziała.
  17. @Sobek82 Pokremuj te oponki, widać że pierwszy raz na ostrym słońcu, oby skóra nie schodziła Ten tunel to gdzieś na Nysa - Odra?
  18. Potówka to jak na razie moje odkrycie roku (nakrycie roku).... Jak mnie żona męczy "jedźmy w góry" to jej odpowiadałem "wolę rower"; góry lubię i mam ze 40 minut autem w Góry Sowie, godzinkę z okładem w Karkonosze ale nie cierpię tłumów tych cholernych Januszy i tej betonozy pod nich robionej... Ale w Austrii inna historia - jedziemy znów - na majówkę - tym razem z rowerami ale wolałbym, szczerze mówiąc, pójść na szlak Jeszcze się sezon na dobre nie zaczął, a mam przesyt roweru
  19. Witam, Zakupiłem zestaw M6100 przód+tył i wybieram nowe tarcze. Sporo dobrego czytam o Sram Centerline. Niektóre sklepy oferują owe tarcze z pierścieniem montażowym a niektóre bez. Czy zmieniając tarcze Shimano na Sram niezbędny jest pierścień Sram i musiałbym go dokupić osobno w przypadku jego braku w zestawie z tarczami czy te które mam seryjnie w rowerze od Shimano się nadadzą?
  20. Wczoraj
  21. Ale co Wam powiem to powiem.......coraz bardziej jestem nadżarty przez ząb czasu. Możliwości moje spadają , muszę spuszczać z tonu ( ze średnią) aby robić w miarę sensowny dystans. Cóż trzeba się pogodzić z faktem bycia starym dziadem. Fakt było dziś chłodno zwłaszcza na trasach przez lasy ale pomimo tego słoneczko mnie ładnie "strzaskało ". Jestem różowiutki jak prosiaczek a na łbie robię się pomalutku jak stonka. Chyba będę się musiał przeprosić z potówką pod dekiel. 😁
  22. Bliitz - 8135 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 7521 km (mtb, szosa + trenażer) [3457 km outdoor] bashey_pl - 4547 km (cross, trenażer 1.2kkm) michalr75 - 3686 km (Terenówka, Mieszczuch (vintage MTB) SpinOff - 2767 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 2305 km (velomobil - rower poziomy) przeciętny - 2300 km (mtb,grv) provayder - 2227km (szosa, MTB) smw44199 - 2107km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 1860 km dfq - 1828 km (MTB, gravel, trenażer) thorcik - 1643 (mtb) Revolta - 1401 km (mtb) Cross90 - 1304 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) CoolBreezeOne - 1297 km (MTB) Zbyszek.k - 1221 km. (trenażer + gravel) Grochu86-1207km (gravel, szosa) Lextalionis - 1127 km (gravel) Sansei6 - 1055 km (MTB) JWO - 1030km (MTB), Electronite - 696km (szosa) spidelli - 662 km (szosa: 534 gravel: 96, MTB: 32, trenażer: 1260 - nie liczę do dystansu) szczupak56 - 622km (cross 569, mtb 53) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Joker86 - 225 km ( gravel) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  23. Bo przejazd przez tunel na 83 kilometrze🫠 Pozdrow'er😘
  24. Dziś zrobiłem sobie trasę w Komoot, następnie export do gpx oraz import do Garmin Connect Mobile. Apka ładnie wykryła 11 pojazdów (jak na screenie). Wysłałem kurs do EE2 a ten widzi tylko 2 podjazdy. W ustawieniach mam włączone ClimbPro oraz wykrywanie pojazdów bez kategorii czyli wszystkie. Najgorsze jest to, że większość tej trasy pokonałem w zeszłym roku tworząc inne pliki gpx i wtedy większość pojazdów po imporcie tych plików do EE2 była w nim widoczna. Co tu się mogło skopać?
  25. @marvelo Proszę: Źródło: https://kastor-bike.pl/38519-mechanizm-krobowy-91011rz-fc-u6000-2b-175mm-36-22t-bloz-pl @clavdivs on waży korbę jednorzędową a tu była rozmowa o napędach 2xx. Niestety oficjalna strona bike-shimano.com nie podaje wagi, zresztą mało kto podaje
  26. Dzieki wielkie za ten film. Problem z mojego wpisu (tego wątku) dotyczy luzu na piaście ale problem z tego filmu, czyli w samym kole, też mam i możliwe że dzięki temu przynajmniej ten zlikwiduje. Wręcz ten w kole jest istotniejszy bo luz w piaście mam nieduży ale chrobotanie w kole większe. Nawet wymieniałem łożyska ale okazało się że to nie to.
  27. Bo wystarczy zjechać w boczną drogę, żeby poczuć się jakby cofnęło się w czasie
  28. Takie cuda to w Locusie a nie w takich prostych licznikach.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.