Skocz do zawartości

Ranking

  1. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 971


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 731


  3. Emsky

    Emsky

    Nowy użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      13


  4. Eathan

    Eathan

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 480


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.04.2025 w Odpowiedzi

  1. Koła vision team 35 do roweru żony, kupione głównie żeby poprawić aspekt wizualny roweru
    8 punktów
  2. - taśma tubeless WTB TCS 35mm - bo ostatnio razem z oponą zdjąłem z obręczy taśmę i musiałem kupić coś na szybko... 🙄 - 2x ulubiony bidon Elite Fly Tex 550ml - żeby wysyłka była za darmo ale bidonów nigdy za wiele 😜 - 5m - pancerz przerzutkowy Shimano OT-SP41 - bo myślałem, że tego co mam nie wystarczy do serwisu fulla, a jeszcze mi zostało - 5x linka przerzutkowa Shimano SUS - bo używanie OptiSlick do blokady zawieszenia to lekka przesada
    6 punktów
  3. Bo jechać tam, czy nie jechać...
    6 punktów
  4. NIby nie część, ale bez tego nie pojedziesz. Gęste, da się wyczuć nutkę amoniaku...
    4 punkty
  5. Bo po drodze do lasu zrobiłem sobie urbex - rower się bał i nie chciał wjechać do środka.
    4 punkty
  6. Kupiłem używaną podpórkę do dłoni, żeby przypadkiem się nie wywalić w czasie jazdy. Red Cycling Production, aka Genetic Digest, aka Dajla Far Bar i pewnie jeszcze kilka innych brandów. Chciałem mniejszy drop, ale akurat taka się trafiła, a że mam w gravelu Genetyka, to wziąłem. Zobaczę czy mi się pozycja w SS MTB spodoba, czy wrócę do OGa. Do tego klamki RL-520, bo w razie czego też trzeba się móc zatrzymać.
    3 punkty
  7. Przejeżdżając dzisiaj przez Sochaczew przystanąłem na chwile u Pana sprzedającego ciekawe rzeczy.. Szukając czegoś zupełnie innego w oko wpadło mi to co wklejam poniżej... gdyby był mój rozmiar nie wiem czy bym sie oparł, lekka, zgrabna, bardzo ładny widelec... Co do opony to na pewno nie ma ograniczenia jak było pisane powyżej 35mm - 45mm wchodziła zgrubnie przymierzana.. szczegółowe pomiary odpuściłem.. Polecam odwiedzić miejsce , jest dość.. hmm klimatyczne P.S. Pan ma też kilka Breezerów w tym takie których nie ma na olx (jeszcze) np. Radar Cafe. https://www.olx.pl/d/oferta/nowa-rama-fuji-turing-frame-set-widelec-cromo-m-CID767-ID15n0fQ.html?reason=seller_listing|olx_shop_basic
    3 punkty
  8. Nie wiem jak w DE , ale w PL prawo jasno i wyraźnie mówi że za wypadki na swoim terenie odpowiada właściciel. I to jest główny powód walki z nielegalami przez paskudne LP czy inne agendy . Dopóki jest dobrze , jest dobrze , ale w razie W wchodzi prokurator pytając się na dzień dobry o projekty , zgody itp itd ....
    2 punkty
  9. Dużo dóbr doczesnych wczoraj i dzisiaj przyszło: paczka od @Miro1970 a w niej korba FC-M7100, tylna przerzutka RD-M8100, kaseta CS-M8100 10-51, wkład suportu BB-MT800, łańcuchy CN-M8100 i CN-M7100 manetka SL-M8100-IR komplet na tył BR-M8120 + BL-M8100 sztyca z chińskiego wungla OG-Evkin SP-012 + zacisk (ze śrubką z tytanu, na bogato XD) pierdoły z Aliexpress: chwyty a'la SQLab 411 (niby logo jest ale pozostanę sceptyczny), oliwki i piny do BH90, zapasowe wentylki, klucz do wolnobiegu do roweru syna. Tym sposobem mam już prawie wszystko, dziś zamówiłem jeszcze paczkę od Niemca i drugą od Bezosa. Zostaje mi uzupełnić zapasy odtłuszczacza, kupić nowe gripy i czekać na długi weekend żeby to wszystko na spokojnie poskładać (a na razie jeździć na tym, co mam). I chyba dodatkową skrzynkę na narzędzia ogarnąć żeby to sobie jakoś sensownie poukładać.
