Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 24.04.2025 w Odpowiedzi
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
@Strek, prawie trzepak, wierza "Rudego" na podwórku... Ehh, jakbym znowu był łepkiem, to bym z tego placu zabaw nawet na "obiad" nie schodził Bo ostatni kawałek na szczyt był z buta spdeka8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Moje gacie PEdALED plus te różowe Kendy i mogę zostać miss parady .........🤣4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo chwila na złapanie oddechu i skrywana radość, że już tylko z górki. Taaak sobie mów, tak sobie tłumacz3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Pojawiła mi się potrzeba wymiany kół w rowerze 26" bratanka. Nie sądziłem, że jest już tak słabo z obręczami do 26". Szukałem czegoś tubeless ready z szerokością gotową na godne przyjęcie 2,2"-2,4". Z powszechnie dostępnych najbardziej sensowny jest alexrims MD 23 - tubeless, 23mm szerokości wewnętrznej, tylko waga 500g za obręcz trochę słaba przy tej "wąskości". Po przeglądzie internetu wyszło że są jeszcze DT Swiss E593 z sensowną szerokością, sensowną ceną, ale wagą pod 600g. EX471 spełniał kryteria wagi i szerokości, ale nie spełniał kryterium ceny. Wtem przypadkiem odkryłem że Dartmoor Tomcat są też dostępne jako 26" i oto czekają na zaplot. 169zł brutto za sztukę, 27mm szerokości wewnętrznej, około 455g za sztukę.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
jak trzeba, to bierzemy, decyzja zapadła dzięki chłopaki za pomoc!2 punkty
-
2 punkty
-
Babeczki idące obok siebie pchające wózek na ścieżce rowerowej2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo wpadłem "do drewutni" (wcale nie do @Sobek82 ) - Emila nie było2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Była ultegra r8000 46-36 ale pewnie ciężko dostać, za to rs510 46-36 kupisz za 5 stów Bez znaczenia. BTW regulacja przednich przerzutek r7000/8000 i w górę jest trochę upierdliwa, u siebie wywaliłem r8000 i zamontowałem 6800😁1 punkt
-
Po pierwsze, jaki masz budżet? Rasowy ścigacz XC, w rodzaju Supercalibra, nie będzie zbyt wygodny. Celuj raczej w rower klasy trail o nieprzesadnie dużym skoku zawieszenia, np. Giant Trance, Ibis Ripley AF, Rockrider Feel 700S, Dartmoor Bluebird.1 punkt
-
Najtańszy z Ali z GPS + jeden sensor kadencji i wydasz 2x mniej niż jakaś Sigma. Taki nawet za kilkadziesiąt PLN rejestruje ślad GPX a aplikacja z automatu wrzuca aktywności na Komoot lub Strave. Te aplikacje ciągle podpowiada jakieś challenge, podpowiadają fajne miejsca do odwiedzenia w okolicy. Jak ktoś ma problem z motywacją to też to pomaga w zmuszeniu się do pojeżdzenia. Garmin też można sparować z najtańszymi czujnikami z Ali za dwadzieścia-trzydzieści PLN za sztukę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mam podobny "problem". Ciągle kusi mnie ten Liv: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-damski-liv-pique-2-pd45839/?v_Id=247409 Aczkolwiek z trekkingiem ani crossem te rowery nie mają nic wspólnego.1 punkt
-
Jakiś czas temu jeździłem na cr-mo szosie kupionej za 950 pln na shimano 105, robiłem trasy po okolicznych wioskach w okolicach 25 do 40km, dało się bez żadnego problemu. Po mieście od czasu do czasu tez się jakoś dało jeździć, ale wąskie opony mocno nabite to do samego miasta porażka, plus w mieście ciężko rozwinąć jakiekolwiek prędkości. Teraz mam Muirwoodsa i jeżdżę sporo po mieście, 40mm szer. opony i jest idealnie. Szerokie opony o ile nie mają dużego bieżnika spokojnie dadzą radę na miasto.1 punkt
