Pietrash Napisano 29 Kwietnia Napisano 29 Kwietnia Zamawiałem kilka rzeczy w Bikeinn i nie miałem problemów. Paczki dochodziły w przeciągu 3-4 dni od zamówienia, z tym że ja zamawiam do Niemiec. Cytuj
Pulse Napisano 30 Kwietnia Napisano 30 Kwietnia centrumrowerowe.pl - negatywna Przerzutka FD-R8050 zakupiona jako BOX, przyszła niedbale wrzucona w karton wersja OEM. Suport milczy. Nie ukrywam, że nie takiej obsługi i podejścia oczekiwałem po CR. Cytuj
pecio Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja sklep: ultradventure.pl ocena : NEGATYWNA Kupiłem w tym sklepie NOWĄ koszulkę PEdALED merino Odyssey płacą za nią nie mało grosza (755) . I co otrzymałem w zamian ? Używaną , zmechaconą , pozaciąganą i w dodatku KUXXXXXA poplamioną koszulkę w opakowaniu po jakimś t-shircie . Większej fujozy od dawna nie przerabiałem i to w dodatku przez sklep który szczyci byciem , cytuję "...prawdziwym ekspertem w kwestii odzieży i sprzętu,...." 1 2 Cytuj
HSM Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) @pecio co Cię skłoniło do zakupu u jakiegoś polskiego pośrednika rzeczy, która jest dostępna bezpośrednio u producenta w kanale direct sales... z bardzo sensowną polityką wysyłki i zwrotów. To by miało sens, jakbyś kupował stacjonarnie i chciał dotknąć, zobaczyć w sklepie w tym Krakowie, ale przy zakupach na odległość to chyba żadna różnica, czy paczka idzie z Krakowa czy z zagranicy. Bez urazy, po prostu staram się zrozumieć koncepcję biznesową takich sklepów jak ten Ultradventure. Dla kogo jest przeznaczona ich oferta...? Bo ciuchy od Pedaled czy w piiip drogiego Cafe du Cycliste, to mogę sobie sam ściągnąć z macierzystych sklepów (czasem nawet w promocyjnych cenach), a z drugiej strony nie są to marki takie jak np. Assos (w sumie też drogi 🙂), którego nawet nie wiem, czy da się kupić detalicznie od samego Assosa, bo i tak wiadomo, że oni nastawiają się na sprzedaż przez szeroką sieć dystrybutorów i oficjalnych przedstawicieli i tam właśnie będę szukał np. szwajcarskich gaci... Edytowane 8 Maja przez HSM Cytuj
Eathan Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja dodam, że Pedaled ma teraz promo -30% na ofertę w ich sklepie. Cytuj
pecio Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja @Eathan gdzie Ty masz u nich promocję 30%. Na nowy asortyment nie ma promocji . Cytuj
Eathan Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja @pecio https://www.pepper.pl/kupony/cala-odziez-na-rower-od-pedaled-30-1040844 Wcześniej było wyzwanie na strava i ten sam kod był 1 Cytuj
pecio Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja @Eathan będę dozgonnie cmokał Ciebie w pupkę 😉 Dzięki Tobie kupiłem rzeczoną koszulinkę dwie stówki taniej . Jeszcze raz dzięki !! 2 Cytuj
Eathan Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja ops... @pecio moja pupka się poleca hheheheh A tak poważnie to na Stravie masz wyzwania i często są promocje dużych marek. ASOSS robi, Pedaled robił, LeCool robi i jeszcze było jakieś inne. Zwykle masz ogarnąć jakiś dystans w określonym czasie, po dostajesz kod rabatowy w nagrodę. 1 Cytuj
damovsky Napisano Środa o 08:02 Napisano Środa o 08:02 Zdecydowanie odradzam zakup roweru w tym sklepie oraz korzystanie z powiązanego serwisu. Kupiłem nowy rower elektryczny HUSQVARNA Mountain Cross MC2 z dostawą do serwisu partnerskiego w celu montażu. Już po pierwszym podniesieniu roweru zauważyłem głęboką rysę na ramie. Zaoferowano mi za to jedynie 150 zł rekompensaty. Podczas pierwszej jazdy terenowej – do której ten rower został stworzony – wypadła mi bateria wraz z osłoną, mimo że zamek był zamknięty. To poważna wada, która może zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Rower odesłano do serwisu. Oczekiwałem, że elementy takie jak uszkodzona bateria i jej osłona zostaną wymienione, jednak po miesiącu, gdy rower wrócił, okazało się, że nie wymieniono żadnej z tych części, a na domiar złego – rower wrócił z nowymi uszkodzeniami, w tym porwaną rączką i otarciami na widelcu. Zabezpieczenie paczki w srodku zostawia również wiele do życzenia... właśnie będziemy się przekomarzać emailowo..... Mimo wszystko zaproponowano mi zaledwie 400 zł rekompensaty i odmówiono zwrotu towaru. Po miesiącu bez roweru i zapłaconych 2 ratach za sprzęt, który nie nadaje się do jazdy terenowej, nie mam już zaufania ani do sprzedawcy, ani do serwisu. Cytuj
KSikorski Napisano Środa o 12:19 Napisano Środa o 12:19 Może wspomnisz jaki to sklep? Niemniej osobom, które muszą korzystać z usług serwisów odradzam korzystanie z sklepów wysyłkowych. 1 Cytuj
pecio Napisano wczoraj o 11:35 Napisano wczoraj o 11:35 Jak się powinno prowadzić biznes rowerowy ? W angielskim sklepie Westbrook Cycles zakupiłem pewną część zamienną do widła. Przysłali ale zamiast na lewą stronę w opakowaniu było na prawą . Opakowanie miało dobre prawidłowe oznaczenia ale ktoś gdzieś podczas konfekcjonowania się pomylił . Poprosili o zdjęcia i przyznali mi rację. Przeprosili równocześnie oznajmiając iż takie dostali od dystrybutora. Poprosili też o skan nadania zwrotu do nich . Po przesłaniu dowodu nadania ( fizycznie przesyłkę dostaną za parę dni ) od razu zwrócili całą kasę . Wymiana maili i reakcja - błyskawiczna. Mało tego poinformowali mnie , że w związku z zaistniałą sytuacją jak tylko dostaną z USA prawidłową część ( w Anglii okazało się ,że nie ma ) to wyślą do mnie gratis. Dla tego kocham robić zakupy w "zachodnich" butikowych sklepikach gdzie gwarancja i inne sprawy " późniejsze" są załatwiane od strzała . Dla mnie mega zaxxxste podejście do klienta i dla tego WIELKI POZYTYW dla NICH. 2 Cytuj
Greg1 Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu @pecio Na "Zachodzie" takie podejście jest bardzo często normą, co prawda to nie była część rowerowa ale jak mieszkałem ładnych parę lat temu w NL to kupiłem system drzwi przesuwnych u nich do nowobudowanego domu bo u nas była to nowość i kosztowały miliony monet a u nich były w rozsądnych cenach. Po ponad pół roku później, gdy wróciłem już do PL i montowałem ten system, okazało się, że nie ma jednej śruby w zestawie. Zadzwoniłem do sprzedawcy, ten poprosił o email z zaznaczeniem, której śruby brakuje na zdjęciu zestawu z ich strony i za darmo wysłał do PL brakujący element. Jak np. zepsuł się tablet mojej córki jak tam jeszcze mieszkaliśmy, to bez słowa (i nawet nie byli zainteresowani moim wyjaśnieniami) oddali pieniądze bo tego modelu już nie mieli w ofercie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.