    2 punkty
  10. Bo...cian cyknięty na wypadzie rowerowym.
    2 punkty
  11. Hej, jakiś czas temu spotkałem w lesie grupkę małolatów, które kopały sobie hopę. Ja sam z ziomalem ulepszamy sobie naszą lokalną trasę w Wesołej, dodając jakieś dropy z palety itp. Pomyślałem, że fajnie byłoby jakoś połączyć siły jako lokalni "rajderzy" i zrobiłem taką prostą apkę to społecznościowego budowania przeszkód MTB. Działa to tak, że każdy może "zapostować" jakąś przeszkodę, dodając zdjęcie, opis czy status jak "w budowie" czy "zepsute". Wtedy inni będą widzieli nowe przeszkody w swojej okolicy i będą mogli albo je wypróbować albo dołączyć się do budowania/utrzymania. Chciałem uniknąć podejścia własnościowego, że ktoś kto doda przeszkodę staje się jej "właścicielem", dlatego każdy może dowolnie edytować przeszkodę (tylko autor może ją usunąć), tak jak w prawdziwym życiu kiedy napotkamy np zrobioną przez kogoś hopkę z leżącego na ścieżce drzewa. Do samego przeglądania nie jest wymagane rejestrowanie się. Apke robiłem sobie wieczorami w wolnej chwili więc mogą pojawić się jakieś błędy czy niedopracowania, ale i tak zachęcam do spróbowania. Tutaj więcej info i sama apka: https://sotrail.netlify.app/theapp
    1 punkt
  12. Frameset z amorkiem ścigacza xc. Chyba wchodzą dwa bidony https://www.gt2.bike/product-page/rahmenset-ktm-scarp-mt-evo3-carbon-exonic-fox-gabel-dämpfer
    1 punkt
  13. @Slobodzinski wystarczy poszukać wiarygodnych informacji w sieci. Na przykład tu https://www.feltbicycles.com/documents/Felt_Bicycles_Headset_Compatibility_Chart.pdf masz wyraźnie wskazane model sterów - FSA No. 42/ACB Czyli Twoje łożysko MR127 jest jak najbardziej prawidłowe - pochodzi z tego zestawu sterów i ma właściwe kąty https://shop.fullspeedahead.com/en/files/index/download/id/627ec69c87b0442b6228ac2de5791d1897/
    1 punkt
  14. Tryb stroboskopowy, oślepia nie tylko innych rowerzystów, ale również kierowców i pieszych, jest bardzo nieprzyjemny dla oka. Ludzkie oko nie jest w stanie adaptować się do warunków oświetleniowych w tak szybkim tempie jak miga lampka w trybie strobo, stąd właśnie wspomniane nieprzyjemne odczucia Tak jak kolega wyżej napisał, nie mylić trybu migającego ze stroboskopowym
    1 punkt
  15. Jest git, wysmaruj tylko dolne łożysko smarem żeby trochę zabezpieczyć przed wodą wylatującą spod koła
    1 punkt
  16. @smw44199 To jest pokłosie używania latarek EDC z AliExpress, o niewiadomych parametrach, pozbawionych odpowiedniej optyki, zamiast oświetlenia typowo rowerowego. Dokładnie takich jak ten wynalazek który zaprezentowałeś. Nikt nie skarży się na pracujące w trypie migającym lampki od KNOGa'a, Bontrager'a czy Garmin'a. Za to te wszystkie chińskie buble, o mocy 1 000,000 lumenów, bywają problematyczne.
    1 punkt
  17. Witam Kupiłem wczoraj nowy rower Trek FX3 gen 4...Dziś zrobiłem pierwsza jazdę i od razu zauważyłem że kierownica samoistnie skręca w lewo .Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne,ale podczas prowadzenia już tak,na dodatek jak podniosę rower za ramę to kierownica od razu skręca,tak jak by była cięższa. Dodaje film
    1 punkt
  18. Ja zimą jeździłem w nich na nartach i w alpejskim słońcu spisują się dobrze. Używałem też z tą gąbką na magnes - wyraźnie ogranicza przedmuch, co jest fajne przy prędkościach znacznie wyższych niż rowerowe, ale nadal parowanie nie było problemem na dworze.