-
Liv Devote 0 na GRX 2x12 (choć korba FSA, ale za to sensowniejsza niż w Canyonie, bo 165 mm - czyli bardziej dostosowana na Twój wzrost) - katalogowo 8,8 tys. Canyon Grizl AL 7 na GRX 2x12 (także korba, ale niestety 170 mm) - katalogowo 8,6 tys. (chwilowo niedostępny, planowana dostępność maj-czerwiec) Liv Devote 1 mix 2x10 (przerzutka tylna i hamulce GRX, przednia Tiagra, korba FSA 165 mm) - katalogowo 7,6 tys. Canyon Grizl AL 6 na GRX 2x10 (także korba, też niestety 170 mm) - katalogowo 6,8 tys. (niedostępny, brak daty dostępności, a i cena pewnie będzie inna - patrz niżej) są też wersje Grizla 6 1BY i 5 z napędem 1x12 (SRAM Apex) za 7,7 tys. i 1x10 (Shimano Cues) za 6,8 tys., ale chyba w tych cenach raczej mniej interesujące. Natomiast cena 1x10 na Cuesie jest dziwnie taka sama jest Grizla 6 na GRX 2x10, co sugeruje, że być może ponowne pojawienie się tych rowerów w wersji 2x10 będzie oznaczało jednak ich podwyżkę... Topstone 2 w cenie katalogowej 8,3 tys. za GRX 2x10 z korbą FSA jest chyba najmniej atrakcyjny, a na 3 i 4 rzeczywiście raczej bym nie patrzył za te ceny (Microshift albo Sora no i te mechaniczne tarczówki)... Liv i Canyon to są w sumie bardzo porównywalne rowery, nawet w wadze (Liv nie podaje, ale w recenzjach jest mowa o 10,2-10,3, a Canyony 10,68-10,88)... W Canyonach podoba mi się karbonowa sztyca VCLS, która sama trochę kosztuje, a jej konstrukcja będzie ładnie amortyzować drobne nierówności; w Livach jest aluminiowa sztyca D-fuse Gianta). Za to w Livie podoba mi się gwintowanie mufy suportu pod suport wkręcany BSA - rzecz bezproblemowa, łatwo serwisowalna, nie powodująca żadnych problemów (wprasowywanie/wybijanie suportów, zużycie mufy suportowej itp.). Natomiast Grizl ma zupełnie niezrozumiałe dla mnie rozwiązanie - czyli Press Fit 86,5... coś, co jeszcze zrozumiałbym w ramie karbonowej (do której producent nie chce wklejać aluminiowego wkładu z gwintem), ale w całej aluminiowej, którą wystarczyło nagwintować, żeby uniknąć wszelkich problemów z suportem wciskanym...??? Natomiast największym dla mnie kompromisem w Canyonie będą mniejsze koła 27,5". @Miro1970 koleżanka podawała przekrok 71-72, co dla wzrostu 155 jest zdecydowanie więcej niż u tego jutubera, ale nawet jeśli brać pod uwagę błąd pomiaru, to może mieć dłuższe nogi. U kobiet proporcje nóg do tułowia i zasięgu rąk są zazwyczaj nieco inne niż u mężczyzn - właśnie nogi są dłuższe... Grizl ma przekrok 709 mm (ciekawe gdzie mierzony i czy na fabrycznych oponach 45 mm), więc teoretycznie zapas jest. Jak chce się mieć 100% pewności, to trzeba brać Liva, bo tam przekrok (i to na większych kołach niż w Canyonie) jest z dużym zapasem - 681-688 mm. A i jeszcze taka ciekawostka z geometrii - Canyon mimo że ma mniejsze koła (za to suport wyżej i korby dłuższe) będzie miał na fabrycznych oponach pedały w dolnym położeniu dokładnie w tym samym miejscu co Liv (mimo większych kół, dzięki większemu obniżeniu suportu i krótszym korbom)... Czyli po poprawnym doborze wysokości siodełka na obydwu będzie się siedziało tak samo i odległość od podłoża będzie taka sama (za to w Canyonie kolana w najwyższym położeniu pedałów będą wyżej)...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Próbuję przekonać się do pstrykania zdjęć telefonem. No i ciężko będzie.1 punkt
-
Igsport BC200, Geoid CC600, Xoss Nav+ to te tańsze i działają jak należy. Czujniki kup najtańsze z ali, komplet poniżej 40zł (2 czujniki konfigurowalne prędkość lub kadencja)1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00