Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.05.2025 w Odpowiedzi
-
@kipcior Dlatego tak ważne jest mieć zawsze ze sobą aparat. I nie taki w telefonie, ale klasyczny. A im większy, tym częściej można się zatrzymywać i jednocześnie budzić podziw wśród towarzyszy. Ja, odkąd zabieram ze sobą pełną klatkę, stałem się niemal nietykalny. To ja decyduję kiedy przerwa, jakim tempem jedziemy i którą trasą. Wystarczy, że zrobię im kilka zdjęć i wszyscy zadowoleni. I co najlepsze - oni myślą, że ja mógłbym jechać szybciej, tylko że aparat nie lubi wstrząsów, więc celowo nie spieszę się. A to, że w moim aparacie lustra nie ma i nie bardzo ma się co tam uszkodzić od wstrząsów, to już wiem tylko ja. 😀 Tak że drodzy koledzy i koleżanki: spada forma - kup aparat!11 punktów
-
Bo zatrzymałem się żeby zrobić zdjęcie, a nie dlatego że sapałem pod górę. I tej wersji będę się trzymał.11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
7 punktów
-
Trafiłem tanio Apexa 1x10 z klamkomanetkami, przerzutką i kasetą 11-46. Sora idzie na emeryturę 😉5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Zachciało się droppera, to trzeba będzie smarować. No i może kiedyś przy okazji podejmę wyzwanie i zmierzę się z serwisem amortyzatora. Pierwszy element do piaskownicy już jest.2 punkty
-
Tak, czy siak bez względu na sytuacje nabywam tego Scotta. Na swoim ulepie wkroczyłem w czwarty rok użytkowania i jestem bardzo pozytywnie zakręcony na elektryki. Swoje lata już mam i nie zamierzam czekać, aż rowerów o takiej konfiguracji i niskiej wadze będzie zdecydowanie więcej, a będzie, ponieważ tendencja będzie taka aby ebiki ważyły jak najmniej. Lekki trekking, wewnętrzna przekładnia i pasek karbonowy to w moim przekonaniu rower dla seniora, a więc dla mnie. Nie żadne pancerniaki ważące 30 kg, a nawet więcej2 punkty
-
https://photos.app.goo.gl/7tFAqw89A24sEGTS8 POWYŻEJ LINK DO ALBUMU GDZIE JEŻDŻĘ NA LIV DEVOTE 1 ROZM XS WZROST MÓJ 154 - DLA WSZYSTKICH POTOMNYCH Wybór nie był łatwy, ale wczoraj przyszedł Liv Devote. Rozmiar idealnie leży, wrzucam zdjęcia poglądowe jak na nim wyglądam - jeszcze pracuję nad ustawieniami takimi jak wysunięcie i pochylenie siodełka czy podniesienie/obniżenie kierownicy (nie jeździłam wcześniej na baranku, proszę nie krytykować, nauczę się ładnie trzymać kierę i właściwej pozycji!). Siodełko w najniższym ułożeniu jest wygodne, nawet wydaje mi się, że z czasem je podniosę bo mogłabym odrobinę mniej zginać nogi w najniższej pozycji. Na razie muszę więcej pojeździć aby wypowiedzieć się nt. reszty, ale na moje potrzeby jest aż za dobrze. Ogromnie mnie cieszy to, że w ogóle nie czuję, że jest za duży rozmiar ramy. Dzięki wszystkim w wątku za podpowiedzi i ogrom wartościowej wiedzy!2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Dlatego poza asfaltami i równymi drogami, posiadanie grawela, fitnesa, czy cross'a jest dyskusyjne. Tempo jazdy też ma znaczenie - im szybciej chcemy jechać w nierównym terenie, tym gorzej...1 punkt
-
https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-miejskie/roadlite/roadlite-al-cf/roadlite-7/3874.html?dwvar_3874_pv_rahmenfarbe=GY1 punkt
-
Spoko jest. Zerknij też na nulane gdzie masz "damską" ramę i napęd 2x https://www.cube.eu/pl/cube-nulane-pro-fireorange-n-black/8562011 punkt
-
Sram SX/NX niestety kulturą pracy odbiega od Shimano Deore. Dodatkowa Riverside ma inną kasetę (to robi różnicę przy napędach 11/12sp) Riverside 920 to dobra opcja, natomiast przyznaję zgodnie z wcześniejszym komentarzem - Romet rozbija bank pod względem "klasycznego/uniwersalnego" cross'a ;). Moja pierwsza styczność z napędem 12s była - dlaczego to chodzi jak sieczkarnia?!, po 100km łańcuch zrobił się bardziej elastyczny i napęd zaczął pracować z większą kultura, jednak to już nie będzie to samo co 8-10sp. @Voting8236 - gratuluję zawężenia wyboru1 punkt
-
Wydaje mi się,że tłumaczenie tego na forum może być skomplikowane, niezrozumienie oraz kolejne pytania mogą tylko jeszcze bardziej zagmatwać sprawę. Nie łatwiej zatem na YT obejrzeć? To właśnie proponuje a zestaw bedzie pasował. Tzn tego oleju nie znam i nie używam ale zestaw zaalewający wygląda na odpowiedni.1 punkt
-
@chudzinki ten st 100 to jeden z bardziej beznadziejnych przypadków🫠😉 jedyna opcja jaką widzę to kupno force'a 28" pod v-ki za 400+ zł, koła 28" i zrobienia mulleta.1 punkt
-
Powiesiłem nowe wieszaki. RDR na pewno bardziej pancerny, ale MacLean MC-498 też jest ok (zwłaszcza przy cenie ok 1/3 regularnej ceny Kranked Twista). Blacha zbliżonej grubości, po prostu jest jej mniej. Element pionowy w Macleanie jest dość płaski i kolo się delikatnie przekrzywia ale nie wpływa to na stabilność, za to można w nim ramię złożyć do pionu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Można zostawić zaciski hamulcowe i wsadzić łapy wraz z tylną przerzutką GRX. 11 rzędowe da się zmusić do kasety 11-46, 12 rzędowe obsługują (w zależności od przerzutki) 10-45 lub 10-51. W interwałowym terenie jest tragicznie źle. Z górki lepiej dolny chwyt i dobra kontrola hamulców. Jednoczesne dobre hamowanie i operowanie biegami wymaga dużej wprawy. Pod górkę lepiej górny chwyt, ale przerzucanie między górnym a dolnym jak telepie od korzeni jest kiepskim doświadczeniem. Nie widzę żadnego uzasadnienia dla tego pomysłu. Też byłem ciekawy, zbudowałem rower i po miesiącu oddałem za grosze. Jak by nie było chętnych to bym go spalił lub wyrzucił z mostu. To jest połączenie wad gravela i MTB, może nie jest lekki i szybki na równym szutrze, ale za to kierownica zupełnie nie nadaje się do jazdy w terenie.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00