    1 punkt
  19. Tak samo potwierdzam że jeszcze rys mi to nie złapało. Posiadam w swojej kolekcji fotochromy ale z tym mniejszym zakresem przyciemniania że względu na mtb. Dodatkowo wziąłem szkiełko żółte na gorsze warunki i przezroczyste. Ogólnie testowałem je przez całą to zimę i jakoś specjalnie nie zaparowuja. Chyba że zatrzymamy się to tak. Ale może jest to przypadłość tego że mam nakładki korekcyjne dodatkowo. Najważniejsze nie rzucać tym byle gdzie.
    1 punkt
  20. I co, rozumiem, że przeszkadza ci to gdy wyprowadzasz rower na spacer na smyczy?
    1 punkt
  21. Genialny pomysł! Wymieniać Promax na Tektro! Hahaha. 😆 To tak jakbyś podczas tonięcia pił dodatkowo wodę z butelki... Kup sobie za 175 zł komplet Shimano MT200 i nie kombinuj z żadnymi wynalazkami.
    1 punkt
  22. Kwestia opon i obręczy. Ostatnio próbowałem założyć Thundero HD 48mm na obręcz Accent EX 23mm. Raz że opony bardzo ciasne i próby kosztowały mnie 2 połamane łyżki, dwa jak się już udało wcisnąć, to cyclami była przyszczypana na większej części obręczy i nie szło tego upchnąć. Przy okazji dziabnąłem pewnie łyżką i trzeba było łatać. Ta sama obręcz ale Mondial Evo i niemal bez problemu poszło, tak jak za pierwszym razem. Koła Bontrager Kovee Comp 25 i opony Wolfpack Race 2,4". Jedna weszła w miarę spoko, z drugą było więcej zabawy. Główny problem, to jakby opona była nieco za luźna, a dętki nieco za ciasne i wypychały oponę z rantu. Trochę zabawy z tym było. Zwykłe butylowe dużo łatwiej się zakłada. Zacznijmy od tego, że na naszym rynku nie ma praktycznie konkurencji. Na Allegro jeden sprzedawca, gdzie indziej oferty niczym scam (dętki na Empiku?...). Polskie ceny owszem, przesadzone, ale przynajmniej paczka za 2 dni i bez ryzyka, ze gdzieś na granicy utknie. No i podejście byle taniej, długofalowo jest zabójcze dla lokalnych gospodarek. Jest super, a potem wielkie oczy, że ten sklep się zamknął, że nic się u nas nie produkuje itd.
    1 punkt
  23. W firmowej / domowej nomenklaturze takich " starych chlapków" nazywają idiotami .😉 Bo kto to widział aby się pedalić na postoju .🤣
    1 punkt
  24. Nie porysowały się jeszcze, ale bardzo dbam (woreczek, pudełeczko…). Fotochromy są dość szybkie, dla mnie za ciemne w dni pochmurne (co innego jak się ściemni). Wymiana szybek łatwa. Optycznie nie mam zastrzeżeń. Mam 3 szybki - krystaliczną, fotochromatyczną i różową, tę ostatnią dokupiłem na pochmurne warunki właśnie.
    1 punkt
  25. @wr81 Czy to nie Maćko z Bogdańca?
    1 punkt
  26. Wszystko ekspresowo otrzymałem, polecam tego allegrowicza
    1 punkt
  27. Po kilku dniach pisania doktoratu na temat „Aspekty ekonomiczne i techniczne instalacji sztycy amortyzowanej za 1000PLN do roweru za 4000” kupiłem sztycę amortyzowaną XLC za 112 zamiast Redshift albo Cane Creek. Pierwsze testy pozytywne. Koszt dodatkowy to 170g ponad masę zwykłej rury. Prawdziwy test w krótce.
    1 punkt
  28. Przerzutka przednia musi pasować do rodzaju prowadzenia linki do niej. Może być od góry, dołu itp. ale widzę że to co podałeś ma typ dual więc chyba da radę ją podłączyć w każdej konfiguracji prawdopodobnie. Teoretycznie jakbyś rozruszał tą przednią to pewnie dałoby się ją zreanimować i powinna działać to prosta konstrukcja trochę oleju na sworznie i może ożyje 🙂 Topswing czyli wózek wyżej od obejmy czy downswing czyli wózek niżej niż obejma to rodzaj konstrukcji wózka, ciężko powiedzieć raczej bym się trzymał tego co masz w rowerze czyli jak masz downswing to bym kupił downswing Linki od przerzutek to nie to samo to linki od hamulców inna średnica. Pancerz do przerzutek ma 4mm średnicy do hamulców 5mm.
