Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 24.04.2025 w Odpowiedzi
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
@Strek, prawie trzepak, wierza "Rudego" na podwórku... Ehh, jakbym znowu był łepkiem, to bym z tego placu zabaw nawet na "obiad" nie schodził Bo ostatni kawałek na szczyt był z buta spdeka8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Moje gacie PEdALED plus te różowe Kendy i mogę zostać miss parady .........🤣4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo chwila na złapanie oddechu i skrywana radość, że już tylko z górki. Taaak sobie mów, tak sobie tłumacz3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Pojawiła mi się potrzeba wymiany kół w rowerze 26" bratanka. Nie sądziłem, że jest już tak słabo z obręczami do 26". Szukałem czegoś tubeless ready z szerokością gotową na godne przyjęcie 2,2"-2,4". Z powszechnie dostępnych najbardziej sensowny jest alexrims MD 23 - tubeless, 23mm szerokości wewnętrznej, tylko waga 500g za obręcz trochę słaba przy tej "wąskości". Po przeglądzie internetu wyszło że są jeszcze DT Swiss E593 z sensowną szerokością, sensowną ceną, ale wagą pod 600g. EX471 spełniał kryteria wagi i szerokości, ale nie spełniał kryterium ceny. Wtem przypadkiem odkryłem że Dartmoor Tomcat są też dostępne jako 26" i oto czekają na zaplot. 169zł brutto za sztukę, 27mm szerokości wewnętrznej, około 455g za sztukę.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
jak trzeba, to bierzemy, decyzja zapadła dzięki chłopaki za pomoc!2 punkty
-
2 punkty
-
Babeczki idące obok siebie pchające wózek na ścieżce rowerowej2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo wpadłem "do drewutni" (wcale nie do @Sobek82 ) - Emila nie było2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To dalej ma być rower w 1/3 na asfalt i 2/3 na równe szutry? Bezsensowny wybór. Jakiś połykacz kilometrów typu cross albo gravel będzie jak znalazł.1 punkt
-
Jest sporo wątków na forum dotyczących opon do grawela, "uszosowienia" grawela, itp., itd., więc fajnie by było gdybyś na początek użył forumowej wyszukiwarki. Jest też sporo badań, że węższa opona to nie zawsze szybsza opona. Niektóre topowe, szybkie opony grawelowe 40 mm mają mniejsze opory toczenia niż te tańsze, bardziej budżetowe, wykonane z gorszych mieszanek opony szosowe w rozmiarach 25 czy 28 mm. Nawet zawodowe peletony odeszły już od opon 23 cy 25 mm i jeżdżą na 28-30 mm. O tym też pisaliśmy wielokrotnie na forum. Popatrz na wyniki pomiarów oporów toczenia na wielokrotnie tu linkowanej stronie: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews Tu masz link do podobnego tematu, gdzie było powiedziane dużo na ten temat:1 punkt
-
Hej. Zakupiłem opony zwijane 40 mm z dopuszczalnym zakresem ciśnienia do 5 barów. Żeby poprawnie ułożyły się na obręczy musiałem dobić 4,5-5,0 barów z płynem EasyFit, a normalnie jeżdżę w okolicach maks. 2,4 bara. Jedna opona na przedzie biła dość mocno, więc po jeździe próbnej dałem ją na tył, żeby nie drażniła moich oczu z przodu i potwierdzić, że to z oponą jest coś nie tak, a nie z obręczami. Te ostatnie zresztą są proste i sam jeszcze dociągałem szprychy (mam pseudo centrownicę). No i teraz biję obie na tyle mocno, że w czasie jazdy czułem jak mnie podbija. Stopka opony siedzi równo względem rantów. Tutaj na pewno wszystko jest dobrze. Wróciłem do starych opon i problem zniknął. Wszystko prościutkie. Przed reklamacją opon postanowiłem je pomierzyć na płasko i różnica w szerokości w losowych miejscach wyszła nieco ponad 3 mm... Niestety nie mierzyłem ich przed założeniem, ale na pewno jedna była OK, stąd w końcu pomysł, żeby zamienić je stronami. Teraz pytanie. Jak i czy to możliwe, że trzymając się limitów ciśnienia straciła wymiar? Dwie pompki i dwa manometry. Jeden cyfrowy (dokładniejszy), drugi analogowy. Na starych drucianych i zużytych już oponach (nie pod względem bieżnika) takie ciśnienie przy zakładaniu nie robiło żadnego wrażenia i dalej będą służyć. Uwaga! Na zdjęciu miarka z podziałką calową. Chińska, ale nie powinna przekłamywać, bo i opony chińskie 😁.1 punkt
-
Jeszcze lepsze są babeczki idące obok siebie pchające wózek po chodniku, całą szerokością chodnika a obok na przylegającej do chodnika ścieżce rowerowej ich bąbelki na roweruch biegowych albo dziecinnych, małych hulajnogach kręcące się nieskoordynowanie po całej szerokości ścieżki jak wolne elektrony. Oczywiście mamusie nie zwracają bąbelkom uwagi, żeby zrobiły miejsce jak ktoś jedzie a jak zadzwonisz dzwonkiem to jesteś porażony wzrokiem Bazyliszka...1 punkt
-
W podobnym kierunku co propozycja powyżej , tyle że koło 27.5 za to cena wyraźnie niższa. https://www.mount7.com/liv-embolden-2-27-5-2023.html1 punkt
-
1 punkt
-
Bo takie jest prawo? Bo tak nakazuje uczciwość? https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309#6 Normalna eksploatacja, to nie jest sprawdzenie, a jazda rowerem to jest używanie, więc prawo do odstąpienia od umowy nie może zostać zastosowane. Ale jak kiedyś trafisz na taki "sprawdzany" to już nie będziesz miał i będziesz bił pianę jaki to sprzedawca nieuczciwy, że ci używany sprzęt sprzedał Jeżeli towar jest niesprawny, to właściwą drogą jest reklamacja, np. z tytułu rękojmi. Jeżeli sprzedawca godzi się na wykorzystanie 14 dniowego zwrotu, to jest to tylko i wyłącznie jego dobra wola.1 punkt
-
Moim zdaniem szosa nie będzie dobrym wyborem na początek. O wiele lepszym rowerem na start będzie jakiś stary cross, najlepiej ze sztywnym widelcem. Bez problemu można tam założyć gładkie opony 28-32 mm, czyli praktycznie takie jak w szosówkach obecnie, a bonusem będzie więcej lekkich przełożeń (z czym w szosówkach jest gorzej, jeśli masz dużo stromych podjazdów). Za 1000 zł można kupić używany, sprawny rower. Właśnie stare, jeszcze stalowe crossy i trekkingi trafiają się w tym budżecie i wcale nie muszą wymagać wielkich nakładów finansowych. By opony były lepsze niż fabrycznie zakładane w takich rowerach nie trzeba od razu wydawać 300 zł/szt. Za około 80-100 zł/szt. też da się już kupić przyzwoite opony na początek.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mam 🤣 Życia mi szkoda na pisanie z ludźmi którzy nie rozumieją prostych rzeczy. Prawo określa co wolno a co nie i tyle. Możecie skomleć dalej, idę pojeździć1 punkt
-
Pojechałem sprawdzić czy to prawda, że ziemia jest okrągła. No i, jak widać, jest. Tylko jakaś taka pofałdowana też.1 punkt
-
Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
