Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.03.2025 w Odpowiedzi
-
13 punktów
-
Bo pamiętaj kolarzu młody, na początku sezonu nie gól nogi inaczej oślepisz bielą innych użytkowników ruchu11 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
eeeee tam ... kupiłem sobie ładny mały dzwoneczek : I tak sobie pomyślałem że fajnie by mieć coś do niego 🙄... A tu nagle wpadł niespodziewany prezent (kawał kloca) : Kinder niespodzianka 🤣 - co to może być ? Przeraziłem się że to jakiś skuter 😱 @spidelli No teraz to masz już całą noc nie przespaną 🤣4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
1. Opony do gruza - 2 szt. 2. Kask MTB Bell dla żony3 punkty
-
3 punkty
-
Kiedyś nie wierzyłem, że język niesie ze sobą aż ta wiele treści i po sposobie, jak ktoś formułuje wypowiedzi można zbudować całkiem dokładny obraz człowieka... W sumie nie napisałeś nic..., a jednak napisałeś wszystko!3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
A wyprzedził cię kiedyś van albo ciężarówka jadąca z prędkością >70 na 10cm? Bo mnie tak. Nie polecam.2 punkty
-
Piszę z doświadczenia związanego z obróbką włókna szklanego i węglowego. To, że można to zrobić to wiem, ale nie jest to takie proste jak piszesz! Zresztą gdyby było, to sam byś sobie to zrobił, a tak musisz podpierać się firmą. Może zostań tam gdzie stoisz jako mistrz teorii! Pozdrawiam i miłego dnia.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Za późno na edycję... Mam jeszcze jeden rower do "dostosowania" - jak nie zapomnę to spróbujemy Hmmm.. Po prawdzie to "okazyjnie nabyte w zagranicznym sklepie" klamkomanetki gravelove walają się na półce... ale dziecku tego nie robię Przy okazji: Te Kendy to w jakim rozmiarze są?1 punkt
-
@TheJW O do licha, ciekawe, co to może być? No nie wytrzymię, dopóki się nie dowiem1 punkt
-
Dostałem wczoraj te opony do monstera i dobrze wiedzieć, że są jednak dobre Mieszankę Gripton znam z szosowych Turbo PRO i na niej jest szybko, więc tu powinno być tak samo. Ciekaw jestem, czy będzie różnica po przesiadce z Mezcala z którego jestem mega zadowolony To tyle pomogłem, że nic nie pomogłem1 punkt
-
Gdzieś czytalem, że te membrany pękają od nieujemiętnego odpowietrzania bo tylko wtedy może tam wystąpić ciśnienie wyższe niż atmosferyczne.1 punkt
-
Chyba była już kiedyś podobna dyskusja i pamiętam,że pisałem, że robie kierowcom miejsce jak jest możliwość i zjeżdżam z asfaltu na boczek, bo sam jestem także kierowcą i wiem,że taki rowerzysta może przeszkadzać. Nie rozumiem co za różnica czy mnie wyprzedza na metr czy pół? Dla mnie to nie ma znaczenia, ważne żeby mnie nie trafił a czy to będzie metr czy nawet 10 cm to mi nie robi różnicy. Akurat dziś miałem taką sytuacje, nie było gdzie zjechać a widziałem kilka aut za mną i jeden z nich mnie właśnie tak blisko wyprzedził. Pomyślałem sobie wtedy "oho pewnie wielu już miało by spinkę." Fakt,że mi się takie sytuacje zdarzają raz na kilka lat, to chyba 3 w życiu, może jakby częściej to byłbym bardziej wrażliwy, no ale raczej takich dróg nie wybieram do jazdy a dziś to przypadek. Póki co oczywiście nie jeżdże rowerem szosowym.1 punkt
-
@szajbna z ostatniego naszego chomikowania tej setki z zegarka FR 965 wyleciało tętno max 198 z pasa coś 140 z hakiem . Wykresy tętna kompletnie się nie pokrywają. Owszem czym bardziej interwałowa aktywność tym bardziej wszystko się rozjeżdża. Przy spokojnym jednostajnym wysiłku , ogolonej nie opalonej rączce różnice nie są tak spektakularne i nawet odczyty mogą się pokrywać. Pod tym względem najlepiej wypada "optyka" Elevate 5. W FR 955 /965 jest generację starsza Elevate 4. Zobaczymy co przyniesie "jutro" bo na dniach ma być debiut nowej rodziny FR. Forki bazują na już poprawianym od pół roku sofcie z Fenixa i pod tym względem wypadają wręcz cudownie 😁 ( jak na Garmina ) na starcie. A co do Edka 1040 to złego słowa nie powiem ( na dzień dzisiejszy 😉) . Naprawdę świetnie się sprawuje .1 punkt
-