    1 punkt
  29. Oj Chrzanu, Chrzanu... Na cholerę Ci ten full? Zmień sobie tego HT na coś nowszego z karbonową ramą i szerszymi obręczami, załóż 2,25 na mleku, to i w górach na wycieczkę tym pojedziesz. Full w tej cenie to tylko zbędne kilogramy i kilkukrotnie wyższy koszt serwisu względem hardtaila.
    1 punkt
  30. Zawodowo zajmuję się dowalaniem cła na przesyłki więc odpowiadam. Tak, ale te składowe części idą bezpośrednio do Tajwanu. Cła działają na granicy państwa. Czyli cła wymierzone przez USA przeciwko Chinom działają, gdy produkt z Chin przekracza granicę USA. I odwrotnie, cła odwetowe działają, gdy produkt amerykański przekracza granicę chińską. A nikt o zdrowych zmysłach nie będzie kupował części z Chin, sprowadzał je do USA i wysyłał do zmontowania na Tajwan. Szczególnie teraz. A nawet jeśli, jest jeszcze coś takiego jak magazyn celny, gdzie produkty de facto nie przekraczają granicy w rozumieniu celnym (mimo że są w danym kraju), skąd można je wysłać dalej bez naliczania cła.
    1 punkt
  31. No i? I co ma do tego cło na granicy USA? To jest kwestia ceł Chiny - Tajwan... Tu są co najmniej dwie historie - wojna celna USA - UE - Chiny i w tle inicjatywa Brukseli by ukrócić import detaliczny z Chin czyli latarki z milionem lumenów z Ali... Ciekawy punkt widzenia: https://m.youtube.com/watch?v=ITxq2ZC2V40&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD
    1 punkt
  32. No i cyk do kupienia https://bikable.com/accessories/lights/bicycle-lights/garmin-varia-vue-headlight-camera-front-light-with-camera 550€ Ciekawe czy ta cena zawiera już cła pomarańczowego gościa za wielkiej wody? No to masz już odpowiedź
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Bo znowu ktoś bez śniadania poszedł do lasu:
    1 punkt
  35. Bo wrzucam zdjęcia z jednej krótkiej przejażdżki już trzeci dzień.
    1 punkt
  36. Widzę że Safa przeczytał moje posty na forum o tych oponach i też sobie takie kupił A skoro już jesteśmy przy Conti to pojawi się od nich nowa, szybka opona gravelowa - Competition:
    1 punkt
  37. @spidelli Tak ale nie tylko @Sobek82Tak ale nie tylko @uzurpatoraparat ten sam ale może inne oświetlenie, no i może po odpakowaniu ręce drżały z emocji.. Opiszę od razu jak to wyszło pod kątem wagowym, bo było kilka tego typu rozkmin co do Trance na forum w różnych tematach nt. fulli trail/downcountry w ostatnich kilku miesiącach . @Enadxx @chudzinki Przy okazji Trance 1 w bunnyhop.de ciągle dostępny za 1599EUR (już tylko M). Rower po wyjęciu z pudełka ważył niecałe 14.7kg Dołożone zostały -ugniatacze mocy (tymczasowe) ok 310g -koszyk zee cage z relokatorem z aliexpress (klon wolftooth b-rad) ok 90g Na dolnym zdjęciu waży niecałe 14.2kg czyli po odjęciu powyższych - porównując do danych katalogowych jest jakieś 13.8kg Wymienione zostały: - ugniatacz 34 Performance ->Pike Ultimate - doszło 50g.. - koła (obręcze LP + opony + dętki) - względem giantowych kół masa spadła o ok 1kg (Koła fabryczne + maxxisy 2.5 +mleko prawdopodobnie 60ml na koła vs Koła LP +maxxisy 2.4 +dętki maxxis welter 200g ). Tutaj doszły jeszcze adaptery DT CL->6 śrub (2x50g) - przełożyłem tarcz Tektro fabryczne. -mostek na 50mm Crankbrothers - doszło 10g.. Podsumowując bardzo lekko nie wyszło ale te 13.5 zakładane (bez pedałów) spokojnie można osiągnąć przy innych oponach (tutaj 850 i 825 g odpowiednio) i ew. mleku zamiast dętek.