@HSM....wiem i dobrze że o tym wspominasz @KSikorski....i tez dobrze ,że o tym piszesz. Większości ram nie opłaca się reanimować (spawanie, wystarzanie/ odprężanie no i jeszcze warto to jakoś wyszkiełkować,wypiaskować oraz wymalować. A ram robionych zgodnie "ze sztuką" , które trzasnęły parę widziałem. Zresztą...o czym my piszemy. Ramy alu i karbonowe pękają, ale w większości jak nie stanie się to w pierwszym okresie użytkowania w wyniku wad fabrycznych ,materiałowych to może stać się to później raczej w wyniku dzwona, złego traktowania. Kluczowe słowo "raczej". Nie ma co straszyć autora.1 punkt
-
Tak to jest przyczyna. Da się to wymienić. Musisz rozebrać klamkę, żeby dobrać się do śrubki. Szajbak miał film jak to się rozbiera.1 punkt
-
Wygląda jak to mogło być prawidłową diagnozą. Śrubka jest na 100%, ale żeby się do niej dobrać trzeba najpierw zdemontować dźwignię hamulca.1 punkt
-
W Garminie to nawet funkcje treningowe są fikcją. Wskazania tętna z zegarka w porównaniu z pasem to lipa nad lipami. A co za tym idzie "wujowo" szacowane strefy i wszystko co na tym stoi. Dynamika biegu mocno umowna, funkcje drzemki - szajs , dokonania nocne i jego wypociny z tym związane kolejna "pucówa" . Temperaturę mierzy tylko nie wiadomo czego bo nie ciała i też nie otoczenia. Jak na razie Garminy - zegarki nadają się tylko do wskazywania aktualnego czasu ( nie wiadomo jeszcze jak długo😉) i do płacenia ( o dziwo robią to bardzo dobrze). Jak ktoś się łudzi co do całej reszty to jest mocno naiwny. No chyba ,że lubi takie umowne z sufitu wzięte dane i sugestie. A żeby było dokładnie to trzeba zainwestować kolejna kasę w dodatkowe czujniki i parować z zegarkiem . Zresztą "prosi "nie biegają do samego zegarka. Obowiązkowy pas.1 punkt
-
Cóż, aluminium się też naprawia, ale w praktyce jest to wymiana całych rur. Naprawa carbonu oferowana przez wszystkie tego rodzaju warsztatu to zeszlifowanie pęknięcia i laminowanie tego miejsca świeżą matą. Nigdy nie odtworzy się pierwotnej, ciągłej struktury. Osobiście wolałbym aluminiową ramę naprawioną przez wymianę profila niż jakikolwiek reperowany carbon.1 punkt
-
Jeśli rozważasz Kellysa to pewnie będziesz celował w ramę L, ja mam 175 i Gate 30 w rozmiarze M jest w sam raz.1 punkt
-
1 punkt
-
Ponad 2 lata mam V2 i nie narzekam. Z poprzednim Gritem X miałem przeboje - barometr pokazywał bzdury co do wysokości i odczyt tętna też był taki sobie. Ale to po stronie zegarka. V2 nieco inaczej też użytkowałem bo używam na rowerze licznika M460 więc zegarek nie miał okazji się tu wykazać albo "wykazać". Mam na tyle dobre doświadczenia, że kupiłem V3 a nie Forerunnera Polar mocno sprzętowo odstaje, w tym sensie, że nie ma pierdyliarda funkcji jak Garmin, co akurat mnie odpowiada. Dość powiedzieć, że płatności zegarkiem, które są standardem w Garminie, w Polarze rozwiązano protezą, tj. akcesoryjnym paskiem z czipem Fidesmo (można sobie dokupić za jedyne 269 PLN ). Dla mnie to żadna wada, bo mam minimalistyczne oczekiwania od zegarka sportowego ale dla Ciebie może mieć znaczenie. Garmin jest bardziej "rowerowy" bo ma mnóstwo liczników/nawigacji a Polar w zasadzie tylko zegarki.1 punkt
-
Zależne od stylu jazdy. Jak chcesz dużo korzystać z napędu to lepiej dać większą.1 punkt
-
No i teraz to wygląda jak rower, a nie jakaś popierdółka! * Jak samopoczucie? Długo tam siedziałeś? Sądząc po zdjęciach w międzyczasie znacznie wzrósł poziom promieniowania. 😁 Nie wyrosła Ci żadna nadmiarowa kończyna? *1 punkt
-
Trek ma jakiś swój patent na opaskę tubeless, może to jest to? https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/części-rowerowe/komponenty-rowerowe/bike-rims-accessories/paski-i-taśmy-do-obręczy-rowerowych/taśma-na-obręcz-bontrager-tlr/p/31426/ Może montują to na obręcz niezależnie od typu opony.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Oj tam, oj tam - ja już (nie)czuję i czasami (nie)widzę przez zwiększoną pracę kichawy i puszczające załzacze. Więc tak: Spring is comin' Bo plan był wbić się na kładkę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo tydzień temu leżał śnieg i było czysto, śniegu już nie ma, szlaki rozwalone przez harwestery, jest rowerowa rzeźnia, ale widoczek w kierunku Hanoweru się otworzył1 punkt
-
1 punkt
-
@Sobek82 To wszystko to Twoje dzieci? Jaka pustynia taka karawana.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00