    1 punkt
  38. Bo polakierowałem krossa żony i założyłem nowe koła
    1 punkt
  39. Rozumiem punkt widzenia, acz dla mnie po prostu wystarczyłby zapis ile tych km jest na zewnątrz. U mnie to nie wymaga logistyki tylko wolnego czasu w sensownych godzinach i warunków które tego nie wykluczają. Jak brakuje któregoś z nich trenażer jest rozwiązaniem obu kwestii. I tu nie ma żadnego "grania na kodach". Skoro warunki nie pozwalają wyjść na zewnątrz to kręcę w domu. I w obu przypadkach dystans jednak sam się nie robi. Nawiasem robienie 400-500km w tygodniu w obu przypadkach i dowolnych proporcjach i przez dłuższy okres czasu już swoje energii kosztuje. Oczywiście to mój punkt widzenia postrzegany przez pryzmat trenowania i utrzymania tego co się udało wypracować i jest to mocno dalekie od "kolarstwa romantycznego", czy nawet przejażdżek dla przyjemności.
    1 punkt
  40. Nie neguję zaangażowania absolutnie. Sam też kręcę na trenażerze i wiem jaki to wysiłek kosztuje. Ale nie zaliczam tego do przejechanego dystansu bo przecież stoję w miejscu. Te dwie aktywności nie są dla mnie porównywalne. Wyjście na rower i wszystko co się z tym wiąże- wymaga jednak trochę więcej logistyki i to jest piękne. Jest wiatr,jak dziś, to idziesz walczyć:) W idealnych warunkach u nas (kwiecień -pazdziernik) dystans robi się sam na zewnątrz. Języczkiem u wagi będzie ta walka w pozostałych miesiącach, która z całym szacunkiem dla wysiłku trenujących w domu - jest dla nich ułatwieniem, graniem na kodach:) Co do tych 240km o których wspominasz -to faktycznie nic wobec całego imponującego wyniku ale zauważ, że do tej pory to był znak zapytania. Moim zadaniem porównywanie kręcenia w domu i na zewnątrz miałoby rację bytu jeśli byśmy porównywali np ilość wygenerowanych Watow-wartosci bezwzględne, bez szumu. Absurd:) Wątek jest o dystansie i dlatego musiałem to powiedzieć ale nie chcę nikomu odmawiać zaangażowania i negować wysiłku, nie zrozumcie mnie źle:)
    1 punkt
  41. Chargery 3 są przetłumione, mają olej 7wt i jeżeli ktoś waży mniej niz 80kg wręcz obowiązkiem jest zalanie tego 3wt. Inaczej będziesz jeździł na całkiem otwartym tłumieniu i będzie jeszcze zbyt mocne. Mozna dołożyć ciśnienia ale wtedy znowu się robi mało czuły początek. Pochwalić za to należy nowe obwody kompresji - są lepiej wyczówalne niż 2.1, tu 1 kliknięcie robi taką różnicę jak 3 kliknięcia w 2.1. Buttercupsy to ściema. Spręzyny DebonAir+ w Lyrikach i Zebach są baaaardzo progresywne, dla kogoś do 80kg będzie problem wykorzystać w pełni skok amortyzatora, nawet na 30% sagu. Pike za to są bardzo liniowe. Sczerze, po wielu eksperymentach, moim ulubionym amortyzatorem jest Lyrik poprzedniej generacji, Pike poprzedni dosyć mocno daje po łapach. Lyrika przy moich 70kg jestem w stanie ustawić tak, by przy 20% sagu miał odpowiednie wsparcie w połowie skoku, był elastyczny i nie powodował zmęczenia rąk po całym dniu jazdy, przydkładowo w Bielsku. W drugim rowerze mam Zeba z Debonem+ i Chargerem 2.1 - problemu z tłumieniem brak, za to żeby wykorzystywać w pełni jego skok i zniwelować trochę progresję wlałem oleju do negatywnej aby zmniejszyć jej objętość, trochę pomogło. Zobaczymy jak to będzie działać, w planach mam jeszcze wymianę na 1 generację sprężyny.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...